Toiveissa vauva 2021

Palstalla keskustelu on ehtinyt edetä, ennen kuin ehdin mukaan kommentoimaan, mutta pakko vielä palata tuohon äidin ikäkeskusteluun, kun sellaiset asiat monen mielessä pyörivät.

Kävin tuossa keskustelujenne rohkaisemana lopulta gynellä tarkistamassa, mikä oma tilanne on. Lääkärillä oli varsin positiivinen suhtautuminen ikään. Jo haastattelun alkuvaiheessa hän totesi, että nyt lakkaat miettimästä olevasi 38 ja ajattelet olevasi 32. Itselläni siis kaksi lasta, joita molempia aikanaan yritetty useita kuukausia, mutta kuitenkin alle vuosi, eikä taustalla ole endoa tai muita hedelmällisyyttä mahdollisesti haittaavia sairauksia. Hän ei siis vaikuttanut huolestuneelta siitä, että edellisestä raskaudesta on jo lähes 6 vuotta aikaa tai etten taaskaan ole vielä 8 kk aikana raskautunut. Silmät suurina kuuntelin, kun odotin lääkärin lähinnä tokaisevan että siellä on pelkkiä pölypalloja! Ultrassa puheita vahvisti hyvänkokoinen johtofolli ja kolmikerroksinen limakalvo, joten ei tullut ilmi mitään, mikä osoittaisi gynen väitteet vääriksi.

Lääkäri totesi minulle heti alussa, että kaikenlaiset hedelmällisyyskokeet ovat turhia, koska selvästikin vielä ovuloin. Testit kun kertovat lähinnä siitä, että varastot saattavat alkaa huveta, mutta kukaan ei voi ennustaa, kuinka kauan toiveikasta aikaa on jäljellä. Josko tuo kommentti auttaisi niitä, jotka omien hedelmällisyystestitulostensa kanssa kipuilevat. ♡

Oli kyllä virkistävää kuunnella lääkäriä, joka oli optimistinen ja rohkaiseva. Yritän hillitä kuitenkin, ettei toiveet liikaa nousisi tämän kierron kohdalla, kun ei kukaan luvannut, että juuri nyt tärppää.
Ihanan positiivinen lääkäri. :)
Ja kiva, kun jaoit ton hedelmällisyystesti asian. Pitää itekiin vaan yrittää unohtaa nyt ne tehdyt testit. Kun nytkin selvästi ovulaatiota pukkaa, niin kai tässä jotain toivoa on! :)

Ovis tosiaan on tulossa, mutta myöhässä. Yleensä on aina kp13. Mut tänään on toi 13 ja nyt vasta limat ( miulla ovis aina limojen jälkeen) ja testissä haalea viiva.

Joko tää johtuu inositolista ja maca-jauheesta, tai sitten siitä kun flunssa meinas tulla alkuviikosta ja ihan kunnolla lääkitsin itteeni parina päivänä. Lääkkeet kyl auttoi ja ei tullu tauti kunnolla päälle!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.11.2020 - Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Mansikka3..................kp 39/28
Huumis........................kp 35/28-30
Mysteerio....................kp 34/30
Inkvilla...........................kp 30/29-39
Nipsuneiti83.................kp 29/29
Talvilintu........................kp 26/24-29
Piipaa93.......................kp 23/25
Petronella09..............kp 23/26-28
Nobelius.......................kp 23/29
5xäiti...............................kp 22/?
Sinisilmät......................kp 21/29
Lillium............................kp 21/29-31
Iinesankka82.................kp 18/31
Persikka123.....................kp 18/33
Vihreähuone..................kp 17/27
Nuorena Äidiksi...............kp 17/36
Chili..............................kp 17/28-29
Liljannuppu........................kp 16/29
KirJoh89.............................kp 16/28
Meemuli.......................kp 14/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 14/29
Wbä.............................kp 13/26-28
Loree..........................kp 12/31-33
Pandanen.................kp 11/29-31
Hamsteri20..................kp 9/27
Satsuma_.........................kp 8/28-32
Deneb............................kp 7/28-32
Rimaleli............................kp 5/34
Suhveli..............................kp 5/27
Toive23...........................kp 2/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Talvilintu...............................dpo 11
Inkvilla....................................dpo 10
Petronella09.......................dpo 10
Nobelius................................dpo 6
Vihreähuone........................dpo 5
Lillium......................................dpo 3
Kirjoh89................................dpo 2
Iinesankka82....................dpo 2
Liljannuppu...........................dpo 1
Chili..........................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Palstalla keskustelu on ehtinyt edetä, ennen kuin ehdin mukaan kommentoimaan, mutta pakko vielä palata tuohon äidin ikäkeskusteluun, kun sellaiset asiat monen mielessä pyörivät.

Kävin tuossa keskustelujenne rohkaisemana lopulta gynellä tarkistamassa, mikä oma tilanne on. Lääkärillä oli varsin positiivinen suhtautuminen ikään. Jo haastattelun alkuvaiheessa hän totesi, että nyt lakkaat miettimästä olevasi 38 ja ajattelet olevasi 32. Itselläni siis kaksi lasta, joita molempia aikanaan yritetty useita kuukausia, mutta kuitenkin alle vuosi, eikä taustalla ole endoa tai muita hedelmällisyyttä mahdollisesti haittaavia sairauksia. Hän ei siis vaikuttanut huolestuneelta siitä, että edellisestä raskaudesta on jo lähes 6 vuotta aikaa tai etten taaskaan ole vielä 8 kk aikana raskautunut. Silmät suurina kuuntelin, kun odotin lääkärin lähinnä tokaisevan että siellä on pelkkiä pölypalloja! Ultrassa puheita vahvisti hyvänkokoinen johtofolli ja kolmikerroksinen limakalvo, joten ei tullut ilmi mitään, mikä osoittaisi gynen väitteet vääriksi.

Lääkäri totesi minulle heti alussa, että kaikenlaiset hedelmällisyyskokeet ovat turhia, koska selvästikin vielä ovuloin. Testit kun kertovat lähinnä siitä, että varastot saattavat alkaa huveta, mutta kukaan ei voi ennustaa, kuinka kauan toiveikasta aikaa on jäljellä. Josko tuo kommentti auttaisi niitä, jotka omien hedelmällisyystestitulostensa kanssa kipuilevat. ♡

Oli kyllä virkistävää kuunnella lääkäriä, joka oli optimistinen ja rohkaiseva. Yritän hillitä kuitenkin, ettei toiveet liikaa nousisi tämän kierron kohdalla, kun ei kukaan luvannut, että juuri nyt tärppää.
Kiitos kun jaoit positiivisen kokemuksesi :) Luo muillekin uskoa että vielä me onnistutaan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Toive23
Kiitos teille ymmärryksestä ja tsempeistä! Pääsen aivan varmasti juttelemaan neuvolapsykologin kanssa ja naistenklinikaltakin on mahdollisuus keskusteluapuun. Nyt pitäisi vaan soittaa neuvolaan, jotta saadaan se lähete sikiötutkimusyksikköön. Ajattelin että odottaisin vielä tämän viikon tai ainakin vielä pari päivää ennen soittoa, kun eihän tässä mikään kiire ole. Laskurit näyttää rv 3+6 ja menkatkin pitäisi alkaa vasta huomenna. Ajattelin vielä tehdä keskiviikkona yhden testin, sillä haluan nähdä viivan tummuneen.

Kovasti tsemppejä piinailijoille seuraavaan viikkoon❤
 
Mulla oli tässä plussakierrossa ihan normaalit pms oireet, paitsi tissikipu olikin normaalia lievempää, mut mun tissit elääkin ihan omaa elämää, joskus plussa kierrossa kipeytyivät heti ja tässä ny alkaa vasta nyt 5+ olla tissit arat. Mutta ihan normaalit pms päänsärky, selkäkivut, menkkakivut ja huono olo ja teki mieli mätätä kaikkea roskaruokaa. Vaikka olin raskautunut. Väsymystä oli ehkä vähän enemmän. Lämmöt kävi 37 mut laski 36,7 ja olleet siinä. Plussatessa ennen ollu 37 tai yli km asti. Että tää on ihan erilainen raskaus, jos menkat ei ois jääny tulematta ja testi ei näytä plussaa, nii voisin väittää että mulla on pms oireet venähtänyt nyt yli 2 viikoksi jo päälle. Niin ja se sairas v....tus :D ärsyttää niii moni asia. Ja itketttääki välillä, mut tää heikkohermoisuus ei oo ennen ollu raskausoire, vaan menkkaoire. Eli ei kannata heittää toivoa menee jos viikko ennen menkkoja alkaa pms. Se voiki kestää nimittäin seuraavat 9 kk :D ainaki pahasti pelkään että mulla on ny 9 kk veetutus eessä :D
 
Mulla oli tässä plussakierrossa ihan normaalit pms oireet, paitsi tissikipu olikin normaalia lievempää, mut mun tissit elääkin ihan omaa elämää, joskus plussa kierrossa kipeytyivät heti ja tässä ny alkaa vasta nyt 5+ olla tissit arat. Mutta ihan normaalit pms päänsärky, selkäkivut, menkkakivut ja huono olo ja teki mieli mätätä kaikkea roskaruokaa. Vaikka olin raskautunut. Väsymystä oli ehkä vähän enemmän. Lämmöt kävi 37 mut laski 36,7 ja olleet siinä. Plussatessa ennen ollu 37 tai yli km asti. Että tää on ihan erilainen raskaus, jos menkat ei ois jääny tulematta ja testi ei näytä plussaa, nii voisin väittää että mulla on pms oireet venähtänyt nyt yli 2 viikoksi jo päälle. Niin ja se sairas v....tus ärsyttää niii moni asia. Ja itketttääki välillä, mut tää heikkohermoisuus ei oo ennen ollu raskausoire, vaan menkkaoire. Eli ei kannata heittää toivoa menee jos viikko ennen menkkoja alkaa pms. Se voiki kestää nimittäin seuraavat 9 kk ainaki pahasti pelkään että mulla on ny 9 kk veetutus eessä
Kiitos kun tsemppaat meitä muita :)

Tänään ollut PMS oireita, heikottaa, kuvottaa hajut ja mikään ei maistu:( Ylävatsa kipeänä ja närästää.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
https://aijaa.com/TyLiMZ ei se kp8 napattu ovistestin tummahko viiva tainnut merkata mitään. Koko kierron ollut tosi vaaleita viivoja ja kuvassa eilinen testi ja tämän päivän testi. Eli saattaa olla että tuo 35 päivän kierto on nyt sitten minulle se normaali? Tänään on kp21 ja täytynee nyt testailla tiuhaan pari päivää josko saan vihdoin kiinni tuosta ovulaatiosta @petronella09 oliko sinulla nyt mikä vaihe kierrosta menossa?
 
Piti vielä laittaa, että esikoista odottaessa mulla oli olo koko ajan tosi tyyni ja hyvä. :D ei paljoa hetkauttanut vaikka ois kahvit kaatunut lattialle, että voi olla niin tosi paljon eroa raskauksilla. Kesälläkin olin todella tyyni koko ajan. Nyt vaan on pms oireet ja kiukuttaa ihan tyhmätkin jutut :D voi mies raukka jos tää kestää koko raskauden. Jos nyt vaan päästään loppuun asti. Onneks palkinto ois parasta, et sinällään vois kestääkin sen ajan kesto pmssää :D
 
https://aijaa.com/TyLiMZ ei se kp8 napattu ovistestin tummahko viiva tainnut merkata mitään. Koko kierron ollut tosi vaaleita viivoja ja kuvassa eilinen testi ja tämän päivän testi. Eli saattaa olla että tuo 35 päivän kierto on nyt sitten minulle se normaali? Tänään on kp21 ja täytynee nyt testailla tiuhaan pari päivää josko saan vihdoin kiinni tuosta ovulaatiosta @petronella09 oliko sinulla nyt mikä vaihe kierrosta menossa?
Tänään kp23 dpo10 . Kärsin aika-ajoin ylävatsa kivuista ja närästyksestä mutta aiemmissa raskauksissa tuo ollut oireena heti plussauksen jälkeen:/
 
Mulla oli tässä plussakierrossa ihan normaalit pms oireet, paitsi tissikipu olikin normaalia lievempää, mut mun tissit elääkin ihan omaa elämää, joskus plussa kierrossa kipeytyivät heti ja tässä ny alkaa vasta nyt 5+ olla tissit arat. Mutta ihan normaalit pms päänsärky, selkäkivut, menkkakivut ja huono olo ja teki mieli mätätä kaikkea roskaruokaa. Vaikka olin raskautunut. Väsymystä oli ehkä vähän enemmän. Lämmöt kävi 37 mut laski 36,7 ja olleet siinä. Plussatessa ennen ollu 37 tai yli km asti. Että tää on ihan erilainen raskaus, jos menkat ei ois jääny tulematta ja testi ei näytä plussaa, nii voisin väittää että mulla on pms oireet venähtänyt nyt yli 2 viikoksi jo päälle. Niin ja se sairas v....tus ärsyttää niii moni asia. Ja itketttääki välillä, mut tää heikkohermoisuus ei oo ennen ollu raskausoire, vaan menkkaoire. Eli ei kannata heittää toivoa menee jos viikko ennen menkkoja alkaa pms. Se voiki kestää nimittäin seuraavat 9 kk ainaki pahasti pelkään että mulla on ny 9 kk veetutus eessä
Tälle hömelölle vielä toivoa siis xD mulla iski eilen päänsärky ja jomottaa vieläkin, ihan normaalia, vaikkakaan ei joka kierrossa tätä ole. Ketutuskaan ei ole laskenut yhtään ja voisin vieläki möyhentää miehen päästä kiinni ruuvipenkkiin.

Etominen tässä mittakaavassa on uutta, aamulla heräsin nälkään (ja taas tää lähtee laukalle xD) ja jäätävän kylmä koko ajan. Kylmyys tosin on pms-oire ja lähempänä menkkoja pitäisi tulla hikikohtaus. Nälkä ei kuulu kuvioon, etominen jossain määrin mutta tämä on vähän kovempaa. Toki voi olla tämä kierto voimakkaammilla pms-oireilla.
 
Tälle hömelölle vielä toivoa siis xD mulla iski eilen päänsärky ja jomottaa vieläkin, ihan normaalia, vaikkakaan ei joka kierrossa tätä ole. Ketutuskaan ei ole laskenut yhtään ja voisin vieläki möyhentää miehen päästä kiinni ruuvipenkkiin.

Etominen tässä mittakaavassa on uutta, aamulla heräsin nälkään (ja taas tää lähtee laukalle xD) ja jäätävän kylmä koko ajan. Kylmyys tosin on pms-oire ja lähempänä menkkoja pitäisi tulla hikikohtaus. Nälkä ei kuulu kuvioon, etominen jossain määrin mutta tämä on vähän kovempaa. Toki voi olla tämä kierto voimakkaammilla pms-oireilla.
Minullakin hikoilu kohtauksia ennen menkkoja:(

Taas saan rampata vessassa, ei ripulilla mutta sekaisin :/ Taitaa olla PMS oireita tuokin kohdallani :(

Kaupan päällisenä tulleita one stepin liuskatestejä vielä 3 kaapissa,kai niitä on uitettava joku päivä:/ On ollut jo muutaman kierron puikkotestikin odottamassa, mutta vielä sitä en ole päässyt käyttämään
 
Oon puhelimella etsimässä tietoa (taas) lh-huipusta, kun lapsuuden tuttuni soittaa ja kertoo saavansa alkukesästä lapsen. Miten näin ihana uutinen saakin oman yrityksen tuntumaan niin toivottomalta... Ennen puhelua mulla oli vielä olo että kyllä tämä tässä kierrossa voisi napata, nyt mietin että mitä jos ei nytkään tärppää. Pian 8kk yritystä takana, vähempikin saisi riittää.

Osaako joku täällä arvailla, että jos teen huomenna positiivisen ovistestin niin voinko päätellä mitään oviksen ajankohdasta? Onkohan edes mahdollista saada huomenna enää hymynaamaa, kun tänään aamulla aikaisin tein jo kirkkaasti positiivisen testin (flunssa ei kamalasti ovista siirtänytkään). Netistä en löytänyt vastausta. Illalla joka tapauksessa varmasti talletellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Oon puhelimella etsimässä tietoa (taas) lh-huipusta, kun lapsuuden tuttuni soittaa ja kertoo saavansa alkukesästä lapsen. Miten näin ihana uutinen saakin oman yrityksen tuntumaan niin toivottomalta... Ennen puhelua mulla oli vielä olo että kyllä tämä tässä kierrossa voisi napata, nyt mietin että mitä jos ei nytkään tärppää. Pian 8kk yritystä takana, vähempikin saisi riittää.

Osaako joku täällä arvailla, että jos teen huomenna positiivisen ovistestin niin voinko päätellä mitään oviksen ajankohdasta? Onkohan edes mahdollista saada huomenna enää hymynaamaa, kun tänään aamulla aikaisin tein jo kirkkaasti positiivisen testin (flunssa ei kamalasti ovista siirtänytkään). Netistä en löytänyt vastausta. Illalla joka tapauksessa varmasti talletellaan.
Samaa mietin minäkin tässä kierrossa. Tikutin ovis plussan kp12,päivää aiemmin melkein plussa(luulin ensin plussaksi),pari päivää myöhemminkin melkein plussa .Sitten tyhmäni googletin ja heti löytyi juttua että saattaa olla huono merkki jos testi näyttää monta päivää plussaa, jotain että munasolu koettaa irrota muttei onnistu irtoamaan..eli ovista ei tapahtuisikaan:(

Täällä myös pian yk8 lopuillaan ja mieli matala mikäli uuteen kiertoon päädytään :( Ja tiedän ettei ole pitkä aika yrittää,mutta ahdistaa ajatus että yritetään vielä ensi vuonnakin raskautta.. Ja tätä ikää kun tulee kokoajan lisää,niin se tuo paineita,ensi vuonna mittariin 39v .
 
  • Surullinen
Reactions: Laura*
Oon koittanu olla kirjoittamatta, mutta täytynee sitä nyt rustailla jotain, kun alkaa usko loppumaan. Tänään kp 23 ja dpo jotain :) tänään on nyt muutaman kerran tullut vessassa käydessä pyyhkiessä vähän punertavaa paperiin eli taitaa olla menkat alkamassa. Pitänee alkaa rueta soittelee aikaa tutkimuksiin niin itselle, kuin miehelle. :( ylihuomenna tulee vuos siitä, kun lopetin pillerit, eikä ainuttakaan haamua ole tullut raskaustesteihin eli jotain vikaa meissä on :( pysyn nyt vielä jonkun päivän listoilla, mutta jos tämä tästä menkoiksi muuttuu niin sitten katselen tilanteen uusiksi
 
Oon koittanu olla kirjoittamatta, mutta täytynee sitä nyt rustailla jotain, kun alkaa usko loppumaan. Tänään kp 23 ja dpo jotain tänään on nyt muutaman kerran tullut vessassa käydessä pyyhkiessä vähän punertavaa paperiin eli taitaa olla menkat alkamassa. Pitänee alkaa rueta soittelee aikaa tutkimuksiin niin itselle, kuin miehelle. ylihuomenna tulee vuos siitä, kun lopetin pillerit, eikä ainuttakaan haamua ole tullut raskaustesteihin eli jotain vikaa meissä on pysyn nyt vielä jonkun päivän listoilla, mutta jos tämä tästä menkoiksi muuttuu niin sitten katselen tilanteen uusiksi
Tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Piipaa93

Yhteistyössä