Meen huomenna inssiin heti aamusta. Ensimmäisiä aikoja oli mihin ne kerkeää ne siittiöt vaan sulattamaan. Huominen on mulle aikataulullisesti tosi huono päivä nii pakko oli ottaa vaan mahdollisimman aikainen aika. Terolutit alkaa sunnuntaina 10mgx2 annoksella ja niitä syödään testipäivään asti joka on 5.9.
Olo on nyt sen pregnyl piikin jälkeen ihan sika turvonnut. Maha on varmaan pinkeimmillään kuin koskaan. Ihan useamman kuun raskausvatsalle näyttää. Päänsärky meni onneksi ohi
aiemmin mulla on ollut inssit ainakin helppoja. Pehmeällä katetrilla ja tosi helposti mennyt.
Kauhea kun jouduin siellä lääkärissä pyytämään oikein et "eikö sieltä löytyisi vielä aiempaa aikaa" niin hävettää jotenkin se et pyysin. Oon aina aiemmin ollut heille tosi joustava ja nyt ne oli joustavia. Mut siis hävettää kun ne joutui näkee ekstra vaivaa mun takia. Yleensä siis inssejä tehdään vasta lähempänä puolta päivää. En vaan haluaisi vaikuttaa hankalalle asiakkaalle. Tuolla ne hoitajat ja lääkärit on olleet niin ihania