Toiveissa vauva 2021

@Toive23 kyllä tuossa jotakin näkyy! Mikä dpo sulla on?

On. Vihdoinkin tuli ensi käynti aika ivf hoitoihin tän kuun lopulle! Oon nyt ihan onnessani, kun tämä projekti taas etenee:) Saa nähdä päästäänkö jo seuraavassa kierossa aloittamaan, on toki tiukka aloitus kun käynti aika on vaan paria päivää ennen kuin uusi kierto alkaa. Toki vaikuttaa mennäänkö pitkällä vai lyhyellä kaavalla hoitoihin. Onko täällä ketään, jolla olis tietoa millä perusteella valitaan ivf:ään pitkä tai lyhyt kaava?
 
@Mansikka3 Taisit kysellä näistä ovistesteistä plussanneilla. Tää on tänään aamulla eli dpo 11 dipattu. Mulle nää One Stepit ei mitään kirkuvan punaisia ja tummia viivoja oo antanut edes oviksen aikaan ja normaalisti muuten ollut ihan hailukoita viivoja. Viime kierrossa tähän aikaan toi testiviiva hädintuskin erottui. Jännä nähä että jos tää raskaus jatkuu, niin pärähtääkö jossain kohtaa oikeen tumma ovisplussa.

Mullakin oli suurinpiirtein saman vahvuinen sofi ovistestillä dbo4. Hmm.. Mut testit tuntuu olevan eri merkeillä kovin erilaisia.
 
Voi että harmittaa. Mulla tuli viikko tikutetun oviksen jälkeen vihlontaa alavatsaan ja päivä sen jälkeen ihan vähän tiputteluvuotoa, päättelin että ois kiinnittymistä kyse kun ikinä ei tuu viikko ennen kuukautisia mitään oireita. Myös rinnat tuli oviksen jälkeen todella kipeäksi.

Nyt dpo 10 ja neljä päivää kuukautisten alkuun tein negatiivisen RFSU:n varhaisen testin. Ei olis pitänyt testata, mutta testissä luki että neljä päivää ennen näyttää 95% varmuudella jos on raskaana. Eli eipä tainnut tärpätä ellen nyt kuulu tuohon 5% joukkoon. Toki on vasta dpo 10 ja kaikki mahdollista, mutta nyt vaan toivon että oisin malttanut odottaa ettei tarvitse pettyä monta kertaa samassa kierrossa.
Mulla kans kutakuinkin noin, nyt vasta haamun haamua kun kiinnittymisvuososta jo yli vko
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Nyt dbo6 on tullut kovin pettynyt tunne, että ei taaskaan kumminkaan tärpännyt. Mitään oireita ei ole ollut mistä ajattelisi että nyt onnistui. Tosin eihän kiinnittyminenkään todennäköisesti olisi vielä tapahtunut, mut jotenkin sitä vaan odottaa niin kovasti saavansa edes jotain merkkejä. Onneksi on tämä palsta jossa avautua ja myös saa aikaa kulumaan kun on mielenkiintoista luettavaa ja voi myös vertaistuen lisäksi jännittää toistenkin puolesta <3
 
Hei onko teillä kellään ollut raskausoireiden kaltaisia oireita, vaikka ette ole raskaana? Mietin, että voiskohan vauvakuume aiheuttaa sen, että tulee niinkuin valeraskausoireita. Jauhelihan paistaminen ällöttää, ruoka ei maistu, närästää yms. ja kuitenkin ihan normaalit, jopa runsaat menkat juuri loppumaisillaan eli raskaus ei ole mahdollinen. Googlailin jo valemenkkoja, mutta niiden pitäisi olla vaaleammat, oireettomat ja niukat. Nämä menkat eivät todellakaan olleet sellaiset. Eli tekeeköhän mieli nyt vaan tepposia?
 
Mä olen ollut kahdesti raskaana ja kummallakaan kerralla en olisi sitä mistään osannut arvata ennen kun menkat on olleet myöhässä, ei oo ollut mitään klassista rintojen arkuutta, metallinmakua suussa, väsymystä tai muuta mitä kuulee :D Vain täysin normaali olo. Mutta sitten kun en oo ollut raskaana oon kyllä ollut huomaavinani jos jonkinmoista oiretta, luulen että pms on syynä tähän!
 
Mä olen ollut kahdesti raskaana ja kummallakaan kerralla en olisi sitä mistään osannut arvata ennen kun menkat on olleet myöhässä, ei oo ollut mitään klassista rintojen arkuutta, metallinmakua suussa, väsymystä tai muuta mitä kuulee Vain täysin normaali olo. Mutta sitten kun en oo ollut raskaana oon kyllä ollut huomaavinani jos jonkinmoista oiretta, luulen että pms on syynä tähän!
Näin täytyiskin ajatella, ettei kaikille vaan tule oireita. Valkovuotoakaan ei tule housuun asti ja lämmötkään ei erityisen koholla ole, mutta korkeammalla kuitenkin kuin ennen ovista. Täytyy vain odotella.....
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Hei onko teillä kellään ollut raskausoireiden kaltaisia oireita, vaikka ette ole raskaana? Mietin, että voiskohan vauvakuume aiheuttaa sen, että tulee niinkuin valeraskausoireita. Jauhelihan paistaminen ällöttää, ruoka ei maistu, närästää yms. ja kuitenkin ihan normaalit, jopa runsaat menkat juuri loppumaisillaan eli raskaus ei ole mahdollinen. Googlailin jo valemenkkoja, mutta niiden pitäisi olla vaaleammat, oireettomat ja niukat. Nämä menkat eivät todellakaan olleet sellaiset. Eli tekeeköhän mieli nyt vaan tepposia?
Meillä vajaa 2 v yritystä takana ja tänä aikana ehtinyt olla jo varmaan "kaikki" raskausoireet ja en kertaakaan ole ollut raskaana :D Kehoa tarkkailee niin paljon ja tulee tietoiseksi kierron vaiheista. Aiemmin samat loppukierron oireet ei oo saanu niin paljon huomiota, kun ei asiaa ole miettinyt! Että oiskohan ne oireet olemassa muutenkin, mutta ei vaan ole ennen huomannut. Ainakin pahoinvointia mulla aiemminkin ollut, mut nyt vaan aina hoksaa sen liittyvän loppukiertoon jne.
 
Mä olen ollut kahdesti raskaana ja kummallakaan kerralla en olisi sitä mistään osannut arvata ennen kun menkat on olleet myöhässä, ei oo ollut mitään klassista rintojen arkuutta, metallinmakua suussa, väsymystä tai muuta mitä kuulee Vain täysin normaali olo. Mutta sitten kun en oo ollut raskaana oon kyllä ollut huomaavinani jos jonkinmoista oiretta, luulen että pms on syynä tähän!
Ja tosiaan tämä, viime kierrossa oli eka kertaa lääkitys tukemaan keltarauhasen toimintaa ja pms oireet oli tipotiessään, hyvin oireetonta oli siis ja paljon mukavempi niin! :)
 
Täällä kans monesti ollut ”raskausoireita” vaikka en raskaana sillon oo ollut :D pari viimeisintä kiertoa oli jos jonkinlaista oiretta loppukierrosta, pahoinvointia, tarkkaa hajuaistia ja rinnat kipeänä ihan kunnolla..
Nyt tässä kierrossa tuli kiinnittymisvuotoa(??) dpo6 ja rinnat ei oo tullut ollenkaan kosketuskipeiksi, niihin tulee ainostaan sellaisia jänniä viiltäviä tuikkaisuja, mutta kosketukselle ei tunnu yhtään aroilta, mikä mietityttää kun muistelisin että aiemmissa raskauksissa mulla olis ollut tissikipuja alusta saakka..? Lämpöjä en oo nyt mittaillut, mutta iho tuntuu tosi viileältä, iltaisin vaan tulee palelukohtauksia. Välillä on ihan varma tunne että on raskaana, sit taas tippuu maantasalle, että en mä voi olla! Ja eikös pitäisi olla sitä ja tätä oloa ja tissit kipeät ja ja..
Mutta tänään tullut hulluna paksua ja venyvää valkovuotoa O.O
Testejä nappasin kauppareissulta ja vaikka kuinka päätin testata vasta kun menkkojen pitäis alkaa niin huomenna dpo9 taidan kokeilla herkällä testillä xD
 
Täällä kans monesti ollut ”raskausoireita” vaikka en raskaana sillon oo ollut pari viimeisintä kiertoa oli jos jonkinlaista oiretta loppukierrosta, pahoinvointia, tarkkaa hajuaistia ja rinnat kipeänä ihan kunnolla..
Nyt tässä kierrossa tuli kiinnittymisvuotoa(??) dpo6 ja rinnat ei oo tullut ollenkaan kosketuskipeiksi, niihin tulee ainostaan sellaisia jänniä viiltäviä tuikkaisuja, mutta kosketukselle ei tunnu yhtään aroilta, mikä mietityttää kun muistelisin että aiemmissa raskauksissa mulla olis ollut tissikipuja alusta saakka..? Lämpöjä en oo nyt mittaillut, mutta iho tuntuu tosi viileältä, iltaisin vaan tulee palelukohtauksia. Välillä on ihan varma tunne että on raskaana, sit taas tippuu maantasalle, että en mä voi olla! Ja eikös pitäisi olla sitä ja tätä oloa ja tissit kipeät ja ja..
Mutta tänään tullut hulluna paksua ja venyvää valkovuotoa O.O
Testejä nappasin kauppareissulta ja vaikka kuinka päätin testata vasta kun menkkojen pitäis alkaa niin huomenna dpo9 taidan kokeilla herkällä testillä xD
Nyt sormet ja varpaat pystyssä sinulle että plussaat <3
 
Kiitos @Mansikka3 Toivotaan parasta, ja sitä toivon joka ikiselle tänne

@pioni89 jännää on! Mulla kyllä iski nyt joku ihme masis että en mä oo kuitenkaan, kun tänään ei yhtään palella ja lämpö näytti 36.5. Jotenkin kaipais sitä kuumeista oloa ja että mittari näyttäis vähintään 37. Hitsi kun osais vaan ottaa rennosti!
Samaa tuskailen, et miten pystyis nyt ottamaan vaan rennosti! Alkanut tänään illalla rinnat nipistelemään ikävästi. Katotaan, ni oon aamulla pissimäs tikkuun. Taidan juoda lasillisen viiniä ja yrittää saada ajatukset muualle o_O (y)
 
Mun täytyy myöntää että tein jo testin kun kävin kaupassa, ja negaa se näytti. x)
(dpo8 ja n. 1,5h pidätyksellä)
En vielä heitä kirvestä kaivoon kun vielä niin aikaista, mut näin nämä kierrot tässä on nyt mennyt että oon alkanu aikasin testaileen ja tehnyt monta päivää negaa kunnes menkat alkaa. Vaikea kuvutella edes tärppiä.:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23

Pakko päästä jakamaan tämä johonkin, eikä vaan yksin pyöritellä.

Kuukautiset jäivät elokuulta väliin, ja raskaustestit näyttää negaa. Kokeilin ekaa kertaa tikuttaa ovulaatiota, ja kuvassa vahvin viiva jonka sain. Tuon jälkeen hiipui. Ymmärtäisin, että ainakaan vielä ovulaatio ei tullut. Nyt ilmeisesti menossa kierron päivä 64.

Tuntuu todella turhauttavalta . Tuntuu, että pitäisi jotain radikaalia muuttaa esimerkiksi elämäntavoissa että kierto tasaantuisi.
 

Pakko päästä jakamaan tämä johonkin, eikä vaan yksin pyöritellä.

Kuukautiset jäivät elokuulta väliin, ja raskaustestit näyttää negaa. Kokeilin ekaa kertaa tikuttaa ovulaatiota, ja kuvassa vahvin viiva jonka sain. Tuon jälkeen hiipui. Ymmärtäisin, että ainakaan vielä ovulaatio ei tullut. Nyt ilmeisesti menossa kierron päivä 64.

Tuntuu todella turhauttavalta . Tuntuu, että pitäisi jotain radikaalia muuttaa esimerkiksi elämäntavoissa että kierto tasaantuisi.
Onko onestepin testi? Jos on, niin minäkään en niillä saa ns. selkeää plussaa. Ehkä jos jonain päivänä kolmesti testaan, niin sattuu kohdalle kunnon plussa. Mutta tuollaisen näköisen testin varmistan vielä clearbluen digillä (vaaleanpunainen, yhtä hormonia mittaava) ja hymynaamaa näyttää.

Onko sinulla aiemmin ollut pitkiä kiertoja? Minulla kerran jäänyt menkat kokonaan välistä, olin silloin ulkomailla töissä ja todella stressaavaa aikaa, iso elämänmuutos. Palautui kyllä kierto takaisin, kun stressi helpotti.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.09.2020 - Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Bb-8..................................kp 43/?
-Lounatuuli-.................kp 40/28-35
Kakkulapio.......................kp 39/?
Tiitiäinen87.....................kp 38/27
lulube..............................kp 34/29
Toive23.............................kp 32/28
Chai89............................kp 29/28-30
Aniaj..................................kp 26/28
Helmikorvakoru........kp 26/27-28
Kirjoh89..........................kp 24/28
Mansikka3...................kp 23/34
Sabriiiina.......................kp 23/27-31
Nokare..........................kp 22/27-29
Jjenn...............................kp 20/29-33
Heemilia........................kp 19/25
SannuB.........................kp 19/28
Mäyh...............................kp 18/26-31
Kuumeilija40..................kp 17/27-28
Huumis................................kp 17/28-30
Alinna86...........................kp 15/26
Hamsteri20..................kp 15/27-28
Persikka123....................kp 15/32
Mamtobe........................kp 13/26-28
Mysteerio.......................kp 13/30
minttuni...........................kp 13/25
Goodway.......................kp 12/25-28
Iinanen.............................kp 11/24
Sinisilmät........................kp 11/27-28
Krippis...............................kp 10/22-24
Nipsuneiti83.................kp 9/29
Haaveilija-31.................kp 9/30
Eeva650.........................kp 8/28-42
Brunet82.......................kp 7/26-28
Tiukuna......................kp 6/30-33
Pandanen......................kp 1/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Titi-love....................................dpo 13
Helmikorvakoru.................dpo 12
KirJoh89.................................dpo 11
Nokare....................................dpo 9
Heemilia..................................dpo 9
Aniaj...........................................dpo 8
Mansikka3............................dpo 7
Kuumeilija40.......................dpo 7
Sabriiiina.............................dpo 6 / pp 1
Kansallisrotta.....................dpo 6
neilikkaruusu.....................dpo 5
Minttuni...................................dpo 1
Alinna86..................................dpo 1
Hamsteri20............................dpo 0
dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä