Raivostuttavaa Flo ei anna rekisteröidä uutta raskautta kun edellisestä on alle 4 vko.
Kovasti myös tsemppiä sinulle@Petronella ilman muuta on hyvä käydä tsekkaamassa perusasiat, jos tietäisi vaikka että on jotkut arvot pielessä, niin lisäisi ymmärrystä miksei homma toimi tai varsinkin jos on jotain, mitä voisi hoitaa jopa helposti (esim. Kilpirauhasasiat tai keltarauhasen vajaatoiminta). Mulla sama, että käytän välillä ovistikkuja ja välillä en, mutta ovis on aika selkeäoireinen ja kierto säännöllinen ja ovis on helppo ennustaa. Aina olen oviksen testeillä bongannut, jos olen halunnut vielä varmistaa, mutta silti ei tärppää. Tsemppiä sinulle! Samassa veneessä ollaan tässä.
Kaikkea hyvää sinulleHei! Miut voi poistaa tuolta ya listalta. En oo käyny täällä yli kuukauteen enkä jatka käymistä. Ei oo jaksanu ajatella enää koko lapsi asiaa, kun on niin paljon muutakin tekemistä. Jatketaan kuitenkin yrittämistä. Hyvää jatkoa kaikille ja onnea plussanneille
Tsemppiä! Oliko näitä kemiallisia jo useampi taustalla?Minä palannen piakkoin "vanhusten" joukkoon jotka ihmettelevät, missä plussa viipyy tai tuleeko sitä koskaan.
Ilmeisesti oli syytä olla huolissaan haamun haaleudesta, koska eilen illalla alkoi pieni vaaleanpunaisen pyyhkiminen ja nyt alkaa näyttää jo normaalilta menkkoja enteilevältä tiputtelulta. Oireita oli/on niin paljon, että olen vähän yllättynyt, mutta näin tämä ilmeisesti meillä senioreilla menee. Kuukautiskipuja ei vielä ole, mutta ne minulla alkavatkin vasta ekana vuotopäivänä.
Nyt ei oli sellainen fiilis, että jatkaisin 2022-ketjuun, mutta voihan mieli muuttua. Ensi kierrossa (jos nyt käynnistyy normaalisti ilman terokuuria) kokeilen varmaan sitä NACia jos se auttaisi näihin kemiallisiin. Tsemppiä teille muille ja onnea plussanneille!
Minullakin välillä ollut tuota vihlomista ja kipuiluja,mutta on menneet ohi. Eiköhän ne ole normaaleja kohdun kasvukipuja. Pahoinvointia ei itsellä ole. Rinnat ihan hitusen kipeet..ei muuta oiretta.. tänään vko 4+3 menossa.Ihan kuin olisi menkat alkamassa. Vihloo ihan vietävästi. Toivottavasti on vaan kohdun kasvuun liittyviä. Iski kyllä huono olo lounaan jälkeen. Stressiä töissä niin en tiedä vaikuttaako sekin.
Kiitos @suhveliTsemppiä! Oliko näitä kemiallisia jo useampi taustalla?
Ensimmäisestä plussasta 24-48 tunnin kuluessa. Jossain testeissä taitaa olla että 36 h.Huhuu ovistestien käyttäjät! Onko teillä plussa vaan yhtenä päivänä? Vai onko ketää toista, jolla tulee plussa useampana päivänä peräkkäin? Mulla on ovistestit plussalla 2 pv, joskus jopa 3 päivää. Ihan tosi kirkkaat viivat, joissa ei mitään eroa ole. Jos ovistesti on 2-3 päivää plussa, niin koskako munis sitten irtioaa?
Käytän CBn kaksoishormonia, niin siitä kun se hymynaama jää hymyilemään niin menee omalla kohdalla noin 24-48h ovistuntemuksiin. Tulee hyvin selkeä vihlaisu. Yleensä noin 4 päivää hymynaama vilkkuu ennen kuin jää hymyilemään eli estrogeenit nousee ensin.Huhuu ovistestien käyttäjät! Onko teillä plussa vaan yhtenä päivänä? Vai onko ketää toista, jolla tulee plussa useampana päivänä peräkkäin? Mulla on ovistestit plussalla 2 pv, joskus jopa 3 päivää. Ihan tosi kirkkaat viivat, joissa ei mitään eroa ole. Jos ovistesti on 2-3 päivää plussa, niin koskako munis sitten irtioaa?
Sama täällä, helppo ja selkeä käyttää!Käytän CBn kaksoishormonia, niin siitä kun se hymynaama jää hymyilemään niin menee omalla kohdalla noin 24-48h ovistuntemuksiin. Tulee hyvin selkeä vihlaisu. Yleensä noin 4 päivää hymynaama vilkkuu ennen kuin jää hymyilemään eli estrogeenit nousee ensin.
Tee ihmeessä testi nuo kramppailut voi olla myös raskauden alkuun kuuluviaHeippa!
Täällä menossa kp 33/29-32 eikä näy kuukautisia. Ovulaatio oli kp 18. Rinnat tulivat normaaliin tapaan aroiksi viikon ajaksi ennen kuukautisia, mutta arkuus katosi eilen.
Toissa yönä ja sitä edeltävänä heräsin aamuyöstä ihan alavatsan kramppimaiseen tuntemukseen joka kesti varmaan joitain minuutteja, sama eilen pari kertaa päivän mittaan.
Kuulostaako tutulta? En ole tehnyt raskaustestiä, jotenkin tuntuu, että on parempi vain odottaa olevansa reilusti myöhässä ennen testiä. Varsinkaan kun tuntemuksetkin katosi jo.
I know!! Sitä vaan ajattelee hassuja kun mitään tuntemuksia ei ole, ehkä odotan vielä pari päivää.Tee ihmeessä testi nuo kramppailut voi olla myös raskauden alkuun kuuluvia
Minä olen itse vaan niin malttamaton toivottavasti sinulla meinaa plussaa!I know!! Sitä vaan ajattelee hassuja kun mitään tuntemuksia ei ole, ehkä odotan vielä pari päivää.