Siis voi ei te ihanat
@Alinna86 @Shibali @lulube @3milia ja
@Loree , kyynel vierähti poskelle, kun täällä on kaipailtu
(jos unohdin jonkun, niin pahoittelen)
Hiljaiseloa ollut melkein viikon päivät, kun meni usko luomu onnistumiseen aivan täysin ja no, menihän tuossa taloasioita hoitaessa oma aikansa ja se pukkas aikamoista ressiä. Sit keskiviikkona alko työt, ni oon ollut aika poikki.
Täällä taitaa olla menossa dpo8 ja ns. "oireet" olen jättänyt omaan arvoonsa, koska ei ne aiemminkaan ole mitään merkannut. Suht rennoin fiiliksin menty ajattelematta liikaa mahdollista raskautta ja kohti uutta kiertoa kovasti menossa.
Oletettuna dpo3 vai dpo4 yönä heräsin kovaan kipuun ja mietin, et no jopas tuli oviskivut myöhään. Dpo 4 tai 5 päivänä havaitsin suojassa pienen pienen veritipan, mut sen enempää ajattelematta unohdin sen tähän päivään asti
Tänä aamuna tuttuun tapaan rinnan patti todella kipeä 6pvä ennen menkkoja (miten se osaakin olla niin täsmällinen) , joten senkin puolesta kohti uutta kiertoa, joka pitäis alkaa ens viikon to. Tässä kierrossa olen vielä lämpöjä mitannut, mutta kun yk17 alkaa, niin jätän senkin tekemättä. Mennään asenteella tulee_jos_tulee eteenpäin.
@Alinna86 Sinulla taas niin hyvät oireet, jospa se plussa sieltä nyt vihdoinkin tulisi ja pysyisi loppuun asti
@Shibali Vielä on toivoa, koska vuotoa ei ole
Voimia!
Pahoittelut tänne uudestaan palanneille, toivottavasti pian tärppää uudestaan