Ihanan vilkasta täällä, kiva kun lähes aina on luettavaa kun tänne tulee kurkkimaan
joka päivä tulee käytyä, mutta vielä oon itse ollut hiljainen.
@Puolu onnea selkeästä haamusta!
Tsemppiä ja voimia kaikille jotka saanut huonoja uutisia <3 Voi kun kaikki voisi saada sen niin kovasti kaipaamansa plussan sekä lopulta pienen nyytin syliin. On niin väärin kuinka vaikeaa se toisille on. Meilläkin lähipiirissä vaikeaakin lapsettomuutta, se on niin surullista..
Täällä oli mukavasti juteltu itellekin ajankohtaisesta jutusta, mitä meinasin myös tulla kyselemään, eli ovis ja oireet! Mulla nimittäin menossa kans hyvinkin oireeton kierto siltä osin.. Tänään mullakin kp17, ja kp5 mulla otettiin kierukka pois. Tosin ei oo kiertopäivistä yhtään varma fiilis, koska toi kp1 oli vielä kierukan kanssa, ja vuoto oli sellainen yhden päivän ”syöksyvuoto” ja sen jälkeen vähän tiputteli..sitten kierukan poiston jälkeen tuli parin-kolmen päivän TODELLA ISO vuoto ja kovat kivut.
Normaaleja ovisoireita en oo vielä tässä kierrossa juuri tuntenut, pientä nippailua lukuunottamatta, ja eilen tuli yksi venyvä verinen ”jojo”. Normaalisti mulla oviksen aikaan pari päivää kovaa alavatsan turvotusta, tärinäkipua ja jomotusta selässä saakka.
Tuossa joku aika sitten kirjoitin tänne ekaa kertaa, ja kerroin että meillä alkaa yritys tässä jonkin ajan kuluttua kun mies näyttää keltaisten valojen sijaan vihreää.. no, tässä kierossa onkin heti annettu mennä, eli talletteluja tehty ahkeraan
Tuntuu uskomattomalta näin monen vuoden kuumeilun jälkeen, että tämä hetki on vihdoin käsillä! Harmi vaan kun se ovis ei oo tuntunut ehkä vielä olleen ja onko edes tulossakaan heti kierukan poiston jälkeen?!
voisin tulla listalle mukaan! Toivottavasti tämä punainen väri onnistuu. Eli: Heemilia/4.lapsi/ya 07/20 ja kp 17/30(?)
Normaalista kierrosta en osaa oikein sanoa vielä tuon tarkemmin koska kierukan aikaan oli suht epäsäännölistä vuotoa vähän väliä, mutta kierukka ei ollut mulla kuin noin 8kk ja ennen sitä kierto ollut about 30 päivää.