Jotain hyvin hentoa olen siellä näkeväni!Tsemppiä @Kasikuus, tiedän ton tunteen Ihan hirveetä, kun tuntuu että ei pysy itekään ollenkaan perässä omien fiilisten heittelyssä.
ON: Siis en pysty keskittymään töihin, koska tikutin aamupissasta taas jonkun ihmeellisen viivanpaikan/haamun?? Kattokaa nyt tätä.. Jotain siinä on, mutta onko siinä mitään väriä, niin en kyllä tiedä. Toi tuli ihan testiajalla kyllä. Ja sori kylppärin hiton keltaisesta valosta. Oon mä kyllä ennenkin raskaustestejä tehnyt eikä niihin oo roskiksestakaan tiiraamalla tullut mitään, mutta...
Oma napailua.. Sellainen fiilis tullu, et nyt edellisen vuotohäiriökierron myötä oma hormonitoiminta on viimein asettunut pillerien lopetuksen jäljiltä. Tässä kierrossa (yk5) on jotenkin ollut rauhallisempi fiilis, paino ei ole jojoillut turvotuksien kanssa ja etovaa oloa tai kramppailua ei oo näkyny. Yläselkään tosin tullu teiniajoista tuttu selän kukkiminen -__-
Ovis on nyt viimein käsillä - tänään dippas lämmöt ja alkanu kireys ja pieni vihlonta oikealla alavatsaa. Siltä puolelta tässä kuussa laskujeni mukaan myös ovuloisin. Talletteluja osunut nyt päiville dpo -5, -4, -3 ja tänään -1 aion kans kellistää herran. Seuraava mahis on sit dpo1.
Eli myös MULLE VOI PÄIVITTÄÄ DPO 0 HUOMISELLE
Värit ei edelleenkään toimi...