Minulla myös tällainen kierto menossa. Yleensä ovulaation bongaaminen onnistunut hyvin. Mutta nyt en ole niin tarkka ollut testaamisen kanssa, liuskojanja digejä silti mennyt useampia. Luulen, että huippu jäänyt saamatta kiinni. Ja juurikin tuollainen sekava olo tästä kierrosta ja oireista.Mun pitäis varmaan siirtyä jo hiljalleen piinailijoiden puolelle....
Mulla oli jäljellä muutama cb:n ovistesti ja ei antanut kun tyhjää ympyrää (kp 10, 12 ja 14 tein). Odottelen uutta pakettia ja oon kyllä luovuttanut jo tän kierron suhteen, että en aio uutta pakettia enää ottaa käyttöön tässä kierrossa. Kuitenkin kirkas vv. Alkoi jo kp10.... Muutama päivä sen jälkeen (ehkä kp13) oli vihlontaa ja nipistelyä munasarjoissa. Tämän vuoksi testejä tein, kun kroppa huusi oloja ovulaatiosta.
Tänään aamusta jäätävät polttelut ja olo että kuukautiset alkavat nyt (ja ei kyllä varmasti ala).
Ei ole kovin luottava olo, koska ovis on/ollut, kun en ovistestejä tehnyt järjestelmällisesti. Puuhailtu on joka päivä perjantaista lähtien.
Periaatteessa oviksen pitäisi olla vasta tänään tai huomenna!
Sekavaa selitystä, kun itsekkin ihan sekaisin tästä kierrosta ja tuntemuksista.