@Lillanna toivotaan, että ovis olis tulossa. Ja että tallettelut osuu kohdilleen!
Mua aina jännittänyt miehen reissutyöt, että osuuko kohdilleen sitten tallettelut. Mutta toisaalta vaikka teemme kaiken "oikein", ei silti tärppää ja joku onnistuu heti, vaikka reissutyössä puoliso viikot tms.
Minä olen naisvaltaisella alalla. Koko ajan joku raskaana ja äitiyslomalla. Siksi en ole törmännyt noin ikävään käytökseen. Toki en ole raskaanakaan ollut, että en tiedä töksäytteleekö pomot kahden kesken sitten jotain.
@pumpuli1 eiköhän pari kuukautta mene nopeaa, sitten jätätte ehkäisyn ja toivotaan nopeaa onnistumista
pari kuukautta pitkään yritykseen ei sinänsä toki ole paljoa, vaikka kyllä tuntuu itselläkin välillä, että jokainen uusi kierto on kärsimystä :/
@Vindy hyvä, että menet ottamaan kokeita. Kyllä se tuo mielenrauhaa. Hoitoja varten pitää olla tsh alle 2 ja ylipäätänsäkin se olisi ihanteellista raskautta ajatellen. Mutta tiedän useita vajiksella (ilman lääkitystä tai edelleen lääkityksen kanssa) olevia, jotka ovat tulleet raskaaksi ja kaikki mennyt hyvin.
Dpo listakin pitenee, kun tulee ovisplussia
jännittävää
täällä on aktiivista keskustelua, saapahan käydä useasti päivässä lukemassa