Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Mulla menossa tänään dpo 4. Aika mateleeee. Ihan hirveetä kun koko ajan alitajuisesti kuulostelee kroppaa ja mahdollisia tuntemuksia, vaikka tietää ettei edes mahdollista kiinnittymistä ole voinut vielä tapahtua. Olen ymmärtänyt, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä 5-7 pvää ovulaatiosta? Voikohan se tapahtua aikaisemminkin, vai kestääkö siinä kohtuun matkaamisessa aina vähintään viisi vuorokautta?

Vahvasti on toki itsellä semmonen tuntuma, ettei nyt tästä ekasta yrityskierrosta varmana tärppää. Mutta on tää silti jännää
Tietääkseni munasolulla kestää noin 3vrk matkata kohtuun. En tiiä mitä se siellä sitten hengailee kiinnittymättä vielä pari päivää, pitäiskö sen jatkaa vielä jakautumista ennen kuin tarraa kiinni. Ilmeisesti on tosi harvinaista, että ennen dpo5 kiinnittyisi. Mulla itellä on aina dpo4 tosi paljon oireita ja joskus täällä sanoinkin, että alan aina silloin googlaamaan kiinnittymistä ja epäilemään olisko ovis voinutkin olla aiemmin :D Luulen, että keltarauhanen on siinä vaiheessa niin hyvin toiminnassa, että aiheuttaa kaikenlaista oiretta.

Toivotaan, että oireet jatkuu ja lisääntyy ja plussa tulee heti ekasta kierrosta :X3:

Heips! Olettaisi, että siksi menee vähintään se viisi päivää hedelmöittymisestä ennen kuin tarraa kiinni, koska silloin alkio on kehittynyt blastokystiksi, joka pystyy kiinnittymään kohtuun. Meillä viljeltiin 5-7 päivää blastokysteiksi eli siinä saattaa kestää seitsemänkin päivää.

ON: saattaa olla ettei päästä tekemään PAS:ia tähän kiertoon ollenkaan. Letrozolit ei olleet toimineet tässä kierrossa ollenkaan niin voimakkaasti kuin aiemmin ja limakalvo oli torstain ultrassa tosi ohut. Lääkärin mielestä pistetyt hormonit ovat sekoittaneet elimistön. Menkat kesti kymmenen päivää!! No...maanantaina uuteen ultraan, jossa päätetään, että yritetäänkö tähän kiertoon ollenkaan.

Kiitos @3milia ja @Nokare Onko siis minkä apteekin, ya vai joku muu apteekki? Haluun varmistaa et ostan oikeita, ja noista pregcheckeistä oon kyllä täällä muiltakin kuullu hyvää et ehkä niitä vois ottaa sit tuplavarmistukseen

Toivottavasti osuis nyt teillä molemmilla ovis oikeeseen aikaan tallettelujen suhteen ja plussa pärähtäis tästä kierrosta
Mä oon käyttänyt sen nimistä kun Apteq. Itellä ei oo tolla viivanpaikkoja näkynyt! Eikä oo kamalan kalliskaan. :X3:

• Rakkaus
Reactions: Shibali
Hei nyt kun oon päässy vauhtiin täällä tänään ja äänessä kokoajan niin mulla olis kysymys!:ROFLMAO:
Mites hiivalääke (paikallislääke, Canesten tms) ja piinapäivät. Uskaltaako käyttää silloin? Epäilenpä että semmonen tässä vois olla nyt häiriköimässä. Ja jos niin pilaakohan koko oviksen vielä tässä:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: KirJoh89
Pyäh, ei taida tarvita huomenna edes testailla, kun menkkajomotukset alkoi alaselässä, ja rintojen kipu tuntuisi hellittävän. Selvät oireet että täti sieltä saapuu yöllä tai aamulla..

Mä oon käyttänyt pc:tä, ja apteekkarin testiä, taitavat olla aika samanlaisia, ero vaan että toinen pitää ostaa apteekista, ja on kalliimpi. Tosin molempiin saan viivanpaikkoja, mut yleensä juuri ennenkuin täti saapuu..

@Santso voimia sinne, toivottavasti seuraavasta plussasta saatte vauvan syliin!❤
Täällä jo kolme viikkoa menkoista eikä vieläkään ovulaatiota bongattuna, maanantaista asti oon tikuttanut. No onneks ei ookaan nyt viikonloppuna, koska mies on töissä eikä todella siis onnistuis mitkään tallettelut. Tilaan siis ovulaation mielellään alkuviikolle tai ens viikonlopulle ja sit pitkän luteaalivaiheen imetyksestä huolimatta.:LOL:
Näinä parina kiertona en oo edes ehtinyt piinaileen tai kuvitteleen mitään raskausoireita, kun menkat onkin jo alkanut:D

• Tykkää
Reactions: kolava
Mulla on ollu vauvahaaveidenntäyteinen päivä tänään Katsoin lasketun ajankin ja se olisi 26.3 Voi että miten paljon toivoisin että olisi nyt alkanut raskaus Ja sitä samaa toivon teille kaikille muillekin!!
Voi että, toivotaan parasta!<3 Olispa ihanaa kyllä saada tänne nyt kunnon plussamyräkkä. Ja pysyvine plussine! Kaikille vauvat joita nuuhkia ja pussata. Olis ihanaa päästä fiilistelemään kasvavaa masua ja ostelemaan pienen pieniä sukkia ja vaikka mitä ihanaa.:love:

@Santso Eikä, ihan kamalaa.. Oltiin tuolla tammikuisissa samaan aikaan, ihan kohtuutonta että sua on taas kohdannut tollanen pettymys :’(
No kuin myös. Kieltämättä alkaa vähän usko horjua, että mitäs nyt?
Olen niin pahoillani teidän keskenmenosta rv 10. Toivotaan kummallekin paljon paljon parempaa onnea ensi kerralle. <3

Kiitos kaikille tsempeistä. Täällä vähän joutuu keräilemään itseään.

Kuinka usein te harrastatte yleensä ovisaikaan perihommia? Monessa paikassa sanotaan et joka toinen päivä on ok, jotta siittiötuotanto tms. Pysyy vauhdissa.. Mutta onko joka päivä liikaa?

Me ollaa nyt pienellä hotelli lomalla, ni en oo oikein täällä pystyny päivittelee. Tsemppiä vastoinkäymisiä kohdanneille ja myös teille muillekin :)