Toiveissa vauva 2021

Katoin et @Eeva650 ja @Kikkakolmas ootte melkein samoilla dpo:illa. Ootteko jo päättänyt milloin testaatte? @Kikkakolmas ainakin pohdit sitä aiemmin. Vai joko testasitte? :) Mä en vielä tiedä. Toisaalta tekis mieli testata kun menkat saattaa alkaa jo vaikka perjantaina (vaikka Flo ennustaa vasta ma niin usein nää myöhäisen oviksen kierrot ei oo luteaalilta saman mittaisia kun normikierrot, jota Flo ei ota huomioon). Mut toisaalta on viel nii aikaista et liekkö mitään näkyisi :D

Hassua kylläkin lääkärin testipäivä on vasta ens ke ja en tiedä mitä teen jos menkat alkaa vklpn ku lääkkeet pitäisi aloittaa jo kp2 mut niiden mielestä ainakin ennen ma on aivan liian aikaista testata (ja pitää olla varma nega ennen lääkkeiden aloitusta)
 
Ihanaa kun ootte päivittäny listaa @minttuni ja @Brunet82:love:

Mulla on ollu ihan hullu tää viikko kun alotin maanantaina uudessa työssä, hirveesti uutta asiaa ja venyneitä työpäiviä.
Oon vain käynyt läpilukemassa täällä, mutta en muista enää yhtään ketä kaikkia piti onnitella ja kenelle laittaa pahoittelut, joten yhteisesti

Onnea teille, jotka ootte plussannu <3 :love::love::X3:
Ja suuret pahoittelut ja tsempit teille, jotka ootte saanu huonompia uutisia:cry:

Itellä tympii kun näyttää tää kierto nyt venyvän tosi pitkäksi kun nyt jo kp37, eikä menkkoja kuulu.:confused: Flo herjaa, että menkat 7 päivää myöhässäo_O Raskautuminen ei siis pitäisi olla mahdollista, koska meillä on nyt ollut kumi käytössä sen keväisen tuulimunan jälkeen, koska tää mun yllättävä uus työtilanne hieman siirsi vauvaprojektia myöhemmäksi. Eilen kyllä oli niin kiihkeetä menoa saunan jälkeen, että jäi kumi laittamatta, mutta mies onnistui vetäistä ulos ennen loppuhuipennusta:X3::D
 
Ihanaa kun ootte päivittäny listaa @minttuni ja @Brunet82

Mulla on ollu ihan hullu tää viikko kun alotin maanantaina uudessa työssä, hirveesti uutta asiaa ja venyneitä työpäiviä.
Oon vain käynyt läpilukemassa täällä, mutta en muista enää yhtään ketä kaikkia piti onnitella ja kenelle laittaa pahoittelut, joten yhteisesti

Onnea teille, jotka ootte plussannu <3
Ja suuret pahoittelut ja tsempit teille, jotka ootte saanu huonompia uutisia

Itellä tympii kun näyttää tää kierto nyt venyvän tosi pitkäksi kun nyt jo kp37, eikä menkkoja kuulu. Flo herjaa, että menkat 7 päivää myöhässä Raskautuminen ei siis pitäisi olla mahdollista, koska meillä on nyt ollut kumi käytössä sen keväisen tuulimunan jälkeen, koska tää mun yllättävä uus työtilanne hieman siirsi vauvaprojektia myöhemmäksi. Eilen kyllä oli niin kiihkeetä menoa saunan jälkeen, että jäi kumi laittamatta, mutta mies onnistui vetäistä ulos ennen loppuhuipennusta
Ootko testannut? Ainahan ne kumitkan ei oo satavarmoja
 
Katoin et @Eeva650 ja @Kikkakolmas ootte melkein samoilla dpo:illa. Ootteko jo päättänyt milloin testaatte? @Kikkakolmas ainakin pohdit sitä aiemmin. Vai joko testasitte? Mä en vielä tiedä. Toisaalta tekis mieli testata kun menkat saattaa alkaa jo vaikka perjantaina (vaikka Flo ennustaa vasta ma niin usein nää myöhäisen oviksen kierrot ei oo luteaalilta saman mittaisia kun normikierrot, jota Flo ei ota huomioon). Mut toisaalta on viel nii aikaista et liekkö mitään näkyisi

Hassua kylläkin lääkärin testipäivä on vasta ens ke ja en tiedä mitä teen jos menkat alkaa vklpn ku lääkkeet pitäisi aloittaa jo kp2 mut niiden mielestä ainakin ennen ma on aivan liian aikaista testata (ja pitää olla varma nega ennen lääkkeiden aloitusta)
Testasin aamulla negan. Menkat alkaa Flon mukaan pe, luteaalin mukaan la, joten eiköhän nyt malta odottaa ensi viikkoon, jos on tarve.

@Loree en oman kokemuksen perusteella luottaisi kumeihin ollenkaan. Tai ehkä vika oli käyttäjissä, mutta tuntuvat kovin herkästi mm. luiskahtelevan pois paikoiltaan. Toki uuden duunin aiheuttama jönnityskin vaikuttaa herkästi kiertoon.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Tiukuna
Valkovuodosta; just tänään vessassa ihmettelin, että tulee hirveästi valkovuotoa, sellaista paksua "käsivoidemaista". Oikein lorahti paperiin sellainen kunnon klöntti :O Ovulaation ajankohdasta olen nyt ihan epävarma, kun alun perin luulin sen olleen sunnuntaina, mutta kirkasta limaa tuli vielä maanantaina ja eilenkin jonkin verran. Seuraavaan yrityskiertoon täytyy varmaan ottaa tueksi ovulaatiotikutus, muutenhan tässä ihan harmaantuu hiukset pohtiessa ja odottaessa :D
 
Ollut taas aika hohhoijakkaa pari päivää. Tuijottelen kalenteria, pyörittelen laskettuja aikoja eri kierroilla, googlaan niitä samoja raskautumisen vippaskonsteja sadatta kertaa.. ihan kivaa että työt alkaa ja saa muuta mietittävää.

Oon yrittänyt päättää et mihin asti annan tälle projektille aikaa. Miehen vastaus oli vaan että "ihan miltä tuntuu". Alkuperänen suunnitelma oli, että vuosi eli ens toukokuuhun. Toisaalta haluaisin jo ehkä aiemmin luovuttaa, en jotenkin jaksa näitä luomuoloja, kierukan kanssa elämä on niin paljon helpompaa :D mut osaako sitä sit luovuttaakaan, jäiskö harmittamaan ettei antanut tarpeeksi aikaa.. vaikeeta on oman pään kanssa.
 
Mikähän ihme muhun on iskenyt kun ehkä 3 viimeisintä päivää hiukset on ollut voipaketin näköiset jo iltapäivällä (kun oon aamulla käynyt suihkussa). Mitään en oo muuttanut entisestä ja ennen meni kaksikin päivää hyvin pesemättä. Lisäksi tuntuu et hikoan todella helposti ja sit haisen voimakkaammin heille toki siis aineenvaihdunta on vilkastunut kun pissilläkin saa käydä vähän väliä. Voikohan olla joku hormoonikiertoon liittyvä? Kävin tänää (en tän takia) kilpparilabrassa ja nekin oli ok eli ei voi ainakaan se hormooni vaikuttaa :D
 
Mulle saa huomiselle päivittää kp 2

Soittelin tänään kunnallisen lapsettomuusklinikalle ja kyselin vähän et onnistuisko mulla päästä jo käymään siellä ja sanoivat että voivat mun alku tietojenkin perusteella ottaa sinne tutkimuksiin, mut pitää vaan hakee työterveyslääkäriltä lähete ❤ Mulla tosiaan endo ja sanoivat et nyt ku yli 6kk yritystä takana niin on hyvä heti alkaa tutkimaan ettei tarvi myöskään pitkittää oloa ilman pillereitä! Nii tällä viikolla haen vielä sen lähetteen ja toivotaan et pääsis jo jonkunlaisiin tutkimuksiin tän kuun aikana!
 
Mulle saa huomiselle päivittää kp 2

Soittelin tänään kunnallisen lapsettomuusklinikalle ja kyselin vähän et onnistuisko mulla päästä jo käymään siellä ja sanoivat että voivat mun alku tietojenkin perusteella ottaa sinne tutkimuksiin, mut pitää vaan hakee työterveyslääkäriltä lähete Mulla tosiaan endo ja sanoivat et nyt ku yli 6kk yritystä takana niin on hyvä heti alkaa tutkimaan ettei tarvi myöskään pitkittää oloa ilman pillereitä! Nii tällä viikolla haen vielä sen lähetteen ja toivotaan et pääsis jo jonkunlaisiin tutkimuksiin tän kuun aikana!
Hyvä että pääset vähän nopeammin tutkittavaksi! Pillerit tosiaan kun pitää tautia kurissa. Itsellä kans endo todettu, ultran perusteella ainakin sitä mulle diagnosoivat. Nyt yk 5 menossa. Mulla on kontrolliaika marraskuussa joten aattelin sinne asti nyt odotella että jos silloinkaan ei vielä ole tärpännyt niin toivottavasti sit voisi keskustella eri mahdollisuuksista.
Olisi kiva kuulla kans kuulumisia, että mitä siellä sanovat asian tiimoilta!:giggle:
 
Hyvä että pääset vähän nopeammin tutkittavaksi! Pillerit tosiaan kun pitää tautia kurissa. Itsellä kans endo todettu, ultran perusteella ainakin sitä mulle diagnosoivat. Nyt yk 5 menossa. Mulla on kontrolliaika marraskuussa joten aattelin sinne asti nyt odotella että jos silloinkaan ei vielä ole tärpännyt niin toivottavasti sit voisi keskustella eri mahdollisuuksista.
Olisi kiva kuulla kans kuulumisia, että mitä siellä sanovat asian tiimoilta!
ehottomasti tänne kyl sit jaan kokemuksia sieltäja itekki kyl yllätyin positiivisesti ku tänään soittelin sinne kuinka ”tosissaan” ne ainakin puhelimessa tilanteen otti vaikka ei vielä super kauaa sinänsä yritystä oo takana vs moneen muuhun täälläkin verrattaen.
On tän kans elo toki ilman pillereitä välillä yhtä tuskaa kun puukon iskuja vatsaan ja muualle tulee ja kauheena yrität ajatella et no nyt se johtuu siitä et tärppäs tai kiinnitty tai tuli super ovis mut todellisuudessa vaa kaikki johtuu varmaankin endosta ja sen kivuista ja tärppiä ei tuu! Tää kierto etenki oli niiiin toiveet korkeella ku kaikki tähdet ja kuut oli hyvin ristissä mutta ei! :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
ehottomasti tänne kyl sit jaan kokemuksia sieltäja itekki kyl yllätyin positiivisesti ku tänään soittelin sinne kuinka ”tosissaan” ne ainakin puhelimessa tilanteen otti vaikka ei vielä super kauaa sinänsä yritystä oo takana vs moneen muuhun täälläkin verrattaen.
On tän kans elo toki ilman pillereitä välillä yhtä tuskaa kun puukon iskuja vatsaan ja muualle tulee ja kauheena yrität ajatella et no nyt se johtuu siitä et tärppäs tai kiinnitty tai tuli super ovis mut todellisuudessa vaa kaikki johtuu varmaankin endosta ja sen kivuista ja tärppiä ei tuu! Tää kierto etenki oli niiiin toiveet korkeella ku kaikki tähdet ja kuut oli hyvin ristissä mutta ei!
Joo todellakin hyvä että ottavat heti asiakseen! Ikävää niiden kipujen kanssa elää. Js tosiaan vielä se että vaikee tietää sit mikä oire johtuu endosta ja mikä ei:(( ite vielä toistaiseks aika onnellisessa asemassa sillain, että pillereiden lopetuksen jälkeen ei ole ollut ainakaan mitään isompia oireita. Mutta ajan kysymys sekin varmasti on.
Toivotaan nyt että pääset mahdollisimman nopsaa eteenpäin asian kanssa! Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutumisesta<3 Kyllä sitä putoaa korkealta kun kaikki osuu ns kohdilleen ja odottaa vähän jo että joskos tällä kertaa tärppäsi.<3
 
Hei taas kaikille 1,5 viikon palstatauon jälkeen! Luin eilen kaikki uudet viestit, mutta nyt en enää millään muista mitä kaikkea piti kommentoida... Mutta onnea ainakin plussista ja plussien vahvistumisista!

Joku oli vinkannut Preseedin tänne. Itse olen harkinnut tilaavani sitä jos päädyn uuteen kiertoon. Käytetään liukkaria, jotain mahdollisimman neutraalia, ja kyllähän sitä miettii että miten iso (negatiivinen) vaikutus sillä on.

Mulla on nyt menossa dpo 10 tai 11 (sain tikutettua plussan ja epäilin että ovulaatio ois ollut saman päivän iltana, mutta eikö ohjeistus ole että seuraava päivä on dpo0?). Tuntemusten puute on masentavaa. Nenä on pari päivää valunut, mutta todennäköisimmin se johtuu jostain vilustumisesta. Mies totesi tänään että oon lapsille ärähdellyt nopeasti. En kyllä tosiaankaan kaipaa mitään pms-merkkejä...
 
Joo todellakin hyvä että ottavat heti asiakseen! Ikävää niiden kipujen kanssa elää. Js tosiaan vielä se että vaikee tietää sit mikä oire johtuu endosta ja mikä ei( ite vielä toistaiseks aika onnellisessa asemassa sillain, että pillereiden lopetuksen jälkeen ei ole ollut ainakaan mitään isompia oireita. Mutta ajan kysymys sekin varmasti on.
Toivotaan nyt että pääset mahdollisimman nopsaa eteenpäin asian kanssa! Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutumisesta<3 Kyllä sitä putoaa korkealta kun kaikki osuu ns kohdilleen ja odottaa vähän jo että joskos tällä kertaa tärppäsi.<3
kiitti ❤ Ja toivotaan ettei sulle oireet puske päälle vaan plussatuulet puhaltelis pian etkä mihinkään kontrolliin edes joudu menemään!
Kesävauvat meille kaikille ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Joo todellakin hyvä että ottavat heti asiakseen! Ikävää niiden kipujen kanssa elää. Js tosiaan vielä se että vaikee tietää sit mikä oire johtuu endosta ja mikä ei:(( ite vielä toistaiseks aika onnellisessa asemassa sillain, että pillereiden lopetuksen jälkeen ei ole ollut ainakaan mitään isompia oireita. Mutta ajan kysymys sekin varmasti on.
Toivotaan nyt että pääset mahdollisimman nopsaa eteenpäin asian kanssa! Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutumisesta<3 Kyllä sitä putoaa korkealta kun kaikki osuu ns kohdilleen ja odottaa vähän jo että joskos tällä kertaa tärppäsi.<3
Täälläkin ultrassa ja sisätutkimuksessa todettu endo kasvustoa ja niinkuin @Nokare, minullakaan ei nyt pillerien jälkeen ole kipuilua ollut. Melkeenpä pahemmat kivut ja runsaammat kuukautiset oli e-pillereitä syödessä ^^'
Niinkuin @Sinisilmät pohti noita lapsettomuustutkimuksia endon myötä, niin samoja asioita itekin pyöritelly ajoin mielessä. Hieman haluis nyt tän kierron jälkeen kans kysellä tutkimusten perään, mut toisaalta ei kivut tmv. vaivaa, niin voisin ihan hyvin ootella vaikka vuodenvaihteeseen asti - 1v yritystä tulee vasta ens maaliskuussa täyteen :) Mutta kun on nykyihmisenä niin malttamaton tämän(kin) asian suhteen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Täälläkin ultrassa ja sisätutkimuksessa todettu endo kasvustoa ja niinkuin @Nokare, minullakaan ei nyt pillerien jälkeen ole kipuilua ollut. Melkeenpä pahemmat kivut ja runsaammat kuukautiset oli e-pillereitä syödessä ^^'
Niinkuin @Sinisilmät pohti noita lapsettomuustutkimuksia endon myötä, niin samoja asioita itekin pyöritelly ajoin mielessä. Hieman haluis nyt tän kierron jälkeen kans kysellä tutkimusten perään, mut toisaalta ei kivut tmv. vaivaa, niin voisin ihan hyvin ootella vaikka vuodenvaihteeseen asti - 1v yritystä tulee vasta ens maaliskuussa täyteen Mutta kun on nykyihmisenä niin malttamaton tämän(kin) asian suhteen
Jep, vähän sama itellä just että oireiden puolesta ei ole kiire esim hoitoihin tms. Tietysti mietityttää se, että eteneekö siellä silti ja miten, ilman oireita. Mutta varmaan tämäkin niin yksilöllistä ja miten agressiivinen tauti on jne. Eikä se liika murehtiminenkaan tietysti asiaa auta.
Mutta se täytyy sanoa että pillereitä ei ole ikävä! Söin niitä ainoastaan koska "pakko". Jotenkin opin pitämään omasta kierrosta ja fiiliksistä sen mukana näin iän myötä. En tiedä kuulostaako typerältä. :) Pillerit vei myös kokonaan halut makuuhuoneen puolella ja ei ollut ollenkaan semmoisia "himoviikkoja" ( xD) mitä kierroissa ilman pillereitä yleensä. Niin jotenkin se kaikki sai vaan tuntemaan olon ikäväksi ja sellaiseksi ettei oo oikeen oma itsensä.
Ootteko muuten endokaverit :geek: jotenkin muuten sitten ottaneet taudin (hoitamisen) huomioon hormonihoidon poisjäännin jälkeen, tai miksei sen ohellakin? Ruokavalio on vissiin ainakin yksi tekijä ja siinä olisi kyllä ainakin itsellä panostamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Santso ja Mäyh
Sellaista kysyisin, että kannattaako nyt jo miestä passittaa tutkituttamaan sperma, kun meillä on yritystä takana 9kk. Mies 10v vanhempi.
Miksipä ei, jos asia mietityttää. Me mentiin tutkimuksiin 8kk kohdalla ja tuolloin tutkittiin ensimmäistä kertaa siemenneste. Ja vaikka kummaltakin puolelta löytyi vikaa jo tuolloin, niin hoidot pääsee alkamaan vasta nyt, lähes vuosi ensikäynnin jälkeen. Perussairaudet ja koronatilanne hidastanut hoitoihin pääsyä.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
En ole ehtinyt tänne kirjoitella. Kun työt alkoi niin ei ole ollut aikaa. Menkat oli keskenmenon jälkeen ihan normaalit. 3 pvä vuosin tai yhden päivän kunnolla. Nyt vaan toivoo että ovis tulisi ajallaan. Ei kyllä ole mitään ovis kipuja ne ois pitäny kyllä jo olla. Flo n mukaan 6 pvä ovikseen. En kyllä ala tikuttelemaan. Nyt mennään ihan sokkona. En ota mitään stressiä.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

05.08.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.....................kp 42/29-32
Napsunen....................kp 41/35-37
Rimaleli..........................kp 41/30
Loree...............................kp 38/?
Zennuli..........................kp 37/25-28
Lovecoco.....................kp 37/30
Wanti..............................kp 37/32-36
-Lounatuuli-.................kp 34/28-35
Tiukuna......................kp 31/30-32
Eeva650.........................kp 28/28-42
Tiitiäinen87.....................kp 28/27
LaTila...................................kp 26/27
Goodway.......................kp 26/23
AnnMariii.........................kp 25/?
Kikkakolmas..............kp 24/28
Wbä...................................kp 23/26-28
Pandanen......................kp 22/29-31
Melissa86.....................kp 22/30-36
lulube..............................kp 22/29
Brunet82.......................kp 21/26-28
Aniaj..................................kp 18/28
Helmikorvakoru.......kp 17/27-28
Kirjoh89....................kp 17/28
Krippis...........................kp 17/22-24
pata-ässä.................kp 15/28
Kasikuus......................kp 14/27-28
Lillanna.............................kp 14/28-42
Nokare..........................kp 14/27
rubikinkuutio.............kp 13/27-29
Jjenn...............................kp 12/29-33
Haaveilija-31......................kp 10/27
Iinesankka82....................kp 9/29-30
Töppönen_....................kp 8/26
Heemilia............................kp 7/30(?)
Kuumeilija40..................kp 7/27-28
Alinna86.........................kp 7/26
Mysteerio.......................kp 5/30
Hamsteri20..................kp 5/27-28
Sofialla.............................kp 5/35-42
Mamtobe............................kp 4/26-28
Mäyh..............................kp 4/26-31
Minttuni...........................kp 3/25
Nipsuneiti83.................kp 3/29
-Lounatuuli-.................kp 3/28-35
Sinisilmät........................kp 2/27-28
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Tiitiäinen87.....................dpo 15
LaTiLa...............................dpo 13
Eeva650..........................dpo 11
Tiukuna.........................dpo 10
Kikkakolmas................dpo 9
Pandanen........................dpo 7
Melissa86........................dpo 7
Brunet82..........................dpo 6
Krippis................................dpo 5
Helmikorvakoru..............dpo 3
Aniaj..........................................dpo 3
Kirjoh89.................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tulee ihan liian harvoin kirjoiteltua vaikka päivittäin luenkin mitä muut täällä höpisee. Loman jälkeen vähän iskenyt päin kasvoja taas tää kiireinen työ- ja lapsiarki, tuntuu että koko ajan on vain kiire, stressiolo ja millään ei ehdi kaikkea tehdä mitä pitäis ja haluaisi.. aargh! Ens viikolla sitten alkaa lisäksi lasten koulu, toisaalta se helpottaa mutta tuohan se taas oman lisämausteen kaikkeen härdelliin.

Tuntuu että monelle ois ollut kommentoitavaa, mutta nyt en muista taas yhtään mitä piti sanoa ja kenelle! Yhteisesti siis halit uuteen kiertoon joutuneille ja negoja tehneille ❤ Muutenkin kaikille tsemppiä tähän vauvakuumeviidakkoon ja yrittämiseen ❤

Täällä kp7 ja pikkuhiljaa alkaa mieli nousta uuteen yrityskiertoon. Menkat oli ihan kaameat!! Kp 2 ja 3 oli pahat, kuukuppi täyttyi noin 1,5 tunnissa niin että tuli ylikin niin paljon että sidekin täyttyi kokonaan.. ihan kauheeta oli sen vuodon kans olla töissähoitaa muita, kun tuntui että ite siinä tarttis hoitoa :D
Mutta jotain positiivista; menkkojen pituus näyttää lyhentyneen, vuotoa oli oikeestaan vaan neljä päivää, sitten ei tullut mitään enää, paitsi eilen pieni vuoto tuli vielä yhtäkkiä.

Onko muuten muita, jotka tietää jo nyt yritysvaiheessa, että tuleva mahdollinen vauva jää viimeiseksi? Meille jos neljäs lapsi suodaan, niin se jää viimeiseksi, mies aikoo käydä piuhat laittamassa poikki sen jälkeen, näin ollaan puhuttu. Mä kipuilen sitä asiaa jo nyt, vaikka tiedostan että niin se onkin paras, johonkin se ”raja” on vedettävä vaikka itsellä vauvakuume vaivaa vähän aina, ja varmasti tulis vielä neljännen ja vaikka kahdeksannenkin jälkeen :D
Iltatähti jos vielä saadaan niin oon hirmu onnellinen ❤
Mies on meillä sellanen lempeä järjen ääni ja minä oon ikuinen tunteilija ja impulsiivinen.

Meillä myös keskimmäinen lapsi (tyttö 10v) kuumeilee vauvaa, usein sanoo että voi kun meille tulis vielä vauva ❤ Tiedän että siitä saa kyllä sitten ihanan apurin! Esikoinen, teini-iän kynnyksellä oleva poika, ja kuopus 7v tyttö, eivät niin kauheesti oo pyydellyt uutta sisarusta :D Kuopus on kovin tyytyväinen perheen ”vauvana” oloon:LOL:

Syntymäkuukausista ollut jossain vaiheessa puhe.. meiltä löytyy joulukuinen, elokuinen ja huhtikuinen. Mulla on jonkulainen ”päähänpinttymä” et neljäs olisi juhannusvauva, ens kierrosta jos tärppäisi niin sitten ois la vähän ennen juhannusta.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Tiukuna
@Heemilia meillä on tiedossa, että tämä yrityksessä oleva toinen vauva olisi viimeinen. Kaksi lasta olisi meille sopiva luku :) tai tiedä sitten jos joskus saadaan pikkukakkonen niin alkaako kolmas kuuntelemaan kuitenkin :D

On: aamulla testailin ja negaa näytti. Täytyy vain uskoa, että tämä kierto on vaan joku ihmeellinen super pitkä kierto. Ilmeisesti kesäloma ja työhön palaaminen ovat aiheuttaneet tämän pidentämisen, kaipa sitä pientä stressiä on ollut vaikka ei sitä itse tule myönnettyä
 

Yhteistyössä