Toiveissa vauva 2021

Täälä tällä hetkellä oletettavasti dpo 7 ja kp 27/30. Armoton närästys ollu tänään ja muutamana yönä nähnyt aivan sairaita/omituisia unia..

Testasin sitten tänään rfsu.n herkällä puikkotestillä ja en nyt oikein tiedä voisko vähä jotain pientä toivon kipinää olla vai näyttääkö vaan viivanpaikkaa? Väriä viivassa näyttäis kuitenkin olevan.

5 min uittamisesta:

Sama testi negatiivina:

Testi kuivana:
Toivon, että enteilee sinulla plussaa. Ja näen kyllä oikein hailukan viivan. :)
Mulla tuo rfsu:n herkkä ei vaan toimi. Antoi viime kierrossa jo dpo6 viivaa, vaikka en raskaana ollut ja muut testit näytti kaikki negaa :/
Näin ei kuitenkaan välttämättä ole sinun kohdalla ja toivonkin, että ei ole, vaan että pian pärähtäisi kunnon plussa :giggle:(y)
 
Toivon, että enteilee sinulla plussaa. Ja näen kyllä oikein hailukan viivan.
Mulla tuo rfsu:n herkkä ei vaan toimi. Antoi viime kierrossa jo dpo6 viivaa, vaikka en raskaana ollut ja muut testit näytti kaikki negaa :/
Näin ei kuitenkaan välttämättä ole sinun kohdalla ja toivonkin, että ei ole, vaan että pian pärähtäisi kunnon plussa
Joo en tuohon vielä luota, kun viime kierrossa kävi onestepin kanssa sama homma et näytti vielä hieman vahvempaa viivaa kuin tämä mutta silti ne menkat sieltä kurvas kylään.. Jos menkat ei ala niin sitten panostan digiin. Toivotaan ja toivottavasti täälä mahdollisimman moni saa plussan mahdollisimman pian! :giggle:
 
Tässä pohdin omaa ovulaatiota ja ihmettelen miksei limailu lopu, selkeesti keltarauhanen alkanut jomotella jo, ku sellasta polttavaa kipua/tunnetta.
Sit muistelin että oon ennenkin kokenut tämmöstä ja vuosi sitten plussatessa oon dpo 4 kirjoitellut tänne näin ;

Nyt ei verensekaista limaa oo, ku tuli vaan 2-3 päivää ennen ovulaatiota vähän verensekaista, mut muuten ei välivuotoja nyt ollut.


Toivottavasti limailu ois hyvä merkki. Ja että ovulaatio ois tapahtunut vaikkei limailu loppunut. Väsynyt olen kyllä ollut, todella väsynyt pari päivää ovulaatio vielä kropasta kaikki voimat. Tänää dpo 2
 
@Wintersun Voi miten ihana kuulla, että ootte saaneet pienen syliin, tuhannesti onnea! :love: En tiedä muistatko mua, mutta sä oot jäänyt mulla vahvasti mieleen :)

@Meemuli Kyllä siinä jotain näkyy, toivottavasti enteilee plussaa :)

Täällä dpo11 (?) ja menkkoja ei kuulu eikä näy. Normaalisti dpo10 alkaa vuoto. Epäilen vahvasti, että ovulaatio ei oo kuitenkaan ollut tuolloin. Vatsakipuja on ollut jo useamman päivän ja naama kukkii, mikä enteilee mulla aina menkkoja. Lämmöt on vielä toistaiseksi ylhäällä.

Tsempit kaikille omiin vaiheisiinsa! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pohdin omaa ovulaatiota ja ihmettelen miksei limailu lopu, selkeesti keltarauhanen alkanut jomotella jo, ku sellasta polttavaa kipua/tunnetta.
Sit muistelin että oon ennenkin kokenut tämmöstä ja vuosi sitten plussatessa oon dpo 4 kirjoitellut tänne näin ;

Nyt ei verensekaista limaa oo, ku tuli vaan 2-3 päivää ennen ovulaatiota vähän verensekaista, mut muuten ei välivuotoja nyt ollut.


Toivottavasti limailu ois hyvä merkki. Ja että ovulaatio ois tapahtunut vaikkei limailu loppunut. Väsynyt olen kyllä ollut, todella väsynyt pari päivää ovulaatio vielä kropasta kaikki voimat. Tänää dpo 2
Toivottavasti enteilee plussaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Titi-Love
Käskin miehen tuoda samanlaisen testin kaupasta kun käy (mikä addiktio:whistle:) niin näkee oliko päivällä tehdyssä viivanpaikka et tuleeko nyt illalla samanlaista viivaa ja yllätyin suuresti ja mieski hihkas "et nyt hänkin näkee!" :ROFLMAO::love: tohtiskohan vähän jo iloita:X3:

5 min uittamisesta eli testiajalla:
7 min uittamisesta:
Negatiivina:
 
Toivottavasti enteilee plussaa :love:
Tää on vähän tällästä taikauskoakin :D kun ei varsinaisia oireita oikeesti voi olla, mut kahdesti on esim. Täälä foorumilla menny listassa mun kp t sekaisin piinapäivillä ja molemmat oli plussakiertoja lopulta :D toisella kertaa kirjoitinkin kesäkuussa, että viimeks plussakierrossa(marraskuu19) kävi samoin piinapäivillä, että toivottavasti enteilee plussaa :D että oon vähä taikauskoinen. Sillonkin sit plussasin. :)
 
@Meemuli jotain on!! Parin päivän päästä varmasti jo näkyy selkeämmin! :)

Kiireisiä päiviä ollut perjantain jälkeen. Täällä palstalla kuitenkin ehtinyt viestejä lukea. Minulla on nyt tässä palstassa jotain vikaa. En näe kirjoittamaani, eli kirjoitan ja toivon, että menee oikein! :D dpo 3 nyt menossa. Ovulaatio saattoi tapahtua perjantaina, mutta enpä ole varma. Lauantaina tuntui myös kipuja oikealla pitkin päivää. Pregnyl varmasti vaikuttaa, nännit todella arat ja semmosta etovaa oloa on. Lugesteron alkoi tänään ja pelottaa, tuleeko väsymystä tai muuta tällä kertaa. Paljoa ei ole ehtinyt miettimään, mutta parempi olisikin olla miettimättä. Testipäivä vasta 15.11.
 
Muistanko oikein, että täällä oli kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä muitakin? Mulla on siis autoimmuuni vajaatoiminta ja arvot oli priimat toukokuussa, joten sillä ei silloin kai pitänyt olla raskautumiseen negatiivista vaikutusta. Mulla on lääkitystä nostettu alkuvuonna ja huokaisin helpotuksesta, että arvot on hyvät. Tänään kävin 6kk jälkeen kontrollissa ja arvot oli ihan päin peetä... Romahdin kyllä aika tavalla, koska nyt taas seuraavat kierrot ei varmaankaan ole edes mahdollisia raskauden kannalta. Onko kenelläkään ollut tälläistä tilannetta tai tietoa, miten pian arvojen parannuttua raskaus voisi olla mahdollinen?
 
Muistanko oikein, että täällä oli kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä muitakin? Mulla on siis autoimmuuni vajaatoiminta ja arvot oli priimat toukokuussa, joten sillä ei silloin kai pitänyt olla raskautumiseen negatiivista vaikutusta. Mulla on lääkitystä nostettu alkuvuonna ja huokaisin helpotuksesta, että arvot on hyvät. Tänään kävin 6kk jälkeen kontrollissa ja arvot oli ihan päin peetä... Romahdin kyllä aika tavalla, koska nyt taas seuraavat kierrot ei varmaankaan ole edes mahdollisia raskauden kannalta. Onko kenelläkään ollut tälläistä tilannetta tai tietoa, miten pian arvojen parannuttua raskaus voisi olla mahdollinen?
Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Löytyi vuosi sitten lapsettomuustutkimuksien yhteydessä. Lääkitys ollut joulukuusta alkaen. Arvot olivat tavoitetasolla vasta nyt syksyllä, kuvittelin että olisi nopeampaa päästä sille tasolle. Muuta en valitettavasti osaa sanoa. Kertaakaan en ole ollut raskaana, mutta varmasti todella moni asia vaikuttaa, tämä vain yksi tekijä. Ymmärtääkseni raskaaksi voi tulla, vaikka ei olisi kilpparit kohdillaan, mutta kyllähän sitä toivoisi, että kaikki olis ok raskauden alkaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
Onko joku käyttänyt macaa? Miten paljon ja millä kiertopäivillä olette sitä syöneet?
Mä käytin viimekierrossa kp 1 oisko johonki kp 24 asti. Ovulaatio oli kp 22. Lopetin sen takia, kun paketti loppu, enkä jaksanu ostaa uutta heti. :D
Nyt kp1 ja ajattelin huomenna käydä ostamassa lisää, vaikka alkaa tässä jo epätoivo iskemään macan suhteen.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

03.11.2020 - TIISTAI

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Enerisa3.......................kp 38/29-32
Persikka123..................kp 33/32
Nuorena äidiksi.........kp 33/27
Sinisilmät......................kp 32/29
Lillium............................kp 29/29-31
Meemuli.......................kp 28/30
Vihreähuone..................kp 26/27
Loree..........................kp 25/31-32
Kirjoh89......................kp 23/28
Pandanen.................kp 22/29-31
Chili..............................kp 22/28-29
Wbä.............................kp 21/26-28
Titi-Love.....................kp 21/28-30
Mansikka3..................kp 19/28
Aniaj.............................kp 18/28
Minttuni...........................kp 17/25
Huumis........................kp 15/28-30
Mysteerio....................kp 14/30
Deneb............................kp 14/28-32
Hamsteri20..................kp 13/27
Soffia29..........................kp 13/28-30
Nipsuneiti83.................kp 9/29
Paatuska........................kp 7/27
Toive23...........................kp 7/28
Talvilintu........................kp 6/24-29
Petronella09..............kp 3/26-28
Nobelius.......................kp 3/29
5xäiti...............................kp 2/?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Lillium.........................................dpo 12
Kirjoh89...................................dpo 9
Wbä.............................................dpo 8
Meemuli....................................dpo 8
Chili_.........................................dpo 7
Minttuni...................................dpo 4
Titi-Love...............................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Moikka moi piitkästä aikaa!

lokakuun pidin palstataukoa ja pidettiin miehen kanssa taukoa tästä lapsiasiasta kokonaan. Ja teki hyvää elää kierto miettimättä oikeita hetkiä, oikeita ruokia, voinko ottaa viinin ja tutkimalla oireita tai muuta ❤
Jotenkin alko tuntua jo niin ahistavalta, masentavalta se ettei mielessä pyörinyt mitään muuta kuin tää lapsi projekti ja etenkin epäonnistuminen. Seksistä tuli väkisin hieman liikaa miettimistä ja ahistusta ajoituksiin se ”nyt pakko ku on the päivät”.

Mies kävi antamassa oman näytteen pari viikkoa sitten ja sen osalta kaikki hyvin. Minä myös kävin verikokeet läpi ja kaikki normaalit. Onneksi ❤ Meillä on aika klinikalle 2 viikon päästä ja sitten ollaankin viisaampia toivottavasti siitä miksi ei mitään ole 9kk yrityksen aikana tapahtunut, ei ees sitä pienintäkään haamua vaikka ovikset on saatu tikuille yms.

Super paljon onnea kaikille jotka tässä on plussannut palsatauon aikana. Etenkin @Alinna86 ❤❤

mulle voi päivittää huomiselle kp 2/30 ja nyt palailen useammin taad kirjoittelemaan
 
Ajattelin tänään aamulla tehdä testin, kun menkatkin on jo sen verran myöhässä. Heräsin sit neljältä sitä testiä jännittämään :D Tein testin ja aloin ottaa aikaa siitä 3 minuutista. Ei mennyt kuin ehkä 20 sekuntia ja oli kyllä niin vahva plussa ettei toista :LOL:Esikoisesta tuli kuitenkin kun menkat oli jo 3 päivää myöhässä, oikein hailakan hailakka viiva. Huoh, aikamoista!
 
Itsekuri tässä testailussa on taas nolla. Nyt oon näkevinäni viivanpaikan myös pregcheckissä, oon tietty kaikki herkät testit jo tuhlannu. Toivon että ovistestit tulis huomenna postissa niin siinä tulis se pari r-testi mukana. Mut katotaan vaan ni koukkaan tänään viel apteekkiin kauppareissulla..

Synkästä kelistä huolimatta oikein aurinkoista päivää kaikille, plussatuulia ja muutenkin hyvää oloa päiväänne :love:
 
Onnea @Ingaliini plussasta :)

Onko muilla miten usein hiivaa? Mä oon nyt kahdessa kierrossa kärsinyt hiivasta ja taas vahvat oireet. Harmittaa, et tän takia tallettelut jäi vain dpo-3 ja dpo-2.
Miten voikin just nyt, ku oon ollut rennommalla mielellä koko asian suhteen.
Mitä lääkettä tähän saa tässä vaiheessa käyttää? Ne tbl on kaikkeist helpoimpia, mut..
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis
Onnea @Ingaliini ❤

Tämä on kyllä paha, kun jo vuosia hakenut netistä kaikkea raskauteen ja vaivoihin liittyviä asioita, niin joka paikasta puskee "minulle sopivia" mainoksia. Yritäppä olla siinä miettimättä! Selasin somea aamulla ja tietenkin tuli useampi ilmoitus raskaudesta tai syntyneestä vauvasta. Siihen päälle lehtien jutut ja kaikki mainokset. Ei sellaista hetkeä puhelimella, että vauva-asiaan ei törmäisi. Ja just nyt ei vaan jaksaisi, huoh! Mutta täällä palstalla tietenin pyörin, koska tämä on ihan eri asia! ❤ :love: Lisäyksenä nyt vielä hoksasin. Kun tulen tänne palstalle, niin haluan miettiä vauva-asiaa. Jos menen vaikka jollekin sometilille, niin haluan katsoa jotain muuta asiaa. Siksi se varmaan on erilaista, palstalla tietää mitä saa ja sit muualla aina iskee vasten kasvoja.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi piitkästä aikaa!

lokakuun pidin palstataukoa ja pidettiin miehen kanssa taukoa tästä lapsiasiasta kokonaan. Ja teki hyvää elää kierto miettimättä oikeita hetkiä, oikeita ruokia, voinko ottaa viinin ja tutkimalla oireita tai muuta
Jotenkin alko tuntua jo niin ahistavalta, masentavalta se ettei mielessä pyörinyt mitään muuta kuin tää lapsi projekti ja etenkin epäonnistuminen. Seksistä tuli väkisin hieman liikaa miettimistä ja ahistusta ajoituksiin se ”nyt pakko ku on the päivät”.

Mies kävi antamassa oman näytteen pari viikkoa sitten ja sen osalta kaikki hyvin. Minä myös kävin verikokeet läpi ja kaikki normaalit. Onneksi Meillä on aika klinikalle 2 viikon päästä ja sitten ollaankin viisaampia toivottavasti siitä miksi ei mitään ole 9kk yrityksen aikana tapahtunut, ei ees sitä pienintäkään haamua vaikka ovikset on saatu tikuille yms.

Super paljon onnea kaikille jotka tässä on plussannut palsatauon aikana. Etenkin @Alinna86

mulle voi päivittää huomiselle kp 2/30 ja nyt palailen useammin taad kirjoittelemaan
Tervetuloa takaisin :) Helpottavaa varmasti kuulla, että miehellä kaikki ok ja sinulla myös verikokeet (y) Käyttekö yksityisellä?
 
Limailut sen kun jatkuu, mittasin tänää ekaa kertaa lämmöt ja 37 pamahti mittariin, eli ovulaatio on ainakin tapahtunut. (normaali lämpö 36.1-36.3) tein limailujen takia ovistestinkin ja se oli täysin nega.
Tissit ja varsinkin nännit särkee. Tää on ihan tosi outoa näin 3dpolla, vähän jänskättää onko hormoonit ihan sekasin vai mitä. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei voi olla, mutta jahka sielä keltarauhanen putkuttaa sitten niiin kovin että on ihan outo olo :D
 

Yhteistyössä