Toiveissa vauva 2021

Mä kävin gynellä, kaikki näytti hyvältä raskautta ajatellen Molemmat munasarjat virkeät ja "nätti" kohtu
Onpa ihana uutinen!! :love: Nyt voit ehkä vähän rennommin jatkaa yritystä kun tiedät ettei siinä mielessä ainakaan ole mitään esteitä!!:love:

Täällä alkanu alaselkä vähän vihloo, ja pelkään niin et ne menkat sieltä ois pian alkamassa!! :s Ajattelin huomenna aamulla testata jossei oo siihen mennessä alkanu. Eiköhän ne viimestään huomenna ala ku testaan :D:poop:
 
En voi muuta kuin suositella kyllä tuota macaa! Pidin nyt tässä taukoviikkoa siitä ja eilen taas aloitin uudelleen. Mieliala ja energiataso nousi heti jo eilen iltaa kohden ja tänään on taas ihan uusi olo! Olin jotenkin tosi allapäin tuossa pari päivää. Ens kierrossa en taida kokeilla mitään muita kikkoja kuin pelkkää macaa ja yritän keskittyä muutenkin hyvinvointiin. Tässä kierrossa oli kaikki mahdollinen vippaskonsti käytössä :D
 
Siis voi ei te ihanat @Alinna86 @Shibali @lulube @3milia ja @Loree , kyynel vierähti poskelle, kun täällä on kaipailtu ❤ (jos unohdin jonkun, niin pahoittelen)

Hiljaiseloa ollut melkein viikon päivät, kun meni usko luomu onnistumiseen aivan täysin ja no, menihän tuossa taloasioita hoitaessa oma aikansa ja se pukkas aikamoista ressiä. Sit keskiviikkona alko työt, ni oon ollut aika poikki.
Täällä taitaa olla menossa dpo8 ja ns. "oireet" olen jättänyt omaan arvoonsa, koska ei ne aiemminkaan ole mitään merkannut. Suht rennoin fiiliksin menty ajattelematta liikaa mahdollista raskautta ja kohti uutta kiertoa kovasti menossa.
Oletettuna dpo3 vai dpo4 yönä heräsin kovaan kipuun ja mietin, et no jopas tuli oviskivut myöhään. Dpo 4 tai 5 päivänä havaitsin suojassa pienen pienen veritipan, mut sen enempää ajattelematta unohdin sen tähän päivään asti :D
Tänä aamuna tuttuun tapaan rinnan patti todella kipeä 6pvä ennen menkkoja (miten se osaakin olla niin täsmällinen) , joten senkin puolesta kohti uutta kiertoa, joka pitäis alkaa ens viikon to. Tässä kierrossa olen vielä lämpöjä mitannut, mutta kun yk17 alkaa, niin jätän senkin tekemättä. Mennään asenteella tulee_jos_tulee eteenpäin.

@Alinna86 Sinulla taas niin hyvät oireet, jospa se plussa sieltä nyt vihdoinkin tulisi ja pysyisi loppuun asti ❤

@Shibali Vielä on toivoa, koska vuotoa ei ole ❤ Voimia! ❤

Pahoittelut tänne uudestaan palanneille, toivottavasti pian tärppää uudestaan ❤
 
Onpa ihana uutinen!! Nyt voit ehkä vähän rennommin jatkaa yritystä kun tiedät ettei siinä mielessä ainakaan ole mitään esteitä!!

Täällä alkanu alaselkä vähän vihloo, ja pelkään niin et ne menkat sieltä ois pian alkamassa!! :s Ajattelin huomenna aamulla testata jossei oo siihen mennessä alkanu. Eiköhän ne viimestään huomenna ala ku testaan
Jep, niinpä!:love: Ei hirveetä paniikkia, vaikka se 30 v. tuli täyteen. Joskushan tietty voi olla ongelmia, vaikkei mitään poikkeavaa näkyiskään, mutta turha sitä on nyt vielä miettiä. Niin vähän yritystä takana, että nyt vaan rennosti ja ahkerasti;):sneaky: Voi ei, toivottavasti nyt ei alkais ja pääsisit testaan:X3:

Edit. @Kasikuus ihana kuulla susta!❤❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus ja lulube
Minä oon myös aina merkannut sen runsaimman vuotopäivän ovispäiväksi. Nythän testien mukaan ovis olis sitten ollutkin 1-2 päivää myöhemmin kuin omien tuntemuksieni mukaan olisin laittanut. Kaikki pms oireetkin tuntuu alkaneen nyt hurjan aikaisin verrattuna niihin omien tuntemuksien mukaan menneisiin kiertoihin Ihan semmonen olo ollut jo monta päivää, että menkat vois kohta alkaa.
Todella mielenkiintoista, että miten tuntemukset menee suhteessa ovulaatioon. Minäkin ennen luulin ovuloivani aiemmin, nyt merkkasin oviksen eiliselle kun kivut ja vuodot oli ohi. Tänään aamulla oli lämmötkin jo korkealla.
 
Huomenta ihanat naiset! Mä taidan tästä vetäytyä nyt vähäks aikaa nuolemaan haavojani. Testasin negan. Ehkä hyvällä tahdolla suurennuslasilla voi laskea viivanpaikaks mutta ei tosiaankaan ainakaan vahvistunut oo yhtään... Joten tais sit olla kemiallinen tai häiriö testissä x 2. Outoa on, kun menkkasärkyjä nyt ollu mutta ei ne menkat vaan ala, valkovuotoo vaan tulee. Ja muutenkin kaikenlaista oiretta kuten mahan jomotusta, jatkuva vessahätä, pohjaton nälkä, levottomat jalat, unettomuus. Tuntuu julmalta et oma kroppa huijaa näin. Mä palaan tänne sitten kun on tästä pettymyksestä toivuttu. Kai sitä testailua pitää jatkaa jossain vaiheessa jos ne menkat ei ala, mutta eiköhän siinä testissä jotain ois näkynyt jos raskaana olisin, vaikka jouduinkin ravaan vessassa monta kertaa yöllä ja pissa oli selvästi laimeeta. Onneks meillä se lapsettomuuslääkäri 23.6. niin ihmetellään sit sen kanssa tilannetta ja toivottavasti siltä sit sais apua et sais sen pysyvän plussan...

Mä täällä pidän edelleen hurjasti peukkuja että te @Alinna86 , @Mamtobe ja @Enerisa3 joilla nyt ollut niin lupaavia oireita, plussaatte pysyvästi Ja kaikille muillekin täällä toivon pikaisia plussia
Voi ei :( Mä niin tiedän tunteen kun itelläkin oli toiveet niin korkeella sen haaleen viivan takia dpo14. Mut toiveet ens kiertoon <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Joku kyseli seksin harrastamisesta raskausaikana. Me harrastettiin ihan normaalisti niin kauan kuin pystyi, puolivälissä vielä ihan sitoen ja piiskaten. :ROFLMAO::devil:Mutta sitten, kun maha alkoi oleen tiellä, mikään asento ei tuntunut hyvältä ja paikatkin alko oleen aika arkana niin hommat kyllä jäi. Synnytyksen jälkeen mulla meni varmaan 2 kk että uskalsin ekan kerran olla yhdynnässä, vaikka eppari parani kahdessa viikossa. Turhaan pelkäsin, seksistä on tullut vielä parempaa synnytyksen jälkeen.
 
Tänään alkoi menkat. Tosin omituisesti ei oo kipuja yhtään ja vuotoakin vain väriksi, joten seuraillen vielä ainakin ennen jos/kun tuun listalle.

Tuo juhannus meinaa kyl osua todella huonoon kohtaan :(. Flo ennustaa ovista juhannuslauantaille kp16, mut pientä toivoa tuo se et jokainen tikutettu ovis (poislukien viime ovis) on ollu kp18. Ja siis ainakin kaikki tän vuoden kierrot on ollu kp18-21. Saa nähdä meneekö tää ensimmäinen kierto heti ohi tuommoisen pitkän viikonlopun takia. No maanantaina meidän lääkäri palaa lomalta niin saa varmaan lisää tietoa et miten tehdään.
 
  • Surullinen
Reactions: kolava ja Mirella92
Tänään alkoi menkat. Tosin omituisesti ei oo kipuja yhtään ja vuotoakin vain väriksi, joten seuraillen vielä ainakin ennen jos/kun tuun listalle.

Tuo juhannus meinaa kyl osua todella huonoon kohtaan . Flo ennustaa ovista juhannuslauantaille kp16, mut pientä toivoa tuo se et jokainen tikutettu ovis (poislukien viime ovis) on ollu kp18. Ja siis ainakin kaikki tän vuoden kierrot on ollu kp18-21. Saa nähdä meneekö tää ensimmäinen kierto heti ohi tuommoisen pitkän viikonlopun takia. No maanantaina meidän lääkäri palaa lomalta niin saa varmaan lisää tietoa et miten tehdään.
Voi hitsi, toivotaan että osuis kohdilleen :) Itelläkin jännittää tuleva, että kuinkahan pitkäänkin voi mennä, että osuu vkl/pyhäpäivään. No, sen näkee sitten :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Tänään dpo 10 lämmöt dippas, vähä latisti toiveita mut voi merkitä myös kiinnittymisdippiä. Tänään taas jomotellu mahaa. Ja yllättävää et teki seksiä mieli, se ei kyl oo tyypillistä tähän aikaan kierrosta :D
[url=https://aijaa.com/2kI2Ml][/URL]
Aiemmissa kierroissa dipit olleet dpo 6-7 mut jos vanhat merkit (negakierrot)pitää paikkansa huomen nousee ja sit lähtee taas tippuu.
We'll see:X3:

Mites muilla piinailijoilla menee?:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91 ja Mirella92
Mulla tuli raskausseksistä mieleen, mun mies oli ihan kauhuissaan koko ajan, että hän jotenkin onnistuisi törkkimään vauvaa. Mulla oli koko raskauden ajan ihan kauheat himot, mutta mies suostui ehkä kolme kertaa sänkyyn koko aikana... Se ei ollut mitenkään rationaalista, jopa gyne sanoi miehelle, että seksistä ei ole mitään haittaa, mutta hän ei vain pystynyt siihen. Noh, kun paranin synnytyksen jälkeen, niin oli todella outoa ryhtyä taas hommiin. Ihan kuin oltaisiin harrastettu ensimmäistä kertaa seksiä. Se oli jopa melko kiusallista. Mulla seksi tuotti jonkinasteista kipua ensimmäiset puoli vuotta, mutta siitä se sitten taas lähti. Nykyään se on taas ihanaa ja hauskaa ja minua jopa vähän pelottaa, että mitä jos samat pelot palaavat miehelleni, jos tässä taas tultaisiin raskaaksi....
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Tsemppiä painonhallintaan ja yrittämisen aloittamiseen! Varmasti tärkeää huomioida paino, vaikka ei varmaan suoraan voi tietää, mikä mihinkin vaikuttaa raskauden aikana. Yritittekö esikoista pitkään? Minä en ole ollut vielä raskaana, esikoista yritetty pian 1,5v. Ja sitä ennen vuosia toivoin, että ehkäisy jätettäisiin pois. Ylipainoa on, yritän pudottaa, hankalaa. 15kg olis normaalipainoon matkaa. Lääkäri kannusti, että tärkeää on se, että paino ei ole noussut ja parempia elämäntapoja noudatetaan. Minulla vuosia sitten e-pillerit, kierto käynnistyi heti normaalisti.
Kiitos! Ensimmäinen raskaus alkoi heti ehkäisyn lopetettua, mutta meni kesken. Sen jälkeen muistaakseni 4-5 kiertoa ennenkuin raskauduin uudestaan. Eli ihan kohtalaisen nopeasti kuitenkin. Mulla on normaalipainoon vielä noin 25kg, ihan siihen asti ei odotella kuitenkaan. Tietysti yritysaikana sitten voi hyvin vielä laihduttaa, kunnes plussa tulee. Ja sittenkin tietysti jatkaa terveellistä ruokaa ja liikuntaa
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
En oo mikään asiantuntia, mutta tuo sun edellisen viikon painonpudotusluku kuulostaa jo tosi hurjalta, joten kannattaa varmasti koittaa suhtautua ihan tyynesti myös rauhallisempiin painonpudotusviikkoihin. Ootko miettinyt miten kierto vaikuttaa painoon? Itse en ainakaan vois kuvitella että menkkojen lähettyvillä paino tipahtaisi grammaakaan. Päinvastoin aina tulee turvotusta ja näkyy myös painossa, vaikka liikun ja syön mielestäni samalla tavalla kuin ennenkin. Tsemppiä painoprojektiin, ja toivottavasti sulle on luvassa helppo raskausaika milloin se sitten koittaaikaan
Joo tietysti välillä paino putoaa reilummin ja välillä nousee, ei voi sentään ajatella että paino laskisi reilua kahta kiloa viikossa. Mutta henkisesti tuntuu vaikealta kun välillä nouseekin. Mulla ei menkat vaikuta painoon juurikaan ellen puputa sillon selkeästi enemmän herkkuja. Mutta tosiaan, malttamaton mieli, kun ei pääse vielä edes yrittämään.
 
Tänään dpo 10 lämmöt dippas, vähä latisti toiveita mut voi merkitä myös kiinnittymisdippiä. Tänään taas jomotellu mahaa. Ja yllättävää et teki seksiä mieli, se ei kyl oo tyypillistä tähän aikaan kierrosta
[url=https://aijaa.com/2kI2Ml][/URL]
Aiemmissa kierroissa dipit olleet dpo 6-7 mut jos vanhat merkit (negakierrot)pitää paikkansa huomen nousee ja sit lähtee taas tippuu.
We'll see

Mites muilla piinailijoilla menee?
Jospa olis vaan hetkellinen dippi ja nousis sitten pysyvästi ylös! :X3:

Minä oon jo ihan luopunut toivosta tämän kierron suhteen, murehtinut pari päivää ja nyt siirtänyt jo katseen ensi kiertoon. Oikeesti ens kierto ja sitä seuraava olis lasketunajan kannalta paljon parempia kuin tämä ja ehtisi ehkä käydä tässä terassillakin vielä tälle kesälle :D Vaikka enemmän kuin mielellään sen plussan olis tässäkin kierrossa ottanut! Alku viikosta pitäis taas uuden kierron käynnistyä.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Tänään dpo 10 lämmöt dippas, vähä latisti toiveita mut voi merkitä myös kiinnittymisdippiä. Tänään taas jomotellu mahaa. Ja yllättävää et teki seksiä mieli, se ei kyl oo tyypillistä tähän aikaan kierrosta
Aiemmissa kierroissa dipit olleet dpo 6-7 mut jos vanhat merkit (negakierrot)pitää paikkansa huomen nousee ja sit lähtee taas tippuu.
We'll see

Mites muilla piinailijoilla menee?
Toivottavasti merkkaa hyvää :)
Pidän peukkuja :)

Nopee tiivistys tän hetken mietteistä. Tänään pitäis kaiketi olla dpo 11 jos tosiaan oon oikein oviksen veikannu. Pelottaa tehdä huomenna herkkää testiä sillä pelkään että se puhkasee mun kuplan missä oon eläny enkä ookkaan enään raskaana.. :(

Ton pienen kohonneen lämmön ja hillittömän palelun lisäks on alavatsa edelleen todella outo ja jomottelee hassusti. Yöllä oli ilmeisesti sen verran kipee että siirsivatsakivun ja vatsan kovettumisen ihan uniin asti.. vatsa on kovin pallo jo nyt yms..

Huomenna olis aamulla tarkotus testata, ja varmaan masentua :( Testaako kukaan muu huomenna ?
 
Toivottavasti merkkaa hyvää
Pidän peukkuja

Nopee tiivistys tän hetken mietteistä. Tänään pitäis kaiketi olla dpo 11 jos tosiaan oon oikein oviksen veikannu. Pelottaa tehdä huomenna herkkää testiä sillä pelkään että se puhkasee mun kuplan missä oon eläny enkä ookkaan enään raskaana..

Ton pienen kohonneen lämmön ja hillittömän palelun lisäks on alavatsa edelleen todella outo ja jomottelee hassusti. Yöllä oli ilmeisesti sen verran kipee että siirsivatsakivun ja vatsan kovettumisen ihan uniin asti.. vatsa on kovin pallo jo nyt yms..

Huomenna olis aamulla tarkotus testata, ja varmaan masentua Testaako kukaan muu huomenna ?
Mä ajattelin varmaan aamulla testata jos uskallan.:D Mulla kp30 menossa tänään, ja jos ovisoireet osu oikein oviksen kans niin ovis oli kaks viikkoo sitten lauantaina, niin kaiken järjen mukaan jotain pitäis jo näkyä :) Mulla ne menkat alkaa yleensä rusehtavalla vuodolla vessakäynnin yhteydessä, niin pelottaa joka kerta käydä vessassa :cry:
 
Jospa olis vaan hetkellinen dippi ja nousis sitten pysyvästi ylös!

Minä oon jo ihan luopunut toivosta tämän kierron suhteen, murehtinut pari päivää ja nyt siirtänyt jo katseen ensi kiertoon. Oikeesti ens kierto ja sitä seuraava olis lasketunajan kannalta paljon parempia kuin tämä ja ehtisi ehkä käydä tässä terassillakin vielä tälle kesälle Vaikka enemmän kuin mielellään sen plussan olis tässäkin kierrossa ottanut! Alku viikosta pitäis taas uuden kierron käynnistyä.
Jospa se plussa vielä yllättäis;)
Mulla pitäs alkaa uus kierto ke. Ja sillon testaan aikaisintaan.
@Mamtobe toivotaan et oireilu ois hyvä merkki ja peukut huomiselle testaukselle, ne negat on kyl kuin isku vasten kasvoja, nyt ois kyl ihanaa jo saada plussia tänne❤❤❤
 
Mä ajattelin varmaan aamulla testata jos uskallan. Mulla kp30 menossa tänään, ja jos ovisoireet osu oikein oviksen kans niin ovis oli kaks viikkoo sitten lauantaina, niin kaiken järjen mukaan jotain pitäis jo näkyä Mulla ne menkat alkaa yleensä rusehtavalla vuodolla vessakäynnin yhteydessä, niin pelottaa joka kerta käydä vessassa
Toivottavasti nyt olis plussa ! Ja luulen että pitäis näkyä jo ihan tavallisellakin testillä !
Pidän peukkuja että sulle tulee plussa vaikka mulle ei tuliskaan !
Tuu huomenna kertoon miten kävi ?
 
Jospa se plussa vielä yllättäis
Mulla pitäs alkaa uus kierto ke. Ja sillon testaan aikaisintaan.
@Mamtobe toivotaan et oireilu ois hyvä merkki ja peukut huomiselle testaukselle, ne negat on kyl kuin isku vasten kasvoja, nyt ois kyl ihanaa jo saada plussia tänne
Kiitos <3 tsemppiä siihen tarvitaankin !
Mä tuun varmaan avautuun huomenna kävi miten kävi o_O
 

Yhteistyössä