Voi surku! Toivotaan uutta vuotta ja uusia mahdollisuuksia!Minut saa poistaa kierto ja piina listalta Tuhruttelu alkoi .
Jatkan juttuja toisessa ketjussa.
Paljon tsemppiä muille
Voi surku! Toivotaan uutta vuotta ja uusia mahdollisuuksia!Minut saa poistaa kierto ja piina listalta Tuhruttelu alkoi .
Jatkan juttuja toisessa ketjussa.
Paljon tsemppiä muille
Juu kyllä olen ja ei se viiva koskaan lähtenyt vahvistumaan, vaan sitten haaleni pois, eli oli varmasti pregnylin jämiä! Menkat alkoi eilen eli kierto jäi 24 päivään, mietinkin et eikö mun kannattais oikeasti syödä niitä lugeja enemmän kun 10pv, jos ongelmana on liian lyhyt kierto?! En nyt oikein fiilaa tuota gynen ohjeistusta. Toisaalta, kaippa raskaus alkaisi, jos luteaali oli nytkin kuitenkin 11 pv. Äh en tiedä Tää on meidän vipa kiertoa hormonituella ja sit pidän taukoa hormoneista ja vähän tuumailllaan, mitä tehdään, jos ei tärppi käy ens kierrossakaan. Nyt alkoi siis yk7! :/Onko @chili_ testaillut?
Hyvin on vahvistunut. Onnea matkaan!Tää on viimeinen liuska testi jonka tein. Tällainen tuli jo puolessa minuutissa. Voin testata digillä ehkä huomenna mutta en ole ihan varma. Oikeastaan en kehtaa mennä enää apteekkiin kun viime kuukausina käynyt niin usein ostamassa testejä . Pieni paikkakunta niin apteekkari kohta sanoo että ei myy mulle enää. Enkä mieti onko oireita vai ei. Mennään rauhassa ja nautitaan olosta. Jos mieleen tulee että keskenmeno tulossa niin lopetan mietteen heti. Raskaana olen ja muuta ei tarvita.
https://aijaa.com/cjreiu
Tää 3 min kohdalta joka on just ohjeen mukaan.
Mulla oli viim.viikolla kun testasin digin viikkonäyttösen niin rv 3+5, niin näytti 2-3vkoa. Ja tosiaan ei välttis näytä vielä tossa vaiheessa enempää. Ja nuo raskayushormoonien määrät on niin erisuuruisia eri raskauksissa.. en olisi vielä huolissaan.. itse tein eilen vielä testimielessä rv.4+4 viikkodigin ja oli 2-3vkoa. Pitää kattoo jos ens vkolla koklais vielä.Oli sitten pakko ostaa Digi testi. Se näytti raskaana 1-2. Heti aloin miettiä pitäisikö olla jo 2-3. Mä yritän rauhoittua ja onhan vasta 4+2 menossa. No viimeksi nousi kanssa hitaasti. Eikä tää ollut mikään aamupissa.
Ihanaa ja kiitos kauniista sanoistaTäältä plussanneista tilanne päivitystä. Tänään oli varhaisultra ja niin vaan siellä lujasti sykkivä sydän näkyi ja pienen pieni vauvan alkumme. Tänään rv 7 +2. Olo on kyllä niin huojentunut ja onnellinen, mutta ei tätä oikein voi vielä edes käsittää. Niin paljon on vastoinkäymisiä meillä takana.
En osaa jäädä näiltä palstoiltakaan pois ja olen lueskellut jo vuoden 22 haavelija ryhmää. Tsemppiä kaikille yritykseen, etenki @minttuni oot jääny mulle positiivisena tsempparina mieleen ja toivon teidänkin vuoro tulevan, nyt kun ivf hoidot ovat alkamassa, samoin myös muille! Ihanaa kevättä ja kesän odotusta <3
Samaistun @Persikka123 vahvasti. Ei täältä osaa olla poissa. Käyn itsekin edelleen säännöllisesti lukemassa sekä tätä, että -22 keskustelua, vaikka omassa raskaudessa mennään jo vikaa kolmannesta. Onnea ihanasta ultratuloksestaTäältä plussanneista tilanne päivitystä. Tänään oli varhaisultra ja niin vaan siellä lujasti sykkivä sydän näkyi ja pienen pieni vauvan alkumme. Tänään rv 7 +2. Olo on kyllä niin huojentunut ja onnellinen, mutta ei tätä oikein voi vielä edes käsittää. Niin paljon on vastoinkäymisiä meillä takana.
En osaa jäädä näiltä palstoiltakaan pois ja olen lueskellut jo vuoden 22 haavelija ryhmää. Tsemppiä kaikille yritykseen, etenki @minttuni oot jääny mulle positiivisena tsempparina mieleen ja toivon teidänkin vuoro tulevan, nyt kun ivf hoidot ovat alkamassa, samoin myös muille! Ihanaa kevättä ja kesän odotusta <3
Eniten puhuttu tuosta tsh, että alle 2 pitäisi olla. Hoidot aloitettiin vasta, kun meni alle 2. Jotkut lääkärit sanoo, että t4v tulis olla yläkolmanneksessa, en muista/tiedä tarkkoja rajoja. T3v ei ole taidettu koskaan ottaa. Onko sinulta otettu vai oletko vasta menossa?Täällä taisi olla useampi, jotka tutkituttaneet kilppariarvonsa? Minkälaisia arvoja lääkärit ovat suositelleet, kun toiveena raskaus? Onko jollain ollut ths ja T4V viitteissä, mutta T3V ei hyvä?
@minttuni @Alinna86 kiitti tiedoista! Mä kävin aamulla kokeissa, otettiin nyt T4v,TSH ja uutena toi T3v. Ollut siis vajiksen oireet yli 10 vuotta, mutta viitteissä nuo arvot ovat aina olleet, toi raudanpuutekin voi selittää, kun sekin silloin löytyi. Reilu 2v sitten oli TSH 2,1 ja T4V 15, tässä yksi raskaus välissä, mielenkiinnolla oottelen tuloksia Tuo T3V kertoo ilmeisesti muunto-ongelmasta, että miten se tyroksiini muuntuu elimistössä tms. ja olen ymmärtänyt, että T4 ja T3 pitäisi olla linjassa. Jos ei ole, kertoo muunto-ongelmasta. Ilmeisesti tätä(kään) ei kyllä kaikki lääkärit allekirjoita, eli jooh taas tällänen aihe Satuin itse säkällä lääkärille, joka tämän halusi tsekata, kun on niin selkeät ja elämää haittaavat oireet.@chili_ tsh ois hyvä olle alle 2 raskautta yrittävälle, mul oli joku 1,5 tms. T4v olis hyvä olla lähempänä 20 kuin alaviitetta 10, mul on ollu 11- 15. Tota t3v multa ei oo koskaan ees otettu