Toiveissa vauva 2021

@KirJoh89 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( <3

Me aloitettiin yritys kans 6/19 ja just tänään puhuin miehelle et oisko jo aika hakeutua tutkimuksiin. Saispahan ainakin jotain selvyyttä et miksei onnistu - on se sit jotain rakenteellista tai kuun asennosta johtuvaa, ihan mikä vaan selitys kelpais tähän väliin.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Minulla alkaa usein oviksen jälkeen pahoinvointi. Tätä ollut ennenkin, mutta ennen yritystä en kiinnittänyt niin huomiota asiaan. Tuntuu, että nykyisin asioita ajatellessa oireet voimistuu, vaikka ainahan niitä on ollut loppukierrosta.

Kiitos kannustavista sanoista ❤ kovasti toivotaan pienokaista. Ja yritetään tehdä, juuri äskenkin xD Nyt makaan tämä helkkarin hedelmöityskuppi alapäässä ja toivon ihmettä xD
 
Kannustan hakeutumaan tutkimuksiin. Voihan toki olla, että vain huonoa tuuria ja ajan kanssa onnistuu. Mutta jos löytyykin hoitoa vaativa syy, niin hyvä tietää sekin ja alkaa suunnittelemaan jatkoa.

Meillä ensikäynnistä nyt 10kk ja hoitoja ei olla vielä voitu aloittaa. Mun kilpirauhasen vajaatoiminta ja korona sekoittanut tietenkin paljon aikatauluja, mutta luulin ensikäynnille mennessämme, että kai viimeistään alkuvuodesta hoidot voisi alkaa. Että kai normaalisti hoitoihin voisi nopeammin päästä. Hemmetti, tuossa ajassahan ehtisi saada jo lapsen! :O
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja lulube
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

22.07.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 3.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Taikinatonttu.............kp 38/?
Minouche……………….kp 35/22
Lillanna.............................kp 33/28-42
Hipposka.....................kp 27/29-32
3milia...............................kp 27/25-28
Jjenn...............................kp 27/29-33
Kasikuus......................kp 27/27-28
Heemilia.........................kp 27/30
Nokare..........................kp 26/29
Napsunen....................kp 26/35-37
Rimaleli..........................kp 26/30
Iinesankka....................kp 24/?
Mysteerio.......................kp 23/30
Zennuli..........................kp 22/25-28
Lovecoco.....................kp 22/30
-Lounatuuli-.................kp 19/28-35
Töppönen_....................kp 18/26
Alinna86.........................kp 16/28
Sinisilmät.........................kp 16/27-28
Tiukuna......................kp 16/29-31
Mäyh..............................kp 16/26-31
Mamtobe............................kp 15/28
Eeva650.........................kp 13/28-42
Nipsuneiti83.................kp 13/29
Minttuni...........................kp 12/25
LaTila...................................kp 12/27
Goodway.......................kp 12/23
AnnMariii.........................kp 11/?
Kikkakolmas..............kp 10/28
Wbä...................................kp 9/26-28
Melissa86.....................kp 8/30-36
lulube..............................kp 7/29
Brunet82.......................kp 6/26-28
Aniaj..................................kp 3/28
Helmikorvakoru.......kp 2/27-28
Kirjoh89....................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


pumpuli1........................dpo 13
pata-ässä....................dpo 13
Nokare............................dpo 11
Helmipupu...................dpo 11
3milia................................dpo 10
IinesAnkka82.............dpo 8
Mysteerio......................dpo 7
Töppönen_..................dpo 6
pikkumyyläine.............dpo 6
Mamtobe.........................dpo 2
Sinisilmät.........................dpo 2
Mäyh..................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@pumpuli1 Toukokuussa sain lähetteen sinne, ni onhan tässä jonkin aikaa saanut odottaa.. Mulla ois muuten tän kuun alussa ollut sinne mahdollisuus päästä, mut kun soittivat mulle aikaa ja sanoin, että olen raskaana, mutta hyvin epävarma jatkuvuudesta, ni laittoivatkin ajan melkein kk päähän ja käski soitella, jos raskaus jatkuu.
Muoks tähän vielä, eli siis joo tietääkseni uä-tutkimus.

Ainiin, huomenta kaikille ❤
Täällä uni loppu jo 4.50 (ois ollut ihan kiva vielä nukkua)
Vähän on sellaset sekavat fiilikset, vaikka täällä joku sanoikin, et ovistestiin ei kannata luottaa ja itsekin sanoin siinä kuvan kohdalla, että tuskin se testi mitään kertoo. Mut kummasti silti nosti toiveita, koska oma olo raskaudesta nostaa jostain kumman syystä päätään + vahvistuva ovistesti.. Vaikka ei olekaan ns. oireita, muuta kuin jonkin verran finnejä ja sit mielialanvaihtelut. Jospa nyt vaan osais taas olla rennosti ja odottaa su asti testausta, jos menkat ei la ala. Se me sovittiin miehen kanssa testauspäiväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kyl syyhyäis jalat, et ne menis testikauppaan :ROFLMAO:
Vaikka alaselkää alko yllätys yllätys yöllä polttaa aika kovastikin, ni mahassa on kyl sellasia tuntemuksia, et ihan vielä hyvillä mielin. Pelottaa kyl vähän, et nyt nää fiilikset osuu niin väärin :censored:

Niin ja tuli mieleen, et kun mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ni voisko ne kovat poltot selässä johtua siitä :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Minä kans kannatan hoitoon hakeutumista jo sen vuoden jälkeen. Me ollaan oltu julkisella kokoajan, eikä mulla mitään moittimista. Asiathan voisivat sujua verkkaisemminkin, mutta kaikkihan tapahtuu kuukautiskierron mukaan niin riippuu myös sen pituudesta. Meille taidettiin eka inseminaatio tehdä viime lokakuussa, nyt niitä on kolme tehtyä takana + yks keskeytetty kun folleja oli liikaa. Kaksi raskasyritystäkin takana. Nyt ollaan siinä pisteessä, että aletaan varmaan tarkemmin tutkia keskenmenojen syitä, kunhan tästä tilanteesta ohi päästään. Hoitoihin on toki vaikuttanut myös korona sekä kaikki pidemmät pyhät/juhlat, kuten joulu ja kesäsulku.

@Kasikuus En halua lannistaa, mutta mulla ainakin ovistesti näyttää melko vahvaa viivaa kierron lopussa vaikka kyseessä ei ole raskaus. Tässä kierrossa kun testasin päivä ennen oletettuja kuukautisia ovistestillä oli viiva saman vahvuinen kuin kontrolliviiva ja kahden päivän päästä se oli tummempi ja tässä kierrossa siis plussasin.
 
Täällä kyl syyhyäis jalat, et ne menis testikauppaan
Vaikka alaselkää alko yllätys yllätys yöllä polttaa aika kovastikin, ni mahassa on kyl sellasia tuntemuksia, et ihan vielä hyvillä mielin. Pelottaa kyl vähän, et nyt nää fiilikset osuu niin väärin

Niin ja tuli mieleen, et kun mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ni voisko ne kovat poltot selässä johtua siitä
Millaisia tuntemuksia sulla on ollut alavatsalla? :) Jotenki itellä vaikee kuvailla tätä tunnetta mitä itellä on, et missä ja millaistao_O
 
Millaisia tuntemuksia sulla on ollut alavatsalla? Jotenki itellä vaikee kuvailla tätä tunnetta mitä itellä on, et missä ja millaista
Sellanen tukkonen olo ja sit tuikkii vähän väliä sillain, et joku tökkäis tyylii mattopuukolla. Ja siis joo, tosi hankala selittää :eek: Vähän myös sellaista menkkapolttoa toisinaan keskellä alavatsaa ja sellasia ei oo yleensä, kuin vasta vuotopäivänä.
 
Sellanen tukkonen olo ja sit tuikkii vähän väliä sillain, et joku tökkäis tyylii mattopuukolla. Ja siis joo, tosi hankala selittää Vähän myös sellaista menkkapolttoa toisinaan keskellä alavatsaa ja sellasia ei oo yleensä, kuin vasta vuotopäivänä.
Mulla on hiukan samanlaista aamulla tuntui kuin ois puukolla vedetty alavatsalla. Hiukan sellainen olo että nenä menossa tukkoon. Sitten on sellainen olo että verensokeri ois alhaalla. Söin puolikkaan sämpylää ja join kupin teetä. Se on siis mun normi aamupala. Tai välillä on kahvi. Mutta silti jäi nälkäinen olo. Mä joka kierrossa päätän että en tulkitse oireita vaan odotan kiltisti menkkoja. Mutta aina Mä retkahdan ja alan miettimään onko tää raskautta. Pitäisikö ostaa raskaustesti sekä kertoa miehelle. Hän alkaa ihan törkeästi jännittää asiaa aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja minttuni
Tervetuloa @jonnas1984 :) Täällä myös vanhempi kuumeilija vielä 37 :X3:
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :(
Minulla tänään gyneaika ja olen ihan hermona......Mitä jos onkin jotain vikaa....EI kyllä ole mitään vaivaa ja kierrot kirjantarkat ja ovulaatio tullut joka kerta viimesen 6 kuukauden ajan.....silti...ja varmaan mainitsee mun painosta että pitää laihduttaa.. olen jo saanut kivasti tiputettua mutta on tässä vielä. Jännittää vaan aina miten asiat sanotaan...näissä asioissa olen vähän sitä herkempää osastoa....enkä varsinkaan kestä kuulla että olen liian vanha tähän kaikkeen jo tai että mun kroppa on liian vanha....:confused:
Kp 6 menossa ja menkat loppy jo maanantaina eli ei tarvinu kauaa kärsiä. KErtooko se muuten hedelmällisyyden laskusta kun menkkapäivät lyhenee....kierto aina 28 pv ja menkat kestäneet nuorena 5-7 päivää enää kestää vaan 3-5 pv ?:oops:
Mukavaa päivää:love:
 
Tarrasukkia plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille

Mulla on yleensä tosi selvät ovisoireet+kivut mutta tässä kierrossa en jotenkin ole huomannut niitä. Elelen nyt sitten Flo:n mukaan, jospa se ovis olisi sitten ollut viime lauantaina. Menkkoja voisi siis odotella juuri sille päivälle, kun kesäloma loppuu. Sinäänsä kiva, kun ei ole mökkiolosuhteissa ja muissa säätää näitten naisten juttujen kanssa. Että jotain positiivista :D

Kaikki raskaustestijemmat olen käyttänyt ja tällä kertaa koitan, että rupeisin testailemaan vasta kun menkat myöhässä (jep jep katotaan miten käy)
 
Tervetuloa @jonnas1984 Täällä myös vanhempi kuumeilija vielä 37
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille
Minulla tänään gyneaika ja olen ihan hermona......Mitä jos onkin jotain vikaa....EI kyllä ole mitään vaivaa ja kierrot kirjantarkat ja ovulaatio tullut joka kerta viimesen 6 kuukauden ajan.....silti...ja varmaan mainitsee mun painosta että pitää laihduttaa.. olen jo saanut kivasti tiputettua mutta on tässä vielä. Jännittää vaan aina miten asiat sanotaan...näissä asioissa olen vähän sitä herkempää osastoa....enkä varsinkaan kestä kuulla että olen liian vanha tähän kaikkeen jo tai että mun kroppa on liian vanha....
Kp 6 menossa ja menkat loppy jo maanantaina eli ei tarvinu kauaa kärsiä. KErtooko se muuten hedelmällisyyden laskusta kun menkkapäivät lyhenee....kierto aina 28 pv ja menkat kestäneet nuorena 5-7 päivää enää kestää vaan 3-5 pv ?
Mukavaa päivää
Mulla vuoti ainakin vielä ennen esikoista tasan 7 päivää. En muista kuinka pitkät menkat kävi lasten välillä, mutta nykyään on 5-6 päivää vuotoa. Täällä myös mietityttää että kertooko hedelmällisyydestä.... Mulla on lisäksi kierto lyhentynyt tasan 28 päivästä 26-28, tän tajusin nyt kun aloimme kolmatta yrittämään. Ja se varsinkin jännittää, että onko se jo tosi huono merkki

Mulla ikää on 32, ja haluaisin olla vielä hyvinkin hedelmällinen :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Tervetuloa @jonnas1984 :) Täällä myös vanhempi kuumeilija vielä 37 :X3:
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :(
Minulla tänään gyneaika ja olen ihan hermona......Mitä jos onkin jotain vikaa....EI kyllä ole mitään vaivaa ja kierrot kirjantarkat ja ovulaatio tullut joka kerta viimesen 6 kuukauden ajan.....silti...ja varmaan mainitsee mun painosta että pitää laihduttaa.. olen jo saanut kivasti tiputettua mutta on tässä vielä. Jännittää vaan aina miten asiat sanotaan...näissä asioissa olen vähän sitä herkempää osastoa....enkä varsinkaan kestä kuulla että olen liian vanha tähän kaikkeen jo tai että mun kroppa on liian vanha....:confused:
Kp 6 menossa ja menkat loppy jo maanantaina eli ei tarvinu kauaa kärsiä. KErtooko se muuten hedelmällisyyden laskusta kun menkkapäivät lyhenee....kierto aina 28 pv ja menkat kestäneet nuorena 5-7 päivää enää kestää vaan 3-5 pv ?:oops:
Mukavaa päivää:love:
Tsemppiä käynnille! Minulla paino myös arka asia. Lapsuudesta asti siitä huomauteltu terveydenhuollossa. Jo neuvolasta asti mainintoja kortissa. Välillä ollut aikuisiälläkin melko normaalina, silti aina sanotaan, että pitäisi laske jne. Vaikka ihan ok siitä on puhua, mutta joskus itkettää käynneillä. Kierron lyheneminen voi ainakin olla merkki hedelmällisyyden laskusta, mutta vuotopäivien määrän vähenemisen yhteydestä hedelmällisyyden laskuun en ole kuullut. Minulla aiemmin ollut kierrot n. 28vrk, nykyisin 25 vrk. Mistä lie johtuu. Tuuhan kertomaan sitten, miten käynti meni :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Tsemppiä käynnille! Minulla paino myös arka asia. Lapsuudesta asti siitä huomauteltu terveydenhuollossa. Jo neuvolasta asti mainintoja kortissa. Välillä ollut aikuisiälläkin melko normaalina, silti aina sanotaan, että pitäisi laske jne. Vaikka ihan ok siitä on puhua, mutta joskus itkettää käynneillä. Kierron lyheneminen voi ainakin olla merkki hedelmällisyyden laskusta, mutta vuotopäivien määrän vähenemisen yhteydestä hedelmällisyyden laskuun en ole kuullut. Minulla aiemmin ollut kierrot n. 28vrk, nykyisin 25 vrk. Mistä lie johtuu. Tuuhan kertomaan sitten, miten käynti meni
Mulla oli ihana neuvola hoitaja kun esikoista odotin. Ei kommentoinut painoani mitenkään. Sanoi että ei hän niin kauheasti sun painoa tarkkaile. Riitti että kerroin aamulla käyneeni vaakalla. Ja kerroin painoni. Hiukan kaunistelin sitä .

Tänään vahva olo että oisin raskaana. Taas huimaa. Lisäksi oli kellertävän/punertavaa valkovuotoa. Siis ei ole mikään tulehdus vaan uskon että keltarauhashormoonia erittynyt siihen. Esikoisesta oli sama raskauden alussa. Jos en ole niin mä putoan kovaa ja korkealta
 
Huomentapäivää kaikille :)

Kovasti toivon teille pitkään yrittäneille pikaista plussaa ja että kaikki menisi hyvin loppuun saakka ❤
toivon sitä toki joka ikiselle yrittävälle, mutta voin vaan kuvitella miltä tuntuu pettyä kuukaudesta toiseen ja jopa vuodesta toiseen, se on niin väärin. Lähipiirin lapsettomuuden takia aiheesta on tullut itellekin tosi koskettava vaikkei omakohtaista kokemusta oo.

Oli myös puhetta siitä kuinka jo ekan yk:n pettymys on valtava, ja voin samaistua. Kyllä nyt on ekassa kierrossa jo liian korkealla toiveet ja tiedän jos/kun vuoto alkaa niin tipun kans korkealta ja pettymys kirvelee.
Oon kuumeillut neljättä jo niin monta vuotta ja välillä ajatellut ettei mahdollisuutta enää tule, monet katkerat itkut siitä itkenyt. Ja nyt kun mies vihdoin onkin valmis siihen, niin olo on kuin lapsella jouluaattona :D
Ja vaikka kuinka sitä onkin kiitollinen jo olemassa olevista lapsistaan niin se kuume ja vauvankaipuu vaan on jotain niin suurta..

Eilen maistoin muka raudanmaun suussa, nännit on kipeät ja mahassa edelleen outoja tuntemuksia ja kipuja. Mä niin kuvittelen kaikki maailman oireet itelleni!

Kertokaas viisaammat, oliki juurikin Rfsu:n liuskat missä näkyy herkästi viivanpaikka?
 
Itsekin mietin tuota kierron muuttumista vuosien mittaan... Musta tuntuu, että mulla on vuoto pidentynyt päivällä synnytyksen jälkeen. Ennen oli 5 päivää, nyt on 6 ja mietin että voiko se tarkoittaa jotain.... Tuli muutenkin luettua hedelmällisyyden muutoksista iän myötä, mutta luulen että parempi mitä vähemmän tiedän, pitäisi pysyä pois Googlesta.
Omaa napaa: olen nyt noudattanut reilun viikon verran vähähiilarista dieettiä ja olo on energisempi ja parempi kuin aiemmin. Tästä tuli lipsuttua eilen, kun meille tuli vieraita ja mies halusi tilata illalliseksi pizzaa. Pizza alkoi kyllä heti tökkimään ruuansulatuksessa ja tänä aamuna oli vatsa sekaisin. Luulen, että olen muutenkin vähän herkkä valkoiselle vehnälle.... Paino on myös alkanut tippumaan, mikä ei mulle välttämättä ole hyvä asia koska BMI on siinä 20 paikkeilla. Täytyy nyt vain yrittää seurailla, että saa tarpeeksi energiaa tästä ruokavaliosta. Gelee Royale ja Maca on myös käytössä, niilläkin voi olla positiivista vaikutusta jaksamiseen.
 
@Kasikuus okei, ei siinä sitten aivan mahdottoman kauaa varmaankaan tarvitse odottaa, päätti mitö vaan :) Toivotaan, että vuoto pysyy poissa!!
Ei oo muuten kauaakaan, kun kuulin jostain (nonsensepodi?), että taaksepäin kallistuva kohtu oli aiheuttanut kivut/polttelut selänpuolelle!

@lulube vau, miten nopeaa toimintaa! Toivottavasti saatte sieltä avun :)

@Brunet82 tsemppiä käynnille! :)

Mulla oli eilen koko päivän maha jotenkin outo... Heräsin aamulla vatsa/selkäkipuun, eikä se oikein missään asennossa helpottanut. Tulin kyllä tulokseen, että se johtui ruuansulatuspuolen jutuista. Monesti tuppaa sinne tulemaan jotain, kun on stressiä. Muutama menkkapolttokin käväisi ja vähän jo jännitti, että alkaakohan vuoto... Nyt yön aikana mennyt mahavaivat ohitse. Tänään en testannut (koska testit loppu ja vain digi jemmassa), mutta tänään lienee kp 24/23 :)
 
Heikko kun olen niin tehtiin testi ja kuten arvata saatoin (ennen tekoa aavistin) ni nega tuli. No ihme kyllä ei harmita
Jos sitä vaan toivois myöhäistä kiinnittymistä ja siksi nega. Pöh! Eiköhän ne menkat kuitenkin ala ja mun fiilis meni vaan jostain syystä tosi mönkään
Ääääää, mälsää :( no, toivottavasti vuoto ei ala ja kyseessä ois just joku myöhäisempi kiinnittyminen!
 

Yhteistyössä