Toiveissa vauva 2021

Mun pitäis varmaan siirtyä jo hiljalleen piinailijoiden puolelle....
Mulla oli jäljellä muutama cb:n ovistesti ja ei antanut kun tyhjää ympyrää (kp 10, 12 ja 14 tein). Odottelen uutta pakettia ja oon kyllä luovuttanut jo tän kierron suhteen, että en aio uutta pakettia enää ottaa käyttöön tässä kierrossa. Kuitenkin kirkas vv. Alkoi jo kp10.... Muutama päivä sen jälkeen (ehkä kp13) oli vihlontaa ja nipistelyä munasarjoissa. Tämän vuoksi testejä tein, kun kroppa huusi oloja ovulaatiosta.
Tänään aamusta jäätävät polttelut ja olo että kuukautiset alkavat nyt (ja ei kyllä varmasti ala).

Ei ole kovin luottava olo, koska ovis on/ollut, kun en ovistestejä tehnyt järjestelmällisesti. Puuhailtu on joka päivä perjantaista lähtien.

Periaatteessa oviksen pitäisi olla vasta tänään tai huomenna!

Sekavaa selitystä, kun itsekkin ihan sekaisin tästä kierrosta ja tuntemuksista.
Minulla myös tällainen kierto menossa. Yleensä ovulaation bongaaminen onnistunut hyvin. Mutta nyt en ole niin tarkka ollut testaamisen kanssa, liuskojanja digejä silti mennyt useampia. Luulen, että huippu jäänyt saamatta kiinni. Ja juurikin tuollainen sekava olo tästä kierrosta ja oireista.
 
Testit poltteli kaapissa joten tein taas yhden pois,jälleen niin negatiivinen tulos kun vaan voi olla Kai se on uskottava että uuteen kiertoon siirrytään ja tämän vuoden viimeiseen Tosi kurjaa kun seuraavat piinapäivät osuu näillä näkymin joulun pyhiin ,mistä löytää se positiivisuus jos menkat alkaa kesken joulun vieton..

8kk yritystä takana ja kahdessa viimeisimmässä tikuttanut oviksen,flo sovellus ollut jo useamman kierron mukava. Mietin että pitäisikö vaan lopettaa oviksen kyttääminen ,lämpöjen mittaus ja poistaa flo.Talletteluja kumminkin tehdään tasaisesti,että siitä ei jää kiinni tärppi.

Meillä myös osa perheestä kipeänä, toivon etten ole kohta minäkin.
@petronella09 oon niin pahoillani, se pettymys on kyllä valtava mikä negatiivisen testin tekeminen aiheuttaa. Melkein toivoo ettei olisi olemassakaan moisia testejä. Päätin itse nyt ainakin jättää testaamisen ihan minimiin. Ovulaatio kerran nyt bongattu ja se saa riittää. Mietin jo että pitääkö vaihtaa asennetta ja pyrkiä olemaan raskautumatta, josko sitten onnistuisi kun ei yritä yhtään:D
 
@petronella09 oon niin pahoillani, se pettymys on kyllä valtava mikä negatiivisen testin tekeminen aiheuttaa. Melkein toivoo ettei olisi olemassakaan moisia testejä. Päätin itse nyt ainakin jättää testaamisen ihan minimiin. Ovulaatio kerran nyt bongattu ja se saa riittää. Mietin jo että pitääkö vaihtaa asennetta ja pyrkiä olemaan raskautumatta, josko sitten onnistuisi kun ei yritä yhtään
Kiitos @Kaneli123 :)Mies hankki ensi syksylle yhdet keikkaliput,johon en pääse mikäli raskaus pian alkaisi :)Lohdutti,että tärppi varmasti käy ,kun on jotain mitä odottaa:)
 
Tiedotin kesken työpäivän miehellekin nää mun kiinnittymisvuoto epäilyt ja hän oli heti rynnännyt nettiin etsimään tietoa asiasta :D Viikonloppuna testailen, jos ei mitään oireita tule ennen sitä. Nyt siis dpo7 mun oman arvion mukaan ja kp24/29. Yks cb:n varhainen ja yks viikkonäytöllinen digi taitaa kotoa löytyä. Toivotaan, että noi riittää eikä tarviis enää enempää tilailla. Innoissani jo googlasin laskettua-aikaa ja se ois 8.8 tai 9.8. Kyllä tää yrittäminen pistää sekaisin ja innostumaan:love::love: Ja minä kans kannusta suunnitelmien tekoon ;) Sillon se just tietenkin tärppää, kun jotain muutakin ois tiedossa.... JOS nyt tärppäs niin tää pätisi myös meidän kohdalla :oops:
 
Miulla tänään kp16 ja ei ollu vieläkään ihan ovisplussa, huomenna luultavasti tän päivän viivan tummuuden perusteella. Tulee pitkä kierto (tai miun mittapuulla pitkä) jos luteaali pysyy samana ku ennen.

Miullahan on ollu lyhyt (vähän liianki lyhyt), mutta tarkka kierto. Syksyllä aloitin syömään inositolia ja nyt jotain viikkoja sit aloitin myös macajauheen. Vähän ajatuksella, et kierto vähän parantuisi. Ainaki nyt vaikuttaa et ovis ois myöhemmin, eikös tää pitäis olla ihan hyvä juttu.. Et limakalvolla on nyt enemmän aikaa paksuuntua ennen mahdollista hedelmöittymistä.
No aika näyttää miten mahdollisesti ens kierrossa menee, et jääkö tästä myöhäisemmästä oviksesta pysyvä ilmiö.

Mut ai kauhee, et se maca-jauhe on muuten pahaa! Irvistellen juon ja ajattelen et mitäpä sitä ei tekis tän projektin eteen. Ihan ku jotain mutaa joisi.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kp40/28-34 ja nega testattu. Täytyy se uskoa että ei tässä raskaana ole. Nyt kun osais olla stressaamatta jotta menkat alkais ja pääsis uuteen yritykseen. Oon jo miettiny jopa et onko nuo pregnant one step liuskat niin huonoja ettei raskaus näy, mut tuskin kuitenkaan. Kyllähän nyt pitäis edes jotain haamua näkyä, mut ihan on niin blanko kun olla ja voi. Ärsyttää niin paljon :(
 
Miulla tänään kp16 ja ei ollu vieläkään ihan ovisplussa, huomenna luultavasti tän päivän viivan tummuuden perusteella. Tulee pitkä kierto (tai miun mittapuulla pitkä) jos luteaali pysyy samana ku ennen.

Miullahan on ollu lyhyt (vähän liianki lyhyt), mutta tarkka kierto. Syksyllä aloitin syömään inositolia ja nyt jotain viikkoja sit aloitin myös macajauheen. Vähän ajatuksella, et kierto vähän parantuisi. Ainaki nyt vaikuttaa et ovis ois myöhemmin, eikös tää pitäis olla ihan hyvä juttu.. Et limakalvolla on nyt enemmän aikaa paksuuntua ennen mahdollista hedelmöittymistä.
No aika näyttää miten mahdollisesti ens kierrossa menee, et jääkö tästä myöhäisemmästä oviksesta pysyvä ilmiö.

Mut ai kauhee, et se maca-jauhe on muuten pahaa! Irvistellen juon ja ajattelen et mitäpä sitä ei tekis tän projektin eteen. Ihan ku jotain mutaa joisi.
@Iinanen mä juon sen macan kuumaan veteen (teepussi siinä haudutettuna ja pussi pois otettuna) liotettuna ja sekoitettuna melko nopeasti. Maku ihan ok, ei kuitenkaan ykkös lempparimaku.

Voi että nää piinapäivät menee tuhottoman hitaasti
 
Nonni, nyt ois ensimmäinen oire joka vois kertoa ehkä raskaudesta :D Nyt innostun mutta ei voi mitään.... Äsken kävin vessassa ja paperiin jäi selvästi punertavaa valkovuotoa, yksi nuppineulan pään kokoinen punainen pistekin oli. Voisi vaikka olla kiinnittymisvuotoa :love: Viime yönä en meinannut saada unta ja taisin nukkua huikeat 4h, ennen kuin piti töihin herätä. Tähän asti on ollut niin oireetonta kuin olla voi. Tai oli eilen ja toissapäivänä rintojen arkuutta, mutta sitä samaa on ollut kahdessa edellisessäkin kierrossa ilman tärppiä.
Pidetään peukkuja että olisi kiinnittymisvuotoa! Mulla oli kahdessa kierrossa myös, ensimmäisestä dpo7 tuli vaaleanpunaista rusehtavaa limaa mutta raskaus ei alkanut. Mietin olisiko ollut joku pieni kiinnittymisyritys. Tässä kierrossa josta raskauduin tuli dpo8 ehkä lusikallinen kirkasta verta jonka jälkeen vähän vielä vaaleanpunaista rusehtavaa vuotoa ja dpo 9 tein sitten plussatestin ❤
 
Pidetään peukkuja että olisi kiinnittymisvuotoa! Mulla oli kahdessa kierrossa myös, ensimmäisestä dpo7 tuli vaaleanpunaista rusehtavaa limaa mutta raskaus ei alkanut. Mietin olisiko ollut joku pieni kiinnittymisyritys. Tässä kierrossa josta raskauduin tuli dpo8 ehkä lusikallinen kirkasta verta jonka jälkeen vähän vielä vaaleanpunaista rusehtavaa vuotoa ja dpo 9 tein sitten plussatestin
No tänään tuli sitä vaaleanpunaista aamupäivällä ja iltapäivällä rusehtavaa valkovuotoa. Sanoin miehelle, että haluan nyt innostua ihan siltä varalta, jos tärppi on käynyt :D Pitäähän sitä olla lupa intoilla :love: Lupasin kyllä olla sitten pettymättä ihan kauheasti, jos ei.....
Oishan tää kyllä aivan lottovoitto jos yk3 tärppäis. Onneks tässä on vielä pari päivää töitä ennen vapaita, menis aika joten kuten nopeasti. Tulis nyt jotain muita "selviä" oireita niin testaisin
 
Heippa.
Kyllä, on se nega aina niin masentava.. vaikka itsellä ei tällä kertaa oo vasta kuin kaksi negakiertoa takana, mutta eipä se niiden vähyys siitä mukavampaa tee. Tsemppiä kaikille! Turhauttaa tosiaan erityisesti kun ovikset on bongattu niin tikulla ku ultralla ja kaikki sen eteen tehty. Ei oo ihmiskroppaa helpoksi luotu.
Täällä kp6 ja vihdoin pääsee uuteen yritykseen kun menkat loppui. Tikuttelut aattelin jo alottaa ehkä huomenna tai ylihuomenna. Kun väri vahvenee, tapaan testata aamuin illoin ihan siihen huippuun saakka. Viimeksi viivat oli tummia noin 2vrk, sit haaleni äkkiä.
Ystäväni sai tänään vauvan, minua 10v vanhempi, 46v! Ja hienosti meni.
 
Toivotaan että olis kiinnittymisvuotoa @nobelius .

Tänne ei mitään. Flo ennusti menkkoja lauantaiksi. Kp 33 on ollu pisin kierto, että on siihen vielä 3 päivää. Ja tokihan oon testiä tehnyt, puhdas nega ja kahdessa viivanpaikka. Eiköhän ne menkat sieltä pian ala. Nyt oon ollu pari kiertoa testaamatta ovista. Ehkä ens kierrossa vois taas.
 
Tiedotin kesken työpäivän miehellekin nää mun kiinnittymisvuoto epäilyt ja hän oli heti rynnännyt nettiin etsimään tietoa asiasta Viikonloppuna testailen, jos ei mitään oireita tule ennen sitä. Nyt siis dpo7 mun oman arvion mukaan ja kp24/29. Yks cb:n varhainen ja yks viikkonäytöllinen digi taitaa kotoa löytyä. Toivotaan, että noi riittää eikä tarviis enää enempää tilailla. Innoissani jo googlasin laskettua-aikaa ja se ois 8.8 tai 9.8. Kyllä tää yrittäminen pistää sekaisin ja innostumaan Ja minä kans kannusta suunnitelmien tekoon Sillon se just tietenkin tärppää, kun jotain muutakin ois tiedossa.... JOS nyt tärppäs niin tää pätisi myös meidän kohdalla
Kuulostaa hyvältä!

Mulla on dpo 11 ja oireita on, testiin sain tosi haalean, mut vahvemman viivan kuin eilen
La ois yhden laskurin mukaan 6.8. pe pitäisi alkaa menkat, katsotaan alkaako.
 
Miulla tänään kp16 ja ei ollu vieläkään ihan ovisplussa, huomenna luultavasti tän päivän viivan tummuuden perusteella. Tulee pitkä kierto (tai miun mittapuulla pitkä) jos luteaali pysyy samana ku ennen.

Miullahan on ollu lyhyt (vähän liianki lyhyt), mutta tarkka kierto. Syksyllä aloitin syömään inositolia ja nyt jotain viikkoja sit aloitin myös macajauheen. Vähän ajatuksella, et kierto vähän parantuisi. Ainaki nyt vaikuttaa et ovis ois myöhemmin, eikös tää pitäis olla ihan hyvä juttu.. Et limakalvolla on nyt enemmän aikaa paksuuntua ennen mahdollista hedelmöittymistä.
No aika näyttää miten mahdollisesti ens kierrossa menee, et jääkö tästä myöhäisemmästä oviksesta pysyvä ilmiö.

Mut ai kauhee, et se maca-jauhe on muuten pahaa! Irvistellen juon ja ajattelen et mitäpä sitä ei tekis tän projektin eteen. Ihan ku jotain mutaa joisi.
Mulla jotain supermacaa, sekotan jukurttiin. Se vielä menee, mutta vehnönalkioöljy, yrjö, ihan hirveää ja sen maku tunkee läpi.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulla jotain supermacaa, sekotan jukurttiin. Se vielä menee, mutta vehnönalkioöljy, yrjö, ihan hirveää ja sen maku tunkee läpi.
Joo! Maca uppoaa ihan ok hedelmä-vihersmootheissa, mutta auta armias sitä vehnänalkiota. Kokeilin suoraan lusikasta -> oksennus, ja kokeilin sekoittaa smoothieen -> desitolkulla karmean makuista litkua. Nyt otan smoothieta erilleen pienen erän ja kärsin vehniksen sen kanssa. En muista mikä logiikka oli siinä, että valitsin pullon enkä kapseleita. Mutta veikkaan, että liittyy yleiseen nolosteluun, joka iskee käydessä fyysisesti kaupassa/apteekissa hakemassa mammavitamiineja tai näitä odotuksen odottajien tyypillisiä rohdoksia. Kun ihan varmasti se minua nuorempi kassahenkilö katsoo (eikä tietenkään katso)! Parasta ottaa vain nopeasti purkki jotain ja poistua paikalta. :D Sitten saa niellä puoli litraa kertaalleensyödyn eltaantuneen rasvan makuista litkua!
 
Kp40/28-34 ja nega testattu. Täytyy se uskoa että ei tässä raskaana ole. Nyt kun osais olla stressaamatta jotta menkat alkais ja pääsis uuteen yritykseen. Oon jo miettiny jopa et onko nuo pregnant one step liuskat niin huonoja ettei raskaus näy, mut tuskin kuitenkaan. Kyllähän nyt pitäis edes jotain haamua näkyä, mut ihan on niin blanko kun olla ja voi. Ärsyttää niin paljon
Onko sulla yleensä paljonkin vaihteleva kiertoväli? Näin tuosta tietty sun kp:n, mutta meneehän 40 jo yli... Mä testasin tänään kans negan kp 32/27-28, mutta ei ole aiemmin vaihdellut tuo kiertoaika. Todella ahdistavaa :( Ja tietty googlasin (ei pitäisi...), niin ilmeisesti jotkut plussaa tosi myöhään. Eli toivoakaan ei periaatteessa tarttis ehkä menettää.
 
Joo! Maca uppoaa ihan ok hedelmä-vihersmootheissa, mutta auta armias sitä vehnänalkiota. Kokeilin suoraan lusikasta -> oksennus, ja kokeilin sekoittaa smoothieen -> desitolkulla karmean makuista litkua. Nyt otan smoothieta erilleen pienen erän ja kärsin vehniksen sen kanssa. En muista mikä logiikka oli siinä, että valitsin pullon enkä kapseleita. Mutta veikkaan, että liittyy yleiseen nolosteluun, joka iskee käydessä fyysisesti kaupassa/apteekissa hakemassa mammavitamiineja tai näitä odotuksen odottajien tyypillisiä rohdoksia. Kun ihan varmasti se minua nuorempi kassahenkilö katsoo (eikä tietenkään katso)! Parasta ottaa vain nopeasti purkki jotain ja poistua paikalta. Sitten saa niellä puoli litraa kertaalleensyödyn eltaantuneen rasvan makuista litkua!
Justiin näin :ROFLMAO:
 
Onko sulla yleensä paljonkin vaihteleva kiertoväli? Näin tuosta tietty sun kp:n, mutta meneehän 40 jo yli... Mä testasin tänään kans negan kp 32/27-28, mutta ei ole aiemmin vaihdellut tuo kiertoaika. Todella ahdistavaa Ja tietty googlasin (ei pitäisi...), niin ilmeisesti jotkut plussaa tosi myöhään. Eli toivoakaan ei periaatteessa tarttis ehkä menettää.
Yleensä ovulaatiosta 13päivää niin menkat alkaa, mut nyt en saanut ovista kiinni vaikka tikutin. Eli voi olla ovuloimaton kierto ja nyt en tiedä miten pitkäksi venyy. Kerran pillereiden lopetuksen jälkeen on ovis myöhästynyt ja silloin myöhästyi myös menkat ja kierto oli sillon 34päivää. Muutoin ollut kyllä 28päivää. Ja oon samaa mieltä et on tää ahdistavaa ja stressaavaa kun ei tiedä millon alkaa edes seuraava kierto ja aina kun näkee negan niin toivois et samantien alkais menkat ettei enää sama epätietoisuus jatkuisi. Ootko sä varma että ovuloit?
Tsemppiä, ei menetetä toivoa❤
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Laura*
Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! ❤

Täälä yk 3 käynnissä, tärppiviikko menossa jos ovis vaan on samoilla tienoilla kun viime kierrossa. Tänään kp 15 ja ovis pitäs olla kp 18-20, viime kierrossa noilla päivillä sain ovisplussan testiin ja oireet oli. Nyt käytetty tota joka toinen päivä taktiikkaa, et katsotaan kuinka käy tässä kierrossa. :giggle:
 
@minttuni @Alinna86 ja kelläs muulla olikaan pregnyliä pistetty, kysymys! Onko pistos saanut aikaan runsaampaa vv vuotelua? Äsken tuli myös toosi venyvä vv-möltti vessareissulla, laitan kaikki itselle epänormaalit jutut pregnylin piikkiin :D Entä aiheuttiko enemmän jomottelua/kivistelyä? Itsellä ollut sellaista tänään kohdun alueelle ja mietin et onks tää just sellasta normia mitä pitäskin olla mut mulla ei vaan usein lähiaikoina ole ollut, en tiiä :D
 

Yhteistyössä