Painonpudotuksesta: mulla toimi ketoosi tosi hyvin. Tai itseasiassa meillä molemmilla, mulla ja miehellä. Tuo oli jopa kivaa, ikäänkuin yhteinen haaste ja uus juttu. Oli kiva kokeilla uusia reseptejä jne. Yllättävän helppoa! Näin sokerihiirenä eka viikko oli kurjaa, mutta kun keksi muita herkuttelutapoja niin helpotti
ja mun sokerihiireydestä kertoo se, että esim. raskauden sokerirasituksen jälkeen kävin hakemassa aamupalaksi jäätelöä. xD painoa putosi ketoosissa 8 kg, ketoosi loppui raskauteen, ja nyt raskauden jälkeenkin oon vielä -6 kg siitä mitä ennen ketoosia. Eli mulle ainakaan ei oo tullut takaisin. joillekin sopii ja toisille ei, mutta suosittelen kyllä kokeilemaan jos huvittaa
Miehelle kertomisesta. Ekassa raskaudessa kerroin heti, samoin tokassa. Toka raskaus tuli heti ekan km jälkeen, jotenjouduin ravaan HCG-mittauksissa ja varhaisultrassa, jotta tiedettiin onko todella uusi raskaus vai km jäänteitä. Kolmas raskaus tuli sitten 6kk tokan km jälkeen, siitä en heti kertonut. Vähän yli viikonlopun verran odotin. Olin just allekirjoittanut työsopimuksen uuteen työpaikkaan, mies oli kertonut erään pikkulapsiperheeölisen kaverinsa olevan onneton jne. joten aattelin etten uskalla kertoa heti. Aattelin myös, että odotan ainakin viikon, että jos onkin kemiallinen (vaikka fiilis oli 100% varma onnistumisesta). Mieli oli aika maassa, toisaalta taas tosi ilonen. Pelkäsin, että mies ei ilahdukaan edellisten keskenmenojen ja ainoanlapsellisen kaverinsa epäonnellisuuddn vuoksi, ja pelkäsin että uusi työ menee koeaikana alta. Oli huono omatunto työpaikan takia, olin taistellut kolme kuukautta että saisin tuosta unelmapaikasta itselleni vakituisen paikan kun tarjosivat vain määräaikaista. Enhän mä sit kuitenkaan pystynyt pidempään sitä salassa pitämään juurikin tuon pahan mielen takia, pakko oli päästä puhumaan. Oli tosi vaikea kertoa, vaikka meillä onkin ihan mieletön suhde ja kaikesta voi puhua. Lopulta oli vaan pakko haudata kasvot miehen rintaa vasten ja sieltä supista että taidan olla raskaana.
mies vastasi hymyillen ”sehän on hyvä uutinen!”
nyt tuntuutyperältä etten kertonut heti. Mitäs, jos olisikin mennyt kesken sen viikon aikana? Aika m*lkku olo olis ollut sit siinä kohtaa kertoa miehelle.. Parhaalle kaverille kerroin rv 6+, hän tiesi myös noista aiemmista keskenmenoista. Äidilleni kerrottiin nt-ultrakuvan avulla, jätettiin se vaan hänen pöydälleen kun käytiin kahvilla.
oli kiva seurata reaktioo kun äiti huomasi kuvan. Kysyi ekana, että onko tää sun vai koiran kuva
miehen äidille mies kertoi puhelimitse. Tais vaan kysyä äidiltään, että mites ootko sä mummi vai mummu
muille kerrottiin sitten, kun sain töissä kerrottua (rv 12+).