Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä @Kasikuus, tiedän ton tunteen :cry: :censored: Ihan hirveetä, kun tuntuu että ei pysy itekään ollenkaan perässä omien fiilisten heittelyssä.

ON: Siis en pysty keskittymään töihin, koska tikutin aamupissasta taas jonkun ihmeellisen viivanpaikan/haamun??o_O:oops: Kattokaa nyt tätä.. Jotain siinä on, mutta onko siinä mitään väriä, niin en kyllä tiedä. Toi tuli ihan testiajalla kyllä. Ja sori kylppärin hiton keltaisesta valosta. Oon mä kyllä ennenkin raskaustestejä tehnyt eikä niihin oo roskiksestakaan tiiraamalla tullut mitään, mutta...

Jotain hyvin hentoa olen siellä näkeväni!


Oma napailua.. Sellainen fiilis tullu, et nyt edellisen vuotohäiriökierron myötä oma hormonitoiminta on viimein asettunut pillerien lopetuksen jäljiltä. Tässä kierrossa (yk5) on jotenkin ollut rauhallisempi fiilis, paino ei ole jojoillut turvotuksien kanssa ja etovaa oloa tai kramppailua ei oo näkyny. Yläselkään tosin tullu teiniajoista tuttu selän kukkiminen -__-
Ovis on nyt viimein käsillä - tänään dippas lämmöt ja alkanu kireys ja pieni vihlonta oikealla alavatsaa. Siltä puolelta tässä kuussa laskujeni mukaan myös ovuloisin. Talletteluja osunut nyt päiville dpo -5, -4, -3 ja tänään -1 aion kans kellistää herran. Seuraava mahis on sit dpo1.

Eli myös MULLE VOI PÄIVITTÄÄ DPO 0 HUOMISELLE :)

Värit ei edelleenkään toimi...
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja minttuni
@helmikorvakoru kyllä siinä jotain hentoista näkyy! Toivottavasti lähtee vahvistumaan :X3:

@pumpuli1 hyvät viivat on jo:love:

ON: Täällä ei edelleenkään mitään hajua alkaako menkat vai voisko tulla plussa:X3: Lueskellut niin paljon kaikkia oireketjuja, että mikä vaan voi viitata mihin vaan, kun kaikilla vaihtelee niin paljon oireet ja itellä ei aiempaa kokemusta oo:D Lauantaina (dpo6-8?) koko päivän juili ja vihlo alavatsaa/johtua ja nivusia, ei ihan samanlailla kun menkoissa mut sellasta selvästi havaittavaa. Sillon tuli illalla myös ihan pienenpieni tippa kirkasta vaaleaa verta pyyhittäessä, mitä ei oo ikinä ennen tapahtunut:eek: Eilen aika runsaasti vv:tä ja tänään kans vähän sellasta lievää menkkajomoilua sillon tällöin tuntunut, mutta ei mitään viitteitä, että olis vielä alkamassa ja yleensä jomottelut alkaa aikaisintaan vuotoa edeltävänä päivänä ja tiputtelu kuitenki pari päivää ennen. Siltikään en halua nostaa toiveita, koska ihan hyvin voi nää kaikki enteillä vaan menkkoja.:rolleyes:

Edit. Oon saanut jostain päähäni, että tissien pitäis AINA kipeytyä ja turvota jo ennen testiä, jos tärppi on käynyt ja sitähän ei tietty itellä oo tapahtunut. Vaikka oikeasti tiedän, että ihan mahdollista on, ettei kipeydy tai kipeytyy vasta myöhemmillä viikoilla.. Mitä kokemuksia tästä teillä? :) Itellä ei menkkojakaan ennen kipeydy rinnat eikä nännit.
 
Viimeksi muokattu:
@3milia mä en niinkään kiinnittänyt huomiota, että rinnat ois ollut turvonneemmat, mutta kipeät kyllä. Eniten kiinnitin huomiota siihen, että rintojen pintaverisuonet laajeni ja tummeni ihan silmissä. Kipua en niinkään pitäny kauheesti minään nimenomaan raskauden merkkinä, kun ne on mulla kipeät olleet vähän väliä :unsure:Oon kyllä monesti lukenut sellasiakin raskautumistarinoita, ettei mitään huomattavaa kipua tms muutoksia ollut.

Taidan hakea tänään digin ja myöhemmin viikolla vielä testata sillä:)
 
@pumpuli1 mä kanssa käytin noita onesteppejä alkuun ja samanlaisia viivoja tuli. Toivotaan että jatkaa vahvistumista. Nyt ostin apteekin omia ja sehän täräytti samantien kunnon viivat

Itse uskallan varmaan siirtyä plussanneisiin ja luottamaan että meille maaliskuinen/huhtikuinen suodaan. LA olisi n.26.3 ja esikoinen syntyi 43+3 niin hyvinkin voi mennä huhtikuuhun.
20200720 110640
Hyvä kuulla :)Onnea plussasta ja tsemppiä jatkoon:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Esba
@pumpuli1 hienosti vahvistunut! Varovaiset onnittelut!:love:
@helmikorvakoru toivotaan että viiva vahvistuisi!:love:

Ihanaa, että täällä taas plussaa tulee!
Ja kanssapiinailijoiden oireet kuulostaa kans tosi lupaavilta! Tsempit kaikille piinailuun vielä!<3

On: Eilen illalla alkoi pieni menkkajomo ja rinnatkin muuttui yötä kohden vähän aremmiksi. Oli kamala jano ja sitten vielä kaiken kukkuraksi aivastin! Että tämmöistä täällä.:ROFLMAO: en nukkunut juuri ollenkaan yöllä jostain syystä ja makoillessa tuli semmonen tunne että mitä jos tässä tärppäsi sittenkin.
Tai sitten menkat on tosi lähellä. Toivottavasti ei!:/
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: 3milia ja minttuni
Heippa,
Ihanaa, täällä on plussia taas❤ Onnea @pumpuli1 ja @helmikorvakoru toivotaan että alkaa vahvistumaan viiva❤
@Enerisa3 juu siis tässä kävi niin että sain viivan testiin keskiviikkona mutta perjantaina alkoi menkat...... oireet olivat todella voimakkaat. Eli tämä taisi nyt olla sellainen kemiallinen....ei kyllä todellakaan kannata testailla ennen ku on kunnolla myöhässä.... kyllä tämä niin masentava kokemus oli että muutama päivä piti pitää taukoa täältäkin.....alkaa pelko nousta todella että mahtaako tämä onnistua ollenkaan.... toisaalta selkeästi siellä joku on yrittänyt edes kiinnittyä....blaah niin paska olo vieläkin.
Älkää käsittäkö silti väärin, pystyn sydämestäni kuitenkin iloitsemaan muiden plussien puolesta❤
 
vierailija
@helmikorvakoru kyllä siinä jotain hentoista näkyy! Toivottavasti lähtee vahvistumaan

@pumpuli1 hyvät viivat on jo

ON: Täällä ei edelleenkään mitään hajua alkaako menkat vai voisko tulla plussa Lueskellut niin paljon kaikkia oireketjuja, että mikä vaan voi viitata mihin vaan, kun kaikilla vaihtelee niin paljon oireet ja itellä ei aiempaa kokemusta oo Lauantaina (dpo6-8?) koko päivän juili ja vihlo alavatsaa/johtua ja nivusia, ei ihan samanlailla kun menkoissa mut sellasta selvästi havaittavaa. Sillon tuli illalla myös ihan pienenpieni tippa kirkasta vaaleaa verta pyyhittäessä, mitä ei oo ikinä ennen tapahtunut Eilen aika runsaasti vv:tä ja tänään kans vähän sellasta lievää menkkajomoilua sillon tällöin tuntunut, mutta ei mitään viitteitä, että olis vielä alkamassa ja yleensä jomottelut alkaa aikaisintaan vuotoa edeltävänä päivänä ja tiputtelu kuitenki pari päivää ennen. Siltikään en halua nostaa toiveita, koska ihan hyvin voi nää kaikki enteillä vaan menkkoja.

Edit. Oon saanut jostain päähäni, että tissien pitäis AINA kipeytyä ja turvota jo ennen testiä, jos tärppi on käynyt ja sitähän ei tietty itellä oo tapahtunut. Vaikka oikeasti tiedän, että ihan mahdollista on, ettei kipeydy tai kipeytyy vasta myöhemmillä viikoilla.. Mitä kokemuksia tästä teillä? Itellä ei menkkojakaan ennen kipeydy rinnat eikä nännit.
Minulla on kaksi lasta eikä kummassakaan raskaudessa oo missään vaiheessa ollut rinnat kipeät. Turvonneetkin ovat vasta sitten kun paino lähti nousuun.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Viivoille vahvistumista ja piinailuun kaikille tsemppiä! Täällä tuli ovistikut postilaatikkoon, jes! Mutta ei tietenkään vielä ovisplussaa, iloinen olen jo pelkästään siitä, että saan pissassa jotain uittaa :D odotan ovisplussaa aikaisintaan keskiviikolle. Tallettelut on jo menossa ja tosiaan tässä kierrossa se ferti-lily hedelmöityskuppi käytössä :D

Muoks. En ole koskaan ollut raskaana, mutta rintojen kipeytymistä, turvotusta, verisuonien muutoksia ja nännien kipeytymistä on suurimmassa osassa kiertoja. Loppukierrosta siis. Pms oireet ovat voimakkaat, siksi joskus luulen oireettomuuden tarkoittavan tärppiä. Yritän nyt ottaa rauhallisesti, mutta saapa nähdä :D
 
@3milia mulla kipeytyneet tissit vain 1/6 raskaudessa, ja siis kummassakaan loppuun asti menneessä ei oo tissit ollut kipeät tai turvonneet ennen kuin vasta synnytyksen jälkeen maidon noustessa :D tässäkään raskaudessa ei tisseissä mitään oireita, muita oireita kyllä on. Myös mun siskolla on 5 lasta ja hänellä vain yhdessä raskaudessa tissit kipeytyneet, joten ei todellakaan tarkoita että niin pitäisi kaikille käydä. Lupaavia oireita sulla, toivottavasti tulisi nyt plussa:love:
 
Tänään lähti tilaukseen taas nippu raskaustestejä. Tilasin niitä Onesteppejä (koska ne on halpoja nii voi halutessaan testailla useampana päivänä). Sit tilasin "uutena" testiin niitä first response merkkisiä. Onko kellään kokemusta niistä? Ne oli vissiin todella herkkiä niin ajattelin et jos sillä ei sitä joutuisi arvailemaan onko liian aikaista testata vai ei :D kotona on myös yksi Digi odottamassa et jos pääsee ilman menkkoja lääkärin testipäivään asti :D nousi pieni innostus noiden myötä taas tätä kiertoa kohtaan
 
Kyllä siellä viiva näkyy @helmikorvakoru

Onnea @Esba

@minttuni Kun sulla on ollut se testilaboratorio joskus meneillään, niin ootkos testannut ovistikuilla ennen menkkoja?
Tai tietääkö muut, et pitäiskö ovistikun olla dpo9 päivillä puhdas nega? Tai siis, mitäs jos tulee jonkunlainen viiva, mut oviksen aikaa se tulkittais negaksi
Mulla ei oo itsellä kokemusta plussasta, mut oon ymmärtänyt et pitäisi olla ihan ovisplussaksi tulkittavan punaiset viivat siinä. Ja ettei kaikilla näytä raskautta nää ovistestit. Mulla viime kierrossa oli kyl se sama haalea viiva ku koko alkukierronkin nii ovistesteissä just dpo10 ku taisin testata.
 
Mulla ei oo itsellä kokemusta mut oon ymmärtänyt et pitäisi olla ihan ovisplussaksi tulkittavan punaiset viivat siinä. Ja ettei kaikilla näytä raskautta nää ovistestit. Mulla viime kierrossa oli kyl se sama haalea viiva ku koko alkukierronkin nii ovistesteissä just dpo10 ku taisin testata.
Joo sen olenkin tiennyt, et tulkittavan punaiset pitäis olla ainakin sillon, kun menkat myöhässä :) Mulla näyttänyt puhdasta negaa alkukierrossa joskus ja sit tosiaan haaleaa viivaa 4-5pvä ennen ovista. Nyt en osaa tulkita tuota testiä, mut ei se ainakaan plussa ole, mut vähän vahvempi, kuin ne haaleat testin ennen ovista :D Äh! Niin kovasti haluaisi uuden plussan, ni sitä alkaa jo kuvittelee kaikkea :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Kaksi kertaa nyt tässä kierrossa testattu hedelmöityskuppia. Vähän samanoloinen, kuin kuukuppi, mutta pienempi. Ja se käännetään nurinpäin ja siinäki paikalle laitossa varmaan siemennestettä menee lähemmäs kohdunkaulaa. Sit vedetään auki ja sinne jää. Kuukuppia olen käyttänyt samaan tarkoitukseen, mutta se on todella iso ja siemenneste jää vaan johonko pohjalle köllöttelemään :D

Ovistikuilla en ole testannut kuin kerran ennen menkkoja. Ja tuli haaleaa viivaa. Vähän samanlaista, kuin ennen ovisplussaa. Alkukierrosta oikeastaan tyhjä, no vähän on väriä silloinkin ollut.
 
Kiitos kaikille viesteistä, toivotaan että tuo vahvistuu tuosta :)

Mitkä dpot olis sellaset että voisi ajatella olevansa turvallisilla vesillä kemiallisesta? Te jotka ootte kokeneet kemiallisen niin missä vaiheessa viiva lähti haalenemaan?

Ostin tänään digin odottamaan myöhäisempiä päiviä, toivottavasti päästäisiin sinne asti!
Noh, suositushan raskaustestien tekoon on aikasintaan silloin kun menkkojen pitäisi alkaa. Eli dpo 14-16 on se normaalein raja. Juurikin siis noitten kemiallisten takia :) ja aina vaan parempi, jos jaksaa oottaa, et menkat olis myöhäs vähintään viikon :D

Ite en tikuttele ovista ja jemmassa vain pari ClearBluen digi r-testiä, koska tiiän et stressaisin vaan tikuttamista ja viivojen kyttäämistä. Koitan itelläni pitää sen kannan, et testaan vasta kun oikeesti on menkat myöhäs - saas nähä kui pitää kutinsa loppuviimein :LOL:
 

Yhteistyössä