On niissä väriäkin onneksiMä en kanssa nää ku
Mä en nää kuin viivanpaikan tuossa kuvassa. Mutta onhan vielä sulla aikaista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On niissä väriäkin onneksiMä en kanssa nää ku
Mä en nää kuin viivanpaikan tuossa kuvassa. Mutta onhan vielä sulla aikaista
Mä näen tuossa tummenetussa kuvassa haamun, toivottavasti lähtee vahvistumaan! Itsellä myös jännät paikat....ovis oli oireiden perusteella tiistaina, ja lämmöt nousi puoli astetta sen jälkeen. Kova vilu ollut siitä lähtien ja tänään lämmöt asteen normaalia enemmän. Muutaman päivän päästä voisi testailla. Aika täpärälle menisi että olisko vuoden 2021 vai 2022 tulokas siinä tapauksessaDpo10 ja aamupissasta testiajalla haamu
Tummennettu kuva:
![]()
Normaali kuva:
![]()
Toivotaan parasta! Mä en ole lämpöjä koskaan jaksanut seurata, mutta muita oireita olen tässä neljässä plussakierrossa jo alkanut hahmottamaan paremmin. Tänään pc ei herkkä testi antoi ihan haalean haamun. Toivotaan että vahvistuu. Testailen joka päivä. Kemiallista mä kovasti pelkään, välillä mietin että miten voisi olla kaksi kemiallista putkeen, mutta kai sekin on mahdollista.Mä näen tuossa tummenetussa kuvassa haamun, toivottavasti lähtee vahvistumaan! Itsellä myös jännät paikat....ovis oli oireiden perusteella tiistaina, ja lämmöt nousi puoli astetta sen jälkeen. Kova vilu ollut siitä lähtien ja tänään lämmöt asteen normaalia enemmän. Muutaman päivän päästä voisi testailla. Aika täpärälle menisi että olisko vuoden 2021 vai 2022 tulokas siinä tapauksessa
Toivotaan parasta! Mä en ole lämpöjä koskaan jaksanut seurata, mutta muita oireita olen tässä neljässä plussakierrossa jo alkanut hahmottamaan paremmin. Tänään pc ei herkkä testi antoi ihan haalean haamun. Toivotaan että vahvistuu. Testailen joka päivä. Kemiallista mä kovasti pelkään, välillä mietin että miten voisi olla kaksi kemiallista putkeen, mutta kai sekin on mahdollista.
Mä olen seurannut lämpöjä kun en oikein oo saanut ovistesteillä bongattua ovista. Ja nyt keskenmenon jälkeen on näemmä kierto lyhentynyt. Olis kyllä hieno jos olis nyt jo tärpännyt uudestaanToivotaan parasta! Mä en ole lämpöjä koskaan jaksanut seurata, mutta muita oireita olen tässä neljässä plussakierrossa jo alkanut hahmottamaan paremmin. Tänään pc ei herkkä testi antoi ihan haalean haamun. Toivotaan että vahvistuu. Testailen joka päivä. Kemiallista mä kovasti pelkään, välillä mietin että miten voisi olla kaksi kemiallista putkeen, mutta kai sekin on mahdollista.
Kyllä tuo plussalla näyttää. Jos huolettaa että ei vahvistu tarpeeksi niin ota yhteyttä neuvolaan. Ja kerro että haluat hcg arvon tarkistuksen![]()
Vähän huolestuttaa ettei herkän testin viivat ole ihan kauheasti vahvistuneet. Tosin taas eri herkkä testi. Ja toki tuli testiajalla kuitenkin ihan nähtävä viiva eikä arvailtava. Ja tänään vasta dpo12, kp 26/28. Nyt vaan jännäillään.
En mä vielä. Mulla on ollut niin monta kemiallista, ei auta kun odottaa.Kyllä tuo plussalla näyttää. Jos huolettaa että ei vahvistu tarpeeksi niin ota yhteyttä neuvolaan. Ja kerro että haluat hcg arvon tarkistuksen
Tee viikkonäytöllinen digitesti?![]()
Vähän huolestuttaa ettei herkän testin viivat ole ihan kauheasti vahvistuneet. Tosin taas eri herkkä testi. Ja toki tuli testiajalla kuitenkin ihan nähtävä viiva eikä arvailtava. Ja tänään vasta dpo12, kp 26/28. Nyt vaan jännäillään.
Voih :/ Oot varmaan käynyt gynellä? Mulla tuli myös niin, että välillä ei tullut ovisoireita, kipuja ollenkaan, välillä tuli plussa testiin ja parit kerrat ei. Sain letrot ja joka kk on tullut kyllä niillä ovis. En tiedä, voisko olla sit välillä vähän laiskaa se hormonituotanto, joka johtofollin kasvattaa?Äh, on jotenkin ihan toivoton olo taas. En oo saanut ovistestiin taaskaan kunnon viivaa (onestep). Kp8 asti testattu ja kp17 alkaen kahdesti päivässä. Kp19 illalla oli vahvin viiva mutta ei se tasavahvaa oo nähnytkään. Muuten en ehkä hätäilisi (onestepit taitaa olla vähän mitä on) mutta lisänä mulla ei oikeen oo mitään oireita taaskaan. Viime kierto oli siis (kahden vuoden kiertoseurannan ainut!!) venähtänyt kierto ja pelkään että nyt tulee taas. Mikä mussa on vikana?
Onestepin plussat on ollut kyllä nii kaukana oppikirjamaisesta plussasta, että ilman digiä en olisi uskonut plussaksi, kun ekaa kertaa tein! Mutta kyllä sen onestepin plussan oppi tunnistamaan. Jos lähtenyt haalistumaan, niin laskisin siitä vahvimmasta kp 19. Toivottavasti ovis tullut ja kaikki okÄh, on jotenkin ihan toivoton olo taas. En oo saanut ovistestiin taaskaan kunnon viivaa (onestep). Kp8 asti testattu ja kp17 alkaen kahdesti päivässä. Kp19 illalla oli vahvin viiva mutta ei se tasavahvaa oo nähnytkään. Muuten en ehkä hätäilisi (onestepit taitaa olla vähän mitä on) mutta lisänä mulla ei oikeen oo mitään oireita taaskaan. Viime kierto oli siis (kahden vuoden kiertoseurannan ainut!!) venähtänyt kierto ja pelkään että nyt tulee taas. Mikä mussa on vikana?
En oo vielä käynyt gynellä koska yritystä vasta 4kk. Nyt kyllä harkitsen että kesällä viimeistään menisin, jos tuntuu että kierto ei oo ihan selkeä. Joulu-tammikuussa oli tosi selkeät oireet ja kivut, mutta helmikuun kierto olikin sitten yli 50pv. Ovulaation viittaavat oireet tuli kyllä lievänä silloin kp40 tienoilla, eli saattoi ovulaatio tapahtua mutta eihän tollanen kierto normaali oo.Voih :/ Oot varmaan käynyt gynellä? Mulla tuli myös niin, että välillä ei tullut ovisoireita, kipuja ollenkaan, välillä tuli plussa testiin ja parit kerrat ei. Sain letrot ja joka kk on tullut kyllä niillä ovis. En tiedä, voisko olla sit välillä vähän laiskaa se hormonituotanto, joka johtofollin kasvattaa?
Niinpä, viime kierrosta tein yhdestä näytteestä kaksi testiä, joista onestep haamu ja toisen merkkinen melkein plussa. Mutta sain tammikuussa kyllä selkeän plussa onestepilläkin, oliko sit vaan tosi hyvä ajoitus silloin. Pitäis varmaan seuraavaan kiertoon ostaa kunnon testit tai lopettaa kokonaan, kun ahdistusta vaan tuo.Onestepin plussat on ollut kyllä nii kaukana oppikirjamaisesta plussasta, että ilman digiä en olisi uskonut plussaksi, kun ekaa kertaa tein! Mutta kyllä sen onestepin plussan oppi tunnistamaan. Jos lähtenyt haalistumaan, niin laskisin siitä vahvimmasta kp 19. Toivottavasti ovis tullut ja kaikki ok
Äh, on jotenkin ihan toivoton olo taas. En oo saanut ovistestiin taaskaan kunnon viivaa (onestep). Kp8 asti testattu ja kp17 alkaen kahdesti päivässä. Kp19 illalla oli vahvin viiva mutta ei se tasavahvaa oo nähnytkään. Muuten en ehkä hätäilisi (onestepit taitaa olla vähän mitä on) mutta lisänä mulla ei oikeen oo mitään oireita taaskaan. Viime kierto oli siis (kahden vuoden kiertoseurannan ainut!!) venähtänyt kierto ja pelkään että nyt tulee taas. Mikä mussa on vikana?
En tiedä oliko minulla kemiallinen vai alkuraskauden keskenmeno (vuoto alkoi kun kuukautiset 9pv myöhässä),mutta siinä oli silleen että oli melkein yhtä vahva viiva perjantaina mutta sitten uudestaan tein testin tiistaina niin oli ehkä hiukan haaleampi ja sitten sen viikon perjantaina tuli vuoto. Varmaan aika yksilöllistä?![]()
Pc on ainakin eilisestä tummunut reilusti, eilisessä ei kuvissa taida edes näkyä mitään, livenä näkyy vähän. Ei-herkkä testi ja kp 27/28.
Kauankohan kemiallisessa viivat tummuu? En yhtään muista vaikka just käynyt kaks läpi.
Nyt peukut pystyyn että nousu jatkuu![]()
Tummuu tummuu. Pc kp 28/28 alimpana. Toistaiseksi siis ainakin hormonit nousussa
Onko nuo testit siis päivän välein?![]()
Tummuu tummuu. Pc kp 28/28 alimpana. Toistaiseksi siis ainakin hormonit nousussa![]()