Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut vuodatuksesta, joka seuraa pian. Täällä alkoi eka "oikea" yrityskierto perjantaina, edellinen meni hyvin vähillä yrityksillä ja olin tavallaan ihan helpottunutkin, että uusi kierto alkoi. Hirveän ristiriitaiset fiilikset, esikoisen kuoleman jälkeen on vaan odottanut milloin pääsee yrittämään uudelleen ja nyt sitten mieli lyö jarruja, vaikka kyllä sitä toista lasta kovasti halutaan. Ehkä pelko ja pessimismi nostaa päätään. Toisaalta ajattelee, että on kovin epätodennäköistä, että toinenkin raskaus päättyisi ennenaikaisesti ja lapsi kuolisi. Mutta silti ajattelee, että onhan se mahdollista. Vaikka oon päättänyt olla pelkäämättä. Tosin luulen, että keho ei edes tule raskaaksi ennen kuin se on valmis, joten luotan siihen. :)

Pahoittelut vuodatuksesta, joka seuraa pian. Täällä alkoi eka "oikea" yrityskierto perjantaina, edellinen meni hyvin vähillä yrityksillä ja olin tavallaan ihan helpottunutkin, että uusi kierto alkoi. Hirveän ristiriitaiset fiilikset, esikoisen kuoleman jälkeen on vaan odottanut milloin pääsee yrittämään uudelleen ja nyt sitten mieli lyö jarruja, vaikka kyllä sitä toista lasta kovasti halutaan. Ehkä pelko ja pessimismi nostaa päätään. Toisaalta ajattelee, että on kovin epätodennäköistä, että toinenkin raskaus päättyisi ennenaikaisesti ja lapsi kuolisi. Mutta silti ajattelee, että onhan se mahdollista. Vaikka oon päättänyt olla pelkäämättä. Tosin luulen, että keho ei edes tule raskaaksi ennen kuin se on valmis, joten luotan siihen. :)
Täällä saa kyllä vuodattaa ❤ Toivotaan, että keho ja mieli jaksavat ja saatte toisen lapsenne ❤

@Shibali Ihana kuulla että kaikki hyvin ultrassa :love:
Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti❤
On:
Teinpä testit, raskaustesti nega (tän arvelinkin mut oli ihan pakko varmistaa) ovistestissä tasavahvat viivat mut ei kuitenkaan plussa. Omituinen vuoto jatkuu, täytyy se gyne aika kyl varata, ei oo normaalia mulle tämmöin.
Kannattaa se tosiaan varmistaa testillä. Harmi, että outo vuotelu jatkuu. Minulla oli alkuvuodesta kierto, jossa vuoteli tosi oudosti pitkin kiertoa. Ei ollut kipuja tai hajuhaittaa, seuraava kierto oli jo normaali. Toivottavasti sullakin vain joku pian ja ehkä itsestään ohimenevä juttu (y)

• Tykkää
Reactions: Alinna86
@Alinna86 toivotaan että menee nopsaa ohi kummalliset vuodot. Hyvä varmasti käydä kuitenkin tarkistamassa tilanne että ei tarvi turhaan stressata itsekseen että mitä kummaa.:unsure::giggle:

@Goodway voi kun olis nyt kiva syy menkkojen myöhästymiselle! Tai ettei ainakaan venyisi turhia enää pidemmälle! Tilataan huomiseks sulle mekat tai plussatesti! Tietty mielummin jälkimmäinen:love:

Omanapa: Täällä taas aletaan olemaan jännän äärellä. Flo ennustaa ovista perjantaille. Eilen ja tänään on talleteltu ja seuraava mahis näillä näkymin perjantaina kun mies palaa reissusta. Että vaikkei aivan kerkeä joka päivä heiluttelemaan peittoa niin pelissä ollaan mukana toivottavasti.
Tähän aikaan kierrosta kun ovis on ovella, alkaa olemaan aina optimistisimmillaan. Joskos tämä olisi the kierto!:X3:

Omahoidon kautta vastaus. Viestissä ei mitään tarkempaa tietoa milloin aika olisi tulossa. Meneeköhän hoitotakuun 6 kk piiriin? Toivottavasti tulisi aikaisemmin aika.

Muistan @lulube et sä olit saanut vastauksen ja ajan hyvin nopeasti tk:n tutkimuksiin omahoidon kautta. Ehdinkin jo monta kertaa käydä tarkistamassa sen vuoksi omahoitoon saapuneet viestit. Mutta nyt pääasia et asiaa on lähdetty hoitamaan.

Ovis oli, limat päättyi kp 13 puolessa välissä päivää, uskon oviksen olleen viimeistään kp 14. Ei kyllä mitään tuntemuksia silloin ollut.
Mutta kp 12 oli tosi voimakas elohiiri ja nippailut siihen päälle, Oikealta puolelta.

Mies muuten kysyi yks päivä seksilelujen mahdollisuutta osana seksiä, hänellä fetissi kumihanskoihin. Kokeiltiin ja hän laukesi hyvin voimakkaasti sisään pian tämän jälkeen. Ajateltiin jatkossakin kokeilla myös tämä mahdollisuus.

Voiskohan tämä kierto olla meidän, oireeton hyvin pitkälle, ja olen ollut hedelmöllisimpään aikaan (ja edelleenkin) lomalla ja jos se olis rentouttanut kehoa positiivisella tavalla. Liikuntaakin tullut lomaillessa paremmin harjoitettua.

Tsemppiä kaikille lapsihaaveen toiveen toteutumiseen ja siihen kuuluviin myötä- ja vastoinkäymisiin.

Kiitos @Töppönen_ , @Wintersun , @3milia , @Goodway ja @Alinna86 onnitteluista ja toivotuksista! :love: Ja kiitos myös kaikille muille tykkäyksistä :love:

@Alinna86 voi ei, toivottavasti vuotelut loppuis pian ja saat selvyyden lääkäristä viimeistään <3

@3milia meidän ryhmässä jotkut kerto, että aiemmassa raskaudessa digi oli näyttänyt aikas myöhään, vielä 6+0 viikolla viikkoja 2-3 ja silti kaikki oli mennyt hyvin.:) Jospa sielläkin vaan testi temppuilee tai hcg nousee hitaammin.<3 Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pikkuisen huhtikuussa syliinne:love:

VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

05.08.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hipposka.....................kp 41/29-32
Napsunen....................kp 40/35-37
Rimaleli..........................kp 40/30
Loree...............................kp 37/?
Zennuli..........................kp 36/25-28
Lovecoco.....................kp 36/30
Wanti..............................kp 36/32-36
-Lounatuuli-.................kp 33/28-35
Sinisilmät.........................kp 30/27-28
Tiukuna......................kp 30/30-32
Eeva650.........................kp 27/28-42
Tiitiäinen87.....................kp 27/27
LaTila...................................kp 25/27
Goodway.......................kp 25/23
AnnMariii.........................kp 24/?
Kikkakolmas..............kp 23/28
Wbä...................................kp 22/26-28
Pandanen......................kp 22/29-31
Melissa86.....................kp 21/30-36
lulube..............................kp 21/29
Brunet82.......................kp 20/26-28
Aniaj..................................kp 17/28
Helmikorvakoru.......kp 16/27-28
Kirjoh89....................kp 16/28
Krippis...........................kp 16/22-24
pata-ässä.................kp 14/28
Kasikuus......................kp 13/27-28
Lillanna.............................kp 13/28-42
Nokare..........................kp 13/27
rubikinkuutio.............kp 12/27-29
Jjenn...............................kp 11/29-33
Haaveilija-31......................kp 9/27
Iinesankka82....................kp 8/29-30
Töppönen_....................kp 7/26
Heemilia............................kp 6/30(?)
Kuumeilija40..................kp 6/27-28
Alinna86.........................kp 6/26
Mysteerio.......................kp 4/30
Hamsteri20..................kp 4/27-28
Sofialla.............................kp 4/35-42
Mamtobe............................kp 3/26-28
Mäyh..............................kp 3/26-31
Minttuni...........................kp 2/25
Nipsuneiti83.................kp 2/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tiitiäinen87.....................dpo 14
LaTiLa...............................dpo 12
Eeva650..........................dpo 10
Tiukuna.........................dpo 9
Kikkakolmas................dpo 8
Pandanen........................dpo 6
Melissa86........................dpo 6
Brunet82..........................dpo 5
Krippis................................dpo 4
Helmikorvakoru..............dpo 2
Aniaj..........................................dpo 2
Kirjoh89.................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

• Tykkää
Reactions: Tiukuna ja minttuni
Etukäteen pyydän anteeksi jos tuonne meni jotain väärin....en ole aikaisemmin tuota listaa päivittänyt mutta nyt oli aikaa..:):unsure:
Piti vastailla moneen eri asiaan mutta nyt en muista niitä nimimerkkejä....Yleisesti toivotan voimia tähän päivään ja tuleviin.:love:
Piinapäivät jatkuu täällä...dpo 5 oireina pientä rintojen nipistelyä ja menkkamaista juilintaa ja alaselkä helkkarin kipeä...voi myös johtua mun työstä.. Noo viime kierrossa mikä olikin sitten kemiallinen niin oireet alkoi selkeästi dpo7 eli katsotaan......Alkaa kyllästyttää vaan jotenkin tuo jatkuva pettyminen....Pikkuhiljaa tuntuu siltä että alkaisin varailemaan aikaa ehkäisykapselin laittoon että ei tarvi miettiä enää....Ikäni vuoksi alkanu aika raksuttaa ja yritys aikaa enää loppuvuosi......Hyi ompas negatiivinen teksti...yleensä jaksan aina olla positiivinen ihan loppuun saakka mutta tänään ei näköjään jaksa....:ROFLMAO:

@Shibali ihanaa että siellä kaikki hyvin, ihan kyynel silmässä muistelin omia VU käyntejä miten suuri kivi sitä vierähtikin pois sydämeltä kun kuuli sykkeet.

Täällä kuumeinen olo jatkuu, mutta mittari näytti 36,4... Plääh, vähän masensi mutta nyt vasta dpo8, että tiedä sitten onko vaan mittausvirhe. Kahdesti kyllä mittasin. Kohtu on kipeä, selvästi tuntee missä se sijaitsee, ja tavallista huonompi olo, ja paleltaa ja välillä taas hiottaa. Ikenistä tuli eilen pestessä verta, ja ne on ihan älyttömän arat. Uskaltaisikohan sitä huomenna testailla, dpo 9, näkyisiköhän sitä mitään jos luteaali on 12pvä.. En jaksais haamuja tihrustella, mut tuli kutsu terassille, niin tietäis saako sitä viinilasin juoda hyvällä omallatunnolla...

Musta on ihana lukea näitä keskusteluja, nii en tunne itteäni niin pöhlöksi, kun täällä on joukko tyyppejä jotka pohtii samoja asioita. Ootte parhaita, ja niin vahvoja vaikka ei itsestä välttämättä aina siltä tunnukaan, eikä tarviikkaan. Oon eläny teidän jännittäviä kierron vaiheita ihan täysillä mukana.

Oon huono kommentoimaan/kirjottelemaan tänne kun termit, keskustelun käytännöt ja oikeestaan kaikki muutkin raskautumiseen liittyvät asiat on vielä opettelun alla, niin hävettää tulla sönköttämään. Meillä siis ensimmäinen yrityskerta menossa, oletetun ovulaation aikaan ei päästy puuhiin, mutta edellisinä päivinä kyllä. Nyt on menossa dpo 12. Kierto mulla on hyvin tasainen 28pv, ja lauantaina pitäisi siis alkaa menkat. Oon piinaillessani tutkiskellu kohdunkaulaa ja valkovuotoa ja yrittäny ettiä jotain merkkejä, tosin en tiiä ihan tarkkaan että mitä edes ettiä. Ainoana varteenotettava oireena voisi pitää viisi päivää kestänyttä jatkuvaa päänsärkyä, josta lähes koskaan en kärsi. Pohdin josko tekisin testin tänään, tosin aamupissa on loroteltu jo pönttöön. Muuten en hoppuilisi, mutta meillä on miehen kanssa tapaamispäivä ja unelmissani kertoisin illan treffeillä iloisen uutisen.

Mä oon aikast varma, et tärpistä ei tietoakaan. Su tai ma oli ovis(jos oli) ja nyt eilisest alkaen vuotanut ruskeaa limaa, välillä punertavaa..helvetin kiva. Menkat siis pitäisi alkaa vasta 16.8. Oon hanskat heittänyt jo tiskiin tän kierron osalta, ku eipä oo tämmöst vuotoa ennen ollut, mut "piinaillaan" nyt loppuun asti..:ROFLMAO:
Tsemppiä muiden tilanteisiin! :love: :X3:

Musta on ihana lukea näitä keskusteluja, nii en tunne itteäni niin pöhlöksi, kun täällä on joukko tyyppejä jotka pohtii samoja asioita. Ootte parhaita, ja niin vahvoja vaikka ei itsestä välttämättä aina siltä tunnukaan, eikä tarviikkaan. Oon eläny teidän jännittäviä kierron vaiheita ihan täysillä mukana.

Oon huono kommentoimaan/kirjottelemaan tänne kun termit, keskustelun käytännöt ja oikeestaan kaikki muutkin raskautumiseen liittyvät asiat on vielä opettelun alla, niin hävettää tulla sönköttämään. Meillä siis ensimmäinen yrityskerta menossa, oletetun ovulaation aikaan ei päästy puuhiin, mutta edellisinä päivinä kyllä. Nyt on menossa dpo 12. Kierto mulla on hyvin tasainen 28pv, ja lauantaina pitäisi siis alkaa menkat. Oon piinaillessani tutkiskellu kohdunkaulaa ja valkovuotoa ja yrittäny ettiä jotain merkkejä, tosin en tiiä ihan tarkkaan että mitä edes ettiä. Ainoana varteenotettava oireena voisi pitää viisi päivää kestänyttä jatkuvaa päänsärkyä, josta lähes koskaan en kärsi. Pohdin josko tekisin testin tänään, tosin aamupissa on loroteltu jo pönttöön. Muuten en hoppuilisi, mutta meillä on miehen kanssa tapaamispäivä ja unelmissani kertoisin illan treffeillä iloisen uutisen.
Täällä oppii kyllä monenlaista, ei muuta kuin kirjoittelemaan, tänne mahtuu niin vasta-alkajat kuin pitkään yrittäneet :) Toivotaan tosin, että teillä nopeasti tärppäisi :)

Tsemppiä @3milia, uskon että kaikki on varmasti hyvin ♥ Ja tervetuloa @Hermitcrab, pihalla ollaan ajoittain varmaan kaikki meistä ja itse ainakin kanssa näin yrittämisen alkutaipaleella joudun ajoittain googlailemaan termistöä :love: :D

Piti varmasti muitakin kommentoida, mutta nyt ei muistu mieleen. Tasapuoliset tsempit ja halaukset kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Nyt dpo 2 ja eroa kahteen negakiertoon joissa oireita oon kyylännyt ja merkinnyt on se, että valkovuoto ei loppunut ovikseen. Yleensä siinä kohtaa alkanut täysi sahara, joka enemmän ja vähemmän jatkunut menkkoihin. Tai tullut korkeintaan jotain voidemaista vähän (anteeksi taas tää tarkka kuvailu). Nyt kuitenkin tulee sellaista juoksevaa ihan pikkareihin asti ja on koko ajan sellanen kostea olo. :unsure:o_ONo, eipä tää varmaan mitään meinaa, mutta kunhan huomioin. Vitsi miten paljon toivon että tää ois meidän kierto:love::X3: