Mulla ultra ke ja sit valitaan se inssi päivä, jos ei satu ovulaatio olee etuajassa.@Tiukuna PAS on tiistaina. Sain verikokeet tosi nopeesti ja ferritiini oli 183!! Noussut tosi hyvin.
Minut voi laittaa piinalistalle huomenna dpo 1.
Hassua tulla listalle, kun mitään muuta kuin ovulaatio ei ole vielä tapahtunut
Siis tää kierto on kyl nii hämmentävä. Kasvukivut oli kovat eilen ja toissapäivänä vasemmassa munasarjassa, mut tänään myös oikeaa tuikkinut. Se mun oikea munasarja on ultrassa aina piilossa nii huono jos se follikkeli onkin siellä. Yleensä kipu on kyl siel missä follikkeli kasvaa.
Vatsa on myös turvonnut kuin useammalla kuulla olisin raskaana. Pohdituttanut on myös voiko olla kiinnittymisyritystä sen näkymättä testissä. Mulla oli niin montaa noista oireista viime kierrossa, mitä näillä plussanneille nyt on ollut et joku selkeästi on sekoittanut viime kierron hormooneja (menkat myös alkoi myöhässä ja kesti päivän pidempään). Muuten voisin uskoa et oireet oli vaan alitajunnasta mut oli ihan fyysisiä oireitakin kuten rintojen turpoaminen nii et ei mahtunut liiveihin ja nännipihat kasvoi suuremmiksi, se kohdunnapukka ylhäällä viel menkkojen alussa jne. Muut oireet loppui päivä-kaksi ennen testin tekoa paitsi tuo kohdun napukka.
No turha siis jossitella viime kiertoa. Toivon vaan et jos jotain olisi yrittänyt tapahtua nii olisi suostuisampi mahdolliselle alkiolle kiinnittyä. Toivoisin niin kovasti meille ihanaa häälahjaa elokuussa on 1v päivä siinä.
On kyl jännä alkukierto ku viime kierrot oon testiallut ovista jo tosi alusta lähtien. Nyt en oo viel testannut ja testejäkään ei oo ku 5kpl nii voi alkaa testaa vasta sunnuntaina (ettei tuu ennen ultraa). Oireitakaan ei kyl oo (ei limoja), vatsa on kyl kuin jalkapallo taas jostain syystä.
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinaajille!