Toiveissa vauva 2021

Joku kyseli seksin harrastamisesta raskausaikana. Me harrastettiin ihan normaalisti niin kauan kuin pystyi, puolivälissä vielä ihan sitoen ja piiskaten. :ROFLMAO::devil:Mutta sitten, kun maha alkoi oleen tiellä, mikään asento ei tuntunut hyvältä ja paikatkin alko oleen aika arkana niin hommat kyllä jäi. Synnytyksen jälkeen mulla meni varmaan 2 kk että uskalsin ekan kerran olla yhdynnässä, vaikka eppari parani kahdessa viikossa. Turhaan pelkäsin, seksistä on tullut vielä parempaa synnytyksen jälkeen.

Tänään alkoi menkat. Tosin omituisesti ei oo kipuja yhtään ja vuotoakin vain väriksi, joten seuraillen vielä ainakin ennen jos/kun tuun listalle.

Tuo juhannus meinaa kyl osua todella huonoon kohtaan :(. Flo ennustaa ovista juhannuslauantaille kp16, mut pientä toivoa tuo se et jokainen tikutettu ovis (poislukien viime ovis) on ollu kp18. Ja siis ainakin kaikki tän vuoden kierrot on ollu kp18-21. Saa nähdä meneekö tää ensimmäinen kierto heti ohi tuommoisen pitkän viikonlopun takia. No maanantaina meidän lääkäri palaa lomalta niin saa varmaan lisää tietoa et miten tehdään.

• Surullinen
Reactions: kolava ja Mirella92
Tänään alkoi menkat. Tosin omituisesti ei oo kipuja yhtään ja vuotoakin vain väriksi, joten seuraillen vielä ainakin ennen jos/kun tuun listalle.

Tuo juhannus meinaa kyl osua todella huonoon kohtaan . Flo ennustaa ovista juhannuslauantaille kp16, mut pientä toivoa tuo se et jokainen tikutettu ovis (poislukien viime ovis) on ollu kp18. Ja siis ainakin kaikki tän vuoden kierrot on ollu kp18-21. Saa nähdä meneekö tää ensimmäinen kierto heti ohi tuommoisen pitkän viikonlopun takia. No maanantaina meidän lääkäri palaa lomalta niin saa varmaan lisää tietoa et miten tehdään.
Voi hitsi, toivotaan että osuis kohdilleen :) Itelläkin jännittää tuleva, että kuinkahan pitkäänkin voi mennä, että osuu vkl/pyhäpäivään. No, sen näkee sitten :)

• Tykkää
Reactions: Tiukuna
Tänään dpo 10 lämmöt dippas, vähä latisti toiveita mut voi merkitä myös kiinnittymisdippiä. Tänään taas jomotellu mahaa. Ja yllättävää et teki seksiä mieli, se ei kyl oo tyypillistä tähän aikaan kierrosta :D
[url=https://aijaa.com/2kI2Ml][/URL]
Aiemmissa kierroissa dipit olleet dpo 6-7 mut jos vanhat merkit (negakierrot)pitää paikkansa huomen nousee ja sit lähtee taas tippuu.
We'll see:X3:

Mites muilla piinailijoilla menee?:love:

• Tykkää
Reactions: Hope91 ja Mirella92
Mulla tuli raskausseksistä mieleen, mun mies oli ihan kauhuissaan koko ajan, että hän jotenkin onnistuisi törkkimään vauvaa. Mulla oli koko raskauden ajan ihan kauheat himot, mutta mies suostui ehkä kolme kertaa sänkyyn koko aikana... Se ei ollut mitenkään rationaalista, jopa gyne sanoi miehelle, että seksistä ei ole mitään haittaa, mutta hän ei vain pystynyt siihen. Noh, kun paranin synnytyksen jälkeen, niin oli todella outoa ryhtyä taas hommiin. Ihan kuin oltaisiin harrastettu ensimmäistä kertaa seksiä. Se oli jopa melko kiusallista. Mulla seksi tuotti jonkinasteista kipua ensimmäiset puoli vuotta, mutta siitä se sitten taas lähti. Nykyään se on taas ihanaa ja hauskaa ja minua jopa vähän pelottaa, että mitä jos samat pelot palaavat miehelleni, jos tässä taas tultaisiin raskaaksi....

• Tykkää
Reactions: kolava
Tsemppiä painonhallintaan ja yrittämisen aloittamiseen! Varmasti tärkeää huomioida paino, vaikka ei varmaan suoraan voi tietää, mikä mihinkin vaikuttaa raskauden aikana. Yritittekö esikoista pitkään? Minä en ole ollut vielä raskaana, esikoista yritetty pian 1,5v. Ja sitä ennen vuosia toivoin, että ehkäisy jätettäisiin pois. Ylipainoa on, yritän pudottaa, hankalaa. 15kg olis normaalipainoon matkaa. Lääkäri kannusti, että tärkeää on se, että paino ei ole noussut ja parempia elämäntapoja noudatetaan. Minulla vuosia sitten e-pillerit, kierto käynnistyi heti normaalisti.
Kiitos! Ensimmäinen raskaus alkoi heti ehkäisyn lopetettua, mutta meni kesken. Sen jälkeen muistaakseni 4-5 kiertoa ennenkuin raskauduin uudestaan. Eli ihan kohtalaisen nopeasti kuitenkin. Mulla on normaalipainoon vielä noin 25kg, ihan siihen asti ei odotella kuitenkaan. Tietysti yritysaikana sitten voi hyvin vielä laihduttaa, kunnes plussa tulee. Ja sittenkin tietysti jatkaa terveellistä ruokaa ja liikuntaa

• Tykkää
Reactions: minttuni
En oo mikään asiantuntia, mutta tuo sun edellisen viikon painonpudotusluku kuulostaa jo tosi hurjalta, joten kannattaa varmasti koittaa suhtautua ihan tyynesti myös rauhallisempiin painonpudotusviikkoihin. Ootko miettinyt miten kierto vaikuttaa painoon? Itse en ainakaan vois kuvitella että menkkojen lähettyvillä paino tipahtaisi grammaakaan. Päinvastoin aina tulee turvotusta ja näkyy myös painossa, vaikka liikun ja syön mielestäni samalla tavalla kuin ennenkin. Tsemppiä painoprojektiin, ja toivottavasti sulle on luvassa helppo raskausaika milloin se sitten koittaaikaan
Joo tietysti välillä paino putoaa reilummin ja välillä nousee, ei voi sentään ajatella että paino laskisi reilua kahta kiloa viikossa. Mutta henkisesti tuntuu vaikealta kun välillä nouseekin. Mulla ei menkat vaikuta painoon juurikaan ellen puputa sillon selkeästi enemmän herkkuja. Mutta tosiaan, malttamaton mieli, kun ei pääse vielä edes yrittämään.

Tänään dpo 10 lämmöt dippas, vähä latisti toiveita mut voi merkitä myös kiinnittymisdippiä. Tänään taas jomotellu mahaa. Ja yllättävää et teki seksiä mieli, se ei kyl oo tyypillistä tähän aikaan kierrosta
[url=https://aijaa.com/2kI2Ml][/URL]
Aiemmissa kierroissa dipit olleet dpo 6-7 mut jos vanhat merkit (negakierrot)pitää paikkansa huomen nousee ja sit lähtee taas tippuu.
We'll see

Mites muilla piinailijoilla menee?
Jospa olis vaan hetkellinen dippi ja nousis sitten pysyvästi ylös! :X3:

Minä oon jo ihan luopunut toivosta tämän kierron suhteen, murehtinut pari päivää ja nyt siirtänyt jo katseen ensi kiertoon. Oikeesti ens kierto ja sitä seuraava olis lasketunajan kannalta paljon parempia kuin tämä ja ehtisi ehkä käydä tässä terassillakin vielä tälle kesälle :D Vaikka enemmän kuin mielellään sen plussan olis tässäkin kierrossa ottanut! Alku viikosta pitäis taas uuden kierron käynnistyä.

• Rakkaus
Reactions: minttuni
Tänään dpo 10 lämmöt dippas, vähä latisti toiveita mut voi merkitä myös kiinnittymisdippiä. Tänään taas jomotellu mahaa. Ja yllättävää et teki seksiä mieli, se ei kyl oo tyypillistä tähän aikaan kierrosta
We'll see

Mites muilla piinailijoilla menee?
Toivottavasti merkkaa hyvää :)
Pidän peukkuja :)

Nopee tiivistys tän hetken mietteistä. Tänään pitäis kaiketi olla dpo 11 jos tosiaan oon oikein oviksen veikannu. Pelottaa tehdä huomenna herkkää testiä sillä pelkään että se puhkasee mun kuplan missä oon eläny enkä ookkaan enään raskaana.. :(

Ton pienen kohonneen lämmön ja hillittömän palelun lisäks on alavatsa edelleen todella outo ja jomottelee hassusti. Yöllä oli ilmeisesti sen verran kipee että siirsivatsakivun ja vatsan kovettumisen ihan uniin asti.. vatsa on kovin pallo jo nyt yms..

Huomenna olis aamulla tarkotus testata, ja varmaan masentua :( Testaako kukaan muu huomenna ?

Toivottavasti merkkaa hyvää
Pidän peukkuja

Nopee tiivistys tän hetken mietteistä. Tänään pitäis kaiketi olla dpo 11 jos tosiaan oon oikein oviksen veikannu. Pelottaa tehdä huomenna herkkää testiä sillä pelkään että se puhkasee mun kuplan missä oon eläny enkä ookkaan enään raskaana..

Ton pienen kohonneen lämmön ja hillittömän palelun lisäks on alavatsa edelleen todella outo ja jomottelee hassusti. Yöllä oli ilmeisesti sen verran kipee että siirsivatsakivun ja vatsan kovettumisen ihan uniin asti.. vatsa on kovin pallo jo nyt yms..

Huomenna olis aamulla tarkotus testata, ja varmaan masentua Testaako kukaan muu huomenna ?
Mä ajattelin varmaan aamulla testata jos uskallan.:D Mulla kp30 menossa tänään, ja jos ovisoireet osu oikein oviksen kans niin ovis oli kaks viikkoo sitten lauantaina, niin kaiken järjen mukaan jotain pitäis jo näkyä :) Mulla ne menkat alkaa yleensä rusehtavalla vuodolla vessakäynnin yhteydessä, niin pelottaa joka kerta käydä vessassa :cry:

Jospa olis vaan hetkellinen dippi ja nousis sitten pysyvästi ylös!

Minä oon jo ihan luopunut toivosta tämän kierron suhteen, murehtinut pari päivää ja nyt siirtänyt jo katseen ensi kiertoon. Oikeesti ens kierto ja sitä seuraava olis lasketunajan kannalta paljon parempia kuin tämä ja ehtisi ehkä käydä tässä terassillakin vielä tälle kesälle Vaikka enemmän kuin mielellään sen plussan olis tässäkin kierrossa ottanut! Alku viikosta pitäis taas uuden kierron käynnistyä.
Jospa se plussa vielä yllättäis;)
Mulla pitäs alkaa uus kierto ke. Ja sillon testaan aikaisintaan.
@Mamtobe toivotaan et oireilu ois hyvä merkki ja peukut huomiselle testaukselle, ne negat on kyl kuin isku vasten kasvoja, nyt ois kyl ihanaa jo saada plussia tänne❤❤❤

Mä ajattelin varmaan aamulla testata jos uskallan. Mulla kp30 menossa tänään, ja jos ovisoireet osu oikein oviksen kans niin ovis oli kaks viikkoo sitten lauantaina, niin kaiken järjen mukaan jotain pitäis jo näkyä Mulla ne menkat alkaa yleensä rusehtavalla vuodolla vessakäynnin yhteydessä, niin pelottaa joka kerta käydä vessassa
Toivottavasti nyt olis plussa ! Ja luulen että pitäis näkyä jo ihan tavallisellakin testillä !
Pidän peukkuja että sulle tulee plussa vaikka mulle ei tuliskaan !
Tuu huomenna kertoon miten kävi ?

Jospa se plussa vielä yllättäis
Mulla pitäs alkaa uus kierto ke. Ja sillon testaan aikaisintaan.
@Mamtobe toivotaan et oireilu ois hyvä merkki ja peukut huomiselle testaukselle, ne negat on kyl kuin isku vasten kasvoja, nyt ois kyl ihanaa jo saada plussia tänne
Kiitos <3 tsemppiä siihen tarvitaankin !
Mä tuun varmaan avautuun huomenna kävi miten kävi o_O

Mulle voi päivittää huomiselle kp 2.

Kyllä se pc vaan on mun luotto testi, rfsu puikkoon sain tosiaan dpo 10 näkyviin jotain testiajalla, mutta dpo 11 ja 12 oli pc puhdas nega, joten olihan nuo menkat odotettavissa. Alkaa kyllä mietityttämään onko tässä taas mitään järkeä pettyä kuukaudesta toiseen, kun elämä on oikein hyvää ja vihdoin helppoa näinkin. Silti se vauvan kaipuu on niin suuri. Eikä tässä nyt edes vielä kovin pitkään olla yritetty, mutta tulee nuo lapsettomuus ajan vuosien nega kierrot taas vahvasti mieleen.

Raskausajan seksistä. Ekaa odottaessa valehtelematta joka ikinen päivä harrastettiin, yleensä aamuin illoin onneks miestä ei mitenkään kauhistuttanut raskausmaha tai vauva, koska mä olin aika kyltymätön himoineni
Nyt ku paristi ollu raskaana keskenmenneissä, ei tätä kyltymätöntä himoa oo ollut. Ite asiassa päin vastoin.
Mulla oli myös kuopusta odottaessa ihan hirveet himot! Oikein fyysisesti tuntui ahdistavalta kun oli niin kiihottunut olo koko ajan. Ja nyt tuossa tuulimunassa just edellisenä iltana ennen plussaa ei tehnyt yhtään mieli seksiä, mutta lämpenin sitten miehen ehdotteluille ja sain valehtelematta varmaan kolme orgasmia peräkkäin tai jonkun aaltoilevan kesto-orgasmin:ROFLMAO:

Tuo juhannus meinaa kyl osua todella huonoon kohtaan . Flo ennustaa ovista juhannuslauantaille kp16, mut pientä toivoa tuo se et jokainen tikutettu ovis (poislukien viime ovis) on ollu kp18. Ja siis ainakin kaikki tän vuoden kierrot on ollu kp18-21. Saa nähdä meneekö tää ensimmäinen kierto heti ohi tuommoisen pitkän viikonlopun takia. No maanantaina meidän lääkäri palaa lomalta niin saa varmaan lisää tietoa et miten tehdään.
Näköjään aina kannattaa valittaa ku kyl ne kivut sieltä heti ilmestyi ku valitin ja vuotoakin alkaa olla semmoi normi kp1.
Mut voi lisätä listalle kp1/29-31. Mä sit häivyn (tai roikun turhaa mukana), jos ei päästäkään aloittaa tässä kierrossa. Ajattelin asiaa hetkisen ja on paljon positiivisempi mieli. :giggle:Monta monta kiertoo ollu jo ovis aikaisintaan kp18 nii miks se yhtäkkiä aikaistuisi. (ei pidä kokeilla mitään greippiä tms. Tähän kiertoon :LOL: )

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: kolava ja minttuni
@Enerisa3 , @Mamtobe ja @Alinna86 Tsemppiä piinailuun ja tänne kiitos testikuvia sitten katsottavaksi :)

@huumis oot hyvin saanu kyl painoo jo tippumaan, hieno suoritus ja tsemppiä vielä loppu projektiin, varmasti hyvä kannustin tuo haave raskaudesta :)

@minttuni kysyit ovisvuodoista niin mulla tulee pari kolme päivää enne ovista aika runsasta ja paksuhkoa valkovuotoa ja sit se muuttuu tosi nopeesti kirkkaaksi ja nestemäiksesi. Yleensä kirkasta vuotoa on se yks päivä ja silloin myös ovisplussan testannu.

On. Mut voi laittaa piinaalistalle huomenna eli silloin dpo 1
Oli tänään melkoinen ylläri inssi päivä, olisin odottanut sitä vasta ensi viikolle. Vähän pelottaa et hötkyiltiin, mutta sitten ovis olis luultavasti osunut huomiselle tai sunnuntaille. Täytyy vielä kotona talletella kaiken varuilta :)

Mulla oli myös kuopusta odottaessa ihan hirveet himot! Oikein fyysisesti tuntui ahdistavalta kun oli niin kiihottunut olo koko ajan. Ja nyt tuossa tuulimunassa just edellisenä iltana ennen plussaa ei tehnyt yhtään mieli seksiä, mutta lämpenin sitten miehen ehdotteluille ja sain valehtelematta varmaan kolme orgasmia peräkkäin tai jonkun aaltoilevan kesto-orgasmin

Tuli tuosta orgasmista mieleen, että 2 kertaa oon saanut päiväunien aikana orgasmin, ja ne on ollu molemmat ennen plussaa n. Dpo7-8. Ekan kerran muistan ku se oli niin outoa, ku en siis ees Nähny mitään erikoista unta, heräsin vaan siihen orgasmiin :D se oli tosiaan esikoisen raskauden alussa vuonna 2012.
Ja vuos sit tammikuussa osasinki jo aavistaa mahd. Plussaa ku se kävi toistamiseen. Se vaan meni alkuuns heti kesken rv 6 ja Täs viimeises keskenmenneessä saanut tällästä uni orgasmia, tai en ainakaa herännyt siihen :D

Tuli tuosta orgasmista mieleen, että 2 kertaa oon saanut päiväunien aikana orgasmin, ja ne on ollu molemmat ennen plussaa n. Dpo7-8. Ekan kerran muistan ku se oli niin outoa, ku en siis ees Nähny mitään erikoista unta, heräsin vaan siihen orgasmiin se oli tosiaan esikoisen raskauden alussa vuonna 2012.
Ja vuos sit tammikuussa osasinki jo aavistaa mahd. Plussaa ku se kävi toistamiseen. Se vaan meni alkuuns heti kesken rv 6 ja Täs viimeises keskenmenneessä saanut tällästä uni orgasmia, tai en ainakaa herännyt siihen
Niin jännää! Oon miettinyt, että voisko se johtua jotenkin vaikka kohdunkaulan liikkeestä tai jostain. Oviksen aikaan se himotus on semmosta, että mielessäkin himottaa, mutta mulla nuo raskaushimot oli just semmosia, että oli kiihottunut olo fyysisesti. Ja muistan kans saaneeni nuita uniorgasmeja :D