Toiveissa vauva 2021

mulle voi päivittää huomiselle kp 2/26-28 ja poistaa piinailijoista. Eiköhän tän päivän voi jo laskee kp1:seks kun on muuttunu ruskeesta punaseks yms.. Nyt vaan täytys viikko malttaa mielensä ovistestejen suhteen ja saada jostain itelleen se ajatus että tästä lähti uus mahdollisuus, jostain syystä en nää tätä kiertoo mahdollisuutena vaikka mitään syytä sille ei oo ettei olis mahdollista tulla raskaaks tässä kierrossa...

Kiitos vertaistuesta ja ajatusten vaihdosta! Tää on niin ihana porukka ♥

Niinkuin eilen kirjoittelinkin, niin uskon oman kierron vaiheen aiheuttaneen tämmösen itkuisuuden ja katkeruuden toisten onnesta. Siltikin yllätti kuinka voimakas oma reaktio oli. Juttelin tänään puolison kanssa ja ihanasti hän tukee ja lohduttaa myös :) Eikä oma fiiliskään ole enää tänää niin huono, kuin eilen oli.

Ja olikos se @helmikorvakoru kun edellisen sivun lopussa puhui siitä, kuinka hassulta tuntuu kun ennen tehny kaikkensa välttääkseen raskauden ja nyt kun sitä toivoo, niin eihän se tapahdukaan niin nopeasti. Ihan samoja ajatuksia aiemmissa kierroissa pyöri mielessä. Ennen raskautumista "pelkäsi" kun ei lasta halunnut, mut nyt kismittää kun ei tapahdukaan juuri sormia napsauttamalla, vaikka tietää senkin olevan normaalia xD

Noh, ite aattelin ottaa uuden kierron rennoin mielin (saas nähä onnistuuko) ja mittailla vaan lämpöjä ja popsia mamma monivitamiineja :)

Mulle voi HUOMISELLE päivittää KP2! Värit ei edelleenkään toimi...

Kateus on ihan luonnollinen tunne, mutta kyllä sille myös voi jotain. :) sitä pystyy kyllä työstämään pois, jos vaan jaksaa ja haluaa. Mutta ei tietysti tarvi. :) mulla itellä helpotti aikoinaan se, että aktiivisesti vaan ajatteli, että ei ole millään tavalla multa pois, jos joku muu saa lapsen. Ja että se ei ole mun vika eikä tee musta mitenkään huonompaa vaikka meillä ei onnistukaan. Kaipuu tottakai jäi, mutta kateus loppui ja pystyn oleen aidosti iloinen ja onnellinen toisten puolesta. Mä en kans usko mihinkään ”kaikella on tarkoituksensa”, ihan vaan yksinkertaisesti koska miksi ihmeessä muka olisi millään mitään tarkoitusta.:unsure:

Tänään käyty shoppaamassa esikoiselleen ensimmäisiä syysvaatteita ja pakko oli samalla käydä hipsuttamassa niitä koon 50-56 pikkupikkupikkuvaatteita. :love:joskus vielä meillekin saa niitä toivottavasti taas ostaa.:love:

Noniin, jospa mä nyt pikkuhiljaa tänne hivuttaudun. Jossain kohti vierailijana laitoin onestep ovis testeistä kuvia ja kommentoin @Kasikuus tilanteeseen mutta nyt..

Edellisestä suhteesta 7 ja 10 vuotiaat aarteet, ja nykyisestä suhteesta raskaan hoitojen kautta aivan valloittava pas muru, 9kk. Te jotka hoitoja läpi käyneenä, hatun nosto. Meillä oli 2018 3 icsiä, eka epäonnistui aivan tyystin, kun miehen näytteessä ei ollut lainkaan siittiöitä, munasolut meni pilalle kun pakastettiin liian myöhään. 2. Icsi 1 tuore siirto ja 2pas, ekasta pas lähti aluilleen, hcg ei noussut normaalisti, jotain raskausmateriaalia oli mutta jäi epäselväksi, kesken meni luonnollisesti. 3 icsi 2018 joulukuun alussa, ei tuoresiirtoon koska hyperin vaara, passia siis tammikuulle, ei osu ovis oikeelle päivälle siirtoa varten ja plääh. Onni kävi, siirtoon päästiin ja toivottu tulos tuhisee sängyssä, isommat katselee harry potteria :)

Meillä lähetään seuraavista menkoista, eli jos kaikki menis kun elokuvissa, niin pas olisi syyskuun puolessa välissä.
Mitenkäs ootte listoille laittanu hoitojen kans?

Itse olen 29 ja mies 35, miehen puolelta syy hoitoihin, muuta mahdollisuutta ei käytännössä olekkaan.

Oon seuraillu teitä ihan hurjan pitkään, aamulla ensimmäisenä tsekkaamassa tilateen varsinkin jos joku tikuttelee urakalla niin aivan menossa henkisesti mukana :D

Tulipas kauheesti tekstiä :'D

Tervetuloa @Sabriiiina Listalle laitettu myös hoidoissa käyvien osalta, että nimi, yritys alkanut kk/vv, mones lapsi (y) ja kiertopäivälistalle ja piinalistalle myös voi sitten tulla, jos haluaa. piinalistalle voinee merkata pp päivän dpo sijaan, onkohan se ollut yleensä tapana? Ollaan koitettu tehä niin, että se päivittää aamulla, joka ekana ehtii.

Listalle laitettu myös hoidoissa käyvien osalta, että nimi, ya kk/vv, mones lapsi ja kiertopäivälistalle ja piinalistalle myös voi sitten tulla, jos haluaa. piinalistalle voinee merkata pp päivän dpo sijaan, onkohan se ollut yleensä tapana? Ollaan koitettu tehä niin, että se päivittää aamulla, joka ekana ehtii.
Joo kun mä oon menny aina siirron jälkeisenä päivänä pp1,pp2 jne. Viimeistään pp4 alkaa tikutus ja sehän onkin fiksua, eli ei. Jäipäs tuossa purkautuessa sanomatta, että 2 blastoa jäi pakkaseen, sitähän ei taas tiiä miten sulatuksen jälkeen käy ja niin, sepäs on sen ajan murhe.
Tänään tuli postissa kasa ovistestejä, oon tehny niin että onestepeillä tikuttelen siihen asti että omasta mielestä näyttää plussaa ja varmistanu digillä, ja hyvin on toiminu näin..

Jossain vaiheessa oli puhetta kierron/oviksen eroista riippuen kummalta puolelta munasolu irtoaa. Mä tutkailin tarkemmin kiertoani flosta enkä tajua yhtään :D

Mulla on 6/19 lähtien vaihdellu kiertojen pituudet niin että on kaks normipitusta (27-29pv) ja yks pitkä (31-33pv) ja taas kaks normia, yks pitkä jne. Ymmärtäisin, jos menis lyhyt-pitkä-lyhyt, mut mikä ihmeen homma tää kolmen sykli oikeen on :D

Meillä on nyt torstaina vihdoin aika sinne lääkärille, joka ohjaa sit eteenpäin tutkimuksiin! Jännittävää ja pelottavaa mut kuitenkin samalla huojentavaa, että asiat ehkä etenee pikkuhiljaa! :)

Jossain vaiheessa oli puhetta kierron/oviksen eroista riippuen kummalta puolelta munasolu irtoaa. Mä tutkailin tarkemmin kiertoani flosta enkä tajua yhtään

Mulla on 6/19 lähtien vaihdellu kiertojen pituudet niin että on kaks normipitusta (27-29pv) ja yks pitkä (31-33pv) ja taas kaks normia, yks pitkä jne. Ymmärtäisin, jos menis lyhyt-pitkä-lyhyt, mut mikä ihmeen homma tää kolmen sykli oikeen on

Meillä on nyt torstaina vihdoin aika sinne lääkärille, joka ohjaa sit eteenpäin tutkimuksiin! Jännittävää ja pelottavaa mut kuitenkin samalla huojentavaa, että asiat ehkä etenee pikkuhiljaa!
Mä oon ainakin lukenut et ei ne (välttämättä) tuu silleen säännöllisesti vasen puoli, oikea puoli vaan voi olla just tuolleen vaihtelua.

Mulla on kans 28-30 päivää (ovis kp15-17) kierto silloin kun ovis on oikealla ja se oli myös dominoiva puoli ennen kystaa eli pari -kolme kiertoa tuli sieltä aina putkeen ja sit yks vasemmalta. Vasemman puolen kierto on pääsääntöisesti 31-33 päivää (ovis kp18-20/21). Nyt mulla on ovis ollut vain vasemmalta, koska oikea on vähän tuhoutunut sen kystan myötä eli siellä ei oo tällä hetkellä sen kokoisia follikkeleita et niistä alkaisi kasvaa sitä munasolua (ehkä taas joku päivä mut ei ihan lähiaikoina).

Tsemppiä lääkäriin!

• Tykkää
Reactions: minttuni ja lulube
Tervetuloa uudet!

On: muuten on lupaavia oireita, kuten pientä huonoa oloa, tuikkimisia, turpean oloiset munasarjat ja se elohiiri vatsassa, mutta lämmöt ovat varsin matalalla. Annan silti itseni elätellä toiveita, tiputaan sitten myöhemmin alas. Johan lämpöjen pitäisi pudota entisestään huomenna tai torstaina, jos menee kuten kolmessa edellisessä ja ja menkkojen alkaa pe tai la.

Miten muuten teillä laskee aamulämmöt ennen kuukautisia, montako päivää ennen?
Mulla on tänään dpo7 36,9 lämmöt, väsyttää vietävästi. Tyttö heräsi aamulla 3.40 pirteänä. Piirteli ja hommaili omiaan, mut eihän sitä osannut enää nukkua. Tänään koettaa kuolema varmasti kun meinasin vielä marjaan lähteä xD

• Vau!
Reactions: Mamtobe
Kyllä se rfsu liuska näytti silloin pari päivää sitten omiaan. Aptec puikon aamulla tein ja siihen ei tullut viivanpaikkaa kummempaa. Nyt kp25/27 dpo 11 ehkä. Nyt odotan pari päivää ja jos ei tuhrua näy ennen sitä, niin testailen sitten uudellen. Kp28 olisi hyvä päivä testata. Tuossa vielä kuva aptec puikosta tältä aamua.

Kyllä se rfsu liuska näytti silloin pari päivää sitten omiaan. Aptec puikon aamulla tein ja siihen ei tullut viivanpaikkaa kummempaa. Nyt kp25/27 dpo 11 ehkä. Nyt odotan pari päivää ja jos ei tuhrua näy ennen sitä, niin testailen sitten uudellen. Kp28 olisi hyvä päivä testata. Tuossa vielä kuva aptec puikosta tältä aamua.

Ihan kuin tuollakin joku näkyis? Vai onko se tuon ikkunan varjo vaan? No mutta se sun rsfu näytti kyllä ärsyttävän selvää viivaa! Varmaan monet joutuu pettymään sen ansiosta :(

• Surullinen
Reactions: minttuni
Oon aika noviisi vielä näissä asioissa, joten kertokaas kaikki teidän omasta oviksen seuraamisesta!
Mitä testejä käytätte, mistä tilaatte? Millon alotatte tikuttamisen/miten usein ovikseen asti? Seuraatteko limoja ja kohdunkaulaa? Mitä havaintoja näistä kannattaa huomioida? Nimimerkillä kaikki hyödyllinen tieto tänne heti :D

• Tykkää
Reactions: minttuni
Onko teistä kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Onkohan se huuhaata vai voisikohan oikeasti auttaa? Olen lukenu paljon kommentteja missä lapsettomuudesta kärsinyt on saanut apua vyöhyketerapiasta ja tullut raskaaksi... Tiedä sitten... Myös homeopatiaa ja akupunktiota on suositeltu. Onko niistä kenelläkään kokemuksia? :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: kakkulapio
Kuullostaa lupaavalta @Eeva650 :love:
Ihana @Töppönen_ :love:
Toivottavasti tilaus meni perille:ROFLMAO:
Anteeksi omanapailu...Mitä hittoa mun kropassa on tekeillään? Tänään kp5. Menkat alkoi tiputtelemalla pe ja loppukin jo su. Normaalisti ois pitän alkaa vasta eilen. No eilen tuli epämääräistä vuotoa ja kasa limaa ja tänään noustessa sängystä ylös vetistä ja ruskeaa limaa valui pitkin reisiä:oops:
Ikinä oo ollu tämmöstä.
Lämmöt on korkeella et joko mul on joku tulehdus tai kait se on raskaustestikin tehtävä asian pois sulkemiseksi, siihen en kyllä usko mut jotain hömärää on kyl tekeillä o_O:rolleyes:

Onko teistä kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Onkohan se huuhaata vai voisikohan oikeasti auttaa? Olen lukenu paljon kommentteja missä lapsettomuudesta kärsinyt on saanut apua vyöhyketerapiasta ja tullut raskaaksi... Tiedä sitten... Myös homeopatiaa ja akupunktiota on suositeltu. Onko niistä kenelläkään kokemuksia?
Minuakin kiinnostaa tämä!! Mulla se tilanne, ettei menkat ole alkaneet vielä pillereiden lopetuksen jälkeen. Jostain luin kokemuksia että jollakin oli sitten samana iltana alkaneet kun oli vyöhyketerapiassa käynyt, sattumaako sitten vai ei...

• Tykkää
Reactions: minttuni ja Krippis
Oon aika noviisi vielä näissä asioissa, joten kertokaas kaikki teidän omasta oviksen seuraamisesta!
Mitä testejä käytätte, mistä tilaatte? Millon alotatte tikuttamisen/miten usein ovikseen asti? Seuraatteko limoja ja kohdunkaulaa? Mitä havaintoja näistä kannattaa huomioida? Nimimerkillä kaikki hyödyllinen tieto tänne heti
Oon tilannu raskauskeijulta onesteppejä ja sit sen digin tosiaan kaveriksi, kun liuskat näyttää positiiviselta, varmistan sen sitten digillä. Riippuu pitkälti kierrosta, mulla on kierto 29-32 päivää, alan varalta tikuttaa kp11 kerran päivässä ja yleensä ovis+ on kp 15-17, niin sit tossa kp 15 kaks kertaa päivässä että ei mee ohi, yleensä aamupäivällä ja sit kuuden jälkeen.
Nyt viimesimmän synnytyksen jälkeen on ite oppinu tuntemaan millon ovulaatio on tulossa, kivut aivan jäätävät ja valkovuoto runsastuu. Mut sen kummemin en ite oo laitellu mitään ylös. Mulla on pitkn aikaa ollu flo käytössä, se suurinpiirtein näyttää oviksen oikein, sinne ei saa sitä pluspäivää mun mielestä korjattua mut laitan sinne kuitenki ylös millon plussa on ollu.

Pakko tulla tännekin kertomaan, että kävin juuri varhaisultrassa, ja siellä pikkuisen sydän sykki ja kaikki oli kunnossa. :love: :barefoot::love: Voi luoja miten helpottunut olo. Jospa nyt vois hetken aikaa olla onnellinen ja nauttia. :love: Sen mitä nyt tältä kuvotukselta pystyy... Vastasi kuulemma viikkoja 7+0 mitoiltaan, mun laskujen mukaan ois 7+1, joten hyvin lähellä. En voi sanoin kuvailla miten hyvältä tuntui kun näki heti sen sykkeen ja sitten sain sitä jumputusta kuullakin.:love: Kunpa tää pikkuinen nyt sitten saatais syliin asti maaliskuussa.:love:

Haluan vielä kiittää teitä kaikkia näistä kaikista kuukausista ja tuesta:love: Ja toivon kovasti tänne paljon pysyviä plussia, erityisesti teille pidempään yrittäneille pikaisia plussia. :love::X3: Toivottavasti kaikilla meistä on pikkuiset tuhisijat ensi vuonna sylissä:love:

@Alinna86 kuulostaa kyllä oudolta.o_O Kunpa oiskin ollu vaan valemenkat.:X3: Mutta jos ei, niin toivottavasti tästä kierrosta nyt teille viimein se pikkuinen saatais:love:

Sofianella
Moikka! Uutena täällä kirjoitan. Aamu alkoi lakanoiden vaihdolla, koska menkat alkoivat 2 päivää aikaisemmin kuin olisi pitänyt. Lisäksi lakanoita vaihtaessa aamuherkkänä myös vähän itkua väänsin, koska ne menkat taas alkoivat, enkä pääse tekemään vieläkään sitä positiivista raskaustestiä.

Meillä on siis yrittämistä takana vasta 3kk, eli eihän se ole aika eikä mikään. Mutta tottakai toivoo joka kuukausi, että jos nyt. Samalla taas järki sanoo, että ei tämä helppoa tule olemaan ja varmasti joudutaan yrittämään vielä pitkään.

Piti päästä kirjoittamaan asiasta paikkaan, jossa on saman asian kanssa kamppailevia ihmisiä. Vaikka mies on ihanasti tukena ja hänkin kovasti vauvaa toivoo. Mutta emme ole myöskään kertonut kenellekään, että olemme yrittämässä lasta, joten e ole miehen lisäksi muita, kenelle asiasta voisi puhua.

Yhteistyössä