Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 me saatiin ihan perhe/äitiysneuvolasta lähete julkiselle loppu kesällä 2018 ja yritys oltiin aloitettu 5/17 tähän väliin mahtui myös yks keskenmeno juurikin kesällä 18. Eli ei ollut este, olin kyllä enne tätä keskenmenoakin ollut puhetta saada lähete hoitoihin.

Toki kun ihan luomuraskauskin oltiin saatu alulle lähdettiin hoidoissa tosi kevyesti liikkeelle. Nyt takana kaks keskenmenoa ja kohdun ulkoinen. Ivf hoidot ollaan aloitettu, keräys on tehty, mutta ei olla päästy vielä siirtoon asti.

Tsemppiä!
 
Anteeksi että huutelen nyt täältä välistä kun palstaa tulee seurattua vanhasta tottumuksesta. Mutta meilläpäin pääsee tutkimuksiin jos on vuosi yritystä takana ilman onnistunutta raskautta. Me hakeuduttiin tutkimuksiin kun oli vuosi yrityksen aloittamisesta, vuoteen mahtui yksi keskeytynyt keskenmeno ja kemiallinen raskaus. Muutaman kuukauden sisällä päästiin silloin tutkimuksiin, pelkästään tieto että asiat etenee (edes tutkimusjonossa) niin auttoi omaan ahdistukseen. Ehdottomasti soittelisin sinuna kunnalliselle jo ensimmäistä aikaa tutkimuksia varten Tsemppiä kovasti yritykseen!
Kiitos kovasti vastauksesta @BeHappy-17 ja @Persikka123 :) Niinkuin sanoitkin, niin uskon että omaakin oloa helpottais kun vain tietäis että asia etenee ja saadaan apua jos on tarve siihen ♥

Se oman lapsen kaipuu on niin kova, niin kuin varmaan meillä kaikilla. Tuntuu että on niin paljon rakkautta annettavaa, varsinkin kun kerkesi maha-asukkia rakastaa jo niin paljon sen parin kuukauden ajan ennenkuin se vietiin pois.
 
Otan järeämmät aseet käyttöön nyt näihin viimeisiin yrityskuukausiin. Kaappi on pullollaan lugesteroneja pakastealkionsiirron jäljiltä. Otanpa niistä nyt tuhdin loppukierron tuen, eipä tarvi tiputtelustakaan kärsiä, jos ei muuta hyötyä ole niin ainakin se. Lisäksi: EN AIO himotestailla tällä kertaa. Raskausestejä ei ole, enkä aio ostaakaan, vaan säästän nekin rahat. Katotaan miten näille puheille viikon päästä käy... Tänään dpo 3!
 
Vielä pakko kysyä onko kukaan kiinnittänyt huomiota lämpöjen vaihteluun ennen menkkoja/ plussaa? Pari päivää on lämmöt sahanneet ylös alas. Normilämpö on n. 35,6 ja nyt on ollut 36,2- 37,1. Välillä hikoiluttaa ja välillä paleltaa ihan kunnolla.
Minä olen näitä lämpöjä jo useamman kierron mittaillut. Pääsääntöisesti Flo ja FertilityFriend joko arvaavat niiden perusteella oviksen ajoituksen ihan päin seiniä tai sitten herjaavat, että on liikaa heittelyä päivästä toiseen ihan läpi kierronkin. :cautious: Itse kyllä näen eron ennen (36,5 ympärillä) ja jälkeen (36,9 ympärillä) ihan selvästi.

Mielenkiintoinen koe: vietettiin perheen kanssa lokakuu pääsääntöisesti vegaaniruokavaliolla ja koskaan ei ole ollut tasaisemmat lämmöt. :unsure:

Niin ja sitten vielä tämä: oivalsin pari päivää sitten, että oikeasta korvasta (minulla siis käytössä tällainen ei-niin-luotettava-mutta-nopea korvamittari) lämpö oli 0,4 astetta matalampi kuin vasemmasta. Pitäisköhän jatkossa mitata ennen ovista oikeasta ja oviksen jälkeen vasemmasta korvasta, niin pysyy appitkin kärryillä? :LOL: Ei mitään itsepetosta täällä. :D
 
Huomenta! Kiitos vastauksista lämpöjen suhteen. Itsellä näyttäisi nyt vahvasti epätavallinen lämpöily johtua hormonimuutoksista. https://aijaa.com/ECa5sQ
Aika epätodellinen olo, mutta eilinen oli yhtä palelua ja yö kanssa...reidetkin oli tulikuumat vaikka lämpö oli vain n. 36,7. Oli sellainen olo että pakko testata teen kuitenkin loppiaisena uuden testin vielä CB:lla. Pysyn vielä listalla siihen asti.
 
Huomenta! Kiitos vastauksista lämpöjen suhteen. Itsellä näyttäisi nyt vahvasti epätavallinen lämpöily johtua hormonimuutoksista. https://aijaa.com/ECa5sQ
Aika epätodellinen olo, mutta eilinen oli yhtä palelua ja yö kanssa...reidetkin oli tulikuumat vaikka lämpö oli vain n. 36,7. Oli sellainen olo että pakko testata teen kuitenkin loppiaisena uuden testin vielä CB:lla. Pysyn vielä listalla siihen asti.
Taitaa uskaltaa jo onnitella❤ Paljon onnea ja tarrasukkia❤❤❤
 
Huomenta! Kiitos vastauksista lämpöjen suhteen. Itsellä näyttäisi nyt vahvasti epätavallinen lämpöily johtua hormonimuutoksista. https://aijaa.com/ECa5sQ
Aika epätodellinen olo, mutta eilinen oli yhtä palelua ja yö kanssa...reidetkin oli tulikuumat vaikka lämpö oli vain n. 36,7. Oli sellainen olo että pakko testata teen kuitenkin loppiaisena uuden testin vielä CB:lla. Pysyn vielä listalla siihen asti.
Paljon onnea ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kaneli123
Onnea @Kaneli123 ! Hieno viiva :love:

Tein myös itse taas testin kun menkkoja ei näy. Testiajalla ei taaskaan mitään. Testiajan jälkeen ehkä hennosti vaaleanpunainen haamu. Ei läheskään noin näkyvä kuin Kaneli123:lla. Mies kun näki testin niin se vain halasi hiljaisesti. Ja tämä on jo dpo15. Harmittaa ihan hirveesti, kun kaikki paitsi testi vihjailee mulle että ois voinut nyt vihdoin onnistua :(
 
Tänään soittelin neuvolan terkkarille,asiat lähtevät toivottavasti etenemään ja saan toivottavasti jonkinlaisen mielen rauhan tälle pelolle vaihdevuosista:) Lääkäri ei ollut paikalla mutta terkka lupasi jättää hälle viestiä.Luultavasti pääsen verikokeisiin ja sitä kautta gynelle ultrattavaksi. Toisaalta pelottaa että mitä tutkimuksista sitten ilmenee,mutta jos tilanne todetaan toivottomaksi niin tietää ainakin että tämä oli tässä:( Hurjaahan se olisi 38v saada diagnoosi vaihdevuosista:(

Nyt mennään kumminkin tämä kierto eteenpäin ja toivotaan ihmettä:)
 
Onnea @Kaneli123 . Ihana haamu ♡

Laita kuvaa @wbä , niin tiiraillaan yhdessä.

Kp14 ja ovistestissä jo aika vahvaa viivaa. Vai mitä sanotte? Limojen ja olojen puolesta odotan kyllä ovista tässä kierrossa aiemmin kuin kp25 kuten viime kierrossa

https://aijaa.com/OxQ3H0
Vaikea sanoa,riippuu niin testeistä,parhain on kyllä digi, sillä saanut joka kerta hymy naama plussan :)

Jos olisi minun tuo testi,niin arvelisin kanssa,että parin päivän päästä olisi plussa:)
 
@petronella09 hyvä on tsekata arvot. Pitää muistaa, että tässä iässä on myös ihan normaalia, että raskautuminen kestää vuoden, puolitoista. Siis vaikkei oisi edes mitään ”ongelmaa”. Munasolujen laatu heikkenee kaikilla ja myös miehen solut vaikuttaa, harvalla meistä tämän ikäisistä on kuitenkaan 2-kymppistä puolisoa (tai mistä mä tiedän muista :D), mutta joo, ikä vaan tekee tehtäväänsä.
 

Yhteistyössä