Toiveissa vauva 2021

Onko @chili_ testaillut?
Juu kyllä olen ja ei se viiva koskaan lähtenyt vahvistumaan, vaan sitten haaleni pois, eli oli varmasti pregnylin jämiä! Menkat alkoi eilen eli kierto jäi 24 päivään, mietinkin et eikö mun kannattais oikeasti syödä niitä lugeja enemmän kun 10pv, jos ongelmana on liian lyhyt kierto?! En nyt oikein fiilaa tuota gynen ohjeistusta. Toisaalta, kaippa raskaus alkaisi, jos luteaali oli nytkin kuitenkin 11 pv. Äh en tiedä :D Tää on meidän vipa kiertoa hormonituella ja sit pidän taukoa hormoneista ja vähän tuumailllaan, mitä tehdään, jos ei tärppi käy ens kierrossakaan. Nyt alkoi siis yk7! :/

Minulle saa päivittää kp2 tälle päivälle!
 
Tää on viimeinen liuska testi jonka tein. Tällainen tuli jo puolessa minuutissa. Voin testata digillä ehkä huomenna mutta en ole ihan varma. Oikeastaan en kehtaa mennä enää apteekkiin kun viime kuukausina käynyt niin usein ostamassa testejä :D. Pieni paikkakunta niin apteekkari kohta sanoo että ei myy mulle enää. Enkä mieti onko oireita vai ei. Mennään rauhassa ja nautitaan olosta. Jos mieleen tulee että keskenmeno tulossa niin lopetan mietteen heti. Raskaana olen ja muuta ei tarvita.

https://aijaa.com/cjreiu

Tää 3 min kohdalta joka on just ohjeen mukaan.
 
Tää on viimeinen liuska testi jonka tein. Tällainen tuli jo puolessa minuutissa. Voin testata digillä ehkä huomenna mutta en ole ihan varma. Oikeastaan en kehtaa mennä enää apteekkiin kun viime kuukausina käynyt niin usein ostamassa testejä . Pieni paikkakunta niin apteekkari kohta sanoo että ei myy mulle enää. Enkä mieti onko oireita vai ei. Mennään rauhassa ja nautitaan olosta. Jos mieleen tulee että keskenmeno tulossa niin lopetan mietteen heti. Raskaana olen ja muuta ei tarvita.

https://aijaa.com/cjreiu

Tää 3 min kohdalta joka on just ohjeen mukaan.
Hyvin on vahvistunut. Onnea matkaan!
 
Tulin lueskelemaan teidän kuulumisia. Toivottavasti tulis vielä plussia tälle kuulle! :)

Voimia ja tsemppiä @chili_ ja @petronella09 uuteen kiertoon! <3

@Alinna86 oireet kuulostaa toiveikkailta. Pidän peukkuja, et nyt ois tärpänny! :)

Tänne ei olossa mitään ihmeempiä. Edelleen aika epäuskoinen, mutta onnellinen olo. Samalla joka päivä pelkää että joku vuoto alkaa ja menee kesken. Välillä ailahtelevasti huonoa oloa ja jatkuva nälkä. Yöunet aika levottomia ja iltasin alamahaa/alaselkää vihloo ja polttelee, mut menee onneksi aina ohi. Tilasin vielä 2 viikkonäytöllistä digiä. Niitä taas odottelen postin tuovan. :)
 
Oli sitten pakko ostaa Digi testi. Se näytti raskaana 1-2. Heti aloin miettiä pitäisikö olla jo 2-3. Mä yritän rauhoittua ja onhan vasta 4+2 menossa. No viimeksi nousi kanssa hitaasti. Eikä tää ollut mikään aamupissa.
Mulla oli viim.viikolla kun testasin digin viikkonäyttösen niin rv 3+5, niin näytti 2-3vkoa. Ja tosiaan ei välttis näytä vielä tossa vaiheessa enempää. Ja nuo raskayushormoonien määrät on niin erisuuruisia eri raskauksissa.. en olisi vielä huolissaan.. itse tein eilen vielä testimielessä rv.4+4 viikkodigin ja oli 2-3vkoa. Pitää kattoo jos ens vkolla koklais vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täältä plussanneista tilanne päivitystä. Tänään oli varhaisultra ja niin vaan siellä lujasti sykkivä sydän näkyi ja pienen pieni vauvan alkumme. Tänään rv 7 +2. Olo on kyllä niin huojentunut ja onnellinen, mutta ei tätä oikein voi vielä edes käsittää. Niin paljon on vastoinkäymisiä meillä takana.

En osaa jäädä näiltä palstoiltakaan pois ja olen lueskellut jo vuoden 22 haavelija ryhmää. Tsemppiä kaikille yritykseen, etenki @minttuni oot jääny mulle positiivisena tsempparina mieleen ja toivon teidänkin vuoro tulevan, nyt kun ivf hoidot ovat alkamassa, samoin myös muille! Ihanaa kevättä ja kesän odotusta <3
 
Täällä dpo 7 ja iski jotenkin ihan epäuskonen olo, siis joku mystinen varmuus että nyt ei tärpännyt. Varmaan muillakin on tällaisia ollut mutta minulla on kyllä aina tärppikierrosta tullut heti ovulaatiosta erilainen olo, tosi herkkä elimistö ja kaikki muutokset toiminnoissa tuntuu tosi vahvasti.
@HUUMI minullakin juuri tuli postista 12kpl herkkiä (10IU) testejä ja häpeäkseni voin myöntää että yhden jo tein. Yllättäen negatiivinen kun 31.03.-01.04. Oli ovis oletettavasti. Nostan kyllä hattua kaikille naisile jotka vuosia piinailee kuukausi toisensa jälkeen, itse jo tiedän etten tällasta jännityksen ja epätoivon tangoa jaksa ilman että on kohta joku verenpainetauti. Pelottaako ketään muuta ajatus synnytyksestä maski päällä? Ahdistun tunnin kauppareissullakin siitä kuonokopasta!
 
Täältä plussanneista tilanne päivitystä. Tänään oli varhaisultra ja niin vaan siellä lujasti sykkivä sydän näkyi ja pienen pieni vauvan alkumme. Tänään rv 7 +2. Olo on kyllä niin huojentunut ja onnellinen, mutta ei tätä oikein voi vielä edes käsittää. Niin paljon on vastoinkäymisiä meillä takana.

En osaa jäädä näiltä palstoiltakaan pois ja olen lueskellut jo vuoden 22 haavelija ryhmää. Tsemppiä kaikille yritykseen, etenki @minttuni oot jääny mulle positiivisena tsempparina mieleen ja toivon teidänkin vuoro tulevan, nyt kun ivf hoidot ovat alkamassa, samoin myös muille! Ihanaa kevättä ja kesän odotusta <3
Ihanaa ❤ ja kiitos kauniista sanoista ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
Tänään oletetusti dpo 12/13.
Väsymys jatkuu, nukuin illalla tunnin verran taas.
Nännit edelleen arat ja muutama vihlaisu tuntunut rinnoissa tänään.
Päänsärkyä ollut myös nyt muutamana viimeisenä päivänä.
Nälkä, järkyttävä nälkä ja koko ajan tekee.jotain ihmeellistä mieli.
Tänään myös harmistuin miehelle ihan typerästä asiasta ja rupes ihan itkettämään ja minähän en itke koskaan.
Oon yrittäny toppuutella omaa mieltä, että nää voi olla ihan pms oireita, mutta pieni innostus silti tästä väsystä ja siitä dpo 5/6 aamusesta vaaleanpunaisesta tahrasta...
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja chili_
Täältä plussanneista tilanne päivitystä. Tänään oli varhaisultra ja niin vaan siellä lujasti sykkivä sydän näkyi ja pienen pieni vauvan alkumme. Tänään rv 7 +2. Olo on kyllä niin huojentunut ja onnellinen, mutta ei tätä oikein voi vielä edes käsittää. Niin paljon on vastoinkäymisiä meillä takana.

En osaa jäädä näiltä palstoiltakaan pois ja olen lueskellut jo vuoden 22 haavelija ryhmää. Tsemppiä kaikille yritykseen, etenki @minttuni oot jääny mulle positiivisena tsempparina mieleen ja toivon teidänkin vuoro tulevan, nyt kun ivf hoidot ovat alkamassa, samoin myös muille! Ihanaa kevättä ja kesän odotusta <3
Samaistun @Persikka123 vahvasti. Ei täältä osaa olla poissa. Käyn itsekin edelleen säännöllisesti lukemassa sekä tätä, että -22 keskustelua, vaikka omassa raskaudessa mennään jo vikaa kolmannesta. Onnea ihanasta ultratuloksesta ♥
 
Ihana kuulla @Persikka123 et siellä kaikki hyvin ❤

@Kuumeilija40 viivat ainakin näytti niin hyviltä, et jospa digiin ei vaan ihan vielä oo viikot vaihtunut.

päivittelen nyt tännekkin vielä kuulumisia vaikka aikalailla tuonne 22 vuoden puolelle ollaan siirrytty.

eli hieman omaa napaa tästä IVF-kierron meiningistä :)

Eilen oli kp 9 ja eka IVF väliultra missä saldona näkyi ainakin 24 follia, joista 4 isoa ja 7 keskikokoista ja sit loput pieniä. Riski hyperiin on eli hivenen oli nestettä kertynyt, mutta itsellä ihan hyvä olo joten luottavaisin mielin oli lääkäri. Mut varmuutta tuoresiirrosta ei ole sen takia.

Punktioon aika varattu perjantaille eli tänään keskiviikkoba pistin viimeiset piikit fyremadelin ja gonapeptylin (huh onneks piikitykset on ohi), huomenna lepopäivä ja perjantaina tän IVF se jännittävin juttu etenkin eka kertalaisena eli punktio.

Jännittää kyl ihan sikana se perjantai! Kuulemma kuitenkin hyvät lääkkeet saa niin toivotaan ettei aivan kamalan kipiää käy. Tottakai myös vähän huolettaa jos hyperivaara on kehittyny pahempaan päin tässä mut toivotaan parasta et saatas ensinnäkin hyvät pääsiäismunat talteen ja et ens maanantaina pienokainen kyytiin ❤

Tsemppiä kaikille omiin pongailuihin ja piinailuihin :giggle: :giggle:
 
Oma napailuja vielä. Mietin sitä kun Digi näytti vain 1-2 niin eihän. Sen oikeastaan kuulu edes näyttää enempää. Kun ohje on että näyttää 1-2 kun raskaus kestänyt 3-4 vko ja hedelmöittymisestä 1-2 vko. Mulla hedelmöittymisestä on reilu 2 vko
 
Täällä taisi olla useampi, jotka tutkituttaneet kilppariarvonsa? Minkälaisia arvoja lääkärit ovat suositelleet, kun toiveena raskaus? Onko jollain ollut ths ja T4V viitteissä, mutta T3V ei hyvä?
Eniten puhuttu tuosta tsh, että alle 2 pitäisi olla. Hoidot aloitettiin vasta, kun meni alle 2. Jotkut lääkärit sanoo, että t4v tulis olla yläkolmanneksessa, en muista/tiedä tarkkoja rajoja. T3v ei ole taidettu koskaan ottaa. Onko sinulta otettu vai oletko vasta menossa?
 
@chili_ tsh ois hyvä olle alle 2 raskautta yrittävälle, mul oli joku 1,5 tms. T4v olis hyvä olla lähempänä 20 kuin alaviitetta 10, mul on ollu 11- 15. Tota t3v multa ei oo koskaan ees otettu
@minttuni @Alinna86 kiitti tiedoista! Mä kävin aamulla kokeissa, otettiin nyt T4v,TSH ja uutena toi T3v. Ollut siis vajiksen oireet yli 10 vuotta, mutta viitteissä nuo arvot ovat aina olleet, toi raudanpuutekin voi selittää, kun sekin silloin löytyi. Reilu 2v sitten oli TSH 2,1 ja T4V 15, tässä yksi raskaus välissä, mielenkiinnolla oottelen tuloksia :) Tuo T3V kertoo ilmeisesti muunto-ongelmasta, että miten se tyroksiini muuntuu elimistössä tms. ja olen ymmärtänyt, että T4 ja T3 pitäisi olla linjassa. Jos ei ole, kertoo muunto-ongelmasta. Ilmeisesti tätä(kään) ei kyllä kaikki lääkärit allekirjoita, eli jooh taas tällänen aihe :D Satuin itse säkällä lääkärille, joka tämän halusi tsekata, kun on niin selkeät ja elämää haittaavat oireet.
 
Omaa napailua taas.
Tänään kp26/24-30 testi nega ja harmittaa.
Oireet jatkuu, palelee, päätä särkee, nännit arat, väsyttää ja nälkä.
Oletetusta oviksesta dpo 13/14, sovelluksen mukaan dpo 11.
Testaan sunnuntaina kp29 uudelleen jos ei kuukautiset ennen sitä ala ja jos silloinkin nega niin sit jään odottelemaan vain uutta kiertoa. :rolleyes:
 
@Toiveikas1992 vielä voi muuttua plussaksi! :)

On kyllä sydäntä lämmittävää kuulla pitkään yrittäneiden onnistumisesta - nää on niin tärkeitä juttuja että jokaiselle soisi sen onnistumisen jossain vaiheessa, joillain se vain vie hetken <3

Mä odottelen täällä ovista. Kp18 ja aiemmissa kierroissa kp 20-21 tienoilla ollut. Siirryin jo kahdesti päivässä testaamaan. 2020 vauvaa ei kyllä taida enää tulla, nytkin näyttää laskuri 1-3.1 lasketun ajan tästä kierrosta, mutta hengaan tän kierron vielä tässä ryhmässä :)
 

Yhteistyössä