Toiveissa vauva 2021

Mulle voi päivittää huomiselle kp 2.

Kyllä se pc vaan on mun luotto testi, rfsu puikkoon sain tosiaan dpo 10 näkyviin jotain testiajalla, mutta dpo 11 ja 12 oli pc puhdas nega, joten olihan nuo menkat odotettavissa. Alkaa kyllä mietityttämään onko tässä taas mitään järkeä pettyä kuukaudesta toiseen, kun elämä on oikein hyvää ja vihdoin helppoa näinkin. Silti se vauvan kaipuu on niin suuri. Eikä tässä nyt edes vielä kovin pitkään olla yritetty, mutta tulee nuo lapsettomuus ajan vuosien nega kierrot taas vahvasti mieleen.
 
Raskausajan seksistä. Ekaa odottaessa valehtelematta joka ikinen päivä harrastettiin, yleensä aamuin illoin onneks miestä ei mitenkään kauhistuttanut raskausmaha tai vauva, koska mä olin aika kyltymätön himoineni
Nyt ku paristi ollu raskaana keskenmenneissä, ei tätä kyltymätöntä himoa oo ollut. Ite asiassa päin vastoin.
Mulla oli myös kuopusta odottaessa ihan hirveet himot! Oikein fyysisesti tuntui ahdistavalta kun oli niin kiihottunut olo koko ajan. Ja nyt tuossa tuulimunassa just edellisenä iltana ennen plussaa ei tehnyt yhtään mieli seksiä, mutta lämpenin sitten miehen ehdotteluille ja sain valehtelematta varmaan kolme orgasmia peräkkäin tai jonkun aaltoilevan kesto-orgasmin:ROFLMAO:
 
Tänään alkoi menkat. Tosin omituisesti ei oo kipuja yhtään ja vuotoakin vain väriksi, joten seuraillen vielä ainakin ennen jos/kun tuun listalle.

Tuo juhannus meinaa kyl osua todella huonoon kohtaan . Flo ennustaa ovista juhannuslauantaille kp16, mut pientä toivoa tuo se et jokainen tikutettu ovis (poislukien viime ovis) on ollu kp18. Ja siis ainakin kaikki tän vuoden kierrot on ollu kp18-21. Saa nähdä meneekö tää ensimmäinen kierto heti ohi tuommoisen pitkän viikonlopun takia. No maanantaina meidän lääkäri palaa lomalta niin saa varmaan lisää tietoa et miten tehdään.
Näköjään aina kannattaa valittaa ku kyl ne kivut sieltä heti ilmestyi ku valitin ja vuotoakin alkaa olla semmoi normi kp1.
Mut voi lisätä listalle kp1/29-31. Mä sit häivyn (tai roikun turhaa mukana), jos ei päästäkään aloittaa tässä kierrossa. Ajattelin asiaa hetkisen ja on paljon positiivisempi mieli. :giggle:Monta monta kiertoo ollu jo ovis aikaisintaan kp18 nii miks se yhtäkkiä aikaistuisi. (ei pidä kokeilla mitään greippiä tms. Tähän kiertoon :LOL: )
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: kolava ja minttuni
@Enerisa3 , @Mamtobe ja @Alinna86 Tsemppiä piinailuun ja tänne kiitos testikuvia sitten katsottavaksi :)

@huumis oot hyvin saanu kyl painoo jo tippumaan, hieno suoritus ja tsemppiä vielä loppu projektiin, varmasti hyvä kannustin tuo haave raskaudesta :)

@minttuni kysyit ovisvuodoista niin mulla tulee pari kolme päivää enne ovista aika runsasta ja paksuhkoa valkovuotoa ja sit se muuttuu tosi nopeesti kirkkaaksi ja nestemäiksesi. Yleensä kirkasta vuotoa on se yks päivä ja silloin myös ovisplussan testannu.

On. Mut voi laittaa piinaalistalle huomenna eli silloin dpo 1
Oli tänään melkoinen ylläri inssi päivä, olisin odottanut sitä vasta ensi viikolle. Vähän pelottaa et hötkyiltiin, mutta sitten ovis olis luultavasti osunut huomiselle tai sunnuntaille. Täytyy vielä kotona talletella kaiken varuilta :)
 
Mulla oli myös kuopusta odottaessa ihan hirveet himot! Oikein fyysisesti tuntui ahdistavalta kun oli niin kiihottunut olo koko ajan. Ja nyt tuossa tuulimunassa just edellisenä iltana ennen plussaa ei tehnyt yhtään mieli seksiä, mutta lämpenin sitten miehen ehdotteluille ja sain valehtelematta varmaan kolme orgasmia peräkkäin tai jonkun aaltoilevan kesto-orgasmin

Tuli tuosta orgasmista mieleen, että 2 kertaa oon saanut päiväunien aikana orgasmin, ja ne on ollu molemmat ennen plussaa n. Dpo7-8. Ekan kerran muistan ku se oli niin outoa, ku en siis ees Nähny mitään erikoista unta, heräsin vaan siihen orgasmiin :D se oli tosiaan esikoisen raskauden alussa vuonna 2012.
Ja vuos sit tammikuussa osasinki jo aavistaa mahd. Plussaa ku se kävi toistamiseen. Se vaan meni alkuuns heti kesken rv 6 ja Täs viimeises keskenmenneessä saanut tällästä uni orgasmia, tai en ainakaa herännyt siihen :D
 
Tuli tuosta orgasmista mieleen, että 2 kertaa oon saanut päiväunien aikana orgasmin, ja ne on ollu molemmat ennen plussaa n. Dpo7-8. Ekan kerran muistan ku se oli niin outoa, ku en siis ees Nähny mitään erikoista unta, heräsin vaan siihen orgasmiin se oli tosiaan esikoisen raskauden alussa vuonna 2012.
Ja vuos sit tammikuussa osasinki jo aavistaa mahd. Plussaa ku se kävi toistamiseen. Se vaan meni alkuuns heti kesken rv 6 ja Täs viimeises keskenmenneessä saanut tällästä uni orgasmia, tai en ainakaa herännyt siihen
Niin jännää! Oon miettinyt, että voisko se johtua jotenkin vaikka kohdunkaulan liikkeestä tai jostain. Oviksen aikaan se himotus on semmosta, että mielessäkin himottaa, mutta mulla nuo raskaushimot oli just semmosia, että oli kiihottunut olo fyysisesti. Ja muistan kans saaneeni nuita uniorgasmeja :D
 
Niin jännää! Oon miettinyt, että voisko se johtua jotenkin vaikka kohdunkaulan liikkeestä tai jostain. Oviksen aikaan se himotus on semmosta, että mielessäkin himottaa, mutta mulla nuo raskaushimot oli just semmosia, että oli kiihottunut olo fyysisesti. Ja muistan kans saaneeni nuita uniorgasmeja
Voisko olla vilkastunut verenkiertokin kohdunalueella, nii saa helpommin orgasmeja :D
Mulla on just ovulaatio lähellä(huomenna tai sunnuntaina) nii on just koko ajan vaan sänkypuuhat mielessä :D ja ku ei voi milloin vaan puuhastella ku on tuo esikoinen kotona, nii pitää oottaa se nukahtaa.
 
Voisko olla vilkastunut verenkiertokin kohdunalueella, nii saa helpommin orgasmeja
Mulla on just ovulaatio lähellä(huomenna tai sunnuntaina) nii on just koko ajan vaan sänkypuuhat mielessä ja ku ei voi milloin vaan puuhastella ku on tuo esikoinen kotona, nii pitää oottaa se nukahtaa.
I feel you! Meillä nuo 11 ja 13 vuotiaat ja sitten tuo välissä nukkuva 3-vuotias, niin kyllä saa käyttää mielikuvitusta. Tuntuis aika extremeltä oma sänkykin jo pitkästä aikaa näihin hommiin:X3:
 
Tuli tuosta orgasmista mieleen, että 2 kertaa oon saanut päiväunien aikana orgasmin, ja ne on ollu molemmat ennen plussaa n. Dpo7-8. Ekan kerran muistan ku se oli niin outoa, ku en siis ees Nähny mitään erikoista unta, heräsin vaan siihen orgasmiin se oli tosiaan esikoisen raskauden alussa vuonna 2012.
Ja vuos sit tammikuussa osasinki jo aavistaa mahd. Plussaa ku se kävi toistamiseen. Se vaan meni alkuuns heti kesken rv 6 ja Täs viimeises keskenmenneessä saanut tällästä uni orgasmia, tai en ainakaa herännyt siihen
Ei hitto ! Miten tulikin puheeks mut mulla kävi tää oegasmiin herääminen kanssa viimeyönä.. uni toki oli niin älyvapaa etten sitä ala sen enempää avaamaan mut lopputulema on kuitenkin orgasmi !

”märkiäunia” en oo vuosiin nähny muutakun nyt ! Toivottavasti on hyvä ennen :love:
 
Apua, nyt kun puhutte raskausseksistä niin muistu mieleen miten itseltä hävis lastensaannin myötä herkkyys. Saatoin kyllä tulla, mutta se ei tuntunut juuri miltään. Ensin hullut himot ja lopputulema on.....ei oikein mikään. Orgasmi ilman orgasmia. Nuorimmaisen jälkeen tuota kesti lähemmäs kaksi vuotta. En kyllä haluais takas siihen :eek:

Toivottavasti huomenna nähdään useampi plussa!
 
Täällä oli ollut keskustelua ainakin ovulaation oireista ja tässä kierrossa oireet oli tosi selkeät ja siksi aloinkin testaamaan tikuilla jo kp 12. Tuli siis valkoista limaa joka vain yltyi viikonloppua kohden kirkkaaksi limaksi! Himot yltyi viikonloppuna ja tallettelu oli lauantaina illalla, sunnuntaina sain plussan ovistestiin! La-su oli myös pistelymäistä kipua. No kun plussa tuli niin sunnuntaina vielä talleteltiin ja ma kun tuli taas plussa, mietin että vieläkö sitä pitäs yhesti ja mies oli sitä mieltä että aiemmat kerrat riittää. No kirkasta limaa tuli hieman vielä tiistaina ja sillon sitte kellistin vielä ukon! Keskiviikkona oli jo kuivaa joten arvelen oviksen olleen tuossa tiistaina, dpo 3 siis menossa:)
 
Eli meiltähän miehen kans otettiin testit jo maaliskuussa mutta koronan vuoksi aikavarausta ensikäynnille ei tehty aiemmin ja emme tuloksiakaan ole tienneet. Nyt tulokset käytiin läpi ja kaikki oli kohillaan molemmilla! Voi että otettiin iloinen uutinen mielellään vastaan, tuntuu että nyt vihdoin asiat alkaa sujumaan ja ainakin yksi etappi on nyt saavutettu.. ❤

Samalla myös ultrattiin ja kaikki oli kunnossa ja sain myös kuulla että ovulaatio on tapahtunut oikealla puolella josta löytyi keltarauhanen! Voi että voi ihminen olla onnellinen jo siitä uutisesta, että oon leijunu pilvissä tämän päivän :love:
 
Eli meiltähän miehen kans otettiin testit jo maaliskuussa mutta koronan vuoksi aikavarausta ensikäynnille ei tehty aiemmin ja emme tuloksiakaan ole tienneet. Nyt tulokset käytiin läpi ja kaikki oli kohillaan molemmilla! Voi että otettiin iloinen uutinen mielellään vastaan, tuntuu että nyt vihdoin asiat alkaa sujumaan ja ainakin yksi etappi on nyt saavutettu..

Samalla myös ultrattiin ja kaikki oli kunnossa ja sain myös kuulla että ovulaatio on tapahtunut oikealla puolella josta löytyi keltarauhanen! Voi että voi ihminen olla onnellinen jo siitä uutisesta, että oon leijunu pilvissä tämän päivän
Hienoja uutisia ❤ Mites jatkuu hommat?
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
@minttuni Sovittiin että katsotaan tämä kierto nyt loppuun ja mahdollisesti vielä seuraava jos ei nyt tärppää koska pari kiertoa on olleet nyt noin 33-35 pv ettei menkat ole jääneet välistä. Jos ei ala tärppiä tulemaan, lääkäri kirjoitti jo valmiiksi reseptin letrozoliin jonka otan sitten tukemaan ovulaation muodostumista. Nyt tuntuu siltä että keho toimii ja sain varmistuksen siihen tuolta käynniltä. Oli myös hyvä että mieskin sai hyviä uutisia (nauratti kun hällä ilmeisesti on oikeat megasiittiöt lääkärin kertomasta päätellen ja tästäkös oli mies innoissaan :ROFLMAO:) sekä lääkäri osasi hyvin selittää hänelle asioita mitkä mietitytti ja joista ollaan keskusteltu mutta lääkäri osasi ne asiat paremmin selvittää hänelle.

Nyt vain pitäisi saada ajatuksia muualle taasen piinapäivien ajaksi :D
 
Tsemppiä @Shibali ja täälläkin pidetään kaikki peukut vielä pystyssä jos kuitenkin kääntyis iloiseksi odotus

@Hope91 onneks olkoon ❤ Super viivoja kyl ovistesteissä ja kuullostaa hyvälle suunnitelmat

Täällä mennään dpo 11 ja tänään alkoi ekaa kertaa pienet menkkajomot päivällä, jotka kesti ehkä 30 min ja tissit alkaa herkistyä ja paisua.. siinä kaikki! Vieläkään ei muuta oiretta. Piti testailla jo, mutta ollu niin kiireistä et enhän mää ees ehtiny testiä ostaa. Josko sitä huomenna hilpasis apteekkiin ja sunnuntaina testailis ( sit dpo13 eli pitäs kyl jo varmasti jotain näkyä)
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

06.06.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Rimaleli.......................kp 58/30
Wanti......................kp 46/34-48
Shibali..............................kp 39/24-30
Millimetrii...................kp 38/27-29
Eliana...............................kp 32/31-38
Enerisa3.....................kp 31/28-32
Eeva650.........................kp 30/28-42
Mysteerio......................kp 29/30
Haaveilija93....................kp 26/?
Sinisilmät.........................kp 25/28-29
Hannaah................................kp 24/?
LaTila................................kp 24/27-?
Töppönen_.........................kp 23/26
Alinna86.........................kp 23/28
Äitimamino................kp 23/27-28
Kasikuus........................kp 22/27-28
Lillanna.............................kp 21/28-42
Tiukuliina89....................kp 20/30
Mariija_.......................kp 19/32-43
Vindy.............................kp 19/29-33
lulube..............................kp 18/29
Futurmama..................kp 18/29-34
Brunet82....................kp 18/26-28
Minttuni...........................kp 17/25
Puolu.......................kp 17/30-32
Hipposka......................kp 15/29-32
Ananas90.....................kp 15/25-26
bellaella22050909............kp 15/23
Napsunen.....................kp 15/35-45
Titi-Love....................kp 15/28-30
Persikka123.....................kp 15/32-35
helmikorvakoru......kp 12/27-28
Kirjoh89.....................kp 11/28
Minouche...................... kp 10/23
3milia.....................kp 10/25-28
Jjenn...............................kp 10/29-33
Mirella92....................kp 9/28
Keisarinna85..............kp 9/24-27
Piipaa93....................kp 8/27-28
Iinesankka82............kp 7/?
Melissa86.....................kp 7/30-36
Zennuli..........................kp 5/25-28
Lovecoco.....................kp 5/30
Mimmi92..................kp 2/26-30
Tiukuna......................kp 2/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


mimmi92........................dpo 14
Sinisilmät..........................dpo 12
Töppönen_......................dpo 11
Alinna86.............................dpo 11
Eeva650.............................dpo 7
LaTila...................................dpo 7
Ananas90.........................dpo 2
Minttuni...............................dpo 2
Persikka123......................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikki te ihanat tsempeistä ja voimien toivotuksista! :love: En mä näköjään täältä osaa taukoo pitää, ja nyt kun on pahimmat itkut itketty, pakko oli tulla tänne jännittään tän päivän testejä. :giggle: Toivottavasti plussia satelis nyt kun ollut niin lupaavia oireita ainakin:love:(y):X3:

Täällä odotellaan niitä menkkoja edelleen.:cautious: Menkkasärkyä on välillä, mut ainoostaan valkovuotoo tulee. Kaippa se ottaa oman aikansa että vuoto alkaa... Kuinka nopeesti muuten teillä joilla on ollu kemiallinen, on se vuoto alkanut haamun saannin ja mahdollisen sitä seuranneen negan jälkeen?:unsure: Maanantaina testaan seuraavaks jos ei nyt muka sit menkat ala jo viikonloppuna. Kai tässä joku pieni toivo on edelleen kun vuoto ei oo alkanut mutta yritän nyt olla realisti ja odottaa että pääsis sit siihen seuraavaan kiertoon mahd. pian.
 
Kiitos kaikki te ihanat tsempeistä ja voimien toivotuksista! En mä näköjään täältä osaa taukoo pitää, ja nyt kun on pahimmat itkut itketty, pakko oli tulla tänne jännittään tän päivän testejä. Toivottavasti plussia satelis nyt kun ollut niin lupaavia oireita ainakin

Täällä odotellaan niitä menkkoja edelleen. Menkkasärkyä on välillä, mut ainoostaan valkovuotoo tulee. Kaippa se ottaa oman aikansa että vuoto alkaa... Kuinka nopeesti muuten teillä joilla on ollu kemiallinen, on se vuoto alkanut haamun saannin ja mahdollisen sitä seuranneen negan jälkeen? Maanantaina testaan seuraavaks jos ei nyt muka sit menkat ala jo viikonloppuna. Kai tässä joku pieni toivo on edelleen kun vuoto ei oo alkanut mutta yritän nyt olla realisti ja odottaa että pääsis sit siihen seuraavaan kiertoon mahd. pian.
On kyllä tuskastuttava tilanne sulla! Toivottavasti pääset nopsaa uuteen kiertoon, jos ei sattuiskin yllätys ja tuliskin se plussa. Ootko varma ettei sulla ollut sittenkin ovis nyt? Oon kuullut, että raskaustesti on voinut haamuilla myös ovulaatiota. Vai oliko ihan selkeä ovis silloin aiemmin?

Tsemppiä joka tapauksessa :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali

Yhteistyössä