@minttuni kevyillä haluan mennä, jos mennään! En siis tiedä vielä mitään hoidoista, mutta tässä kk vai kahden sisään pitäisi tietää, kun soittavat naistenpolilta ja silloin tehdään lähete, jos hoitoihin päädytään. Itselläni kun tosiaan on lapsia, niin jotenkin koen hoidot ei niin kivaksi. Ja ajallisesti jopa se 1-2 käyntiä on tiukkaa, koska työt hankaloittaa.. Tai no siis sanotaanko, että hankala pomo, joka ei tykkää edes siitä, jos lapsien takia joudun olemaan pois. En siis haluaisi pyytää yhtään tuntia vapaata Ja jos vasemman puolen oviksesta on mahdoton raskautua, niin rahaa menee hukkaan, kun joutuu kai (korjatkaa jos väärässä) ultrissa käymään joka kierto selvittääkseen sen, ni tuskin silloin on järkevää edes hoitoja ottaa vastaan.
@Sabriiiina Jo pelkästään tämä luomuyritys on raskasta, ni luulen, et mulle kaikki (ne helpotkin) hoidot on raskaita henkisesti.
Oon kyl ollut aivan rikki nämä pari kiertoa, kun menkat alkanut ja itkenyt, et miksi se plussa vietiin pois ja tulee se olo, et ei sitä vauvaa vain tule ja sit kun kuuli endo tutkimuksissa huonoa.
Nyt menossa km jälkeen yk3 ja kokonaisuudessaan yk19.
Mieshän sanoi, että hän haluaisi hoidot yrittää, koska sit voi sanoa, että on sentään yritetty, vaikka rahat menisikin hukkaan. Mä en vaan itse tiedä, että kestääkö mun pää! Pitäisi ottaa töistä piiiitkä loma, ni vois ehkä tärpätä, koska eka tärppi kävi 6vko lomautuksen aikana.
@Kuumeilija40 Pahoittelut, jos menkat alkaa