Toiveissa vauva 2021

@Tiukuna PAS on tiistaina. Sain verikokeet tosi nopeesti ja ferritiini oli 183!! Noussut tosi hyvin.

Minut voi laittaa piinalistalle huomenna dpo 1.

Hassua tulla listalle, kun mitään muuta kuin ovulaatio ei ole vielä tapahtunut
Mulla ultra ke ja sit valitaan se inssi päivä, jos ei satu ovulaatio olee etuajassa.:)

Siis tää kierto on kyl nii hämmentävä. Kasvukivut oli kovat eilen ja toissapäivänä vasemmassa munasarjassa, mut tänään myös oikeaa tuikkinut. Se mun oikea munasarja on ultrassa aina piilossa nii huono jos se follikkeli onkin siellä. Yleensä kipu on kyl siel missä follikkeli kasvaa.

Vatsa on myös turvonnut kuin useammalla kuulla olisin raskaana. Pohdituttanut on myös voiko olla kiinnittymisyritystä sen näkymättä testissä. Mulla oli niin montaa noista oireista viime kierrossa, mitä näillä plussanneille nyt on ollut et joku selkeästi on sekoittanut viime kierron hormooneja (menkat myös alkoi myöhässä ja kesti päivän pidempään). Muuten voisin uskoa et oireet oli vaan alitajunnasta mut oli ihan fyysisiä oireitakin kuten rintojen turpoaminen nii et ei mahtunut liiveihin ja nännipihat kasvoi suuremmiksi, se kohdunnapukka ylhäällä viel menkkojen alussa jne. Muut oireet loppui päivä-kaksi ennen testin tekoa paitsi tuo kohdun napukka.

No turha siis jossitella viime kiertoa. Toivon vaan et jos jotain olisi yrittänyt tapahtua nii olisi suostuisampi mahdolliselle alkiolle kiinnittyä. Toivoisin niin kovasti meille ihanaa häälahjaa ♥ elokuussa on 1v päivä siinä.

On kyl jännä alkukierto ku viime kierrot oon testiallut ovista jo tosi alusta lähtien. Nyt en oo viel testannut ja testejäkään ei oo ku 5kpl nii voi alkaa testaa vasta sunnuntaina (ettei tuu ennen ultraa). Oireitakaan ei kyl oo (ei limoja), vatsa on kyl kuin jalkapallo taas jostain syystä.


Onnea plussanneille ja tsemppiä piinaajille! ♥
 
Olipa rankka päivä töissä. Mun omahoidettava, jonka kanssa oltiin todella läheisiä, siirtyi kuukausi sitten palvelukotiin virkeänä, ja tänään sain puhelun, että viime päivät on käsillä. Halusin mennä vielä katsomaan viimeisen kerran, ja sanoa heipat. Halusi että pidän kädestä, ja siinä käsikädessä oltiin, ja siihen hän sitten levollisesti nukahti ikiuneen. Katsoi minua silmiin ennen sitä, ja nyökkäsi päällänsä kiitoksen, kyynel vierähti poskelle, ja sitten nukkui. Jotenkin on niin tyhjä olo nyt, mutta koin hetken todella tärkeänä, koska hänellä ei ollut ketään ja paljon oli yksin. Ainakaan hänen ei tarvinnut lähteä yksin. Tällaisina hetkinä sitä osaa arvostaa hoiva-alaa.
 
Olipa rankka päivä töissä. Mun omahoidettava, jonka kanssa oltiin todella läheisiä, siirtyi kuukausi sitten palvelukotiin virkeänä, ja tänään sain puhelun, että viime päivät on käsillä. Halusin mennä vielä katsomaan viimeisen kerran, ja sanoa heipat. Halusi että pidän kädestä, ja siinä käsikädessä oltiin, ja siihen hän sitten levollisesti nukahti ikiuneen. Katsoi minua silmiin ennen sitä, ja nyökkäsi päällänsä kiitoksen, kyynel vierähti poskelle, ja sitten nukkui. Jotenkin on niin tyhjä olo nyt, mutta koin hetken todella tärkeänä, koska hänellä ei ollut ketään ja paljon oli yksin. Ainakaan hänen ei tarvinnut lähteä yksin. Tällaisina hetkinä sitä osaa arvostaa hoiva-alaa.
<3
 
Olipa rankka päivä töissä. Mun omahoidettava, jonka kanssa oltiin todella läheisiä, siirtyi kuukausi sitten palvelukotiin virkeänä, ja tänään sain puhelun, että viime päivät on käsillä. Halusin mennä vielä katsomaan viimeisen kerran, ja sanoa heipat. Halusi että pidän kädestä, ja siinä käsikädessä oltiin, ja siihen hän sitten levollisesti nukahti ikiuneen. Katsoi minua silmiin ennen sitä, ja nyökkäsi päällänsä kiitoksen, kyynel vierähti poskelle, ja sitten nukkui. Jotenkin on niin tyhjä olo nyt, mutta koin hetken todella tärkeänä, koska hänellä ei ollut ketään ja paljon oli yksin. Ainakaan hänen ei tarvinnut lähteä yksin. Tällaisina hetkinä sitä osaa arvostaa hoiva-alaa.
Ihanaa, että olit siellä <3
 
Hei te jotka käytätte macaa, millasella annostuksella ootte käyttäny ja missä vaiheessa kiertoo..? Mainitsin tänään miehelle kaupassa että täällä porukka syö tota niin se puhu mut ympäri ostaan sitä
Otan 1tl-1rkl/vrk noin 3 viikon ajan ja pidän tauon. En oo oikein vielä kyllä keksinyt mikä viikko olis paras sille tauolle.. nyt oon yleensä aina vähän oviksen jälkeen jättänyt ja sitten pari päivää ennen kierron loppua aloittanut taas. Söin sitä jo ennen yritystä ihan vaan siksi, että sillä on ihan mieletön vaikutus mielialaan ja helpottaa tosi paljon pms-masennusta. Siksi tuo viikko ennen menkkoja ei oikeastaan olis hyvä tauko viikko kun just silloin sitä tarttee! Mutta toisaalta yrityksen kannalta sitö tarvii muissakin kierron vaiheissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Melissa86
Olipa rankka päivä töissä. Mun omahoidettava, jonka kanssa oltiin todella läheisiä, siirtyi kuukausi sitten palvelukotiin virkeänä, ja tänään sain puhelun, että viime päivät on käsillä. Halusin mennä vielä katsomaan viimeisen kerran, ja sanoa heipat. Halusi että pidän kädestä, ja siinä käsikädessä oltiin, ja siihen hän sitten levollisesti nukahti ikiuneen. Katsoi minua silmiin ennen sitä, ja nyökkäsi päällänsä kiitoksen, kyynel vierähti poskelle, ja sitten nukkui. Jotenkin on niin tyhjä olo nyt, mutta koin hetken todella tärkeänä, koska hänellä ei ollut ketään ja paljon oli yksin. Ainakaan hänen ei tarvinnut lähteä yksin. Tällaisina hetkinä sitä osaa arvostaa hoiva-alaa.
Ihana, että olit siellä hänen kanssaan❤ Varmasti merkityksellinen, vaikka surullinen hetki❤
 
Hei, tällaista ajatusleikkiä! Listatkaa asioita mitä uskotte himoitsevanne raskausaikana ja mitä taas uskotte, että ette voi sietää!:D Näitähän nyt ei voi varmaan mistään tietää etukäteen ja keho ja mieli voi heittää ihan ympäri:ROFLMAO: Mutta voi arvailla ja palailla näihin sit ja kattoo osuko oikeaan, kun aika on:X3:

Mun herkkuja uskon olevan raikkaat/kirpeät hedelmät, dippivihannekset, pussinuudelit, tuliset (aasialaiset) ruoat ja hapokkaat juomat (y)Sit taas uskon, että ei maistu roska-/pikaruoka, kala, kananmuna, perinteiset vihersalaatit(n)
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Ajatusleikkiä!
Mä uskon että ainakin himo salmiakkiin voisi yltyä ennestään mikä on sinänsä harmi jos niin käy koska sitä ei saisi syödä xD
Hmm ehkä just raikkaat maut vois olla semmonen, hedelmät sunmuut. Ja varmaan itellä kaikki epäterveellinen myös. Mutta oon päättänyt jo nyt että en lähde sille linjalle. Vaikka miten tekisi mieli. Herkkupäivät erikseen!
Sit taas varmaan kala vois olla semmonen nounou. Ja saa nähdä miten kahvin käy! :cool:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Ajatusleikkiin en osaa ehkä eritellä mitä tulevassa raskaudessa vois olla, mutta edellisissä raskauksissa oon oksentanut puoleen väliin saakka ja oli tosi vaikea löytää mitään mikä maistuu! Aina joku himo muuttui ällötykseksi kun sitä söi. Salaatti, marjat, hedelmät (satsumat erityisesti), tupla-patukat.. hirveesti teki myös sushia ja raakaa kalaa mieli muttei voinut syödä! Mies toi mulle sushia sairaalaan

Ja pahoinvoinnista huolimatta himoitsin kahvia ihan hirveesti jo alkuraskaudessa, vaikka se haju sai oksentamaan! Usein join aamukahvit ja kävin sen jälkeen oksentamassa ne. Tuli heti mieleen kahvi+meetvursti+ruisleipä oksennus, ei hyvää:ROFLMAO:
 
Huh huh nyt jännittää.....tein äsken apteekin herkän testin vaikka dpo 11 vasta mutta kun olot on jotenki niin omituiset ja huono olo ollu pitkin päivää vähän väliä. Tosi laimeeta oli pissa koska oon juonu tosi paljon tänään.... siihen tuli tosi tosi haalea viiva.... ❤avasin sen testin koska tuntui et kuvittelen ja siihen tuli jotenki varjoa siitä testi ikkunan muovista..... näytin miehelle ja hänki näkee sen....apuaaa kertokaa mulle näyttääkö nämä apteekin testit niitä viivanpaikkoja helposti ...???? Apua oon ihan sokissa ja koitan olla vielä innostumatta.....mulla ei ole koskaan mikään testi näyttänyt viivanpaikkaa niin ei ole kokemusta sellaisesta.....sydän hakkaa ❤
teen uuden testin perjantaina tai vasta lauantaina. Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina.
 
Huh huh nyt jännittää.....tein äsken apteekin herkän testin vaikka dpo 11 vasta mutta kun olot on jotenki niin omituiset ja huono olo ollu pitkin päivää vähän väliä. Tosi laimeeta oli pissa koska oon juonu tosi paljon tänään.... siihen tuli tosi tosi haalea viiva.... avasin sen testin koska tuntui et kuvittelen ja siihen tuli jotenki varjoa siitä testi ikkunan muovista..... näytin miehelle ja hänki näkee sen....apuaaa kertokaa mulle näyttääkö nämä apteekin testit niitä viivanpaikkoja helposti ...???? Apua oon ihan sokissa ja koitan olla vielä innostumatta.....mulla ei ole koskaan mikään testi näyttänyt viivanpaikkaa niin ei ole kokemusta sellaisesta.....sydän hakkaa
teen uuden testin perjantaina tai vasta lauantaina. Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina.
Jeee!! :love: :love:
Mä oon ainaki ymmärtäny ettei niihin apteekin testeihin pitäis viivanpaikkaa tulla:unsure:
Mä ainaki oon tehny ihan tyhjiä blankoja ja sit kun tuulimunaraskaus oli niin vasta viivaa näytti (y)
Toivon TOSI kovasti, että lähtee vahvistumaan!:love:
Heti kuvaa tänne kun saat nökyviin:X3::X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Brunet82
Olipa rankka päivä töissä. Mun omahoidettava, jonka kanssa oltiin todella läheisiä, siirtyi kuukausi sitten palvelukotiin virkeänä, ja tänään sain puhelun, että viime päivät on käsillä. Halusin mennä vielä katsomaan viimeisen kerran, ja sanoa heipat. Halusi että pidän kädestä, ja siinä käsikädessä oltiin, ja siihen hän sitten levollisesti nukahti ikiuneen. Katsoi minua silmiin ennen sitä, ja nyökkäsi päällänsä kiitoksen, kyynel vierähti poskelle, ja sitten nukkui. Jotenkin on niin tyhjä olo nyt, mutta koin hetken todella tärkeänä, koska hänellä ei ollut ketään ja paljon oli yksin. Ainakaan hänen ei tarvinnut lähteä yksin. Tällaisina hetkinä sitä osaa arvostaa hoiva-alaa.
Josko hänen pois meno toisi elämääsi uuden tärkeän ihmisen <3
 
Ajatusleikkiä!
En osaa sanoa mitä ei tekis mieli, mut toivottavasti se ois kaikki herkut ja roskaruoka :D Haluaisin syödä vain terveellisesti :) Aiemmissa raskauksissa on himoinnut maksamakkaraa, kebab + turkinpippurit, energiajuoma ja suklaa... Eiii hyvä!

Minä taidan nyt poistua taka-alalle. Jostain kumman syystä tuli olo, et ei tää kierto ole meidän. Vv tulee ihan kivasti ja se on ollut negakiertojen riesa oviksen jälkeen. Plussakierrossa oli niiiiin kuivaa sinne asti, että menkat oli myöhässä. Ja tottakai piti sit kokeilla kohdunnapukkaa ja aivan pehmeä, auki ja niin hemmetin alhaalla. Tokihan vielä voi muuttua ja harmittaa, että en plussakierrossa kokeillut tässä vaiheessa. Mut pehmeä se ainakin oli pari pvä ennen oletettuja menkkoja. Enteilikö sit kenties jo huonoa!
Mut kyl nyt on aika mennä pariks päiväksi piiloon, kun täällä pyöriminen selkeästi ei auta siihen, että ei miettis liikaa :rolleyes:
Plussatuulia kaikille ❤:X3:
 
Ajatusleikkiä!
En osaa sanoa mitä ei tekis mieli, mut toivottavasti se ois kaikki herkut ja roskaruoka Haluaisin syödä vain terveellisesti Aiemmissa raskauksissa on himoinnut maksamakkaraa, kebab + turkinpippurit, energiajuoma ja suklaa... Eiii hyvä!

Minä taidan nyt poistua taka-alalle. Jostain kumman syystä tuli olo, et ei tää kierto ole meidän. Vv tulee ihan kivasti ja se on ollut negakiertojen riesa oviksen jälkeen. Plussakierrossa oli niiiiin kuivaa sinne asti, että menkat oli myöhässä. Ja tottakai piti sit kokeilla kohdunnapukkaa ja aivan pehmeä, auki ja niin hemmetin alhaalla. Tokihan vielä voi muuttua ja harmittaa, että en plussakierrossa kokeillut tässä vaiheessa. Mut pehmeä se ainakin oli pari pvä ennen oletettuja menkkoja. Enteilikö sit kenties jo huonoa!
Mut kyl nyt on aika mennä pariks päiväksi piiloon, kun täällä pyöriminen selkeästi ei auta siihen, että ei miettis liikaa
Plussatuulia kaikille
Voih :/ mutta jos koitat nyt vaan olla pessimistinen ja rentoutua tekemällä ihan jotain muuta, niin jospa se plussa sieltä tulee :X3: toivon niin kovasti sitä teille ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Voih :/ mutta jos koitat nyt vaan olla pessimistinen ja rentoutua tekemällä ihan jotain muuta, niin jospa se plussa sieltä tulee toivon niin kovasti sitä teille
Kiitos ❤ Näin se on tehtävä, kun viimeksikin toimi. Sillon tosin rentous alkoi jo aiemmin ja katoaminen täältä myös. Ei auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Shibali

Yhteistyössä