vierailija
Kuin myös!Joo onhan tämä tätä jännäämistä ja odottelua! Eikä ole itsekkään mikään kärsivällisyyden perikuva xD Onnea matkaan teille!
Kuin myös!Joo onhan tämä tätä jännäämistä ja odottelua! Eikä ole itsekkään mikään kärsivällisyyden perikuva xD Onnea matkaan teille!
Äsken parin tunnin pidätyksellä suht yhtä vahvat viivat: https://aijaa.com/V95ymXHei te jo juuri raskautuneet. Miltä teillä näyttää ovulaatiotesti tällä hetkellä? Kuvia?
Eli ei välttämättä muutu heti yhtätummiksi.. Mielenkiintoista näitä seurata. Kiitos kuvasta!Äsken parin tunnin pidätyksellä suht yhtä vahvat viivat: https://aijaa.com/V95ymX
Edit: nyt aamusta muistin, et tein pari päivää sit kans ovistestin ja sillo vielä viiva oli paljon vaaleampi, mut näkyvä.
Heips, Turun Felicitas sivuilla näin ton tarjouksen ja jostain syystä facessakin tulee vastaan mainoksena aina silloin tällöin. Kannattaa soittaa ja kysyäOnnea plussista
Täällä taustalla pyörin ku on nää menkat runsaana päällä. Ei paljoa kerrottavaa tässä vaiheessa.
Mistä löysitte fecitaksen alennuksen tälle kuulle? Pitäis se hyödyntää kyllä jos vaan näkisin sen jossain!
Samaistun tohon testailuhimoon. Jotain on pakko päästä uittamaan Mutta toivotaan että enteilis hyvää, on kyllä vahva viiva!https://aijaa.com/pRlD4i dpo7 ovistesti. Älkää kysykö, mikä aivopieru tämä oli..mul vaikeeta olla testaamatta
Miksi näyttää näinkin tummaa, vaik menkat tulos vast ensi viikolla.
No ite join dpo1 ihan hyvillä mielin. En oo ajatellut sen olevan paha juttu. En tiedä tosin onko? Sain rentouduttua tosi hyvin!Dpo 2, joisitteko alkoholia? Suht reilusti.. mulla on pari kertaa vuodessa mahdollisuus juoda ja tänään nyt on se päivä. Pyörittelen päässä että voiko se estää hedelmöittymisen tai kiinnittymisen.
Mulla tässä plussakierrossa oli ihan samoja oireita samoilla päivillä. Ja se alamahan ja alaselän vähän menkkatyylinen jomottelu jatkuu edelleen nyt dpo 11, alkoi ehkä dpo 7. Toivotaan että olis hyviä merkkejä sullakin!! Millon meinasit testata?Omaa napaa ja piinapäivitystä! En tiiä ehkä vertaistukea myös? xD
Dpo 7-8. Eli eilen alkoi aristaa rintoja ja myös teki mieli vettä kokoajan. Olen kahtena yönä herännyt vessaan enkä koskaan tee sitä! Toisaalta olen myös yrittänyt elää hieman terveellisemmällä ruokavaliolla joten huomaamatta ehkä veden juontikin lisääntynyt.
Sängyssä maatessa myös tunsin pientä jomotusta alavatsassa.
Näin myös kamalaa unta js heräsin kun itkin unessa niin kovasti.
Tänään rinnat arat ja vähän turvonneet.
Eli mieli tekee tepposia ja toivoo että nää olis hyviä merkkejä. Toisaalta kun samat oireet voi olla ennen menkkoja joten lopputulos voi nyt olla vielä mikä vain.
Aattelin vaan jakaa omia fiiliksiä!
Mites muilla piinailijoilla?
Hyvältä kuulostaa sun oireet!Omaa napaa ja piinapäivitystä! En tiiä ehkä vertaistukea myös? xD
Dpo 7-8. Eli eilen alkoi aristaa rintoja ja myös teki mieli vettä kokoajan. Olen kahtena yönä herännyt vessaan enkä koskaan tee sitä! Toisaalta olen myös yrittänyt elää hieman terveellisemmällä ruokavaliolla joten huomaamatta ehkä veden juontikin lisääntynyt.
Sängyssä maatessa myös tunsin pientä jomotusta alavatsassa.
Näin myös kamalaa unta js heräsin kun itkin unessa niin kovasti.
Tänään rinnat arat ja vähän turvonneet.
Eli mieli tekee tepposia ja toivoo että nää olis hyviä merkkejä. Toisaalta kun samat oireet voi olla ennen menkkoja joten lopputulos voi nyt olla vielä mikä vain.
Aattelin vaan jakaa omia fiiliksiä!
Mites muilla piinailijoilla?
Tänään lähden testikaupoille ja luulen että en malta oottaa kauhean kauaa xD vaikka ajatus oli ensin odotella aivan viimeiseen saakka. Mutta onhan se nyt jännää puuhaa se testailukin!Mulla tässä plussakierrossa oli ihan samoja oireita samoilla päivillä. Ja se alamahan ja alaselän vähän menkkatyylinen jomottelu jatkuu edelleen nyt dpo 11, alkoi ehkä dpo 7. Toivotaan että olis hyviä merkkejä sullakin!! Millon meinasit testata?
Vitsi, pidän peukkuja!Hyvältä kuulostaa sun oireet!
Mulla dpo7 ja flunssa! Ihan tööt vetämätön olo, ei kamalasti räkää, mut kipeä olo. Rinnat tuntuu olevan aika normaalit. Nivusissa vihloo puolin ja toisin ja aivastaessa tulee välillä kova repäisevä kipu. Vatsa aivan kuralla. Mukavaa sanoisinko. Tekis mieli uittaa kaikki testit
Mä olin viikko oviksesta ystävän häissä ja en kyllä ollut kuivin suin ehkä se olikin se juttu, miksi kiinnittyi matkaanDpo 2, joisitteko alkoholia? Suht reilusti.. mulla on pari kertaa vuodessa mahdollisuus juoda ja tänään nyt on se päivä. Pyörittelen päässä että voiko se estää hedelmöittymisen tai kiinnittymisen.
Noonni. Saa nähdä kuin käy. Miehelle tuli just 2 viikkoo saikkua mis ei saa istua tai hikoilla. :/ helvetti mikä tuuri. Toivottavasti se ei tarkota et lykkääntyy koko juttu, olis tosi harmillista sit ku haluis nii kovin päästä ns. Tositoimiin
Mulla dpo 4 ja ajattelin kyllä itse muutaman juoda, kun sellainen fiilis kerran on. Ei vielä ole edes kiinnittynyt, jos on edes hedelmöittynyt. Tosin kännejä en juo koskaan, kun kroppa ei sellaista kestä, niin määrät on yleensä aika maltillisia.Dpo 2, joisitteko alkoholia? Suht reilusti.. mulla on pari kertaa vuodessa mahdollisuus juoda ja tänään nyt on se päivä. Pyörittelen päässä että voiko se estää hedelmöittymisen tai kiinnittymisen.