Toiveissa vauva 2021

vierailija
Minulla edellisestä raskaudesta tulee keväällä 8v.

Olen miettinyt onko sillä mitään merkitystä raskautumiseen kun on pitkä väli :/
Kasvot kukkii taas tosi paljon,luulisi että jotkin hormoonit jyllää..Kovasti odotan tän päivän tikuttamista joko ilmaantuu hymy Jotain vatsan nippailua oli illalla mutta muuten oireet vielä uupuu ,tosin oireet tulee minulle vasta päivän tai 2 plussasta.

Jotenkin iskee epätoivo, ja turhautuminen,ajatus jo valmiiksi ettei tärppää

Onko muilla tällaisia tunteita?
Täällä tismalleen samat fiilikset. Edellisestä raskaudesta keväällä 8 vuotta, ja toista lasta nyt yritetty 10 kuukautta. Täytin juuri 39 ja mies saman ikäinen eli alkaa jo kallkiviivat häämöttää raskautumisen osalta :( Oletteko te ajatelleet mitään hoitoja? Meille tehty kaikki perustutkimukset joissa todettu että kaikki ok. Nyt ollut muutamassa kierrossa tukena lugesteron, mutta siitäkään ei ole ollut hyötyä (päinvastoin, kierrot menneet nyt vähän sekaisin). Plääh, turhauttaa niin paljon koko asia. :(
 
Mulle voi päivittää huomiselle kp2/30:cry::cry:

mulla ollu tänään kyl varmaan tän koko yrittämisajan paskin päivä ja vielä nii vaikeeta ku mies lähti kaverin kans mökille eilen ja joudun yksin oleen.
Menkat siis alko ja nyt tuntuu kaikista pahimmalta ku oli ns eka kierto avustuksella ja tuntemukset ja lääkärin puheetkin oli niin hyvät. Toki eihän inssin onnistumis % oo ku sen 15% mut jotenki silti oli vaan niin semmonen fiilis et kyl me nyt onnistutaan.


On jotenki semmonen olo et oon pettymys mun miehellekki ku en pysty lasta ees tähä maailmaan saamaan yhtäkään. Ei se ikinä tota mieltä oo mut olo on vaan niin surkee et en tiiä ees miten pitäs jatkaa tästä.. hyövääkö ees yrittää toisen kerran inssiä vai pitäiskö sit vaa mennä heti ivf mut jos ei se silläkää onnistu niin mitä sit.

Sit vaikeinta jotenkin on se ku ns mitään konkreettista vikaa ei löydy. Olis helpompi ymmärtää et raskaaksi tuleminen on vaikeeta jos olis joku vika tai puutos yms. Muttaku mun kierto toimii normaalisti, ovis tapahtuu säännöllisesti ja miehen siittiöt on priimaa mut ei siltikää.. kai se jotenki siitä kiinnittymisestä on tai jossain endon takia piilossa on joku vika.

Anteeks kauhee nega purkaus mut ahistaa ku ei voi kellekkää tätä purkaa.
 
@Sinisilmät olen pahoillani!
Onko sulla todettu endo? Mulla on lievä endo ja leikattu laparoskopialla. Endo selittää varmaan meidän lapsettomuutta, vaikka oireita ei nykyään juuri enää edes ole (no nyt mulla jo ikää 38 ni se varmaan vaikuttaa liikaa myös). Mä tulin ekan ivf-hoidon tuoresiirrosta raskaaksi ja sain lapsen. Ivf-hoito ei kannata pelätä. Sen avulla voi ohittaa tosi monta vaihetta, joita esim just endo haittaa lapsen saamisessa.
 
@Sinisilmät olen pahoillani!
Onko sulla todettu endo? Mulla on lievä endo ja leikattu laparoskopialla. Endo selittää varmaan meidän lapsettomuutta, vaikka oireita ei nykyään juuri enää edes ole (no nyt mulla jo ikää 38 ni se varmaan vaikuttaa liikaa myös). Mä tulin ekan ivf-hoidon tuoresiirrosta raskaaksi ja sain lapsen. Ivf-hoito ei kannata pelätä. Sen avulla voi ohittaa tosi monta vaihetta, joita esim just endo haittaa lapsen saamisessa.
kiitos sun sanoista ❤ Joo on endo mut ei oo leikattu ikinä. Ikää mulla 30v ja oireista oon kärsiny 20- vuotiaasta asti. E-pillereillä oireet kuitenki aina pysyny kurissa, mut tietenki nyt ku vuosi jo niistä taukoa nii kesällä oireet alko taas. Sen vuoksi onneks päästii kunnalliselle hoitoon jo lokakuussa vaikkei sillon ollu vuosi vielä yritystä takana.

Pitää tuota ivf miettiä miehen kans huomenna et pitäskö siirtyä siihen kuitenkin jo seuraavana vai miten. Kyllä se vaan kuitenkin tuntuu pahalta kun ei ns luomuna onnistu raskautumaan.
 
Mut kiitos kaikki. ❤ Tää ryhmä on kyllä parasta vaikka välillä tää ehkä ”ylibuustaa” kaikkeen piinailuun ja testihirviönä olemiseen. Ihana kuitenki ku tänne voi kertoo aina omista vaikeimmistaki jutuista ja aina löytyy joku joka käy läpi samaa.

Varsinki kyl tää Korona = yltiömäinen lapsien teko vuosi ja se ku ite täytin just 30v eli siis ihan kaikki vanhat koulukaverit ja tutut sikiää nii tuntuu vaa entistä pahemmalle itestä ku kumminkaa ei nyt halua kaikille omasta tilanteesta kertoa.
 
Puolentoista vuoden hiljaiselon jälkeen niin olen ehkä kasannut itseni tarpeeksi ja päädyin tänne takaisin. Toki joo viimeksi kesällä 2019 haaveena vauva 2020 ketjussa.
Elämän ensimmäinen plussa reilu parin vuoden odotuksen jälkeen ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan ja komplikaatioiden jälkeen nyt taas yritys kunnolla alkanut. Ehkä tällä kertaa menisi paremmin jos toisen plussan joskus saisi.
 
@Sinisilmät pahoittelut :( meillä ei ole myöskään syytä löytynyt ja kovin toivoin, että syksyn inssit olisivat tuoneet toivotun tuloksen. Jälkikäteen ei auta tietenkään, mutta olisimmepa heti voineet siirtyä ivf-jonoon. Odottaminen turhauttaa. Toisaalta hienoa, että mahdollisuus ivf-hoitoja kokeilla.

Menkat alkoi todella yllättäen. Ei mitään varmoja ennakkomerkkejä, yleensä kivut ja tiputtelu alkaa ennen kunnon vuotoa. Nyt bongasin heti kunnon vuotoa ja kivutkin alkoivat oikeastaan sillä hetkellä. Loppukierrosta oli rinnat kipeät, pahoinvointia, päänsärkyä, näppyjä naamassa, lämmöt koholla jne., tuttua siis, mut voihan sitä kuvitella ja toivoa raskausoireiksikin. Kierto jäi 22 vrk. Ehkä ovulaatio oli aiemmin, kuin kuvittelin tai sitten luteaalivaihe jäi vain 8vrk, niin lyhyttä ei vielä olis ollutkaan.. :/
 
Onpa täällä nyt paljon ikävää tekstiä ja mielipahaa. :(
Toivon meille kaikille niin kovasti plussatestiä.

Itse sain luultavasti macalla korjattua tuon lyhyen luteaalivaiheen, kun nyt viime kierrossa oli jo lv 14 vrk, aiemmin 6-8.

Täällä menossa nyt dpo 7. Dpo 3 ja nyt eilen oli oikealla puolella alavatsaa vihlontaa, samalla puolella tuntui myös oviskivut. Olisikohan siis keltarauhanen, joka siellä tuikkii?
 
Puolentoista vuoden hiljaiselon jälkeen niin olen ehkä kasannut itseni tarpeeksi ja päädyin tänne takaisin. Toki joo viimeksi kesällä 2019 haaveena vauva 2020 ketjussa.
Elämän ensimmäinen plussa reilu parin vuoden odotuksen jälkeen ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan ja komplikaatioiden jälkeen nyt taas yritys kunnolla alkanut. Ehkä tällä kertaa menisi paremmin jos toisen plussan joskus saisi.
Tervetuloa mukaan. Toivottavasti tämä yritys toisi teille onnistumisen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: ZanMa
Joululoma tauko palstailusta teki hyvää, ei tullut ajateltua koko ajan raskautumista. Kaikille onnea tähän vuoteen, toivottavasti tänne listoille ei jää yhtään ilman plussaa! Täällä odotellaan ovis plussaa..saa nähdä tuleeko lainkaan,kun on luomukierto.

Onnea loppuvuoden plussaajille myös!
Kaikki hymiöt katosi, yllätys :LOL:
 
  • Haha
Reactions: rosmarin
Olen saman ikäinen kuin sinä. Ensi kesänä 39 v täytän. Tämä lienee sitä premenopausaalihommaa sitten, että kierrot lyhenee? Oletko mittauttanut omaa FSH-arvoasi @petronella09 ? Minulla oli kesällä arvo 10, eli munasarjat jo laiskistuneet.
Mulla ikää 39, rv10 menossa. Me oltiin luovutti lapsihaaveista jo ainakin kolme vuotta sitten. Oltiin pari vuotta sitten vielä harkitsemassa hoitoja, mutta ensikäynnin jälkeen en halunnut. Uusioperhe, yhteisiä lapsia ei ole, tämä olisi nyt ensimmäinen.

Mulla alkoi kierto lyhentyä noin vuosi sitten, oli tosi kurja olo ja kierto oli lyhimmillään 14vrk. Kävin gynellä ja luulin vaihdevuosiksi, mutta sanoi, ett toimintaa on. Määräsi Primolutin kiertoa pidentämään. En ole joka kierrossa käyttänyt, mutta kun nyt taas alkoi kierto muuttua lyhemmäksi niin otin käyttöön. Ohje oli mulla syödä sitä kp15 alkaen ja 9 päivää. Taisin menkkojen pelossa aloittaa kuurin jo kp13 ja alin 10 päivää. Vasta noin viikko kuurin jälkeen tajusin, ett hetkinen, eipä ole menkkoja näkynyt. Testi tehtiin (Ei muistettu edes onko seksiä ollutkaan) ja vahva positiivinen tuli! Pakko myöntää, että jotenkin menin kai ihan shokkiin ensin, oltiin tosiaan jo luovuttu haaveista kokonaan ja kun ei nuo aiemmatkaan lapset varsin helpolla tähän maailmaan tulleet. Nyt alkaa ajatukseen tottua ja olen toki innoissanikin. Mutta premenopaussia ajattelin itsekin sen olevan kun kierto lyheni ja pms-oireet oli.ihan järkyttäviä.

Kovasti Toivon teillekin iloisia yllätyksiä!
 
Mikä tätä tekstipalkkia vaivaa. Ärsyttää kun ei ikinä toimi, ei anna minulla painaa mitään nuista toiminnoista.

NO MUT MÄ MEEN NÄIN TIKKUKIRJAIMILLA :D
ELI VOISIN PITKÄSTÄ AIKAA LIITTYÄ PIINAILIJOIHIN.
MULLE TÄNÄÄN DBO1.

Ovisplussa tuli perjantai iltapäivällä ja talletus onnistu lauantai iltana että riittää jos riittää.

Oon miettinyt et kumma ohje joissain ovis testeissä et testaa joka päivä samaan aikaan. Jos mä testaisin vaan kerran päivässä niin sitä kuvittelis pidemmälle mahdollisuutta kun todellisuudessa on. Koska mulla oli perjantai aamuna ovis digi nega ja kuitenkin iltapäivällä plussa. Eli kyllä mä ainakin 2 kertaa päivässä sitä testaan
 
@Mansikka3 teillähän saattoi olla juuri hyvään aikaan talletus, toivottavasti siellä sukusolut löytää toisensa!

@Sinisilmät huonoon aikaan oot joutunut olemaan siellä yksin :( Kierron alku on aina pahin, ja varsinkin kun on kerennyt jo toivoa,mutta onneksi teillä oikeasti on vielä vaihtoehtoja ja olette päässeet hoidon piiriin.

Mulla itsellä ei näy selkeitä merkkejä menkoista. Eilen masensi ja mies ärsytti, mutta se nyt voi johtua ihan vaan negatestistä ja miehen kyvyttömyydestä myötäelää tällaisissa asioissa. Rinnat hieman aristaa, se ei tavallisesti oo menkkaoire mutta ehkä se nyt on :D
 
@Rimaleli nää hymiöt ja kirjottaminen kännykällä on kyl aivan perseestä, ei tää ennen näin huono ollut :LOL:

@Mansikka3 mä kans joskus testasin 2 kertaa päivässä just ton takia. Kuopuksen kohalla en saanut ovulaatiota kiinni, kun testasin kerran päivässä. Jos tosiaan testailee kerran päivässä ja tallettelee sen plussan mukaan, niin voi kyllä mennä hutiin :(

Mulla on vatsa tosi kipee, särkee ja koskee. Jospa nyt tulis kunnon ovulaatio parin päivän päästä. Eilen talleteltiin ja tosiaan joka toinen pv mennään nyt. Elättelen toiveita, että ovis olis taas kp14, kuten ollu ennen raskauksia.
 
Puolentoista vuoden hiljaiselon jälkeen niin olen ehkä kasannut itseni tarpeeksi ja päädyin tänne takaisin. Toki joo viimeksi kesällä 2019 haaveena vauva 2020 ketjussa.
Elämän ensimmäinen plussa reilu parin vuoden odotuksen jälkeen ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan ja komplikaatioiden jälkeen nyt taas yritys kunnolla alkanut. Ehkä tällä kertaa menisi paremmin jos toisen plussan joskus saisi.
Pahoittelut mitä olette joutuneet kokemaan ja isosti onnea ja voimia uuteen yritykseen! <3

@Sinisilmät tämä ikä + koronavuoden vauvabuumi kyllä takaa täälläkin, että ilouutisia tulee joka suunnasta. Toivon teille onnistumista tälle vuodelle, on upeaa että Suomessa hoitoja löytyy eikä ole mikään häpeä, jos niihin joutuu turvautumaan! <3

Kp12 eikä mitään tuntemuksia! Viime kierrossa olin merkinnyt jo vatsatuntemuksia kp13. Ovistestiin ei vielä mitään merkittävää viivaa enkä ole odottanutkaan. Nyt on yllättävän rauhallinen olo sen suhteen, että tämä kierto menee ohi kilpirauhasjuttujen takia, ja jostain kumman syystä iso luotto siihen, että arvot korjaantuu nopeasti. Pudotaan sitten korkealta jos homma venyy, mutta viikon masistelun jälkeen aion nyt nauttia tästä rauhan tunteesta hetken. ;)
 
Huomenta vain kaikille! Täällä pari päivää tuskailtu mahakipujen kanssa, viime kierrossa ei ollut mitään ennen menkkoja. Muutama päivä pitäisi vielä malttaa odottaa menkkoja.... ilman että sortuu testailemaan, miten muilla piinailijoilla menee?
Mä aattelin et odotan tiistaihin jos menkat ei ala ni testaan ke aamuna :D lauantaina testasin negan..
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

[/B] 3.1.2021 sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavander_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 48/30
Suhveli..............................kp 46/27
Wanti................................kp 41/35-48
Persikka123........................kp 39/33
Coguine..............................kp 29/27
Toivojatintti...................kp 29/30
5xäiti............................ kp 28/31-35
Wbä.............................kp 27/26-28
Rust.............................kp 26/26
Nuunuu-84............kp 26/27-29
Mansikka_maanantai........kp 25/29
Liljannuppu........................kp 25/29-32
Meemuli.........................kp 20/30-34
Toive23............................... kp 17/27
Mansikka3.....................kp 15/29
Lavander_....................kp 15/25
Satsuma_.........................kp 13/28-32
Mamtobe...........................kp 13/28
Rimaleli...............................kp 13/34
Petronella09..................kp 12/25-28
Daisy01...............................kp 12/32
SandraB............................kp 12/26
Nuorena äidiksi...........kp 11/36
Nipsuneiti83.................kp 10/25-33
Chili_.................................kp 6/28-29
Iinanen...........................kp 4/23-24
Kirjoh89.........................kp 3/28
Sinisilmät......................kp 2/30
Iinesankka ..............kp 1/28-31







★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Coguine..............................dpo 15
Wbä.......................................dpo 14
Rust.....................................dpo 14
Wanti..................................dpo 13
Nuunuu-84.....................dpo 12
Toivojatintti...................... dpo 11
Mansikka_maanantai...........dpo 9
Kaneli123...........................dpo 8
Toive23........................dpo 8
Liljannuppu..................dpo 7
5xäiti......................................dpo 7
Mamtobe........................dpo 1
Mansikka......................dpo 1
Petronella09..........dpo 0








★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Huomenta vain kaikille! Täällä pari päivää tuskailtu mahakipujen kanssa, viime kierrossa ei ollut mitään ennen menkkoja. Muutama päivä pitäisi vielä malttaa odottaa menkkoja.... ilman että sortuu testailemaan, miten muilla piinailijoilla menee?
Hitaasti menee päivät. Mulla ei mitään oireita ole ollut oviksen jälkeen ja olo onkin jo aika turhautunut. En usko että on tärpännyt ja nyt odotankin vaan että tämä kierto olisi jo ohi.
 

Yhteistyössä