Toiveissa vauva 2021

Meiltä jäi eilen tallettelut sit kuitenkin, mies oli sen verran väsynyt et meni nukkumaan melkein samaan aikaan lapsen kaa. No josko tänää sit.
Ehkä tänään ovisplussa, huomenna vielä varmistan. Miullakin käytössä kans ne onestepin testit, ja en kanssa saa selkeätä plussaa niihin. Onneksi on oppinut niitä tulkitsee tässä yritysten aikana, et saa silti selville sen plussapäivän.
Jep, kyllä sen one stepinkin plussan oppii tunnistamaan. Toivottavasti saatte tänään talleteltua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Tänään muutama tunti sitten alkoi menkkajomot. Alkaakohan menkat sit jo tänään, olis 4 päivää aikaisemmin, sen mitä viime kierrossa meni yli normin kierron. En tiiä pitäskö alkaa tekemään ovistestejä taas jossain vaiheessa (en niitä oo juurikaan tehny), mut tunnistanu kyllä ovisajankohdan oireista.
Odotellaan edelleen sitä lääkärin aikaa tarkempiin tutkimuksiin. Heinäkuussa laitoin omahoidon kautta kontaktipyyntiä ja vastaus tuli pari viikkoa viestin jöttämisestä, että aika varattu hoitajalle ja lääkärille, aika tulee postitse.
 
  • Tykkää
Reactions: Brunet82
Puhdas nega testattu Sofilla. Oli pakko testata kun menkkamigreeni iski. Tietääpä vetää buranaa ja panadolia. Olisko ollu kiinnittymis yritystä sitten kun 3ssa eri testissä näky parina päivänä. No nyt oottelen menkkoja alkavaksi parin päivän sisään.
Laitoin tilaukseen myo inositoli kapseleita, ihan vaan sillä että niitä en oo koskaan vielä kokeillut, vaikka pähköistä sitä ilmeisesti myös saa, ja niitä oon parissa kierrossa syönyt tarkoituksella enemmän,varsinkin manteleita.
 
Onko onestepin testi? Jos on, niin minäkään en niillä saa ns. selkeää plussaa. Ehkä jos jonain päivänä kolmesti testaan, niin sattuu kohdalle kunnon plussa. Mutta tuollaisen näköisen testin varmistan vielä clearbluen digillä (vaaleanpunainen, yhtä hormonia mittaava) ja hymynaamaa näyttää.

Onko sinulla aiemmin ollut pitkiä kiertoja? Minulla kerran jäänyt menkat kokonaan välistä, olin silloin ulkomailla töissä ja todella stressaavaa aikaa, iso elämänmuutos. Palautui kyllä kierto takaisin, kun stressi helpotti.
Onestep joo. Pitää hankkia digitaalisia kans kunhan kierto alkaa taas. En ollut sellaisia tajunnut hankkia, luulin että noilla liuskoilla pärjäisi.

Ennen raskautta oli hormonikierukka, niin kierto oli suht säännöllinen. Raskauden jälkeen kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset, ja pcos on myös olemassa. Olis kiva että, edes kuukautiset tulisivat niin olis toiveita ovulaatiosta.

Silloin kun tuon vahvimman ovulaatiopaikan sain, vatsa ja rinnat oli todella kipeät pari päivää. Mut eipä siitä ota selvää mihin liittyi. Jännitän vatsallani, niin saattaapi olla sitäkin.

Tsemppiä kaikille! Helpottaa, kun voi jakaa näitä ajatuksia muille :)
 
No tämä oli kieltämättä kiva kuulla!

Nyt vain on sellanen pieni masisepätoivofiilis. Tein aamupissasta herkän testin, näen siitä JOTAIN ja välillä kuvittelen että jopa vähän punertaa, mutta tuntuu että herkkään testiin olis pitänyt tulla selkeämmin jotain näkyviin jos raskaana olisin. Toisaalta, dpo vasta 9. Miksei sitä malta odottaa testaamisen kanssa lähemmäksi menkkojen alkua?!
Hei ei kannata täysin masentua, koska jostain ihmeen syystä mulla näkyy parhaiten pc:ssä vaikka ei ole herkkä testi! Siis dpo 9 mulla rfsu:n herkässä puikossa vaan juuri ja juuri erottuva heikko haamu, josta ei kuivuttuaan jäänyt oikeastaan mitään jälkeä. Sen sijaan samana päivänä pc näytti jo ihan selkeästi erottuvaa vaaleanpunaista haamuilijaa. En tiedä millä logiikalla, mutta näin kuitenkin on. Ja eilen pc antoi jo melko vahvan viivan, rfsu herkkä nyt näkyvän mutta haaleahkon. Toivotaan että sielläkin plussa pärähtäisi :love:

ON. Dpo 12 ja melkoista menkkamaista juilimista on vähän aaltoillen. Valkkaria myös lorahdellut silleen, että oon jo paristi ollut ihan satavarma että nyt tuli verta. Toivotaan että tää on jotain raskauteen liittyvää eikä enteile vuotoa. :notworthy:Näitä samanlaisia tuntemuksia tosin on ollut jo monta päivää.
 
@helmikorvakoru toivotaan, että mahatuntemukset ja valkkari liittyy raskauteen! :)

On: Tylsä alkukierto takana. Nyt on aivan kaameat ovulaatiokivut, ja ekaa kertaa ikinä oikealla puolella :O Ehkä gelee onnistui saamaan ovulaation tältäkin puolelta, kun aina ennen on tuntunut vain vasemmalla. Ja siis, sattuuko teillä muilla ovulaatio enemmän kuin menkkakivut? Pohdituttaa siis, että onkohan ihan normaalia..

Mut voi lisätä piinalistalle dpo 0 tänään.
 
Nuorena äidiksi
Onpas piinaallista seurata vierestä kun itse odottelee. Äh, hemmetti. Turhautunut fiilis iski ja suorastaa vituttaa tää odottelu :S ja vituttaa ku kotona kaikki on aiva sekasin, mikää ei mee putkee (ostettii kaappi ja nyt se on myyty jolleki toiselle eli me joudutaa oottaa omaa 3 viikkoa..) et joo, lohduttaudun sillä et joku teistä saa +!
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Testasin tänään rfsu:n herkällä ja negahan se oli. Testasin viel päiväpissasta. En tajua miksi pitää, vaikka tietää, et hyvin suurella todennäköisyydellä se on nega. :ROFLMAO:Seuraava testailu menee ma tai ti päivälle.
Repäisykivut jatkuu, venytellessä ja äkkinäisissä liikkeissä repäisee ikävästi. Menkkamaisia kipuja ei ole yhtään, vihlontaa on nivusten seudulla, rinnat ok, flunssa jatkuu, samoin hiiva(lääkkeestä huolimatta) Ei auta kuin saada taas ajatukset tästä pois:):unsure:
 
@helmikorvakoru no tuokin helpotti kovasti mieltä, ettei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon! Pitää testailla PC:llä huomenna ja ylihuomenna.
Toivottavasti sulla valkovuoto ja jomotukset on vaan normaalia raskauteen liittyvää, uskoisin että on :)

Täälläkin valahtelee paksua valkovuotoa tosi runsaasti, välillä tulee ihan jäätävä määrä.. eikä tällästä muissa kierroissa oo ollut. On outo olo kun tyyliin parin minuutin välein oon satavarma että jotain tuonne masuun tekee pesää ja sitten taas oon varma että kuvittelen kaiken! Argh, miten piinaavaa..
 
Tupsupipo25
Täällä vaikuttaa monella niin lupaavalta! <3 Plussatestejä odotellessa!

Minut saa poistaa piinailijoista ja merkata kp 1 tälle päivälle.

Tiesin jo dpo 7, ettei tässö kierrossa tärpännyt, kun valkkari kuivahti täysin. Esikoisen raskaudessa vuosin valkkaria kuin pato dpo 7 eteenpäin. Dpo 10 ja dpo 11 tein negatestit, ja toivoin vain hurjasti, että luteaali pitenisi, en siis testannut enää. Ennen esikoisen raskautta luteaalini oli aina 14 päivää, raskauden jälkeen se on ollut 12 päivää. Toivon, että jotain positiivista tapahtuu, kun luteaali onkin nyt viimeiset 2 kiertoa ollut 13 päivää. Imetän edelleen esikoista, mutta ovis kuitenkin tapahtuu, kun testit näyttävät selkeän positiivisen, oviskivut ovat kovat ja lämmöt nousee selkeästi oviksen jälkeen. Tekisi mieli lopettaa imetys, jos se auttaisi tärppäämiseen, vaikka tuskin vaikuttaa, kun ovulaatio tapahtuu.

Harmitus on todella kova, mutta onneksi tässä kierrossa ei oireiden perusteella tullut edes odotukset korkealla. Uuteen kiertoon paremmalla onnella siis!
Tsemppiä! Pakko kommentoida tuohon luteaalivaiheeseen. Itse koin juuri positiivisen yllätyksen kun plussasin tässä kierrossa, jossa ovis tuli kp20/28. Kierto oli kolmas synnytyksen jälkeen ja imetän vielä esikoista (kohta 7 kk) noin 5-6 krt päivässä. Kaikissa kierroissa synnytyksen jälkeen on tosiaan luteaalivaihe jäänyt tosi lyhyeksi (tai ennemmin ovis tapahtunu myöhään kiertoon nähden, joka on aina ollut kellontarkka 28 pv) ja olin itse melko varma ettei raskautuminen onnistuisi ellei luteaali pitenisi. Kävi myös mielessä imetyksen lopettaminen, mutta onneksi en näin tehnyt. Nyt rv 4+2 ja digiin tuli raskaana 2-3 <3 Toivottavasti sinullakin tärppää pian, ja onhan tuo sun luteaali kuitenkin ihan eri luokkaa, joten toivoa todellakin on! :)
 
Testasin tänään rfsu:n herkällä ja negahan se oli. Testasin viel päiväpissasta. En tajua miksi pitää, vaikka tietää, et hyvin suurella todennäköisyydellä se on nega. Seuraava testailu menee ma tai ti päivälle.
Repäisykivut jatkuu, venytellessä ja äkkinäisissä liikkeissä repäisee ikävästi. Menkkamaisia kipuja ei ole yhtään, vihlontaa on nivusten seudulla, rinnat ok, flunssa jatkuu, samoin hiiva(lääkkeestä huolimatta) Ei auta kuin saada taas ajatukset tästä pois
Jospa se vielä tulee
Ittel tuntuu et pyyhkeen vois heittää kehään:/
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja Nokare
@helmikorvakoru toivotaan, että mahatuntemukset ja valkkari liittyy raskauteen!

On: Tylsä alkukierto takana. Nyt on aivan kaameat ovulaatiokivut, ja ekaa kertaa ikinä oikealla puolella :O Ehkä gelee onnistui saamaan ovulaation tältäkin puolelta, kun aina ennen on tuntunut vain vasemmalla. Ja siis, sattuuko teillä muilla ovulaatio enemmän kuin menkkakivut? Pohdituttaa siis, että onkohan ihan normaalia..

Mut voi lisätä piinalistalle dpo 0 tänään.
Juurikin aamulla päivitin että oli kivuliain ovis ikinä. Mulla se sanotaan et sattuu n.joka toinen kk ja sen päivän oon ihan poissa pelistä ja tuskainen. Polttavaa kipua ja jomottelua sekä vatsa turpoo. Astuminen ja käveleminen ihan sattuu, saatikka joku autolla matkustaminen...
Tänään oonkin jo nukkunut päikkärit kun viime yö niin rankka noiden kipujen kanssa...toivottavasti ei tarvinu turhaan kärsiä ❤
Menkkakipuja mulla sit taas ei oo juurilainkaan.
 
Täällä on ollutkin vilkasta keskustelua. Olen käynyt lukemassa ja jännään kyllä kaikkien puolesta. ❤

Mulla on ollut tosi raskas viikko. Flunssa vei loputkin voimat, ja edelleen on raskas suru. En tiedä miten tämän asian käsittelyssä oikein kannattaisi edetä. Kaikki on vielä niin hurjan tuoretta, ja silti tuntuu että uudesta raskaudesta saisi myös jonkinlaisen uuden alun kaikelle, katseen kohti tulevaa. Tänään olen muistellut myös niitä 8 vuoden takaisen keskenmenon jälkimaininkeja, ja miten isolta se asia tuntui silloin. Aika on parantanut paljon. Vauvan menettämisen suru ei varmasti koskaan parane, mutta pakko on yrittää jatkaa eteenpäin.

Ostin tänään pari rfsu:n herkempää testiä, ja pohdin milloin niillä kannattaisi edes yrittää testata, etteivät ihan hukkaan mene. Kierron pituudesta ei siis ole tietoa, ja menkat alkaneet 21.8. Alkuviikosta tuskin vielä kannattaa. Milloinkas te muut olette avanneet testilabran? Tuskastuttaa tämä toimettomuus.
 
Täällä on ollutkin vilkasta keskustelua. Olen käynyt lukemassa ja jännään kyllä kaikkien puolesta.

Mulla on ollut tosi raskas viikko. Flunssa vei loputkin voimat, ja edelleen on raskas suru. En tiedä miten tämän asian käsittelyssä oikein kannattaisi edetä. Kaikki on vielä niin hurjan tuoretta, ja silti tuntuu että uudesta raskaudesta saisi myös jonkinlaisen uuden alun kaikelle, katseen kohti tulevaa. Tänään olen muistellut myös niitä 8 vuoden takaisen keskenmenon jälkimaininkeja, ja miten isolta se asia tuntui silloin. Aika on parantanut paljon. Vauvan menettämisen suru ei varmasti koskaan parane, mutta pakko on yrittää jatkaa eteenpäin.

Ostin tänään pari rfsu:n herkempää testiä, ja pohdin milloin niillä kannattaisi edes yrittää testata, etteivät ihan hukkaan mene. Kierron pituudesta ei siis ole tietoa, ja menkat alkaneet 21.8. Alkuviikosta tuskin vielä kannattaa. Milloinkas te muut olette avanneet testilabran? Tuskastuttaa tämä toimettomuus.
Oletko vielä ehtinyt ottaa yhteyttä mihinkään, pääsisi juttelemaan. Voisi saada keinoja, miten lähteä käymään läpi niitä erilaisia tunteita. Tsemppiä ja toivon teille onnistumista ❤ Minulla ei ole tapana testata, muutaman kerran olen testaillut, kun menkat olleet myöhässä ja nyt testaan varalta, kun hoidot menossa.
 
Tsemppiä! Pakko kommentoida tuohon luteaalivaiheeseen. Itse koin juuri positiivisen yllätyksen kun plussasin tässä kierrossa, jossa ovis tuli kp20/28. Kierto oli kolmas synnytyksen jälkeen ja imetän vielä esikoista (kohta 7 kk) noin 5-6 krt päivässä. Kaikissa kierroissa synnytyksen jälkeen on tosiaan luteaalivaihe jäänyt tosi lyhyeksi (tai ennemmin ovis tapahtunu myöhään kiertoon nähden, joka on aina ollut kellontarkka 28 pv) ja olin itse melko varma ettei raskautuminen onnistuisi ellei luteaali pitenisi. Kävi myös mielessä imetyksen lopettaminen, mutta onneksi en näin tehnyt. Nyt rv 4+2 ja digiin tuli raskaana 2-3 <3 Toivottavasti sinullakin tärppää pian, ja onhan tuo sun luteaali kuitenkin ihan eri luokkaa, joten toivoa todellakin on!
Onnea plussasta! :love:Millä kp:llä testasit, jos saa kysyä? :) Mulla kans ovis oli kp 20 ja kierron pituus ei tiedossa, kun edellinen oli vain 23 päivää. Nyt on jo onneksi kp 26, eli saanut edes vähän pituutta myös tälle jälkipuoliskolle.
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja KirJoh89
Tupsupipo25
Onnea plussasta! Millä kp:llä testasit, jos saa kysyä? Mulla kans ovis oli kp 20 ja kierron pituus ei tiedossa, kun edellinen oli vain 23 päivää. Nyt on jo onneksi kp 26, eli saanut edes vähän pituutta myös tälle jälkipuoliskolle.
Kiitos! :) Kp29 testasin herkällä testillä, sillon tuli haamujen haamu. Kp31 ei enää tarvinu tihrustella (pc) :D Toivotaan sulle pitenevää luteaalia!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Earhart
Oletko vielä ehtinyt ottaa yhteyttä mihinkään, pääsisi juttelemaan. Voisi saada keinoja, miten lähteä käymään läpi niitä erilaisia tunteita. Tsemppiä ja toivon teille onnistumista Minulla ei ole tapana testata, muutaman kerran olen testaillut, kun menkat olleet myöhässä ja nyt testaan varalta, kun hoidot menossa.
Kiitos. ❤ Oon jutellut kriisipalvelun kanssa säännöllisesti, ja sieltä nyt toistaiseksi apu. Ottavat äitipolille kuulemma vasta jos raskaudun uudelleen. Kohtukuoleman jälkeen oikea osoite olisi ollut siellä, mutta kätkytkuolema on kuulemma ihan eri asia. En uskalla vielä avata hoitokontaktia neuvolaan, kun pelkään että se vaikeuttaisi äitipolille pääsyä, josta uskon saavani parhaan avun. Jos raskautumisessa kestää, pitää tietysti miettiä asiaa uudelleen. Nyt vain toivon että tärppäisi mahdollisimman pian, että pääsisin pois tästä välitilasta, kun tulevaisuus on ihan auki.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Eepinen ja minttuni
Kiitos! Kp29 testasin herkällä testillä, sillon tuli haamujen haamu. Kp31 ei enää tarvinu tihrustella (pc) Toivotaan sulle pitenevää luteaalia!
Kiitos! Söin vuoden verran pillereitä ennen yritystä, joten tässä on muutaman kuukauden verran odotettu kierron tasaantumista.:sneaky: Jos menkat pysyy poissa, taidan kokeilla myös tuota kp 31 testausta. :) Joka tapauksessa tää kierto on jo pieni voitto pituutensa puolesta, vaikka ovis olikin jännässä paikassa (edellinen oli kp 10).
Ihanaa odotusta sulle! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mikähän mun alavatsaa vaivaa. Pieni itseni nostoliike sänkyä pitkin ylöspäin ja hirveät repäisykivut kohdun tienoilla, joka jatkui jomotteluna. Onkohan siellä kaikki hyvin? Menkat onneksi loppui eilen eivät sit loppupelissä olleet kun päivän pidemmät normaalista vaikka vuosikin todella paljon enemmän ja paljon enemmän hyytymiä kuin normaalisti. Toivottavasti siellä nyt tuon vuodon jälkeen mitään kehittyy. Letrotkin loppui jo. No torstaina on onneks taas ultra.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.09.2020 - Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Bb-8..................................kp 44/?
-Lounatuuli-.................kp 41/28-35
Kakkulapio.......................kp 40/?
Tiitiäinen87.....................kp 39/27
lulube..............................kp 35/29
Toive23.............................kp 33/28
Chai89............................kp 30/28-30
Aniaj..................................kp 27/28
Kirjoh89..........................kp 25/28
Mansikka3...................kp 24/34
Sabriiiina.......................kp 24/27-31
Nokare..........................kp 23/27-29
Jjenn...............................kp 21/29-33
Heemilia........................kp 20/25
SannuB.........................kp 20/28
Mäyh...............................kp 19/26-31
Kuumeilija40..................kp 18/27-28
Huumis................................kp 18/28-30
Alinna86...........................kp 16/26
Hamsteri20..................kp 16/27-28
Persikka123....................kp 16/32
Mamtobe........................kp 14/26-28
Mysteerio.......................kp 14/30
minttuni...........................kp 14/25
Goodway.......................kp 13/25-28
Iinanen.............................kp 12/24
Sinisilmät........................kp 12/27-28
Krippis...............................kp 11/22-24
Nipsuneiti83.................kp 10/29
Haaveilija-31.................kp 10/30
Eeva650.........................kp 9/28-42
Brunet82.......................kp 8/26-28
Tiukuna......................kp 7/30-33
Pandanen......................kp 2/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Titi-love....................................dpo 14
KirJoh89.................................dpo 12
Nokare....................................dpo 10
Heemilia..................................dpo 10
Aniaj...........................................dpo 9
Mansikka3............................dpo 8
Kuumeilija40.......................dpo 8
Sabriiiina.............................dpo 7 / pp 2
Kansallisrotta.....................dpo 7
neilikkaruusu.......................dpo 7
Minttuni.....................................dpo 2
Alinna86..................................dpo 2
Hamsteri20............................dpo 1
Iinanen.......................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Kissanminttu5 käyt läpi niin raskaita asioita, ettei sanat riitä ❤ Paljon voimia kaikkeen. Toivon pikaista raskautumista, että pääsette välivaiheesta pois ja eteenpäin ❤

@minttuni kiitos taas listan päivittelystä :)

On: eilen illalla otin sitten puolilasia viiniä, se humahti sellaisena aaltona päähän ja mun naama helotti tulipunaisena. Ja nyt aamulla krapulainen olo noin pienestä määrästä..?! Runsas valkovuoto ja mahan nipistelyt jatkuu. Niin ja nenä ollut tukossa kahtena iltana ja aivastelen jatkuvasti. Muuten ei oikeastaan mitään oloja. Päätin olla nyt kerrankin sitkeä ja odottelen uusintatestin kanssa huomiseen tai jos oikein sissi oon niin tiistaille :D En jaksa tihrustella noita tyhjiä testejä että onko siinä jotain vai kuvittelenko vaan.. tiistaina ainakin pitäisi jo jotain selvää näkyä jos on näkyäkseen.
 
Heippa!
Tulipa taukoa.. Ensin olin toisella puolella Suomea järjestämässä isoäidin hautajaisia ja siihen perään reilun viikon lomalla. Nyt alkaa paluu arkeen. Vielä en tiedä, mitä teen tämän palstan kanssa, joten ainakin tämän kierron voisin olla pois kiertolistalta (uusi kierto siis alkanut, vaikka listalle en ole päivittänyt). Niin vähänpä tiesin yritystä aloittaessa tästä piinaavasta odottelusta ja pettymyksistä toisten perään..

Tsemppiä kaikille ja onnea plussista!:love:
 

Yhteistyössä