Toiveissa vauva 2021

Minäkin sanoisin olevan plussa. Tuliko toinenkin viiva heti noin vahvaksi? Itse luin oman testin plussaksi kun tuli heti dippauksen jälkeen todella tummaksi.
No sillain muutaman minuutin kuluessa tuli. En siltikään odota että raskautuisin tässä kierrossa, mutta on jo puolivoittoa jos saan ovulaation ajankohdan selville, viime kuussa sekään ei onnistunut. Tässä alkaa kyllä odotukset vähän hiipua kuukausi kerrallaan...koitan vaan miettiä että kaikelle on aikansa ja paikkansa, toivottavasti aika on oikea joskus vielä:)
 
Samaa mietin minäkin tässä kierrossa. Tikutin ovis plussan kp12,päivää aiemmin melkein plussa(luulin ensin plussaksi),pari päivää myöhemminkin melkein plussa .Sitten tyhmäni googletin ja heti löytyi juttua että saattaa olla huono merkki jos testi näyttää monta päivää plussaa, jotain että munasolu koettaa irrota muttei onnistu irtoamaan..eli ovista ei tapahtuisikaan

Täällä myös pian yk8 lopuillaan ja mieli matala mikäli uuteen kiertoon päädytään Ja tiedän ettei ole pitkä aika yrittää,mutta ahdistaa ajatus että yritetään vielä ensi vuonnakin raskautta.. Ja tätä ikää kun tulee kokoajan lisää,niin se tuo paineita,ensi vuonna mittariin 39v .
En ole lääkäri. Mutta mun kokemukset ovistesteistä on kyllä saman tyylisiä kuin sinulla. Olen tikuttanut tasan kaksi kertaa ovista. Ensimmäisellä kerralla viiva oli tumma varmaan 3päivää. Siis todella tumma. Ja lähes mustana joku noista päivistä. Eli oli kyllä luettavissa plussaksi pitkään. Oli käytössä pcn ovisliuskat. Tuosta kierrosta tärppäsi, mutta meni kesken. Seuraavan kerran kun taas tikutin, niin ovistesti huusi pitkään räikyvää viivaa ja siitä sitten syntyi meidän esikoinen. Eli en nyt sanoisi monen päivän plussailun ehkä olevan pahasta. Mutta tämä nyt on vaan oma kokemukseni .
 
Hei te viisaammat! Onko tämä nyt jo luettavissa positiiviseksi ovulaatiotestiksi? https://aijaa.com/EUrYLv
Kyllä on plussa mutta voi vielä tummuakin eli kokeilisin vielä huomenna miltä näyttää, mutta mahdollisuuksien mukaan tallettelut tekisin jo tänään! Mulla näytti tolta ensin ja seuraavana päivänä olikin tummempi kuin kontrolli, sitä seuraavana päivänä ei mitään. Eli laskin sen kaikista tummimman lh huipuksi ja ovispäivän sitä seuraavaksi päiväksi :)
 
Kyllä on plussa mutta voi vielä tummuakin eli kokeilisin vielä huomenna miltä näyttää, mutta mahdollisuuksien mukaan tallettelut tekisin jo tänään! Mulla näytti tolta ensin ja seuraavana päivänä olikin tummempi kuin kontrolli, sitä seuraavana päivänä ei mitään. Eli laskin sen kaikista tummimman lh huipuksi ja ovispäivän sitä seuraavaksi päiväksi
Kiitos vinkeistä @saya, pitää ehdottomasti ottaa tänään tallettelut ja seurata huomenna joko viiva vaalenee testissä. Eilen oli ihan onneton väri siinä ja tänään aamupäivällä oli jo hyvä väri ja illemmalla vähän vielä tummempi. Jännää... :giggle:
 
En ole lääkäri. Mutta mun kokemukset ovistesteistä on kyllä saman tyylisiä kuin sinulla. Olen tikuttanut tasan kaksi kertaa ovista. Ensimmäisellä kerralla viiva oli tumma varmaan 3päivää. Siis todella tumma. Ja lähes mustana joku noista päivistä. Eli oli kyllä luettavissa plussaksi pitkään. Oli käytössä pcn ovisliuskat. Tuosta kierrosta tärppäsi, mutta meni kesken. Seuraavan kerran kun taas tikutin, niin ovistesti huusi pitkään räikyvää viivaa ja siitä sitten syntyi meidän esikoinen. Eli en nyt sanoisi monen päivän plussailun ehkä olevan pahasta. Mutta tämä nyt on vaan oma kokemukseni .
Minä myös tikuttanut kahdesti ovista ja tämä viimeisin kierto saman merkin testeillä kun sinäkin
 
Minullakin hikoilu kohtauksia ennen menkkoja

Taas saan rampata vessassa, ei ripulilla mutta sekaisin :/ Taitaa olla PMS oireita tuokin kohdallani

Kaupan päällisenä tulleita one stepin liuskatestejä vielä 3 kaapissa,kai niitä on uitettava joku päivä:/ On ollut jo muutaman kierron puikkotestikin odottamassa, mutta vielä sitä en ole päässyt käyttämään
Minulla oli joskus myös aina vatsa sekaisin kun menkat alkoivat, nyt se on jostain syystä jäänyt pois.
 
Kp1/29 ja yk5 alkanee. Tänään en oo ees kovin pettyny. Tai siis yllättyny.
Papa vastauskin saapui ja kaikki siltä osin kunnossa. En oikeen tiiä miten nyt edetä asian kanssa kun tähän asti joka kuukausi oon saanut oviksen kiinni clearbluella ja talleteltukin on niin siltikään mitään ei tapahdu. Ehkä oon vaan liian malttamaton.

Mukavaa ja parempi onnista viikkoa kaikille ❤
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

24.11.2020 - Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Mansikka3..................kp 40/28
Huumis........................kp 36/28-30
Mysteerio....................kp 35/30
Inkvilla...........................kp 31/29-39
Nipsuneiti83.................kp 30/29
Talvilintu........................kp 27/24-29
Piipaa93.......................kp 24/25
Petronella09..............kp 24/26-28
Nobelius.......................kp 24/29
5xäiti...............................kp 23/?
Sinisilmät......................kp 22/29
Lillium............................kp 22/29-31
Iinesankka82.................kp 19/31
Persikka123.....................kp 19/33
Vihreähuone..................kp 18/27
Nuorena Äidiksi...............kp 18/36
Chili..............................kp 18/28-29
Liljannuppu........................kp 17/29
KirJoh89.............................kp 17/28
Meemuli.......................kp 15/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 15/29
Wbä.............................kp 14/26-28
Loree..........................kp 13/31-33
Pandanen.................kp 12/29-31
Hamsteri20..................kp 10/27
Satsuma_.........................kp 9/28-32
Deneb............................kp 8/28-32
Rimaleli............................kp 6/34
Suhveli..............................kp 6/27
Toive23...........................kp 3/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Talvilintu...............................dpo 12
Inkvilla....................................dpo 11
Petronella09.......................dpo 11
Nobelius................................dpo 7
Vihreähuone........................dpo 6
Lillium......................................dpo 4
Kirjoh89................................dpo 3
Iinesankka82....................dpo 3
Liljannuppu...........................dpo 2
Chili..........................................dpo 1
Wbä........................................dpo 0
Kaneli123.............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas negatiivinen apteekin testi ja menossa 32/(27-28). Milloinkohan kannattaisi mennä lääkäriin? Ajattelin varata ens ma, jos ei su näytä plussaa herkällä. Eikö ole ihan paikallaan käydä tarkistuttamassa? Kyllähän menkat voi vaihdella, mutta kun ekan kerran sattuu omalle kohdalle niin sitä vaan toivoo raskautta loppuun asti :) Oireena oireettomuus, tosin edelleen kuvotusta etenkin liikkuessa.
 
Mun pitäis varmaan siirtyä jo hiljalleen piinailijoiden puolelle....
Mulla oli jäljellä muutama cb:n ovistesti ja ei antanut kun tyhjää ympyrää (kp 10, 12 ja 14 tein). Odottelen uutta pakettia ja oon kyllä luovuttanut jo tän kierron suhteen, että en aio uutta pakettia enää ottaa käyttöön tässä kierrossa. Kuitenkin kirkas vv. Alkoi jo kp10.... Muutama päivä sen jälkeen (ehkä kp13) oli vihlontaa ja nipistelyä munasarjoissa. Tämän vuoksi testejä tein, kun kroppa huusi oloja ovulaatiosta.
Tänään aamusta jäätävät polttelut ja olo että kuukautiset alkavat nyt (ja ei kyllä varmasti ala).

Ei ole kovin luottava olo, koska ovis on/ollut, kun en ovistestejä tehnyt järjestelmällisesti. Puuhailtu on joka päivä perjantaista lähtien.

Periaatteessa oviksen pitäisi olla vasta tänään tai huomenna!

Sekavaa selitystä, kun itsekkin ihan sekaisin tästä kierrosta ja tuntemuksista.
 
Tänään tuli taas digiovistestiin hymynaama, niinkuin siis eilenkin. Mun mielestä viiva oli eilen hieman vahvempi, mutta sekä eilen että tänään testiviiva kontrollia tummempi. Ois ehkä pitänyt olla tänään testaamatta, niin ei ehkä tarvisi miettiä mitä tässä kehossa tapahtuu (tai ei tapahdu).

Mulla myös menkkoja edeltää mahan aktiivisempi toiminta. Sama kun tuli keskenmenneessä raskaudessa niin tiesi että se oli siinä.
 
Nonni, nyt ois ensimmäinen oire joka vois kertoa ehkä raskaudesta :D Nyt innostun mutta ei voi mitään.... Äsken kävin vessassa ja paperiin jäi selvästi punertavaa valkovuotoa, yksi nuppineulan pään kokoinen punainen pistekin oli. Voisi vaikka olla kiinnittymisvuotoa :love: Viime yönä en meinannut saada unta ja taisin nukkua huikeat 4h, ennen kuin piti töihin herätä. Tähän asti on ollut niin oireetonta kuin olla voi. Tai oli eilen ja toissapäivänä rintojen arkuutta, mutta sitä samaa on ollut kahdessa edellisessäkin kierrossa ilman tärppiä.
 
@wbä mulla kans perusdigit hymyilee yleensä keskimäärin 24h, ainakin niissä kierroissa missä oon mielenkiinnosta jatkanu testailua, sit on jo negaa. Käsittääkseni nämäkin menee henk.koht vaihtelun piikkiin ja vasta jos ei yhtään lähde moneen päivään haalenemaan niin SAATTAA kieliä ovulaatio-ongelmista. Oon kuitenkin oviksen laskenut ohjeen mukaan siitä ekasta plussasta. Toisilla ne hormonimäärät saattaa pysytellä pidempään korkealla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Nonni, nyt ois ensimmäinen oire joka vois kertoa ehkä raskaudesta Nyt innostun mutta ei voi mitään.... Äsken kävin vessassa ja paperiin jäi selvästi punertavaa valkovuotoa, yksi nuppineulan pään kokoinen punainen pistekin oli. Voisi vaikka olla kiinnittymisvuotoa Viime yönä en meinannut saada unta ja taisin nukkua huikeat 4h, ennen kuin piti töihin herätä. Tähän asti on ollut niin oireetonta kuin olla voi. Tai oli eilen ja toissapäivänä rintojen arkuutta, mutta sitä samaa on ollut kahdessa edellisessäkin kierrossa ilman tärppiä.
Pidetään peukkuja kovasti
 
  • Rakkaus
Reactions: nobelius
Testit poltteli kaapissa joten tein taas yhden pois,jälleen niin negatiivinen tulos kun vaan voi olla :( Kai se on uskottava että uuteen kiertoon siirrytään ja tämän vuoden viimeiseen:( Tosi kurjaa kun seuraavat piinapäivät osuu näillä näkymin joulun pyhiin ,mistä löytää se positiivisuus jos menkat alkaa kesken joulun vieton..

8kk yritystä takana ja kahdessa viimeisimmässä tikuttanut oviksen,flo sovellus ollut jo useamman kierron mukava. Mietin että pitäisikö vaan lopettaa oviksen kyttääminen ,lämpöjen mittaus ja poistaa flo.Talletteluja kumminkin tehdään tasaisesti,että siitä ei jää kiinni tärppi.

Meillä myös osa perheestä kipeänä, toivon etten ole kohta minäkin.
 

Yhteistyössä