Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Minut voi ottaa piinailijoista pois. Eilinen tuli itkettyä ja tehtyä surutyötä. Ei onnistunut inseminaatiot ja nyt täytyisi sitten suunnata IVF:ää kohti. Alunperin mun piti tehdä testi vasta sunnuntaina, mut soittelin lääkärille, että miten saatais IVF alkamaan jo seuraavasta kierrosta, jotta saatais tehtyä lomalla. Töiden aikana olis varmasti paljon vaikeampaa pysyä rentona. Piti aloittaa estrogeenikuuri heti, jotta saadaan menkat siirtymään ja samalla siirtymään punktio pois juhannukselta. Siksi testailinkin jo aiemmin ja ihan puhdas nega, vaikka ovitrellestakaan ei kovin kauaa ollut. Ei voi mitään. Eilen laskeskeltiin sitten säästöjä. IVF:än myötä meillä on mennyt sit kaikki säästöt eli reilu 9000€ rahaa. Kummankaan mielestä tähän jättäminen ei kuitenkaan ole oikea vaihtoehto eli eteen päin mennään. Kyllä se silti kovasti pelottaa, jos kroppa ei toimikaan eikä munasoluja tule tai ne ei hedelmöity. Vielä on vaikeaa löytää uskoa seuraavaan yritykseen, mutta eiköhän se sieltä tule.

Pahoittelut negoista @Mamtobe ja @Töppönen_

On tää vaan rankkaa :(
 
On kyllä tuskastuttava tilanne sulla! Toivottavasti pääset nopsaa uuteen kiertoon, jos ei sattuiskin yllätys ja tuliskin se plussa. Ootko varma ettei sulla ollut sittenkin ovis nyt? Oon kuullut, että raskaustesti on voinut haamuilla myös ovulaatiota. Vai oliko ihan selkeä ovis silloin aiemmin?

Tsemppiä joka tapauksessa
Okei :oops: Enpä ookaan kuullut et raskaustesti vois ovikseen reagoida.:oops: En mä sata varma oo muusta kun et tää kierto siis kestänyt jo 39 päivää kun yleensä on max. 32.:unsure: Mutta nyt kun tosta sanoit, niin mähän tein ma positiivisen oloisen ovistestin ja siihen aikoihin tuli myös ovislimaa muistuttavaa. Ja sit ti oli se haaleaakin haaleampi haamu raskaustestissä ja ke ihan hitusen voimakkaampi haamu, sit tosiaan pe oli raskaustesti nega.:unsure: Eli tässä valossa kai tuokin mahdollista olis. :oops:Jos nyt yhtäkkiä oiskin tullu superpitkä kierto. Mä tein sillon ns. normiovisaikaan ovistestin johon sain mielestäni jonkun joka plussalta näytti mut sillon ei ollu noita selkeitä limoja (mutta oli haluja ja liukasta), joten en nyt osaa sanoo koska se ovis oikeesti oli :D Nyt menee kyllä vielä mielenkiintosemmaks, kiitos kun tästä kerroit, en tosiaan oo koskaan kuullut. Eli nyt ootellaan sit menkkoja tai uutta testaamista :geek:

Ja pahoittelut negasta, toivottavasti siellä nyt tää tuleva kierto ois teidän <3
 
Viimeksi muokattu:
Ei tullu helmivauvaa tännekkään.. pelko oman kropan toimimattomuudesta senkun kasvaa ja ihmetyttää kuinka paljon pelkkä psyyke voi saada oireita aikaan.. maanantain menkkoja nyt sit odotellaan..
Voi ei, sulla oli niin lupaavia oireitakin :( Mutta älä heitä vielä toivoa, niin kauan kun menkat ei oo alkanut on toivoa, joillain hormonit nousee hitaammin ja näyttää myöhemmin vasta plussaa <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamtobe
Huomenta! Minut voi ottaa piinailijoista pois. Eilinen tuli itkettyä ja tehtyä surutyötä. Ei onnistunut inseminaatiot ja nyt täytyisi sitten suunnata IVF:ää kohti. Alunperin mun piti tehdä testi vasta sunnuntaina, mut soittelin lääkärille, että miten saatais IVF alkamaan jo seuraavasta kierrosta, jotta saatais tehtyä lomalla. Töiden aikana olis varmasti paljon vaikeampaa pysyä rentona. Piti aloittaa estrogeenikuuri heti, jotta saadaan menkat siirtymään ja samalla siirtymään punktio pois juhannukselta. Siksi testailinkin jo aiemmin ja ihan puhdas nega, vaikka ovitrellestakaan ei kovin kauaa ollut. Ei voi mitään. Eilen laskeskeltiin sitten säästöjä. IVF:än myötä meillä on mennyt sit kaikki säästöt eli reilu 9000€ rahaa. Kummankaan mielestä tähän jättäminen ei kuitenkaan ole oikea vaihtoehto eli eteen päin mennään. Kyllä se silti kovasti pelottaa, jos kroppa ei toimikaan eikä munasoluja tule tai ne ei hedelmöity. Vielä on vaikeaa löytää uskoa seuraavaan yritykseen, mutta eiköhän se sieltä tule.

Pahoittelut negoista @Mamtobe ja @Töppönen_

On tää vaan rankkaa
Voimia ja tsemppiä kovasti teille tulevaan. Ja toivottavasti kova työ ja odotus palkittaisiin!<3
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio
Apua, nyt kun puhutte raskausseksistä niin muistu mieleen miten itseltä hävis lastensaannin myötä herkkyys. Saatoin kyllä tulla, mutta se ei tuntunut juuri miltään. Ensin hullut himot ja lopputulema on.....ei oikein mikään. Orgasmi ilman orgasmia. Nuorimmaisen jälkeen tuota kesti lähemmäs kaksi vuotta. En kyllä haluais takas siihen

Toivottavasti huomenna nähdään useampi plussa!
mulla onnjust päin vastoin! Orgasmimäärä on vähentynytja vaikeampi saada, muttakorvautunut laadulla ja kaikki tuntuu niiin paljon paremmalta! :D tosin myös vasta 7 kk synnytyksestä, eli ei kaiketi vielä täysin palauduttu..
 
Huomenta! Minut voi ottaa piinailijoista pois. Eilinen tuli itkettyä ja tehtyä surutyötä. Ei onnistunut inseminaatiot ja nyt täytyisi sitten suunnata IVF:ää kohti. Alunperin mun piti tehdä testi vasta sunnuntaina, mut soittelin lääkärille, että miten saatais IVF alkamaan jo seuraavasta kierrosta, jotta saatais tehtyä lomalla. Töiden aikana olis varmasti paljon vaikeampaa pysyä rentona. Piti aloittaa estrogeenikuuri heti, jotta saadaan menkat siirtymään ja samalla siirtymään punktio pois juhannukselta. Siksi testailinkin jo aiemmin ja ihan puhdas nega, vaikka ovitrellestakaan ei kovin kauaa ollut. Ei voi mitään. Eilen laskeskeltiin sitten säästöjä. IVF:än myötä meillä on mennyt sit kaikki säästöt eli reilu 9000€ rahaa. Kummankaan mielestä tähän jättäminen ei kuitenkaan ole oikea vaihtoehto eli eteen päin mennään. Kyllä se silti kovasti pelottaa, jos kroppa ei toimikaan eikä munasoluja tule tai ne ei hedelmöity. Vielä on vaikeaa löytää uskoa seuraavaan yritykseen, mutta eiköhän se sieltä tule.

Pahoittelut negoista @Mamtobe ja @Töppönen_

On tää vaan rankkaa
Paljon voimia teille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio
vierailija
Kuten FSH, TSH ja hCG myös LH koostuu alfa- ja beetaketjuista. Näiden hormonien alfaketjut ovat lähes identtiset ja myös beetaketjuissa on huomattavaa homologiaa varsinkin LH:n ja hCG:n välillä, joiden biologinen aktiviteetti on myös hyvin lähellä toisiaan.

Tämän takia raskaustesti voi reagoida myös ovulaation hormoneihin.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Shibali
Pahoittelut kaikille jotka joutuneet uudelle kierrolle tai testit ollu negoja ❤

Okei naiset apua. Mä tärisen, vähän jo itkin ja nyt pelottaa. Onko tää haamu vai viivapaikka :'( Toinen viiva alko esuintyy noin 1-2 minuutin sisään ja mun mielestä siinä on väriä, näättekö tekin jotain? Tää kuva on otettu n. 10 min testin teosta. Mietin tässä, et hakisinko tänää vielä cb digin, mutta onko riski ettei siinä vielä näkyis?? En voi uskoa jos tää haamu pitää paikkansa ❤❤❤

Ainiin se kuva unohtu!!

 
@Shibali Oishan se ihanaa, jos joskus aavistukset osuis väärin, mut tähän mennessä ne on osunut oikeaan :) Ei ole kertaakaan ollut sitä fiilistä yrityksen aikana, kuin aiemmissa neljässä raskaudessa, että sitä vain tiesi olevansa raskaana ❤
Paljon tsemppiä sinulle, on kyllä pitkä kierto meneillään. Toivotaan, että pian alkaisi uusi kierto TAI mieluusti se plussa sieltä vielä kuitenkin tulisi ❤

@Alinna86 Mä täällä "piinailen taustalla" sun mukana pari pvä jäljessä.
Vaikka tuntuu, et ei tässä piinailtavaa ole. Lämmöt on mitä on (ei mitään verrattuna sinun lämpöihin) ja alaselän polttelutkin tuli kuvioihin 5pvä ennen menkkoja. Täällä mennään silti tosi rennoin fiiliksin ja suuntaamme nyt mökille :X3:

Pahoittelut negoista ja tsemppiä @Mysteerio tuleviin hoitoihin ❤
 
Pahoittelut kaikille jotka joutuneet uudelle kierrolle tai testit ollu negoja

Okei naiset apua. Mä tärisen, vähän jo itkin ja nyt pelottaa. Onko tää haamu vai viivapaikka :'( Toinen viiva alko esuintyy noin 1-2 minuutin sisään ja mun mielestä siinä on väriä, näättekö tekin jotain? Tää kuva on otettu n. 10 min testin teosta. Mietin tässä, et hakisinko tänää vielä cb digin, mutta onko riski ettei siinä vielä näkyis?? En voi uskoa jos tää haamu pitää paikkansa

Ainiin se kuva unohtu!!

Kyllä tuo jo on plussa, varovaiset onnittelut❤❤
 
Pahoittelut kaikille jotka joutuneet uudelle kierrolle tai testit ollu negoja

Okei naiset apua. Mä tärisen, vähän jo itkin ja nyt pelottaa. Onko tää haamu vai viivapaikka :'( Toinen viiva alko esuintyy noin 1-2 minuutin sisään ja mun mielestä siinä on väriä, näättekö tekin jotain? Tää kuva on otettu n. 10 min testin teosta. Mietin tässä, et hakisinko tänää vielä cb digin, mutta onko riski ettei siinä vielä näkyis?? En voi uskoa jos tää haamu pitää paikkansa

Ainiin se kuva unohtu!!

Oi, onnea! :love: Kyllähän tuo tosiaan ihan plussa on:love:
 
Se oli se sun elohiiri
Oliks sulla muita oireita?
No näin tais olla!!! Ja tägäsin edellisessä vahingossa väärin, eli kiitos @Kasikuus ja nyt uudestaan @Shibali ! ❤

Ei muita oireita kun tissit kipeet ja elohiiri masussa edelleen :X3:Nyt tietenki ku alko jännittää niin tuli jotenki huono olo, mut ei ollu vielä ennen testin tekemistä, haha! :ROFLMAO::ROFLMAO:

Vaikka varovaisesti oon superonnellinen, silti pelottaa yhtäkkiä iiiiiiiiihan saakelisti.. Mä oon se tyyppi joka pelkää aina pahinta, joten pakko yrittää muuttaa ajattelutapaa siihen et hyvin tää menee. :giggle:

Mun mies on töissä, enkä oo sille kertonut, kun haluaisin jollain kivalla tavalla kertoa. Siks haluaisinki sen cb digin tehdä, koska se on hyvin selkee :D Mut pelottaa tehä toinen testi :ROFLMAO:
 
Pahoittelut negoista @Mamtobe ja @Töppönen :(

@Mysteerio montako inssiä teillä olikaan takana ja olitte varmaankin yksityisellä hoidossa? Anteeksi kun en muista, olet varmasti kertonut täällä jo. Ikävää, ettei inssi tulosta tuottanut ja joudutte ivf hoitoihin, jotka varmasti on hyvä tehdä loman aikana, kun ei tarvi ainakaan töistä silloin ressata. Ei ole oma kohtaista kokemusta, mutta ajattelen ivf:än olevan henkisesti sekä fyysisesti paljon raskaampaa kuin ovulaatioinduktio hoidot. Tsemppiä tulevaan!:)

@Hope91 ihanaa että ootte päässy "hoidoissa" eteenpäin ja vielä positiivisin fiiliksin ja hyvin uutisin. Mekin aikoinaan aloitettiin hoidot juuri tuolla letrozolilla, ei tosin meitä auttanut. Mahtavan ovisplussan opit myös saanu testiin, eli tsemppiä piinailuun, ehkäpä teidän ei tarvitsekkaan hoitoihin siirtyä :);)
 
Kiitos kaikki onnitteluista ❤ Kyllähän se nyt kun tarkemmin katsoo, niin on selkeä viiva, mutta kun noita on tuijotettu niin monta kertaa niin aloin pelkää että juksaako silmät. Oli pakko käydä hakemassa viikkodigi, ja tulihan siihenki selkeä tulos ❤ Ei tätä vaan voi uskoa. TOKI vasta alussa ollaan ja mitä tahansa voi muuttua, mutta en malta odottaa että mies tulee töistä kotiin ja saan hänelle kertoa ilouutiset ❤ Toivotaan että pian saadaan vielä lisää plussia ❤❤❤❤ Pysyttelen kuitenkin hetken vielä täällä varmuuden vuoksi.

 

Yhteistyössä