Toiveissa vauva 2021

Hei, onko kellään kokemusta kuinka helposti otetaan hoitoihin jos ei oo vuoden yritystä takasin. Nyt sit se miehen perussairauden lääkitys laitettiin tauolle sinne saakka että tärppää eikä sitä viittis pitkittää ehdointahdoin. Mietin vaan että joko sitä uskaltais ens kierron alussa soittaa neuvolaan/tk:hon asiasta. Sillon olis täynnä 6kk..

Sori jostain syystä en oo puhelimella saanu moneen päivään hymiöitä toimiin enkä värejä yms..
 
Hei, onko kellään kokemusta kuinka helposti otetaan hoitoihin jos ei oo vuoden yritystä takasin. Nyt sit se miehen perussairauden lääkitys laitettiin tauolle sinne saakka että tärppää eikä sitä viittis pitkittää ehdointahdoin. Mietin vaan että joko sitä uskaltais ens kierron alussa soittaa neuvolaan/tk:hon asiasta. Sillon olis täynnä 6kk..

Sori jostain syystä en oo puhelimella saanu moneen päivään hymiöitä toimiin enkä värejä yms..
Voihan sitä kokeilla! Mulla ei oo kokemusta mut oon kuullut et jos on endometrioosia nii voi päästä hoitoihin aiemmin niin sit tavallaan jos on joku miehestä johtuva syy nii miks ei ehkä silloinkin? Tää on vaan ihan mutuilua. Tai jos saisi vaikka jotain lääkettä tukemaan esimerkiksi sitä kiertoa, et joku matalan kynnyksen keinokin voisi auttaa.
 
Hienoa, että he joustivat nyt. En usko, että pitävät mitenkään hankalana, nyt vain rentoudut ja toivotaan yhtä sujuvaa inssiä huomiselle Minulla sattui myös maanantaille todella huonolle päivälle, mutta kyllä kaikki asiat järjestyi.

Harmi, että tullut turvotusta, mutta toivotaan että parin viikon päästä saatte iloisen tiedon. Minullakin jotain sivuoireita mahdollisesti lääkkeistä, mutta pitää toivoa että nopeasti onnistuisi. Onneksi toisaalta on vielä ivf-hoidot vaihtoehtona, toki toivoisi että insseillä tärppää, mutta onneksi vaihtoehtoja on
Voi @minttuni kun sait mut niin hyvälle mielelle tällä sun viestilläsi ja kysymyksilläsi! ♥

Milloin sulla on testipäivä? Toivotaan et testissä olisi silloin sulle/teille kaksi viivaa ♥♥ välillä jo ihan pienillä asioilla on suuri merkitys ehkä teillä se olisi tuo inseminaatio!
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Joo mäkin oon ymmärtänyt ettei se este ole, mut voi joillakin vaikuttaa. Tää on näitä et raskautumiseen vaikuttaa niin monet asiat! Ja joku mikä toimii yhdelle ei välttämättä oo toiselle se avain. Esimerkiksi oon lukenut et joku kun on aloittanut Glee Royalin on raskautunut heti ja toinen taas heti greippimehulla ja kolmas myo-inositolilla. Uskon et rauta on joillain se avain! :)

Mä nyt lähinnä tykkään kertoa matalan ferritiinin mahdollisista vaikutuksista ja rajoista siksi koska siitä etenkin julkisella tiedetään niin vähän ja itse saan voimakkaita oireita jo ferritiini 50 alaspäin. Tää on niin pahasti alidiagnosoitu ongelma et en halua et niin moni joutuisi siitä kärsimään.

Tästä mikä on hyvä ferritiini arvo on lääkärillä paljon mielipiteitä ja julkisella ne esimerkiksi sanoo monesti (ainakin on mulle sanottu) et ferritiinillä ei oo mitään merkitystä. Mulla esimerkiksi matalan ferritiiniin pahimpia oireita on väsymys, keskittymisongelmat ja nopea ilman syytä tapahtuva painonnousu ja tätä raudanpuutetta ei osattu julkisella diagnosoida.

En väitä et jokaisella tarvii olla ferritiini vaikka sata että voi raskautua, mut joillekin se voi olla tarpeellista. Itse olen käynyt hematologi Wideniuksella raudanpuutteen vuoksi ja hän puhuu ferritiini rajana yleisesti 50 arvosta ja mielellään saa naisella olla 100. https://www.foibos.fi/338-2/ Hän kirjoittaa aiheesta aika hyvin täällä. Luulen et tuol yksityisellä klinikalla jossa oon nyt hedelmöityshoidoissa halutaan pitää siksi ferritiiniä sit melko korkealla et on varmasti suljettu pois mahdolliset matalan ferritiiniin aiheuttamat "ongelmat". Vähän niinkuin mullakin kun ei oo mitään todettua ongelmaa niin heti kahden tärppäämättömän kierron jälkeen kaiken maailman lääkkeet käyttöön, et lisätään edes prosentilla -kahdella todennäköisyyttä
 
Onnea @rubikinkuutio ! ♥

@Tiukuna, taatusti ei henkilökunta pidä sinua hankalana asiakkaana! Jokainen asiakaspalvelutyötä tekevä tietää, että niillä asiakkaillakin on omat aikataulunsa, jotka eivät vaan aina voi mennä yksiin työntekijöiden aikataulujen kanssa. Onnea paljon inssiin!

Mulla on samoja mietteitä kuin vierailijalla yllä, eli menkkapulmia! Maanantaina tuli ihan vähän ruskehtavaa valkovuotoa ja osasin alkaa odottaa menkkoja. Tiistaina tuli sitten normaalia menkkavuotoa (myös vähän klimppejä), ei juurikaan kipuja... Ja nyt keskiviikkona ja torstaina on tullut vaan vähän ruskeaa vuotoa, pikkuhousunsuojalla olisi pärjännyt nämä kaksi päivää! Yleensä mulla kuukautisten kaksi ekaa päivää on suht runsaat, kolmas ja neljäs päivä tulee vähän vähemmän vuotoa, mutta silti pelkällä pikkuhousunsuojalla ei missään nimessä pärjää. Olen nyt ihan ymmälläni, että mikä on. Ovuloimaton kierto? (Oireita oli, mutta ne ei kai totuutta 100% kerro, ovulaatiota en tikuttanut.) Valemenkat? Merkki hedelmällisyyden laskusta? Varhainen keskenmeno? Vai se, mitä pelkään tällä hetkellä ihan kamalasti, eli jokin syöpä? Yritän olla googlaamatta, koska pelkään että kaikkialla varoitetaan vaan syövästä ja menisin sit ihan paniikkiin :(
 
Joo ja siis @Tiukuna tosi hyvä kun tuot esille, kun on paljon tietoa asiasta! ❤ Ja mullahan saatto just se raudan aloitus vaikka olla se, että se plussa nyt tuli. Mut just ettei se välttämättä tarkoita, että jos on alhainen, niin ei vois raskautua. Mutta kyllähän se kannattaa tarkastaa ja alkaa syödä sitä rautaa jo ihan niiden raudanpuutteen aiheuttamien oireiden vuoksikin! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Hei. elikkäs itsellä on sellainen pieni propleema, kun mulla oli kuukautiset tooodella oudot kesti sen 2pv. Oli todella kirkasta vuoto ja eipä hirveenä ollu mitää kipuja(yleensä älyttömän kipiät) ja runsaat. Ei ollut niitä kuuluisia klönttejä ja oli todella juoksevaa. ja alkovat paria pv ajemmin, yleensä säännölliset. Nyt mulla on nännit arat, haistan paremmin, pääkipiä tiuhempaa ku yleensä, itkuherkkyyttä, välillä kylmä ja alavatsassa välillä vihlaisuja ja illalla turvottaa. tai sitten kuvittelen nää oireet :D testit näyttäneet negaa, ollaa miehen kanssa oltu 8v yhessä mutta lasta ei oo kuulunu ja ollaa jopa sovittu ettei sitä ilmeisesti saada. Nyt parin päivän sisällä pitäis olla ovis mutta en oo huomannu oireita. Kohdunsuu alempana ja hieman valkovuodon peitossa. Syön alaselkä kipuun lääkettä, jota ei suositella raskaana olevalle.. oon 27v tuskin vaihdevuodekkaa alkaa.


Sori valmiiksi kirjotusvirheet :D
Oletko milloin viimeksi tehnyt testin? Oletteko käyneet muuten missään tutkimuksissa, että mistä kiikastaa? Minulla joskus menkat todella niukat, mutta kaikki oireet, kuten rintojen arkuus, hävinneet ja olenkin todennut vain menkkojen olleen oudot. Yleensä todella pahat kivut. Ehkä niitä outojakin kiertoja välillä voi olla, toki toivoisi raskautta! :)
 
Hei, onko kellään kokemusta kuinka helposti otetaan hoitoihin jos ei oo vuoden yritystä takasin. Nyt sit se miehen perussairauden lääkitys laitettiin tauolle sinne saakka että tärppää eikä sitä viittis pitkittää ehdointahdoin. Mietin vaan että joko sitä uskaltais ens kierron alussa soittaa neuvolaan/tk:hon asiasta. Sillon olis täynnä 6kk..

Sori jostain syystä en oo puhelimella saanu moneen päivään hymiöitä toimiin enkä värejä yms..
Me ollaan yksityisellä ja käytiin ensikäynnillä alle vuoden yrityksen jälkeen. Riippuu varmaan siitä, onko tiedossa jotain, mikä voisi hankaloittaa lapsen saantia. oletko minkä ikäinen? Kannattaa soittaa ja kysyä :)
 
Voi @minttuni kun sait mut niin hyvälle mielelle tällä sun viestilläsi ja kysymyksilläsi! ♥

Milloin sulla on testipäivä? Toivotaan et testissä olisi silloin sulle/teille kaksi viivaa ♥♥ välillä jo ihan pienillä asioilla on suuri merkitys ehkä teillä se olisi tuo inseminaatio!
Ihanaa minustakin, kun täällä muistetaan ❤ mukavaa, että sulle tuli hyvä mieli! Mennään aika samaa tahtia, niin kiva kuulla, miten menee! 2.9. on testipäivä! ❤ toivottavasti vuoto pysyy lugejen avulla pois ja tietenkin plussa olisi paras yllätys!
 
Onnea @rubikinkuutio ! ♥

@Tiukuna, taatusti ei henkilökunta pidä sinua hankalana asiakkaana! Jokainen asiakaspalvelutyötä tekevä tietää, että niillä asiakkaillakin on omat aikataulunsa, jotka eivät vaan aina voi mennä yksiin työntekijöiden aikataulujen kanssa. Onnea paljon inssiin!

Mulla on samoja mietteitä kuin vierailijalla yllä, eli menkkapulmia! Maanantaina tuli ihan vähän ruskehtavaa valkovuotoa ja osasin alkaa odottaa menkkoja. Tiistaina tuli sitten normaalia menkkavuotoa (myös vähän klimppejä), ei juurikaan kipuja... Ja nyt keskiviikkona ja torstaina on tullut vaan vähän ruskeaa vuotoa, pikkuhousunsuojalla olisi pärjännyt nämä kaksi päivää! Yleensä mulla kuukautisten kaksi ekaa päivää on suht runsaat, kolmas ja neljäs päivä tulee vähän vähemmän vuotoa, mutta silti pelkällä pikkuhousunsuojalla ei missään nimessä pärjää. Olen nyt ihan ymmälläni, että mikä on. Ovuloimaton kierto? (Oireita oli, mutta ne ei kai totuutta 100% kerro, ovulaatiota en tikuttanut.) Valemenkat? Merkki hedelmällisyyden laskusta? Varhainen keskenmeno? Vai se, mitä pelkään tällä hetkellä ihan kamalasti, eli jokin syöpä? Yritän olla googlaamatta, koska pelkään että kaikkialla varoitetaan vaan syövästä ja menisin sit ihan paniikkiin :(
Muistaakseni ovuloimattomassa kierrossa menkat alkaa myöhemmin ja vuoto jatkuu pidempään. Näin minulla ainakin. Ehkä ei kannata googlata liikaa, voi olla normaalialin, että yhtäkkiä tulee outo kierto. Tuli mieleen alkuvuodelta, oli kierto jossa välivuotoa useana päivänä. Ei kipuja tai muuta. Todella kummallista se oli. Mietin, että mikähän tulehdus, mutta meni itsestään ohi. Menkat tuli normaalisti. Mutta jos olis jatkunut, olisin hakeutunut lääkäriin.
 
vierailija
Oletko milloin viimeksi tehnyt testin? Oletteko käyneet muuten missään tutkimuksissa, että mistä kiikastaa? Minulla joskus menkat todella niukat, mutta kaikki oireet, kuten rintojen arkuus, hävinneet ja olenkin todennut vain menkkojen olleen oudot. Yleensä todella pahat kivut. Ehkä niitä outojakin kiertoja välillä voi olla, toki toivoisi raskautta!
Ei olla käyty. Unohin lisätä tuohon väsymyksen :D Niin itekki olen tässä miettinyt että vois olla vaa oudot :) Itelläki on tuo ferritiini alhainen, syön tällä hetkellä vieläkin rautaa välillä unohtunut ottaa. Nännien arkuus tuli vasta viikon jälkee menkoista. Ei ollut minkäälaisia rintakipuja ennen menkkoja ja ne menkatki loppu vaan yks kaks, ei tullu sitä ns. vanhaa verta pois. mitä yleensä kyllä tulee ja menkatki yleensä kestää sen 3-5pv mut nyt loppu 2 päivässä ku seinään Lääkäri joskus epäili sitä endro mikälie olikaa en muista miten kirjotettiin Mut siinäki vaa oireena kipiät menkat Tiiä mistä sit johtuu
 
vierailija
Ei olla käyty. Unohin lisätä tuohon väsymyksen. Niin itekki olen tässä miettinyt että vois olla vaa oudot Itelläki on tuo ferritiini alhainen, syön tällä hetkellä vieläkin rautaa välillä unohtunut ottaa. Nännien arkuus tuli vasta viikon jälkee menkoista. Ei ollut minkäälaisia rintakipuja ennen menkkoja ja ne menkatki loppu vaan yks kaks, ei tullu sitä ns. vanhaa verta pois. mitä yleensä kyllä tulee ja menkatki yleensä kestää sen 3-5pv mut nyt loppu 2 päivässä ku seinään Lääkäri joskus epäili sitä endro mikälie olikaa en muista miten kirjotettiin Mut siinäki vaa oireena kipiät menkat Tiiä mistä sit johtuu

Nii ja testit tein eile ja toissapvnä aamulla ja maanantainaki tein. Mut kaikki negat yhen haamujenhaamun sain yhtee mut en tiiä oliko viivanpaikka.
 
Nyt mä ehkä tohin kysyä, aiheesta poiketen kyllä, onko teillä kellään aivan tosi kipeitä menkkoja? Nyt korostan että sitä ei pysty liikkumaan, kramppaa vaan ja itku tulee. Oon tässä pähkäilly että mikä ihme siihen vaikuttaa? Nimittäin mulla on aina ollu säännölliset, kipuja vaihtelevasti, mutta kivut ollu tosi minimissä. Että en oo tarvinnu särkylääkettä.
Äkkiseltään muistuu super kipeet menkat kun ne ekan kerran alko :D synnytyksen jälkeen on normaalia että ne on kipeet, mutta siitä on aikaa 9,5kk ja menkat alko säännöllisesti pyörimään jo joulukuun lopussa. Nyt kahet viimeisimmät on ollu niin kipeet että en oo voinu uskoa kun joku on viitannu synnytyssupistuksiin :eek:
Nyt kauhulla ootan kun sunnuntaina alkaa, kun nyt jo polttelee lonkkia myöten, että miten sitä taas ollaan kaksin kerroin :(
Burana+panadol+lämmin vesipullo ollu kaverina mutta sitä kipua kestää jonkun 6h ja ei auta tuo kombo kyllä.
 
Me ollaan yksityisellä ja käytiin ensikäynnillä alle vuoden yrityksen jälkeen. Riippuu varmaan siitä, onko tiedossa jotain, mikä voisi hankaloittaa lapsen saantia. oletko minkä ikäinen? Kannattaa soittaa ja kysyä :)
Ite oon 29 perusterve. Alipaino on ehkä suurin syy mitä ite veikkaan omalta osalta syyks.. ovistestit on selkeesti plussalla, kierrot 2pv heitolla säännölliset jne.
Mies on mua 5v vanhempi jolla sit on perussairauksia. Ja käyttää reilusti nikotiinia ja alkookin jonkin verran. Ei mitenkään suurkuluttaja mut siinämäärin et toivoisin että vähentäis ihan vaan mun henkisen jaksamisen takia (siis tän vauvaprojektin kanssa, normaalisti on lun mielestä ihan sallitulla tasolla). Nyt sille tosiaan perussairauteen alotettiin se yks lääke jota se ei pysty tän lapsi projektin takia syömään vaikka sairaus ja oireet sitä vaatis... :(
Just nyt tuntuu että oon ihan yksin asian kanssa ja et vaan mä oon se joka näkee vaivaa asian eteen. Tiedän kyllä että mieskin lapsen haluaa mut tuntuu että se ei nää vaivaa sen eteen...........
 
  • Surullinen
Reactions: KirJoh89 ja Mäyh
Nyt mä ehkä tohin kysyä, aiheesta poiketen kyllä, onko teillä kellään aivan tosi kipeitä menkkoja? Nyt korostan että sitä ei pysty liikkumaan, kramppaa vaan ja itku tulee. Oon tässä pähkäilly että mikä ihme siihen vaikuttaa? Nimittäin mulla on aina ollu säännölliset, kipuja vaihtelevasti, mutta kivut ollu tosi minimissä. Että en oo tarvinnu särkylääkettä.
Äkkiseltään muistuu super kipeet menkat kun ne ekan kerran alko synnytyksen jälkeen on normaalia että ne on kipeet, mutta siitä on aikaa 9,5kk ja menkat alko säännöllisesti pyörimään jo joulukuun lopussa. Nyt kahet viimeisimmät on ollu niin kipeet että en oo voinu uskoa kun joku on viitannu synnytyssupistuksiin
Nyt kauhulla ootan kun sunnuntaina alkaa, kun nyt jo polttelee lonkkia myöten, että miten sitä taas ollaan kaksin kerroin
Burana+panadol+lämmin vesipullo ollu kaverina mutta sitä kipua kestää jonkun 6h ja ei auta tuo kombo kyllä.
Mulla ei ehkä pahimmasta päästä mut kyl sitä saa useamman tunnin ekana iltana sängyssä kuumavesipullon kanssa tai suihkussa itkeä. Mä pystyn liikkumaan mut mielummin on toki käpertyneenä aivan kerälle. Mulla tosin ollut todella toimiva kombo miranax aamuin illoin + 1g Panadol 3x päivässä. Miranax vie suurimman kivun, mut Panadol myös selkeästi oleellinen kun alkaa sattua jos sen on unohtanut ottaa. Mulla ei pariin vuoteen noilla lääkkeillä ollut juurikaan kipuja. Oikea aikaisuus oli tässä A ja O. Nyt toissa kierrossa sit olin unohtanut ottaa ekat lääkkeet nii meni aika kauan kärvistellessä ennen ku miranax auttoi. Se kun on semmoi pitkäkestoisesti vaikuttava nii ei auta kovin nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Sabriiiina
Täällä tänään dpo0. Voisin tulla nyt ekaa kertaa piinalistalle, huomiselle siis dpo1.

Jotain noi gelee royalit on vaikuttanut. Aina miulla ollu selvät ovislimat mut nyt enempi. Jos enne limat loppui ennen ovisplussaa, niin nyt tässä kierrossa ei oo viel loppunut. Eilen ja tänään testiin plussat, ja nyt illalla selvät kivut munasolun irtoamisesta. Ihanku neki ois ollu kovemmat...seksikin sattui. Teki ihan tosi pahaa. :(
Talletukset osuu ihan jees, dpo-5, -1 ja 0. Saas nähä, toiveet on ainakin nyt taas korkeella.
 
Ite oon 29 perusterve. Alipaino on ehkä suurin syy mitä ite veikkaan omalta osalta syyks.. ovistestit on selkeesti plussalla, kierrot 2pv heitolla säännölliset jne.
Mies on mua 5v vanhempi jolla sit on perussairauksia. Ja käyttää reilusti nikotiinia ja alkookin jonkin verran. Ei mitenkään suurkuluttaja mut siinämäärin et toivoisin että vähentäis ihan vaan mun henkisen jaksamisen takia (siis tän vauvaprojektin kanssa, normaalisti on lun mielestä ihan sallitulla tasolla). Nyt sille tosiaan perussairauteen alotettiin se yks lääke jota se ei pysty tän lapsi projektin takia syömään vaikka sairaus ja oireet sitä vaatis... :(
Just nyt tuntuu että oon ihan yksin asian kanssa ja et vaan mä oon se joka näkee vaivaa asian eteen. Tiedän kyllä että mieskin lapsen haluaa mut tuntuu että se ei nää vaivaa sen eteen...........
Ehkä tämä olisi juuri sellainen tilanne, että tutkimuksiin pääsee nopeammin. Kun on miehellä sairaus, joka vaatii lääkityksen, joka taas vaikuttaa hedelmällisyyteen. Kannattaa ehdottomasti soittaa ja kysyä asiasta. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
Vierailija, voiskohan nyt tosiaan olla vaan jotenkin poikkeavat menkat. Voisi käydä lääkärissä, jos jatkuu vielä. Oireet toisaalta vois viitata raskauteen, ehkä kannattaisi vielä odottaa ja jos jatkuu outo olo, sitten uusi testi. Tsemppiä myös sinne! :)

@Sabriiiina minulla on myös pahoja menkkoja. Aina kivut eivät ole niin kovat, mutta yleensä joka kierto yhtenä päivänä pitää olla koko ajan ibuprofein+parasetamol ja lämmin kauratyyny, hierontaa jne.. ja siis niin kipeä, että ei voi liikkua, meinaa tulla oksennus. Menee kyllä ohi joidenkin tuntien päästä. Onkohan sekin sitten kuitenkin normaalia. Ehkä voisi lääkäriltä kysyä?

@Iinanen jospa noi gelee royalet olis vaikuttanuut ja superovis tullut. Toivotaan tärppiä! :)
 
Vierailija, voiskohan nyt tosiaan olla vaan jotenkin poikkeavat menkat. Voisi käydä lääkärissä, jos jatkuu vielä. Oireet toisaalta vois viitata raskauteen, ehkä kannattaisi vielä odottaa ja jos jatkuu outo olo, sitten uusi testi. Tsemppiä myös sinne!

@Sabriiiina minulla on myös pahoja menkkoja. Aina kivut eivät ole niin kovat, mutta yleensä joka kierto yhtenä päivänä pitää olla koko ajan ibuprofein+parasetamol ja lämmin kauratyyny, hierontaa jne.. ja siis niin kipeä, että ei voi liikkua, meinaa tulla oksennus. Menee kyllä ohi joidenkin tuntien päästä. Onkohan sekin sitten kuitenkin normaalia. Ehkä voisi lääkäriltä kysyä?

@Iinanen jospa noi gelee royalet olis vaikuttanuut ja superovis tullut. Toivotaan tärppiä!
Joo tuossa kun soittelin sitä seuraavaa passia, nii kätilölle asiasta mainitsin ja kysyin voisko lääkäri kattoo sit tarkemmin niin joo. Mutta kun kaikki tieto heti mulle nyt tyyppinen juttu ja google selattu vaihdevuosista syöpään diagnoosimeiningillä läpi.
No jospa nää ois viimeset menkat seuraavaan reilu vuoteen :D
Mulla on jokaisen synnytyksen jälkeen alkanu n. 2kk päästä menkat täysimetyksestä huolimatta ja kierto ollu tosiaan tasanen.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Joo tuossa kun soittelin sitä seuraavaa passia, nii kätilölle asiasta mainitsin ja kysyin voisko lääkäri kattoo sit tarkemmin niin joo. Mutta kun kaikki tieto heti mulle nyt tyyppinen juttu ja google selattu vaihdevuosista syöpään diagnoosimeiningillä läpi.
No jospa nää ois viimeset menkat seuraavaan reilu vuoteen :D
Mulla on jokaisen synnytyksen jälkeen alkanu n. 2kk päästä menkat täysimetyksestä huolimatta ja kierto ollu tosiaan tasanen.
Kuulostaa tutulta, itsehän siis harrastan myös googlaamista ja kaikki pitäisi tietää heti :LOL: Ja kaikenlaisia sairauksia ehtii diagnosoida itselleen
 
  • Tykkää
Reactions: Sabriiiina
Minä olen yrittänyt joka päivä lukea teidän kuulumisia! Valtavasti onnea kaikille plussanneille!

@Titi-Love: olen niin pahoillani että teille kävi näin, mutta ihana kun jaksatte vielä uskoa tulevaan ja kuumeilla jatkossakin! Teillä näköjään on lattia ongelmia! Voimia myös siihen! Meillä ongelmana katto ja sieltä löytyneet vauriot. Ja suht uusi talo.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä