Toiveissa vauva 2021

Mulle vois päivittää DPO 0 tälle päivälle.
Tuntuu vaan että ei tainnut koko ovulaatiota tapahtua kun ihan kivutonta ollut. Loppuviikosta oli limat, mutta yleensähän minulla tulee kivut myös samantien. Nyt jotain vihlontaa seksin aikana, mutta muuten ei mitään. Mietin just, kun oon syöny aspiriinia (500mg)joka päivä 1/2-1 tabletin selkäsärkyyn, että estikö se ovulaation vai blokkasi vaan kiputuntemukset. Plääh, kai ne Terot kuitenkin uskaltaa aloittaa ylihuomenna..

Tsemppiä meille kaikille
 
Oon kyllä ihan sekasin, että mitä tää oma kroppa touhuaa. Illalla vielä sitten hommailtiin, kun säikähdin sitä melko vahvaa ovistestiviivaa. Ja sen jälkeen mahassa oli ihan sellasia ovisjomoja. Nyt aamulla ei kuitenkaan enää mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Mitään limojakaan ei oo näkynyt. En tiiä, ehkä se testi vaan jotain flippasi ja ei vielä tosiaankaan oo mitään tapahtunut/just tapahtumassa. Täytyy testailla tänään duunin jälkeen taas, niin näkee mihin suuntaan viiva kehittyy :ROFLMAO: :poop:

En tiiä. Ehkä pitäs vaan heittää kaikki testit johonkin nurkkaan ja mennä vaan sillä joka toisen päivän tallettelulla. Ja testaa sitten jos menkat selkeesti myöhässä. Ajatuksena tuntuu niin helpolta ja rennolta, mutta hitto kaiken maailman tikut polttelee siellä kaapissa ja koko ajan huomaa kyttäävänsä jotain tuntemuksia. Liitty ne sitten ovikseen tai mahdolliseen raskauteen:rolleyes:
 
Tässä vielä tämän kierron lämpökäyrä, niin ymmärtänette miksi toiveet on vähän korkeella. Vertailuna negakierto.
En ihmettele yhtään et toiveet korkeella, onhan toi huikee ero, olispa nyt tosi kyseessä :love:
Mä taidan tehdä testin pe ellei menkat ala. La. Olis nimittäin yhet juhlat:unsure:
Toivottavasti ei tarttis osallistua ollenkaan tuli nimittäin tässä vähän rennommassa kierrossa vedettyä ihan suomalaisittain niin hirveet perskännit ettei sitten varmaa teinivuosien ni ei haittas yhtää jos nää bileet jäis nyt välistä:ROFLMAO:
Mut olipahan edes hetken ajattelematta vauva juttuja, ja seuraavan aamun ku oli niin hiton huono olo:D:X3:
 
@helmikorvakoru Mulla on yleensä kovat oviskivut mutta tässä kierrossa ei tuntunut mitään. Olisi koko ovis menny ohi jos en olis testannut. Epäilin onko munasolu kuitenkaan irronnut kun ei mitään tuntemuksia. No nythän sen näkee et kyllä se sieltä salaa oli irronnut
Mulla oli sama tässä kierrossa ja selvästi se tosiaan oli tapahtunut :love: Lämmötkin nousi kunnolla vasta päivää ennen plussaa. Paljon onnea @pikkumyyläine ❤
 
En ihmettele yhtään et toiveet korkeella, onhan toi huikee ero, olispa nyt tosi kyseessä :love:
Mä taidan tehdä testin pe ellei menkat ala. La. Olis nimittäin yhet juhlat:unsure:
Toivottavasti ei tarttis osallistua ollenkaan tuli nimittäin tässä vähän rennommassa kierrossa vedettyä ihan suomalaisittain niin hirveet perskännit ettei sitten varmaa teinivuosien ni ei haittas yhtää jos nää bileet jäis nyt välistä:ROFLMAO:
Mut olipahan edes hetken ajattelematta vauva juttuja, ja seuraavan aamun ku oli niin hiton huono olo:D:X3:
Mulla sama tässä kierrossa, aivan hirveät kännit vedin yks viikonloppu xD oivoi
 
  • Haha
Reactions: Eeva650 ja Alinna86
Onnea @pikkumyyläine komeasti viivat vahvistuu.

@Alinna86 minäkin vedin kunnon kännit heti tädin lähdettyä. Oli kyllä niin kauhea olo aamulla ettei ihan heti uusiksi. Pönttöäkin tuli halattua kerran. Tarkoitus oli ottaa sivistyneesti ystävien kanssa, mutta kun iltapäivä alkoi skumpalla, ja seuraavana oli vodka coctailien vuoro, jo ennen baarin menoa, niin arvosihan sen, että sivistys oli kaukana. Mut eipähän tee mieli ihan heti uudelleen :D
Jospa tää rento ote elämään toisi meille plussat xD
 
[url=https://aijaa.com/24HUeY][/URL]
Mullahan ovis yllätti nyt aikaisuudellaan, sehän ilmeisesti ei oo huono juttu? Vahvin noista on ehkä kp10? :unsure: Muistelen et jos luteaali jää lyhyeksi niin se vois sit taas huonompi juttu olla. Ja tosiaan ei MITÄÄN kipuja, limat kyllä alkoi heti menkkojen jälkeen, mulla on aina selkeet oviskivut niin että joutuu olee kaksinkerroin tai jopa ottaa panadolia. Ja usein sitä tärinä kipua myös. Sen jälkee alkaa turvotus. Nyt ei oo sitäkään, päinvastoin maha tuntuu tyhjältä ja litteeltä, mikä on huvittavaa ku oon kuitenkin vähän ylipainoinen:ROFLMAO:
Ellen olis käyny verikokees ni en usko et ois ovista ees tapahtunut ja nythän kun @pikkumyyläine ja @3milia molemmat sanoitte ettei ollu kipuja ni muaki alko jännittää oisko tää se tärppikierto nyt sitten, olispa:X3:
 
[url=https://aijaa.com/24HUeY][/URL]
Mullahan ovis yllätti nyt aikaisuudellaan, sehän ilmeisesti ei oo huono juttu? Vahvin noista on ehkä kp10? Muistelen et jos luteaali jää lyhyeksi niin se vois sit taas huonompi juttu olla. Ja tosiaan ei MITÄÄN kipuja, limat kyllä alkoi heti menkkojen jälkeen, mulla on aina selkeet oviskivut niin että joutuu olee kaksinkerroin tai jopa ottaa panadolia. Ja usein sitä tärinä kipua myös. Sen jälkee alkaa turvotus. Nyt ei oo sitäkään, päinvastoin maha tuntuu tyhjältä ja litteeltä, mikä on huvittavaa ku oon kuitenkin vähän ylipainoinen
Ellen olis käyny verikokees ni en usko et ois ovista ees tapahtunut ja nythän kun @pikkumyyläine ja @3milia molemmat sanoitte ettei ollu kipuja ni muaki alko jännittää oisko tää se tärppikierto nyt sitten, olispa
Joo mulla ei tosiaan tuntunut yhtään sitä kipua ja painetta mitä yleensä, ihan jotain pientä nippailua vaan. Enemmän limoista ja haluista tunnistin :D Ja mua ei myöskään turvottanut oviksen jälkeen eikä myöskään ennen menkkoja niinku yleensä! Olispa nyt siellä tärpännyt ja olis teidän kierto ❤ Ja tulisit huhtikuisiin! :love:

Tässä vielä mun tän plussakierron lämpökäyrä:

 
[url=https://aijaa.com/24HUeY][/URL]
Mullahan ovis yllätti nyt aikaisuudellaan, sehän ilmeisesti ei oo huono juttu? Vahvin noista on ehkä kp10? Muistelen et jos luteaali jää lyhyeksi niin se vois sit taas huonompi juttu olla. Ja tosiaan ei MITÄÄN kipuja, limat kyllä alkoi heti menkkojen jälkeen, mulla on aina selkeet oviskivut niin että joutuu olee kaksinkerroin tai jopa ottaa panadolia. Ja usein sitä tärinä kipua myös. Sen jälkee alkaa turvotus. Nyt ei oo sitäkään, päinvastoin maha tuntuu tyhjältä ja litteeltä, mikä on huvittavaa ku oon kuitenkin vähän ylipainoinen
Ellen olis käyny verikokees ni en usko et ois ovista ees tapahtunut ja nythän kun @pikkumyyläine ja @3milia molemmat sanoitte ettei ollu kipuja ni muaki alko jännittää oisko tää se tärppikierto nyt sitten, olispa
Mulla oli kans eilen ovulaatio ja ei kipuja. Mikä yllätti. Lääkäri eilen näki ultrassa kyl et se on irtoamassa et siitä tiedän että kyl se silti irtos

@Kikkakolmas merkkasn kyl flohon. Edit. Jos se ei näy sulle nii katso sieltä alhaalta se "lisää säätöarvoja"
 
Livahdin testaamaan kun en vaan malttanut enää. Tyylipuhdas nega. Ei tarvinne kohtalosisarille kertoa kuin pahalta tuntuu vaikka olevinaan olikin täysin varma tästä tuloksesta. :cry:

Vähän vetää mieltä matalaksi, kun tilanne tod.näk se, että 2 kiertoa ois vielä ehkä aktiiviyritystä korkeintaan. Sit mulla on töissä senverran vaativia hommia et pakko jättää ainakin syyskuu, jos ei lokakuukin yrityksessä väliin etten ihan haahuile pää pilvissä töissä. Onhan sitä sit senkin jälkeen taas aikaa. Mut saa nähä tuleeko tässä muutenkin sit ikä vastaan. Plääh.(n)
 
Onko teillä muilla hormonaalista aknea tai muita kehon merkkejä, joista bongaatte jo ajoissa ettei kierrossa tärpännyt? Olen nyt ruvennut tutkailemaan kiertokalenteria ja selvästi hormonaalinen akne on aina viikkoa ennen ovista tai sen aikoihin ja toinen finnipiikki tulee sitten noin viikko ennen menkkoja.
Eilen oli siis todnäk dpo 9 ja finnit iski eli sen perusteella ei tärpännyt tähän kiertoon.
 
Isot onnittelut plussanneille❤❤ Pahoittelut uusista kierroista myös..
@Alinna86 tervetuloa takaisin ❤
Täällä jatketaan kemiallisen jälkeen suht hyvillä mielin... jännittää vaan tuleeko ovulaatio ihan normisti kun aiemmilla kierroilla aina tullut kp 15 eli tikuttelen ahkerasti tällä hetkellä..
Varattiin miehen kanssa pikku mökkireissu viikonlopuksi kun pitää talletella olan takaa että voi rauhassa hoitaa hommelit.... :ROFLMAO:teini saa kaverinsa kanssa olla sitten meillä kotona ettei kellekään tule mitään pahoja traumoja :ROFLMAO:
 
[url=https://aijaa.com/24HUeY][/URL]
Mullahan ovis yllätti nyt aikaisuudellaan, sehän ilmeisesti ei oo huono juttu? Vahvin noista on ehkä kp10? :unsure: Muistelen et jos luteaali jää lyhyeksi niin se vois sit taas huonompi juttu olla. Ja tosiaan ei MITÄÄN kipuja, limat kyllä alkoi heti menkkojen jälkeen, mulla on aina selkeet oviskivut niin että joutuu olee kaksinkerroin tai jopa ottaa panadolia. Ja usein sitä tärinä kipua myös. Sen jälkee alkaa turvotus. Nyt ei oo sitäkään, päinvastoin maha tuntuu tyhjältä ja litteeltä, mikä on huvittavaa ku oon kuitenkin vähän ylipainoinen:ROFLMAO:
Ellen olis käyny verikokees ni en usko et ois ovista ees tapahtunut ja nythän kun @pikkumyyläine ja @3milia molemmat sanoitte ettei ollu kipuja ni muaki alko jännittää oisko tää se tärppikierto nyt sitten, olispa:X3:
Mulla tuli kans ovisplussa pari päivää aiemmin ja ei mitään kipuja, toivon samaa, että tulis plussa ❤ ja kun ryypiskelyäkin taustalla, niin ainaki rennosti otettu :D ja tosiaan lyhyt luteaalivaihe on huono, mutta jos esim. 10vrk tai enemmän, niin pitäs olla ok. Mulla just ja just tuo 10vrk ja seukki kiertoon tulee lääkkeet.
 

Yhteistyössä