Toiveissa vauva 2021

Inssi tehty. Olihan ne tietysti kasvanut 3mm molemmat pienemmät follikkelit päivässä (siis mitä ihmettä enemmän kun normaalisti). Eli oli kolme follikkelia. Piti siis ennen inssiä puhkoa yks niistä follikkeleista. Onneks ei ollut paha operaatio. Ainoa harmitus mulla oli et A+B siittiöitä oli tällä kertaa vain 3,4miljoonaa. (Viimeksi 50miljoonaa). Toki ne on pestyjä et oli tuokin lääkärin mukaan "ihan ok". Nyt vana taas piinaillaan.

Puhuttiin lääkärin kanssa tulevasta ja sanoi et yks inssi kannattaa vielä tehdä. (Mut vaan yks) Nyt siis tiukka toivo onnistumiselle koska muuten joudutaan ens kierron jälkeen rahan säästö tauolle :/.
 
Viimeksi muokattu:
Inssi tehty. Olihan ne tietysti kasvanut 3mm molemmat pienemmät follikkelit päivässä (siis mitä ihmettä enemmän kun normaalisti). Eli oli kolme follikkelia. Piti siis ennen inssiä puhkoa yks niistä follikkeleista. Onneks ei ollut paha operaatio. Ainoa harmitus mulla oli et A+B siittiöitä oli tällä kertaa vain 3,4miljoonaa. (Viimeksi 50miljoonaa). Toki ne on pestyjä et oli tuokin lääkärin mukaan "ihan ok". Nyt vana taas piinaillaan.

Puhuttiin lääkärin kanssa tulevasta ja sanoi et yks inssi kannattaa vielä tehdä. (Mut vaan yks) Nyt siis tiukka toivo onnistumiselle koska muuten joudutaan ens kierron jälkeen rahan säästö tauolle :/.

Pakko myös jatkaa et tää on ihan hassua. Pitäis olla onnellinen ja toiveikas kun inssi on tehty, mut se et lääkäri sanoo et inssiå ei kannata kokeilla enää kun kerran ( koska tapana heillä on ollut tehdä 3-4 inssiä,) meinaa rikkoa mut ihan täysin :( Mun sydän meinaa särkyä siitä ajatuksesta et jos nyt tai ens kierrossa ei tärppää nii joutuu varmaan puolisenkin vuotta taas odottamaan. Tää on oikeesti ihan naurettavaa et oon näin herkillä tästä et meinaan vaan pillittää vaikka pitäis olla innoissaan ja odottava fiilis.
 
Kokeillaan meneekö oikein pomppaan siis mukaan

SABRIIIINA ya 8-9/20, 4 lapsi, miehen 2 lapsi

SABRIIIINA kp 1/27-31


en nyt tiiä laitanko elo vai syyskuun, siirto on syyskuussa kuitenkin. Mä nyt varmaan päivittelen oviksenkin sitten, vaikko dpo 5 tai 6 mahdollinen siirto on mutta ihmetellään sitten lisää :D
 
Pakko myös jatkaa et tää on ihan hassua. Pitäis olla onnellinen ja toiveikas kun inssi on tehty, mut se et lääkäri sanoo et inssiå ei kannata kokeilla enää kun kerran ( koska tapana heillä on ollut tehdä 3-4 inssiä,) meinaa rikkoa mut ihan täysin Mun sydän meinaa särkyä siitä ajatuksesta et jos nyt tai ens kierrossa ei tärppää nii joutuu varmaan puolisenkin vuotta taas odottamaan. Tää on oikeesti ihan naurettavaa et oon näin herkillä tästä et meinaan vaan pillittää vaikka pitäis olla innoissaan ja odottava fiilis.
Toivotaan että tärppi käy! :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Onko kukaan käyttänyt vanhaksi menneitä testejä? Toimiiko ihan hyvin? Mulla löytyisi tuolta kaapista nippu ja aattelin niillä koittaa kartoittaa kiertoa.

Onnea plussanneilla ja tsemppiä muille! Täällä taustalla lueskelen melkein päivittäin.

En saa muuten hymiöitä toimii puhelimella, onko siihen joku juju vai toimiiko vain koneella?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko kukaan käyttänyt vanhaksi menneitä testejä? Toimiiko ihan hyvin? Mulla löytyisi tuolta kaapista nippu ja aattelin niillä koittaa kartoittaa kiertoa.

Onnea plussanneilla ja tsemppiä muille! Täällä taustalla lueskelen melkein päivittäin.

En saa muuten hymiöitä toimii puhelimella, onko siihen joku juju vai toimiiko vain koneella?
Mä oon saanu aikasemmi hymiöt toimiin kun ne laittaa ihan vikana ja värit ihan puhelimellakin mut nyt tällä viikkoo ei jostain syystä oo kumpikaan toiminu..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja lillium
Kiitos kaikille ihanista tsemppiviesteistä, ootte parhaita ♥ Onneksi on nyt jo vähän harmitus helpottanut ja ajatukset kääntyneet uuteen kiertoon. Menkatkin jo lähes loppuivat, mulla on kivan helpot 3-4 pvän menkat. Ajattelin huvikseni tässä kierrossa kokeilla greippimehua, vaikka en ihan varma ookaan uskonko näihin ”poppaskonsteihin”. Tuskin siitä haittaakaan on ja tuntuupahan ainakin että tekee jotain asiaa edistääkseen.:D

Ja suurensuuret onnittelut plussista, ihana kattoa noita testikuvia! ♥ :love: Ja pahoittelut myös muille itseni kanssa uuteen kiertoon joutuneille. :cry:Toivotaan että tulis oikea toukovauvojen aalto:love:
 
Mun mielestä poppaskonsteja kannattaa kokeilla vaikka ihan vaan siksi, että placebo on maailman vahvin lääke. Taas on sivuttu tässäkin keskustelussa stressiä, ja poppaskonstin käyttö voi tuoda tunteen että tekee asialle jotain konkreettista ja edistää omaa raskautumista. Tämä voi vähentää stressiä, ja sitä kautta hormonitoiminta toimii paremmin. Toisaalta jos pillereistä ja pulvereista aiheutuu stressiä, niitä ei ehkä kannata käyttää. Kukin tavallaan!
 
Mun mielestä poppaskonsteja kannattaa kokeilla vaikka ihan vaan siksi, että placebo on maailman vahvin lääke. Taas on sivuttu tässäkin keskustelussa stressiä, ja poppaskonstin käyttö voi tuoda tunteen että tekee asialle jotain konkreettista ja edistää omaa raskautumista. Tämä voi vähentää stressiä, ja sitä kautta hormonitoiminta toimii paremmin. Toisaalta jos pillereistä ja pulvereista aiheutuu stressiä, niitä ei ehkä kannata käyttää. Kukin tavallaan!
Tästä oon niin samaa mieltä! Tuntui, että helpotti stressiä ja nosti onnistumisen tuntua kun oli jos mitä poppaskonstia käytössä. Tuntui siltä, että ei voi jättää nyt kokeilematta tai muuten ajattelisi, että just se joku juttu olis voinut tuoda plussan.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Laitan uudelleen kuvan aamun rfsun testistä, näkyy ehkä paremmin ja toisessa kuvassa on tän päivän pc ovis ja raskaustesti.. toi aijaa syö kyllä kuvista hyvin noi viivat pois. Mä näen siis kännykällä hyvin viivat jokaisessa testissä. Mutta en oikein aijaan kautta..argh


Tässä kaivoin vanhasta keskustelusta

Viikkoja tuossa ehkä 3+ ovis ollu joskus kp 16 siitä 5 tai 6 päivää niin oli siirto ja siirrosta 6 päivää niin tein ovis ja raskaustestin. Digi näytti hymynaamaa tuolloin :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Inssi tehty. Olihan ne tietysti kasvanut 3mm molemmat pienemmät follikkelit päivässä (siis mitä ihmettä enemmän kun normaalisti). Eli oli kolme follikkelia. Piti siis ennen inssiä puhkoa yks niistä follikkeleista. Onneks ei ollut paha operaatio. Ainoa harmitus mulla oli et A+B siittiöitä oli tällä kertaa vain 3,4miljoonaa. (Viimeksi 50miljoonaa). Toki ne on pestyjä et oli tuokin lääkärin mukaan "ihan ok". Nyt vana taas piinaillaan.

Puhuttiin lääkärin kanssa tulevasta ja sanoi et yks inssi kannattaa vielä tehdä. (Mut vaan yks) Nyt siis tiukka toivo onnistumiselle koska muuten joudutaan ens kierron jälkeen rahan säästö tauolle :/.
Toivotaan, että tärppää nyt!!! ❤ En ollut kuullutkaan, että follin voi myös puhkaista, jos on liikaa. Täällä oppii paljon uutta! :) Tuo 3,4miljoona pestyissä on ymmärtääkseni ok, määrä tippuu radikaalisti pesussa, mutta ovat sitten hyvin liikkuvia! Yhden tarvii päästä perille! Nyt kaikki peukut pystyssä täällä! :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Pakko myös jatkaa et tää on ihan hassua. Pitäis olla onnellinen ja toiveikas kun inssi on tehty, mut se et lääkäri sanoo et inssiå ei kannata kokeilla enää kun kerran ( koska tapana heillä on ollut tehdä 3-4 inssiä,) meinaa rikkoa mut ihan täysin :( Mun sydän meinaa särkyä siitä ajatuksesta et jos nyt tai ens kierrossa ei tärppää nii joutuu varmaan puolisenkin vuotta taas odottamaan. Tää on oikeesti ihan naurettavaa et oon näin herkillä tästä et meinaan vaan pillittää vaikka pitäis olla innoissaan ja odottava fiilis.
Olitkin jatkanut vielä, kannattaisi mun lukea viestit ennen kommentointia, mutta tulee nyt useampia viestejä, heh. Joo mutta siis ihan sama fiilis itellä, että pitäisi olla toiveikas ja uskoa, mutta kuitenkaan en näin toimi.. :/
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Onko kukaan käyttänyt vanhaksi menneitä testejä? Toimiiko ihan hyvin? Mulla löytyisi tuolta kaapista nippu ja aattelin niillä koittaa kartoittaa kiertoa.

Onnea plussanneilla ja tsemppiä muille! Täällä taustalla lueskelen melkein päivittäin.

En saa muuten hymiöitä toimii puhelimella, onko siihen joku juju vai toimiiko vain koneella?
Minulla ei toimi hymiövalikko ollenkaan. Käytän niitä, mitkä osaan kirjoittaa. Yhteen : ) :) : ( :( : D :D ( y ) (y) : L O L : :LOL:
 
Kokemuksia royal gelestä? Mä tilasin nyt niitä. Kun maca jauhetta en pysty syömään on niin järkyn makuista.
Minulla oli nyt toista kiertoa käytössä ja tärppäsi! Yritystä olis tullut ens kuussa vuosi ja yksi tuulimunaraskaus tämän aikana. Aina oon tuntenut oviksen selvästi, mutta nämä kaks ovista geleen kans on olleet jotain aivan megaluokan juttuja :D Hirveet himot, limat ja kivut!
 
Mulle voi päivittää tänään kp1/34
Ja poistaa piinailijoista.


Näinhän sitä sitten viimekierrossa kävi että ovulaatio tuli myöhässä ja sitä myöten minun normaali 30päivän kierto piteni nyt 34päivään.

Nyt mietityttää lähinnä että jääkö kierto nuin pitkäksi ja ovulaatio tulee myöhemmin vai voiko ovis tulla aikaisemmin ja kierto palata taas lyhyemmäksi? Onko kokemuksia myöhästyneestä ovulaatiosta? Täytyy alkaa ajoissa tikuttaa jotta saa napattua ovulaation

Mutta nyt niin onnellinen olo kun vihdoin pääsi uuteen kiertoon, koska viime kierrossa tiesin että tuskin mahdollista tärpätä❤

Hirmuisesti onnea plussanneille
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulle voi päivittää tänään kp1/34
Ja poistaa piinailijoista.


Näinhän sitä sitten viimekierrossa kävi että ovulaatio tuli myöhässä ja sitä myöten minun normaali 30päivän kierto piteni nyt 34päivään.

Nyt mietityttää lähinnä että jääkö kierto nuin pitkäksi ja ovulaatio tulee myöhemmin vai voiko ovis tulla aikaisemmin ja kierto palata taas lyhyemmäksi? Onko kokemuksia myöhästyneestä ovulaatiosta? Täytyy alkaa ajoissa tikuttaa jotta saa napattua ovulaation

Mutta nyt niin onnellinen olo kun vihdoin pääsi uuteen kiertoon, koska viime kierrossa tiesin että tuskin mahdollista tärpätä❤

Hirmuisesti onnea plussanneille
Minulla kierto, jossa ovuloin, vaihtelee 23-28vrk välillä. Luteaalivaihe on 10vrk, joten sen vuoksi vaihtelee pituus. Sinullakin voi olla tämä kierto taas normaalimman mittainen, toivotaan niin :)
 
Minulla kierto, jossa ovuloin, vaihtelee 23-28vrk välillä. Luteaalivaihe on 10vrk, joten sen vuoksi vaihtelee pituus. Sinullakin voi olla tämä kierto taas normaalimman mittainen, toivotaan niin
Katselin nuita kiertojani niin luteaalivaihe on kuitenkin ollut kokoajan sama 13vrk, niin eikös se kuitenkin ole hyvä? Voihan olla että se ovis tulee nyt aikaisemmin ja kierto taas palautuu siihen normi 30päivää. onneks on paljon ovistestejä varastossa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä