Toiveissa vauva 2021

Mulla tänään ollut alavatsa tosi turvonnut ja pinna kans aika kireellä, myös eilen illalla samaa:rolleyes: Ja väsymystä kans. Sit välillä jotain vihlontaa alavatsalla ja tisseissä. Eli sitä samaa, voi liittyä kumpaan lopputulokseen tahansa vielä tässä vaiheessa. Lämmöt ylhäällä edelleen, mutta niin ne on aina kierron tässä vaiheessa. Ei siis mitään aavistusta tai "varmuutta" kummastakaan:D:LOL: Eli @Sofia90 feel u! Vähän tuntuu kans, että huomioi ihan kaiken, vaikka päätin, että nyt en ylianalysoi..:censored:
 
Me keskusteltiin eilen mun vaimon kanssa ja koska ovis venähti melkein viikolla eteenpäin, on oletettavaa et menkat myös venyy. Mulla on kuitenkin se luteaalivaihe aina saman mittainen. Tultiin sit tän keskustelun pohjalta siihen (vielä varovaiseen) tulokseen, et koska jo tuleva kierto siirtyy niin myöhälle, niin taidetaan mennä jo niihin varsinaisiin hoitoihin ensi kuussa. Ei malteta odottaa heinäkuun ovulaatiota (kun se menee sit jo melkein elokuukdi), vaan todennäköisesti mentäisiin juhannusta seuraavalla viikolla jo inseminaatioon. ♥:love::love:
 
Raskaustestit kuumottelee vessan kaapissa, mut en oo vielä uskaltanut testata:/ tänään siis dpo12. Tiiän että kyllä sieltä varmaan jotain haamua pitäis kaiketi jo näkyä jos raskaus olis alkanut...? kun menkat pitäis alkaa viimestään torstaina.. Mitä mä teen?Mitä te tekisitte? Millon on järkevää testata?
Mä ehkä odottaisin vielä sen pari päivää, ehkä jopa siihen torstaihin asti. Vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty :D Mutta jos testejä löytyy kaapista niin miksei testaisi sitten heti ja myös sillon kun menkkojen pitäis alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Sofia90
Voihan perkele, miks mä vuodan kirkasta verta? Nyt menossa kp9 o_O Tänään tuikkinut oikealle ja vasemmalle puolelle, ihan kuin ovis ois tuloillaan, mut tuskinpa se vielä ois. Pari pvä vuosin vanhaa verta, mut nyt valumalla valuu kirkasta :( Ja maha taas ku ois raskaana puolessa välissä.
Tänään ollut muutenkin sellanen haista_v***u päivä, et en ees miestä halua lähelle ja aikalailla makoiluksi sängyssä tää pvä mennyt, ni nyt sit vielä tää joku välivuoto ni (y) Ai että mua alkaa taas nyppii tää koko naisen kroppa.
Miksi mun kroppa ei voi toimia normaalisti. Ei ihmekään, kun ei tässä raskaudu, ku tää on yhtä pa*kaa kuukaudesta toiseen.
 
Voi @Kasikuus oon niin pahoillani noista naisten rasittavista tuntemuksista, mitä kroppa vaan sallii mutta itellä menee järki ku saa kuukaudesta toiseen tapella niiden kanssa :(

Ymmärrän niin hyvin. Jos yhtään lohduttaa nii täällä on kans itketty koko päivä, koska hormoonit, pms ja "kohta ne menkat alkaa" -romahdus on vieny kaikki voimat. Oon kans niin kyllästyny tähän kaikkeen yrittämiseen ja sen tuomiin henkisiin ja fyysisiin kamppailuihin. H*lvetin piinapäivät ja niiden matelu. En tiiä mitä tekis. Eilen päätty se "tää on se kierto" fiilis ku oli pakko asennoitua siihen että paljon todennäköisempää on menkkojen alkaminen. Ja anteeksi tämäkin avautuminen, tiedätte miten raskasta tää on <3 toivotaan parempaa viikkoa meille kaikille :ROFLMAO::love:
 
Täällä kans kiukuttaa kaikki ja etenkin, kun oltiin miehen kanssa torstai illasta tähän aamuun yhdessä niin miehen naama ja tekemiset/sanomiset ärsytti sit toinen vielä kiusas, kun ties että mua ärsyttää kaikki. Torstaina pitäs alkaa menkat :( Ei oo yhtään sellanen olo, että vois olla raskaana. En tikuttanut ovista joten en tiedä mikä dpo on tällä hetkellä. Aikaisemmissa kieroissa menkat alkanu yleensä dpo 11. Onkohan liian lyhyt väli ajatellen raskautta?
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Mirella92
Toivotaan nyt @Mirella92 , että siellä olisi kuitenkin tärppi käynyt ❤ Paljon tsemppiä sinullekin tunteiden ja oireiden kanssa ❤
Kyl täälläkin on tänään itketty moneen otteeseen. Sitä kierron alkaessa ajattelee, et kyl tän kierron on nyt mentävä paremmin, mut aina sitä vaan palaa sinne maanpinnalle, et nojaa, ei tää oo yhtään sen parempi kuin edellinenkään. Alaselän polttelutkin alko tänään (viime kierrossa alko kans kp9 ja loppu vasta seuraavan kierron tokana päivänä) ja ihan just alan vetelee s.lääkettä, koska mä en tosiaankaan aio kärsiä toista 3vko putkeen näistä :( Ihan sama kuinka se vaikuttaa ovikseen ja tärppiin. Nyt oon varmaan eka kertaa asenteella hällä väliä millon se ovis, ei niin mitään paineita talletteluista. Jos ei oo aiemminkaan onnistunut, vaikka kuu ja tähdet ym. Liibalaaba kohdillaan, niin miks se nytkään onnistuis?!? Ai että kuinka tsemppaava asenne, mut tiiätte varmaan, että alkaa kuppi vuotaa jo yli, ni ei kiinnosta :(
 
Tsemppiä @Kasikuus ja kuullostaa niin tutulta! Oon niin monesti raivonnu tän mun endon kans ja kaiken maailman kipuilun kans ja kierroissa tapahtuu välillä aivan ihme juttuja!

Mulle voi nyt alustavasti laittaa huomiselle dpo 0 sillä tänään päivällä tuli testiin jo aika hyvät viivat

Tässä myös jos jotain kiinnostaa niin kuva testeistä ylin kp 9, keskimmäinen kp 11 ja alin tänään kp 12 :giggle:



Tää kierto meni kyl hommailujen kans vähä pieleen ku meni aikataulut ristiin ja miehellä huomenna leikkauspäivä mut Onneks ehdittiin tänä aamuna touhuileen niin nyt pitää pitää peukut pystyssä et se sit vaan riittäis ❤
 
Täällä,on ollut puhetta miesten tjottailuista. Mulla itsellä on tässä huolettanut että mitäköhän tästä lapsenteosta tulee, kun mies ei tuossa edellisessä kierrossa osoittanut oikein mielenkiintoa yritykselle. Sitä ei haittasi vaikka meidän lapsiluku jäis näihin kahteen. Nyt tänään se sitten muisteli miten meidän aiempien lasten vaipanvaihto on hoidettu ja mietti missä Elinan vaipanvaihtopiste ois. Siis ihan puskista heitti tuollaisen tytön nimen (joka ois kuulemma hyvä nimi kolmannelle) ja antoi ymmärtää että se typy ois joskus osa meidän perhettä. Oon niiiiiin iloinen, jospa tähän kiertoon sais enemmän yrityksen makua
 
Anteeksi jo etukäteen kovin omanapaisesta päivityksestä. Mä oon nyt ollut aika paljon lukemattakin, kun meidän tilanne on tällä hetkellä se, että matala ferritiini tekee mulla niin paljon oireita, että yritän nyt tankata rautaa ja selvitä kaikesta mitä pitää. Muutetaan toiselle paikkakunnalle, vaihdetaan työpaikkojakin tietysti. Toivottavasti voitaisiin jatkaa yritystä kesän jälkeen. Jos saan niin roikkuisin listassa mukana, mutta kiertopäivä listasta mut voi tiputtaa pois. Käyn varmaan välillä kurkkimassa teidän kuulumisia kuitenkin.

Tätiä huomiselle oottelen, oloista päätellen.
 
Paljon tsemppiä @Kasikuus ja @Mirella92 ja kaikki muutkin allapäin olevat ❤ Ymmärrän niin hyvin nuo tunteet! Alkaa täälläkin pitkä yritys rassaamaan. Varsinkin jos ei tää hoitokierto taaskaan tuo mitään toivoa meille, en tiedä mitä tehdään tästä eteenpäin. Dpo 3 vasta mut selkeästi koitan jo ajatuksissani asennoitua siihen mahdolliseen negaan. Tuntuu et jos kyse on mulla munasolujen huonosta laadusta niin näistä hormonihoidoista tuskin on meille apua. Ja sit menin tänään viel lueskelee netistä kaikkee miten ikä vaikuttaa raskautumiseen ja blaa blaa, että 35-vuotiaalla on jo kiire jne. Parempi ehkä kun ei lukisi näitä, vaikka toisaalta en haluu silmiäkään ummistaa. Toisaalta se faktojen ymmärtäminen jopa myös rauhoittaa. Mutta ei silti yhtään poista tätä vauvankaipuuta. Ajatukset menee laidasta laitaan, lopetetaanko yrittäminen näihin hoitoihin ja ollaan onnellisia tähän mitä on, vai koitetaanko vielä kaikki loput oljenkorret vaikka tuleekin kalliiksi. Lisäksi syksyn uudet työkuviot ahdistaa ihan hitosti.

Tämmöisiä tänään. Anteeksi negatiivissävytteinen viesti. Tää on ainut paikka missä näitä ajatuksia voin purkaa, kun mieskin on tyytyväinen näin eikä ymmärrä oikein tätä mun valtavaa kaipuuta. Joten kiitos kaikille teille jotka luette ja ymmärrätte! Toivon plussaa meille kaikille täällä ❤
 
Heräsin yöllä menkkajomotyyppiseen tuntemukseen. Ajattelin, et jos ne menkat on sieltä alkamassa, nii haluun tehdä kuitenkin sen mahdollisen negatestin, et voin olla varma. Yleensä mulla kaapissa Pregcheck liuskoja. Löytyi myös Aptec- puikkotesti. Ostin pitkästä aikaa myös rsfu:n onesteppejä 2 kpl paketin. Onesteppejä oon viimeisen vuoden oikeastaan kartellut, kun niihin usein tullut testiajalla mulla valehaamut/valepositiiviset.
Nyt yöllä tein eka one stepin pois alta. Siihen alkoi 3 minuutin kohdalla piirtymään punainen viiva ja eikä haalistunut pois. Päätin sit tehdä vielä molemmat 2 muutakin merkkiä, josko oikeesti olis tärpänny, nii näillä päivillä pitäis jo näkyä. Ne on täyspuhtaat negat, ei edes haamuiluja. Seuraavan kerran testaan varmaan muutaman päivän päästä, mikäli menkat ei oo alkaneet. Odotan menkkoja tänään/ huomenna alkavaksi.

https://aijaa.com/0mgmOk/0mgmOk
 
Heräsin yöllä menkkajomotyyppiseen tuntemukseen. Ajattelin, et jos ne menkat on sieltä alkamassa, nii haluun tehdä kuitenkin sen mahdollisen negatestin, et voin olla varma. Yleensä mulla kaapissa Pregcheck liuskoja. Löytyi myös Aptec- puikkotesti. Ostin pitkästä aikaa myös rsfu:n onesteppejä 2 kpl paketin. Onesteppejä oon viimeisen vuoden oikeastaan kartellut, kun niihin usein tullut testiajalla mulla valehaamut/valepositiiviset.
Nyt yöllä tein eka one stepin pois alta. Siihen alkoi 3 minuutin kohdalla piirtymään punainen viiva ja eikä haalistunut pois. Päätin sit tehdä vielä molemmat 2 muutakin merkkiä, josko oikeesti olis tärpänny, nii näillä päivillä pitäis jo näkyä. Ne on täyspuhtaat negat, ei edes haamuiluja. Seuraavan kerran testaan varmaan muutaman päivän päästä, mikäli menkat ei oo alkaneet. Odotan menkkoja tänään/ huomenna alkavaksi.

https://aijaa.com/0mgmOk/0mgmOk
https://aijaa.com/bmaZgI

Ja siis tässä kuussa ei ole ollut sanottavasti mitään oireita. Menkkajomo tuntemuksia dpo 5-7, sit oli muutama päivä täysin hiljainen, oireeton, kunnes pari päivää sitten alkoi pientä menkkajomoa. Nyt yöllä sit voimakkaampana. Valkovuotoa on ollut kokoajan kohtalaisen reilusti. Näin oireeton kuukausi ollu varmaan viimeksi pari vuotta sitten.

Saa nähdä miten käy. Plussaa tietysti toivois, mutta en pety, kun tiedän, että mun kohdalla onestep usein on näyttänyt huijauspositiivisia testiajalla.
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.5.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
+ Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 68/?
Rimaleli.......................kp 44/30
Wanti......................kp 34/34-48
Jjenn...............................kp 32/29-33
Shibali................................kp 27/24-30
Kirjoh89.....................kp 27/28
Jusperi......................kp 27/30-33
Mirella92....................kp 26/28
Millimetrii...................kp 26/27-29
Sofia90.........................kp 25/27-28
Piipaa93....................kp 24/26-28
3milia.....................kp 23/26-28
Hopeanuoli................kp 22/22-24
Keisarinna85..............kp 21/24-27
Minouche...................... kp 20/23
Mimmi92..................kp 20/26-30
Eliana...............................kp 19/31-38
Enerisa3.....................kp 19/28-32
Eeva650.........................kp 18/28-42
Mysteerio...................kp 17/30
Pampula3.......................kp 14/22-26
Haaveilija93....................kp 14/?
Sinisilmät.........................kp 13/28-29
Hannaah................................kp 12/?
Töppönen_.........................kp 11/26
Alinna86.........................kp 11/28
Äitimamino................kp 11/27-28
Kasikuus........................kp 10/27-28
Lillanna.............................kp 9/28-42
Tiukuliina89....................kp 8/30
Mariija_.......................kp 7/32-43
Vindy...................kp 7/29-33
lulube..............................kp 6/29
Futurmama.....................kp 6/29-34
Brunet82....................kp 6/26-28
minttuni...........................kp 5/26
Puolu.......................kp 5/30-32
Hipposka......................kp 3/29-32
Ananas90.....................kp 3/25-26
bellaella22050909.............kp 3/23
Napsunen.....................kp 3/35-45
Titi-Love....................kp 3/28-30
Persikka123.....................kp 3/32-35

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


KirJoh89........................dpo 14
Jusperi.............................dpo 13
Sofia90.............................dpo 13
Jjenn...............................dpo 12
Keisarinna85.................dpo 11-12
Mirella92........................dpo 11
Hopeanuoli...................dpo 11
3milia...................................dpo 9
Shibali..................................dpo 7
Minouche..........................dpo 6
Pampula3........................dpo 4
Mysteerio........................dpo 3
mimmi92........................dpo 2
Sinisilmät..........................dpo 0
Töppönen_......................dpo -1
Alinna86.............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Kasikuus anna mennä niiden särkylääkkeiden kanssa! Mä jotenkin uskon, että toi jatkuva kova kipuilu ei voi olla sen parempi raskautumisen kannalta kuin särkylääkkeiden otto, kyllähän se jatkuva stressi varmasti voi myös vaikuttaa ovulaation ja kiinnittymiseen! Plus että päähän siinä alkaa kärsiä kanssa. :/ tsemppiä!

Täällä on taas joko hirvee kuivuuskausi tai hiiva. Tuntuu et nyt tulee kerran kuussa tällänen, ensin aattelin et on hiivatulehdus, mut nyt ku on 3 kerta putkeen niin mietin et voisko kuitenkin olla vaan joku kierron vaihe mikä kuivattaa limakalvoja? Mulla vielä imetys kesken, niin muutenkin on kuivat paikat. Mutta hemmetti kun pelkkä vessassa pyyhkiminen sattuu :/
 
Mut vois kanssa lisäillä tonne listoille!
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1. lapsi (Näinkö se piti laittaa, nimimerkillä tumpelo :D )

Kesti menkat jotenkin aivan älyttömän lyhyen aikaa. Tänään aamulla malttamattomana tein ovis testin mikä näytti selkeesti että ovis on tulossa päin. Onneks ostin noita testejä sen verran että pysyy kartalla päivittäin.

Edit// Liian vikkelään lähti tämäkin viesti. Tsemppiä kaikille jotka painii alakulon, turhautumisen tai minkä vaan negatiivisen kanssa <3 Uskon että tätä kautta saa parhaan vertaistuen ja jokainen täällä ymmärtää jos on semmonen fiilis että kaikkionpaskaa.pdf tai joseitärppääniintulitikkuaperään.jpg
 
Viimeksi muokattu:
No näin oon alkanut tässä @AnnMariii ajattelee, et tää stressi pelkistä kivuista saa jo pääkopan sekoamaan, ni ei tässä mikään raskaus ala, ku keho koko ajan stressitilassa :(
Alkaispa nyt jo se taloprojekti, ni sais varmasti muuta ajateltavaa. Ens kierrossa jätän myös flon merkkailut pois ja lämpöjen mittailut, jos sekin vaikka auttais unohtaa kierron eri vaiheet :)
.. Mulla muuten kans ollut parissa kierrossa tota kuivuutta ja miettinyt, et onko hiiva, mut nyt en kyl yhtään muista, että missä vaiheessa kiertoa tuo olo oli :unsure:
 
  • Surullinen
Reactions: Mirella92
@KirJoh89 , toivon kovasti, että muutkin testit muuttuisivat vielä positiiviseksi.

On: tämä kierto tuntuu menevän samaa kaavaa viime kierron kanssa, mitä lämpöjä katselee. Se meinas huomiselle ovisplussaa. Jännittää ja kovasti toivon, että niin myös kävisi. Eilen tuntui vihlaisuja oikealta ja vatsa turposi ilmapalloksi, joka yleensä on menkkaoire. Kait se voi olla myös ovisoire?
Vaikka nämä alkupäivät ovat tuntuneet pitkiltä, silti kuitenkin on malttavaisempi olo, kiitos lämpöjen mittailun. Nyt tietää, että on vielä ihan ok, ettei ovistestiin ole tullut plussaa ja sitten parin viikon päästä tietää, ettei menkat ole vielä myöhässä. Pelkän Flo:n kanssa stressasi paljon enemmän ihan kaikkea.
 
https://aijaa.com/bmaZgI

Ja siis tässä kuussa ei ole ollut sanottavasti mitään oireita. Menkkajomo tuntemuksia dpo 5-7, sit oli muutama päivä täysin hiljainen, oireeton, kunnes pari päivää sitten alkoi pientä menkkajomoa. Nyt yöllä sit voimakkaampana. Valkovuotoa on ollut kokoajan kohtalaisen reilusti. Näin oireeton kuukausi ollu varmaan viimeksi pari vuotta sitten.

Saa nähdä miten käy. Plussaa tietysti toivois, mutta en pety, kun tiedän, että mun kohdalla onestep usein on näyttänyt huijauspositiivisia testiajalla.
Oho! Onpa jännisti lähtenyt piirtyy tosi vahva viiva, mutta vaan alas! Toivottavasti vahvistuu :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja KirJoh89
Tsemppiä kovasti kaikille huonojen fiilisten kanssa kamppaileville! ❤ Mä niin toivon että plussat teille suotaisiin pian! Ja toivottavasti kesä (ja loma) auttaa monen stressiin, ja toi sitä myötä apuja myös tähän projektiin :)

Mä olen mökiltä palannut vihdoin, yöheräilyt minuutilleen samaan kellonaikaan jatkuivat koko vkl (03.37 jos kiinnostaa :D), joten ehdin hyvin testailla aina sillon ku muut vielä nukku. Viivat vahvistui hyvin dpo10, 11 ja 12, mut tänään aamulla dpo13 ei ookaan enää hirveesti vahvempi ku eilen? On se vähän, mut vaan ihan vähän. Viivat on selkeitä plussia, mut ei kyllä kontrollin vahvusia. Digi näytti viikkoja 1-2 tänään. Rupesin tosi paljon nyt pelkäämään jotain kemiallista tai muuta ongelmaa siellä. Taidan nyt vielä pari päivää ainaki pysyä tuolla listalla kunnes saa selvyyden et mikä homma.
 

Yhteistyössä