Toiveissa vauva 2021



Anteeksi omanapailu nyt täysin! Täällä aloitettu testilabra vaikka kuinka päätin tässä kierrossa testata vasta ku menkkojen pitäis alkaa..
Oireita on vaikka mitä (mutta niinpä oli viime kierrossakin.. ) Eilen dpo9 tein ton ylimmän, Rfsu herkän puikkotestin päiväpissasta.. ja alin PC tänään dpo10 aamupissasta. Kuvittelenko vaan että jotain pientä näkyisi?
Toisaalta tänään herätessä tuli varma menkkafiilis ja tunne että en raskaana ainakaan ole! Ottaa päähän miksi silti on niin vahvasti kaikkia oireita

@Töppönen_ hienosti vahvistunut viivat! Ihana nähdä plussatestejä
Molemmissa näkyy jotain! Jospa vahvistuisi! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Heemilia


Anteeksi omanapailu nyt täysin! Täällä aloitettu testilabra vaikka kuinka päätin tässä kierrossa testata vasta ku menkkojen pitäis alkaa..
Oireita on vaikka mitä (mutta niinpä oli viime kierrossakin.. ) Eilen dpo9 tein ton ylimmän, Rfsu herkän puikkotestin päiväpissasta.. ja alin PC tänään dpo10 aamupissasta. Kuvittelenko vaan että jotain pientä näkyisi?
Toisaalta tänään herätessä tuli varma menkkafiilis ja tunne että en raskaana ainakaan ole! Ottaa päähän miksi silti on niin vahvasti kaikkia oireita

@Töppönen_ hienosti vahvistunut viivat! Ihana nähdä plussatestejä
Molemmissa nään! :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Heemilia
Heissan pitkästä aikaa!
Jopas oli luettavaa :eek: Millään pysty kaikkea kommentoimaan mitä haluaisi :(

Ensinnäkin todella isot pahoittelut @Enerisa3 ja @Titi-Love ❤

Kaikille plussanneille tasapuolisesti onnea ❤ Ja hoidoissa oleville/piinailijoille paljon tsemppiä ❤

On: kävin kp7 endo tutkimuksissa ja sehän sieltä löytyi. Voimakkaasti taaksepäin kallellaan oleva kohtu, joka EI liiku yhtään mihinkään :( Vasen munasarja täysin kiinni kohdussa/huono noin muutenkin ja oikea munasarja täydellinen. Käytännössä siis voimme unohtaa tärpin aina, kun vasen puoli ovuloi :(
Km teki jotain mun kropalle, kun rinnan kaikki patit katos ja menkkakivut ennen menkkoja katosi kokonaan myös. Ihan kiva, et ne katos, mut nyt ei osaa ennakoida menkkoja, ellei tietäis ovispäivää.
Tämä kierto meni miettimättä vauva asioita, mut niin kauhea työstressi, että ei ihmekään, kun ei tärpännyt. Oon nyt 8vko mennyt työtahdilla 1 tauko päivässä max. 15min. Ens viikko vielä töitä ja sit onneksi 4vko loma. Jospa sillon tärppäisi. Tosin jos ovuloin joka toinen kierto vasemmalta, ni se on just sit tämä kierto :( Niin minun tuuria.
Nyt menossa kp2 ja menkkakivut alko vuotopäivänä vasta ja tänään niin hirveät kivut, et oli pakko oksentaa.
Meillä on miehen kanssa kunnon keskustelun paikka, kun mä en haluaisikaan hoitoihin (en tiedä mistä sen ajan repisin niihin. Rahaa on, mut niin on myös todella iso talolaina ja ne tulis tarpeeseen) ja ikäkin alkaa tulla vastaan. Itselläni takaraja, et vauva ois ennen kuin täytän 35v, joten kiirus tulee, kun 2vko sitten täytin 34v. Mut sit taas en haluais viedä mieheltä sitä onnea tulla isäksi.. Todella hankalia päätöksiä :cry:
Kiva kuulla sinusta! Varmasti haastava tilanne, tuo hoitojen pohtiminen. Olen itse kokenut tämän ovulaation induktiohoidon ja inseminaation melko helpohkona. Tässä kierrossa kaksi kertaa kävin lääkärissä ja toinen niistä oli jo inssi. Eli sinänsä ei ole tarvinut paljoa aikatauluja rukata. Toki jos venyy ja venyy, alkaa varmasti käymään raskaaksi. Rahaa menee, mutta meillä kun ei ennestään ole lapsia, niin hoitoihin meno oli hyvin selkeä päätös.

Tiedätkö, voidaanko teillä yrittää aluksi kevyemmillä hoidoilla vai onko suoraan ivf?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Heissan pitkästä aikaa!
Jopas oli luettavaa Millään pysty kaikkea kommentoimaan mitä haluaisi

Ensinnäkin todella isot pahoittelut @Enerisa3 ja @Titi-Love

Kaikille plussanneille tasapuolisesti onnea Ja hoidoissa oleville/piinailijoille paljon tsemppiä

On: kävin kp7 endo tutkimuksissa ja sehän sieltä löytyi. Voimakkaasti taaksepäin kallellaan oleva kohtu, joka EI liiku yhtään mihinkään Vasen munasarja täysin kiinni kohdussa/huono noin muutenkin ja oikea munasarja täydellinen. Käytännössä siis voimme unohtaa tärpin aina, kun vasen puoli ovuloi
Km teki jotain mun kropalle, kun rinnan kaikki patit katos ja menkkakivut ennen menkkoja katosi kokonaan myös. Ihan kiva, et ne katos, mut nyt ei osaa ennakoida menkkoja, ellei tietäis ovispäivää.
Tämä kierto meni miettimättä vauva asioita, mut niin kauhea työstressi, että ei ihmekään, kun ei tärpännyt. Oon nyt 8vko mennyt työtahdilla 1 tauko päivässä max. 15min. Ens viikko vielä töitä ja sit onneksi 4vko loma. Jospa sillon tärppäisi. Tosin jos ovuloin joka toinen kierto vasemmalta, ni se on just sit tämä kierto Niin minun tuuria.
Nyt menossa kp2 ja menkkakivut alko vuotopäivänä vasta ja tänään niin hirveät kivut, et oli pakko oksentaa.
Meillä on miehen kanssa kunnon keskustelun paikka, kun mä en haluaisikaan hoitoihin (en tiedä mistä sen ajan repisin niihin. Rahaa on, mut niin on myös todella iso talolaina ja ne tulis tarpeeseen) ja ikäkin alkaa tulla vastaan. Itselläni takaraja, et vauva ois ennen kuin täytän 35v, joten kiirus tulee, kun 2vko sitten täytin 34v. Mut sit taas en haluais viedä mieheltä sitä onnea tulla isäksi.. Todella hankalia päätöksiä
Onpas isoja asioita nyt mietittävänä. Mutta varmasti löydätte oikean päätöksen ajan kanssa.
Hoidot on henkisesti (ainakin icsi, kevyemmistä en tiedä) rankkaa, riippuu toki ihmisestä mutta pitkä projekti ja vaatii molemmilta paljon. Myös mieheltä vaikka nainen siinä valokeilassa onkin. Tsemppiä! <3
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@minttuni kevyillä haluan mennä, jos mennään! En siis tiedä vielä mitään hoidoista, mutta tässä kk vai kahden sisään pitäisi tietää, kun soittavat naistenpolilta ja silloin tehdään lähete, jos hoitoihin päädytään. Itselläni kun tosiaan on lapsia, niin jotenkin koen hoidot ei niin kivaksi. Ja ajallisesti jopa se 1-2 käyntiä on tiukkaa, koska työt hankaloittaa.. Tai no siis sanotaanko, että hankala pomo, joka ei tykkää edes siitä, jos lapsien takia joudun olemaan pois. En siis haluaisi pyytää yhtään tuntia vapaata :( Ja jos vasemman puolen oviksesta on mahdoton raskautua, niin rahaa menee hukkaan, kun joutuu kai (korjatkaa jos väärässä) ultrissa käymään joka kierto selvittääkseen sen, ni tuskin silloin on järkevää edes hoitoja ottaa vastaan.

@Sabriiiina Jo pelkästään tämä luomuyritys on raskasta, ni luulen, et mulle kaikki (ne helpotkin) hoidot on raskaita henkisesti.

Oon kyl ollut aivan rikki nämä pari kiertoa, kun menkat alkanut ja itkenyt, et miksi se plussa vietiin pois ja tulee se olo, et ei sitä vauvaa vain tule ja sit kun kuuli endo tutkimuksissa huonoa.
Nyt menossa km jälkeen yk3 ja kokonaisuudessaan yk19.

Mieshän sanoi, että hän haluaisi hoidot yrittää, koska sit voi sanoa, että on sentään yritetty, vaikka rahat menisikin hukkaan. Mä en vaan itse tiedä, että kestääkö mun pää! Pitäisi ottaa töistä piiiitkä loma, ni vois ehkä tärpätä, koska eka tärppi kävi 6vko lomautuksen aikana.

@Kuumeilija40 Pahoittelut, jos menkat alkaa :(
 
@minttuni kevyillä haluan mennä, jos mennään! En siis tiedä vielä mitään hoidoista, mutta tässä kk vai kahden sisään pitäisi tietää, kun soittavat naistenpolilta ja silloin tehdään lähete, jos hoitoihin päädytään. Itselläni kun tosiaan on lapsia, niin jotenkin koen hoidot ei niin kivaksi. Ja ajallisesti jopa se 1-2 käyntiä on tiukkaa, koska työt hankaloittaa.. Tai no siis sanotaanko, että hankala pomo, joka ei tykkää edes siitä, jos lapsien takia joudun olemaan pois. En siis haluaisi pyytää yhtään tuntia vapaata Ja jos vasemman puolen oviksesta on mahdoton raskautua, niin rahaa menee hukkaan, kun joutuu kai (korjatkaa jos väärässä) ultrissa käymään joka kierto selvittääkseen sen, ni tuskin silloin on järkevää edes hoitoja ottaa vastaan.

@Sabriiiina Jo pelkästään tämä luomuyritys on raskasta, ni luulen, et mulle kaikki (ne helpotkin) hoidot on raskaita henkisesti.

Oon kyl ollut aivan rikki nämä pari kiertoa, kun menkat alkanut ja itkenyt, et miksi se plussa vietiin pois ja tulee se olo, et ei sitä vauvaa vain tule ja sit kun kuuli endo tutkimuksissa huonoa.
Nyt menossa km jälkeen yk3 ja kokonaisuudessaan yk19.

Mieshän sanoi, että hän haluaisi hoidot yrittää, koska sit voi sanoa, että on sentään yritetty, vaikka rahat menisikin hukkaan. Mä en vaan itse tiedä, että kestääkö mun pää! Pitäisi ottaa töistä piiiitkä loma, ni vois ehkä tärpätä, koska eka tärppi kävi 6vko lomautuksen aikana.

@Kuumeilija40 Pahoittelut, jos menkat alkaa
Joo anteeksi, ei ollut tarkoitus vähätellä luomusti yrittämistä, rankkaa se on sekin jos ei plussaa kuulu. Ajattelin vain sitä mitä teillä on ollut takana päin, olet varmasti rikki jo siitä, niin tulevaa vain ajattelin.
 
@minttuni kevyillä haluan mennä, jos mennään! En siis tiedä vielä mitään hoidoista, mutta tässä kk vai kahden sisään pitäisi tietää, kun soittavat naistenpolilta ja silloin tehdään lähete, jos hoitoihin päädytään. Itselläni kun tosiaan on lapsia, niin jotenkin koen hoidot ei niin kivaksi. Ja ajallisesti jopa se 1-2 käyntiä on tiukkaa, koska työt hankaloittaa.. Tai no siis sanotaanko, että hankala pomo, joka ei tykkää edes siitä, jos lapsien takia joudun olemaan pois. En siis haluaisi pyytää yhtään tuntia vapaata Ja jos vasemman puolen oviksesta on mahdoton raskautua, niin rahaa menee hukkaan, kun joutuu kai (korjatkaa jos väärässä) ultrissa käymään joka kierto selvittääkseen sen, ni tuskin silloin on järkevää edes hoitoja ottaa vastaan.

@Sabriiiina Jo pelkästään tämä luomuyritys on raskasta, ni luulen, et mulle kaikki (ne helpotkin) hoidot on raskaita henkisesti.

Oon kyl ollut aivan rikki nämä pari kiertoa, kun menkat alkanut ja itkenyt, et miksi se plussa vietiin pois ja tulee se olo, et ei sitä vauvaa vain tule ja sit kun kuuli endo tutkimuksissa huonoa.
Nyt menossa km jälkeen yk3 ja kokonaisuudessaan yk19.

Mieshän sanoi, että hän haluaisi hoidot yrittää, koska sit voi sanoa, että on sentään yritetty, vaikka rahat menisikin hukkaan. Mä en vaan itse tiedä, että kestääkö mun pää! Pitäisi ottaa töistä piiiitkä loma, ni vois ehkä tärpätä, koska eka tärppi kävi 6vko lomautuksen aikana.

@Kuumeilija40 Pahoittelut, jos menkat alkaa
Jos mennään pelkällä ovulaatio induktiolla ilman inseminaatiota (vain oikein ajoitettua yhdyntää) nii oon ymmärtänyt et vain Ekassa kierrossa tarviis käydä ultrassa tsekkamaassa lääkkeen vaikutus. (Toki näin oon lukenut ei oo omaa kokemusta)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Heippa

Ilmottaudun uutena mukaan, neljäs lapsi olisi toiveissa ensi vuodelle. Kuopus täytti juuri 2v ja ennestään on kaksi varhaisteiniä talossa.

Tämä on eka yrityskierto josta yritin ensimmöistä kertaa bongailla myös ovista mutta epäselväksi jäi kun sofi liuskatestien viivat ei oikeen vahvistunu.. Mutta nyt ois kp 22/28-31 ja oireiden kirjo on laaja mutta en silti usko tärppiin..
 
Jos mennään pelkällä ovulaatio induktiolla ilman inseminaatiota (vain oikein ajoitettua yhdyntää) nii oon ymmärtänyt et vain Ekassa kierrossa tarviis käydä ultrassa tsekkamaassa lääkkeen vaikutus. (Toki näin oon lukenut ei oo omaa kokemusta)
Mä sain ovulaation induktiohoitoa (ei inseminaatiota eikä keräystä) kahdessa kierrossa pistoksilla ja ainakaan mulla hoito ei toiminut mitenkään säännönmukaisesti molemmissa kierroissa, joten ultrissa sai juosta ahkerasti ja annostusta fiksattiin pitkin alkukiertoa. Esim. Letroista tai muista tablettihoidoista en tiedä toimivatko ne aina samalla tavalla, jolloin kontrollointia ei tarvisi ekan kierron jälkeen.

@Kasikuus Onpa tosiaan kurja tilanne ja ymmärrän, että hoidot eivät houkuttelisi. Etenkään, jos työnantajapuolella on hankaluuksia. ❤

Mä juoksin ekassa hoitokierrossa 5 kertaa ultrassa ja tokassa 3. Yksityinen kysymyksessä, että en tiedä onko eroa julkiseen, mutta paljon vaati joustoa työpaikalta. :(
 
@Sabriiiina En ottanut sitä vähättelynä, taisin vain ilmaista itseäni huonosti. Ei oikein ajatus luista näissä kivuissa ja muutenkin paska fiilis, kun rennompi fiilis ei tuottanut tulosta, vaikka tallettelut osui kohdilleen. Kai se työ vaan vie kaikki voimat ja mahdollisuudet mihinkään onnistumiseen.

@Wintersun Joo kunnalliselle päästään, mutta silti koen sen jotenkin niin, että en raaskisi edes sitä maksaa, jos ei onnistuisi. Toki eihän sitä voi tietää kokeilematta. Mua nyt varmaan tosiaan eniten jarruttaa se pomo, koska "pelkään" sitä reaktiota, kun tarttis pyydellä vapaata.
Muutenkin työntekijäpula meneillään :( Ja sit se jarruttaa myös, että kun kerran on jo luomuplussa tullut, ni miks ees yrittäis hoitoja :cautious:
Mitähän se ivf maksaa kunnallisella? Et oisko sit kuitenkin järkevää heti mennä sellaiseen, kun toinen munasarja pois pelistä.
 
Me ollaan nyt luomuna yritetty 2v3kk ja mun pcos:n takia en ovuloi joka taitaa olla meiän syy sekundaariseen lapsettomuuteen.

Ollaan mietitty, että loka-marraskuussa mentäis kokeilee yksityiselle jos jotain apua sais.
Mun bmi on niin korkea ettei julkiselle oo mitään asiaa. Nyt saany 7kg parissa kuukaudessa painoa pois ja aion pudottaa vielä kauan.

Jos pääsis siirtymään viimeistään keväällä julkiselle hoitoihin, 10-15kg pitäis pudottaa painoa ennen sitä. Kokeilis nyt talven aikana parit hoitokerrat yksityisellä, kaikki riippuu rahasta millon voidaan hakeutua hoitoihin.

Tosiaan tehtiin se loop hoito maanantaina, sen takia ei voi yhdyntää harrastaa nyt 3-4viikkoon. Siinä menee tod.näk syyskuun kierto pilalle yrityksen kannalta.

On kiva lukea teidän muiden hoitoon liittyviä asioita ❤

Meiän iän takia on kiire päästä hoitoon jos vielä neljäs halutaan. Mies jo 48v tänä vuonna, itse täytän 36. Eli en minäkään mikään ihan teini enää oo :D pari vuotta aikaa vielä yrittää. Mutta miehellä ikä alkaa olla aika korkea, vaikkei se lapsenteossa niin paljon merkkaakaan kuin äidin ikä :)
 
@Sabriiiina En ottanut sitä vähättelynä, taisin vain ilmaista itseäni huonosti. Ei oikein ajatus luista näissä kivuissa ja muutenkin paska fiilis, kun rennompi fiilis ei tuottanut tulosta, vaikka tallettelut osui kohdilleen. Kai se työ vaan vie kaikki voimat ja mahdollisuudet mihinkään onnistumiseen.

@Wintersun Joo kunnalliselle päästään, mutta silti koen sen jotenkin niin, että en raaskisi edes sitä maksaa, jos ei onnistuisi. Toki eihän sitä voi tietää kokeilematta. Mua nyt varmaan tosiaan eniten jarruttaa se pomo, koska "pelkään" sitä reaktiota, kun tarttis pyydellä vapaata.
Muutenkin työntekijäpula meneillään :( Ja sit se jarruttaa myös, että kun kerran on jo luomuplussa tullut, ni miks ees yrittäis hoitoja :cautious:
Mitähän se ivf maksaa kunnallisella? Et oisko sit kuitenkin järkevää heti mennä sellaiseen, kun toinen munasarja pois pelistä.
Anteeks että tuun täältä sivusta huuteleen, mut haluan kommentoida tähän väliin ihan vaan sillä et voi selkeyttää (tai sit vaan sotkee) ajatusmaailmaa, mut ite ainakin koe eläväni perheelle/itselle enkä työlle. Mulle on se perhe mikä menee edelle ja työ ja työnantaja saa sopeutua siihen halus tai ei.. ja jos ei niin sit voin sanoo aina heippa..
Toki ymmärrän ettei kaikkien tarvi ajatella samalla tavalla :) eikä kaikilla aloilla oo paljon varaa valita missä on töissä, mulla on se hyvä puoli että en usko jääväni työttömäks vaikka heipat sanoisinkin :)
 
@Mamtobe Jos meillä ei tällä hetkellä talo nousisi, ni olisin jo sanonut itseni irti. Nyt ei ole varaa heittää vakityöpaikkaa hukkaan. Tykkään työstäni, mutta saan liian vähän apua ja kaikki jää minun harteille + se surkea pomo, mikä ajattelee vain itseään. Olen kyllä selannut muita työpaikkoja, mut en ole vielä löytänyt mitään.

@Wintersun Noi hinnat ei nyt kauhean pahalta kuulosta, mut jos tarvii alkaa useita tonneja maksaa, ni se kyllä jo tuntuu ja koko ajan mulla vaan päässä pyörii, et tonnit vilisee :censored:
 
@Kasikuus ettekö te iänkin puolesta pääsisi kunnalliselle? Halvempaa on vrt. Yksityisellä. Toki yksityisellä olisi mahdollisuus enemmän säätää aikataulujen kanssa.
Ivf ei mielestäni loppupeleissä ollut henkisesti eikä fyysisesti rankka. Ehkä eniten itselläkin se työn sovittaminen oli stressaavaa. Hoidot oli mulle helpotus, että raskautuminen on "muiden harteilla".
Jos sulla toinen munasarja pois pelistä ja endo, voi hyvinkin olla että inssit jäisi välistä.

Tsemppiä miettimiseen. Itsekin kyllä samaa mieltä, että jos vaan siltä tuntuu, kannattaa edes kokeilla hoitoja. ❤
Meillä ensimmäinen hoitokierto menossa, mutta olen kokenut helpotusta siitä, että ammattilaiset tässä mukana. Vähän samaa siis, että onnistumisen paine jaettu jotenkin myös ammattilaisten kanssa :) Ja ainakin tulee olo, että yritetään parhaamme.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Tiukuna
Oon pahoillani että nyt tuun kirjoittamaan vaan täysin omanapaisesti. Mutta mulla oli tilanne että olin jo kp61 ennekuin menkat alkoivat, meillä yk8 oli menossa ja ikinä ei noin pitkää kiertoa ollut vaikka epäsäännöllinen kierto vaihdellut 35-40 pvää. Menkat siis alkoi, kesti 3 päivää ilman kipuja joista mainitsinkin teillekin että ihme juttu. Ja ne tosiaan loppui kuin seinään oletettaen kp3. Ja eilen alkoi vatsakivut ja vv. Ajattelin että alanpa bongaileen ovista.. Kuitenkin ennen ovistestin tekoa, nyt siis kp10, tein viimeisen raskaustestin kaapista. En tiedä miksi. Tässä kuva. Mitä ihmettä. Voisiko siinä olla jotain ja oisinko voinut olla raskaana vai olisiko ne oletetut kuukautiset olleet muuta? En nyt oikein ymmärrä. Kertokaa. Vähän outo fiilis.

 
Me ollaan nyt luomuna yritetty 2v3kk ja mun pcos:n takia en ovuloi joka taitaa olla meiän syy sekundaariseen lapsettomuuteen.

Ollaan mietitty, että loka-marraskuussa mentäis kokeilee yksityiselle jos jotain apua sais.
Mun bmi on niin korkea ettei julkiselle oo mitään asiaa. Nyt saany 7kg parissa kuukaudessa painoa pois ja aion pudottaa vielä kauan.

Jos pääsis siirtymään viimeistään keväällä julkiselle hoitoihin, 10-15kg pitäis pudottaa painoa ennen sitä. Kokeilis nyt talven aikana parit hoitokerrat yksityisellä, kaikki riippuu rahasta millon voidaan hakeutua hoitoihin.

Tosiaan tehtiin se loop hoito maanantaina, sen takia ei voi yhdyntää harrastaa nyt 3-4viikkoon. Siinä menee tod.näk syyskuun kierto pilalle yrityksen kannalta.

On kiva lukea teidän muiden hoitoon liittyviä asioita ❤

Meiän iän takia on kiire päästä hoitoon jos vielä neljäs halutaan. Mies jo 48v tänä vuonna, itse täytän 36. Eli en minäkään mikään ihan teini enää oo :D pari vuotta aikaa vielä yrittää. Mutta miehellä ikä alkaa olla aika korkea, vaikkei se lapsenteossa niin paljon merkkaakaan kuin äidin ikä :)
Tsemppiä teille! Toivottavasti hoitojen avulla viimeistään onnistuisi. Painonpudottaminen ei ole helppoa, toivotan siihen myös paljon tsemppiä! ❤ Yksityisen palveluihin olemme olleet tyytyväisiä.
 
Oon pahoillani että nyt tuun kirjoittamaan vaan täysin omanapaisesti. Mutta mulla oli tilanne että olin jo kp61 ennekuin menkat alkoivat, meillä yk8 oli menossa ja ikinä ei noin pitkää kiertoa ollut vaikka epäsäännöllinen kierto vaihdellut 35-40 pvää. Menkat siis alkoi, kesti 3 päivää ilman kipuja joista mainitsinkin teillekin että ihme juttu. Ja ne tosiaan loppui kuin seinään oletettaen kp3. Ja eilen alkoi vatsakivut ja vv. Ajattelin että alanpa bongaileen ovista.. Kuitenkin ennen ovistestin tekoa, nyt siis kp10, tein viimeisen raskaustestin kaapista. En tiedä miksi. Tässä kuva. Mitä ihmettä. Voisiko siinä olla jotain ja oisinko voinut olla raskaana vai olisiko ne oletetut kuukautiset olleet muuta? En nyt oikein ymmärrä. Kertokaa. Vähän outo fiilis.

Jos ne ”menkat” olikin vähän runsaampaa kiinnittymisvuotoa ja ovis on ollut jostain syystä paljon myöhemmin kuin ajattelit? Tuo näyttää ihan samalta kuin mun pc nyt täsaä plussakierrossa dpo9!
 
Tsemppiä teille! Toivottavasti hoitojen avulla viimeistään onnistuisi. Painonpudottaminen ei ole helppoa, toivotan siihen myös paljon tsemppiä! Yksityisen palveluihin olemme olleet tyytyväisiä.
Kiitos <3 ekaa kertaa elämässäni saan painon oikeasti putoamaan syömällä oikein, en koe nälkää. Saa herkutella edes vähän, ei ole pakko liikuntaa vaan riittää se mikä hyvältä tuntuu. Mutta tällä painolla pitää pudottaa paljon ennen kuin näkyy kunnolla. Vaikka mulle 7kg on todella iso suoritus ja vielä suht lyhyessä ajassa. Täytyy hattua nostaa itselle ja jaksaa jatkaa! :)
 
Oon pahoillani että nyt tuun kirjoittamaan vaan täysin omanapaisesti. Mutta mulla oli tilanne että olin jo kp61 ennekuin menkat alkoivat, meillä yk8 oli menossa ja ikinä ei noin pitkää kiertoa ollut vaikka epäsäännöllinen kierto vaihdellut 35-40 pvää. Menkat siis alkoi, kesti 3 päivää ilman kipuja joista mainitsinkin teillekin että ihme juttu. Ja ne tosiaan loppui kuin seinään oletettaen kp3. Ja eilen alkoi vatsakivut ja vv. Ajattelin että alanpa bongaileen ovista.. Kuitenkin ennen ovistestin tekoa, nyt siis kp10, tein viimeisen raskaustestin kaapista. En tiedä miksi. Tässä kuva. Mitä ihmettä. Voisiko siinä olla jotain ja oisinko voinut olla raskaana vai olisiko ne oletetut kuukautiset olleet muuta? En nyt oikein ymmärrä. Kertokaa. Vähän outo fiilis.

Nään viivan!
 
Oon pahoillani että nyt tuun kirjoittamaan vaan täysin omanapaisesti. Mutta mulla oli tilanne että olin jo kp61 ennekuin menkat alkoivat, meillä yk8 oli menossa ja ikinä ei noin pitkää kiertoa ollut vaikka epäsäännöllinen kierto vaihdellut 35-40 pvää. Menkat siis alkoi, kesti 3 päivää ilman kipuja joista mainitsinkin teillekin että ihme juttu. Ja ne tosiaan loppui kuin seinään oletettaen kp3. Ja eilen alkoi vatsakivut ja vv. Ajattelin että alanpa bongaileen ovista.. Kuitenkin ennen ovistestin tekoa, nyt siis kp10, tein viimeisen raskaustestin kaapista. En tiedä miksi. Tässä kuva. Mitä ihmettä. Voisiko siinä olla jotain ja oisinko voinut olla raskaana vai olisiko ne oletetut kuukautiset olleet muuta? En nyt oikein ymmärrä. Kertokaa. Vähän outo fiilis.

Siis selkeä viivahan tuossa on, mut olisko voinu mennä esim. Kesken, ja se vuoto oliskin ollut sitä? Tottakai toivoisin, että olis juuri se plussa, josta saisitte vauvan syliin sakka
 

Yhteistyössä