On kyllä tuskastuttava tilanne sulla! Toivottavasti pääset nopsaa uuteen kiertoon, jos ei sattuiskin yllätys ja tuliskin se plussa. Ootko varma ettei sulla ollut sittenkin ovis nyt? Oon kuullut, että raskaustesti on voinut haamuilla myös ovulaatiota. Vai oliko ihan selkeä ovis silloin aiemmin?
Tsemppiä joka tapauksessa
Okei
Enpä ookaan kuullut et raskaustesti vois ovikseen reagoida.
En mä sata varma oo muusta kun et tää kierto siis kestänyt jo 39 päivää kun yleensä on max. 32.
Mutta nyt kun tosta sanoit, niin mähän tein ma positiivisen oloisen ovistestin ja siihen aikoihin tuli myös ovislimaa muistuttavaa. Ja sit ti oli se haaleaakin haaleampi haamu raskaustestissä ja ke ihan hitusen voimakkaampi haamu, sit tosiaan pe oli raskaustesti nega.
Eli tässä valossa kai tuokin mahdollista olis.
Jos nyt yhtäkkiä oiskin tullu superpitkä kierto. Mä tein sillon ns. normiovisaikaan ovistestin johon sain mielestäni jonkun joka plussalta näytti mut sillon ei ollu noita selkeitä limoja (mutta oli haluja ja liukasta), joten en nyt osaa sanoo koska se ovis oikeesti oli
Nyt menee kyllä vielä mielenkiintosemmaks, kiitos kun tästä kerroit, en tosiaan oo koskaan kuullut. Eli nyt ootellaan sit menkkoja tai uutta testaamista
Ja pahoittelut negasta, toivottavasti siellä nyt tää tuleva kierto ois teidän <3