Toiveissa vauva 2021

Ostin tänään apteekista 50mg "aspiriinia" ajatuksena popsia niitä mahdollisiin menkkoihin asti. Ekan jo nappasin. Toivottavasti ois apua. Luotto tähän kiertoon on jostain syystä suurempi kuin yhteenkään edelliseen. Toivottavasti on etiäinen ja ensi viikon perjantai ei olisikaan kp 1.
Mulla olis kans noita kotona ja mietin et missähän vaiheessa ovulaation jälkeen ne olis hyvä aloittaa? En vielä uskalla ku se munasolu on just irtoamassa ettei se estä sitä irtoamista :D
 
Mulla olis kans noita kotona ja mietin et missähän vaiheessa ovulaation jälkeen ne olis hyvä aloittaa? En vielä uskalla ku se munasolu on just irtoamassa ettei se estä sitä irtoamista
Ei oikeasti mitään käryä. Kyllähän aiheesta on pari kertaa englanniksi olevia artikkeleita linkitetty, mutten ole perehtynyt niihin.
Mulla tänään testien mukaan dpo 1. Annos on kuitenkin niin pieni, etten jaksa uskoa ekan tabletin vaikuttavan vielä mitenkään. Esikoiselle määrättiin noita kawasakin taudin jälkihoitoon, kun hän oli ehkä 8v. Ekat päivät niitä vedettiin muistaakseni 9kpl 3krt päivässä eli kirjaimellisesti koura kaupalla. Pienempää annostakin, joka sekin oli useampi tabletti pari kertaa päivässä, otettiin pari viikkoa.

Ymmärrän kyllä, että sinä haluat odottaa, että irtoaminen on varmasti tapahtunut, itse uskalsin jo ottaa, kun ensi kierrossa on taas samat mahdollisuudet kuin tässäkin kierrossa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
vierailija
Olen lueskellut teidän juttuja. Iloinnut ja surrut. Mutten kirjoittanut.

En vielä halua kirjautua enkä ainakaan kysymykselläni, mutta haluan hieman avautua kun päässä myllertää ja nämä ajatukset kolottaa.

Uuden lapsen haave on ollut miehellä kaksi vuotta ainakin ja miehen lievästä painostuksesta ehkäisy jäi huhtikuussa. Nyt tuntuu että jänistän ja hirvittää. En ehkä haluakaan enään raskaaksi. Aiempia lapsiakin jo on. Nyt on tämän kierron osalta myöhäistä katua. Itseasiassa mekkojen olisi pitänyt alkaa eilen. Jotain jomotusta on muttei vuodonhäivääkään. Pelottaa ihan sikana. En uskalla testata, en uskalla kertoa miehelle, toivon että vuoto alkaisi...

Myös sellainen että aiemmin olen tuntenut onnea, tuntenut jo etukäteen että jotain hyvää tapahtuu ja arvannut testin olevan positiivinen jo ennen kuin olen testannut (yleensä testannut pari päivää ennen oletettua vuotopäivää) ja nyt vain tämä negatiivisten ajatusten kierre!!! Apua! JOS olen raskaana ja kaikki etenee hyvin, haluaisin olla iloinen ja onnellinen.

Tämä siis oman pään sisäistä vaikeutta. Mutta itseään on niin vaikea nostaa pahan olon ja epäilyksen kaivosta ylös...

Jos haluaisitte sanoa jotain joka voisi auttaa, olisin mielettömän iloinen. Tämä on ihana ryhmä <3
 
Olen lueskellut teidän juttuja. Iloinnut ja surrut. Mutten kirjoittanut.

En vielä halua kirjautua enkä ainakaan kysymykselläni, mutta haluan hieman avautua kun päässä myllertää ja nämä ajatukset kolottaa.

Uuden lapsen haave on ollut miehellä kaksi vuotta ainakin ja miehen lievästä painostuksesta ehkäisy jäi huhtikuussa. Nyt tuntuu että jänistän ja hirvittää. En ehkä haluakaan enään raskaaksi. Aiempia lapsiakin jo on. Nyt on tämän kierron osalta myöhäistä katua. Itseasiassa mekkojen olisi pitänyt alkaa eilen. Jotain jomotusta on muttei vuodonhäivääkään. Pelottaa ihan sikana. En uskalla testata, en uskalla kertoa miehelle, toivon että vuoto alkaisi...

Myös sellainen että aiemmin olen tuntenut onnea, tuntenut jo etukäteen että jotain hyvää tapahtuu ja arvannut testin olevan positiivinen jo ennen kuin olen testannut (yleensä testannut pari päivää ennen oletettua vuotopäivää) ja nyt vain tämä negatiivisten ajatusten kierre!!! Apua! JOS olen raskaana ja kaikki etenee hyvin, haluaisin olla iloinen ja onnellinen.

Tämä siis oman pään sisäistä vaikeutta. Mutta itseään on niin vaikea nostaa pahan olon ja epäilyksen kaivosta ylös...

Jos haluaisitte sanoa jotain joka voisi auttaa, olisin mielettömän iloinen. Tämä on ihana ryhmä <3
Ei kuulosta helpolta tilanteelta! Varmasti vaikeaa saadaa muutettua suuntaa ajatuksille jotka on jo lähtenyt niin kovasti tiettyyn suuntaan. Vaikka kyllä sitä varmaan aina vähän väkisinkin sitten rakastuu siihen omaan pieneen ihmiseen, sitten viimeistään kun se on konkreettisempaa. Vaikka miten aluksi epäilyttäisikin.<3
Toivottavasti lopputulema olisi jokatapauksessa semmoinen, että voit siitä iloita. Ja ehkä sekin, että saisit kerrottua miehelle rehellisesti ajatuksistasi, helpottaisi jo suuresti taakkaa ja mieltä :)
Tsemppiä hirmuisesti tulevaan!
 
Ei kuulosta helpolta tilanteelta! Varmasti vaikeaa saadaa muutettua suuntaa ajatuksille jotka on jo lähtenyt niin kovasti tiettyyn suuntaan. Vaikka kyllä sitä varmaan aina vähän väkisinkin sitten rakastuu siihen omaan pieneen ihmiseen, sitten viimeistään kun se on konkreettisempaa. Vaikka miten aluksi epäilyttäisikin.<3
Toivottavasti lopputulema olisi jokatapauksessa semmoinen, että voit siitä iloita. Ja ehkä sekin, että saisit kerrottua miehelle rehellisesti ajatuksistasi, helpottaisi jo suuresti taakkaa ja mieltä :)
Tsemppiä hirmuisesti tulevaan!
Tässä nokarella hyviä vinkkejä, hyvin sanottu :) Itse en osaa oikein kommentoida, kun ei ole lapsia ja lapsihaave on kova. Mutta just aiemmin tänään juteltiin miehen kanssa, että nyt hoitojen alkamisen myötä alkaa konkretisoitumaan, että ehkä vauvan tulemme saamaan ja se miehellä jännittää. Jännittää, että onnistuuko hoitojen avulla, mutta toisaalta myös, että millaista elämästä tulee, kun vauvan saamme.
 
Voisinpa pienen tauon jälkeen ilmoitella vähän itsestäni ja enemmän aktivoitua taas täällä(y):)
Ja huh tuli muuten luettuu joku n. 40sivuu, kiitos tämän aktiivisen ihanan porukan❤
Vähän ollut ikävä tänne mutta tunsin että mun täytyy hetkeksi poistua. Meni alkukierto niin syvissä vesissä, koin taas romahduksen kun ei sitä plussaa tullut taaskaan oireista ja haamuista huolimatta:poop:
Meni siinä tovi kun keräili ittensä kokoon,miten vaikeeta tää onkaan kun joillekin se onni suodaan heti tai vahingossa. Vaikka tiedostan että yk15 mikä kohta varmaan alkaa ei vielä oo pitkä taival mutta jotain väsähtämistä tuli nyt tähän touhuun.
Oon yrittänyt vähentää stressiä ja jotenkin sitä niin myötäelää täällä ryhmässä muiden mukana, niin hyvässä kuin pahassa että jättäydyin pois. Siitähän tää ryhmä on kyl hyvä ettei tosiaan oo yksin näiden taisteluiden kanssa ja se vertaistuki on❤
Kiitos muuten myös muistamisesta @Töppönen_, me ollaan taas aika samoilla päivillä menossa:love:
Mulla ovisoireet alkoi tosi nopeesti menkkojen jälkeen ja kp9 sainkin jo vahvan ovisplussan, nyt tikutin siksi että kävin mittauttaas progesteronin ja se osoitti tosiaan että ovis oli tapahtunut,jännä vaan että kipuja ei nyt ollut oikeestaan yhtään, siitä syystä olinkin varma etten ovuloi. Tänään on ehkä joku dpo10 menossa ja kyllä ehdin jo nega testin tehdä hätäpäissäni. La tunsin epämääräistä kipua kohdussa, vähän sellaista rutistuksen omaista, tosi vaikea selittää, siitä lähtien onkin jomotellut nivusia ja vatsassa tuntuu ku olis tehny jotain vatsapunnerruksia vaikken oo eeso_O
Flo sit heitti tän kierron vain 24päiväiseksi ton aikasen oviksen takia eli menkat pitäs alkaa nyt to.
Miehen kanssa alkukierrosta puhuttiin et kokeillaan nyt tää kierto puuhailla joka toinen päivä ja kuten @minttuni menin itsekin suutuspäissäni ostamaan sen ferti lily kupin:D
Muutaman kerran ehdin kokeilla oviksen aikaan..kaikki keinot alkaa tosiaan olla jo käyty läpi niin miksei tätäkin kokeilis:X3:
Ens kiertoon sit se aspiriini :ROFLMAO:
Ja sit loppuun onnittelut @Shibali :love::love:
Tuli niin kyynel silmään kun luin et oot plussannut, nyt vaan kun pieni pitäisi tiukasti kiinni ja päätyisi teidän syliin saakka:love:
Muillekin plussanneille onnea, teitähän on tullut vaikka ja kuinka, miten ihanaa❤
 
Ihana kuulla susta @Alinna86 Nyt hyppäsitte @Töppönen_ kanssa mua muutaman päivän eelle vaikka normaalisti aika samoissa menty! Toivottasti nuo sun vatsatuntemukset johtuis plussasta joka ei vaan vielä näy

Täällä nyt vatsakrampit yms vihlonnat helpottanu ja oikeestaan ei hirveesti mitään oireita ilmassa. Valkovuotoa on runsaasti kokoajan ja Palelua hivenen mutta ei vielä oikein muuta.

Olen yrittäny etten katsele nuita laskettuja-aikoja normaalisti, mutta nyt sit kattelin ku muutki täällä niin voi vitsit mikä tuuri kävis tässä kierrossa. LA olis 13.4 joka on siis mun äidin ja mun äidin isän syntymäpäivä ❤ Olis kyllä melkonen tuuri että mun Vaari sai syntymäpäivälahjaksi aikoinaan oman lapsen ja mun äiti sais lapsenlapsen. Liian hyvää ollakseen totta taas :cry:

mutta pakko yrittää pitäö mieli kurissa näiden juttujen kans ettei tippuis korkeelta sit.
 
Ihana kuulla susta @Alinna86 Nyt hyppäsitte @Töppönen_ kanssa mua muutaman päivän eelle vaikka normaalisti aika samoissa menty! Toivottasti nuo sun vatsatuntemukset johtuis plussasta joka ei vaan vielä näy

Täällä nyt vatsakrampit yms vihlonnat helpottanu ja oikeestaan ei hirveesti mitään oireita ilmassa. Valkovuotoa on runsaasti kokoajan ja Palelua hivenen mutta ei vielä oikein muuta.

Olen yrittäny etten katsele nuita laskettuja-aikoja normaalisti, mutta nyt sit kattelin ku muutki täällä niin voi vitsit mikä tuuri kävis tässä kierrossa. LA olis 13.4 joka on siis mun äidin ja mun äidin isän syntymäpäivä Olis kyllä melkonen tuuri että mun Vaari sai syntymäpäivälahjaksi aikoinaan oman lapsen ja mun äiti sais lapsenlapsen. Liian hyvää ollakseen totta taas

mutta pakko yrittää pitäö mieli kurissa näiden juttujen kans ettei tippuis korkeelta sit.
Siis meillä olis kans päivän heitolla vaimon synttärit la olis 19.4. ja vaimon syntymäpäivä on 18.4.
 
Ihana kuulla susta @Alinna86 Nyt hyppäsitte @Töppönen_ kanssa mua muutaman päivän eelle vaikka normaalisti aika samoissa menty! Toivottasti nuo sun vatsatuntemukset johtuis plussasta joka ei vaan vielä näy

Täällä nyt vatsakrampit yms vihlonnat helpottanu ja oikeestaan ei hirveesti mitään oireita ilmassa. Valkovuotoa on runsaasti kokoajan ja Palelua hivenen mutta ei vielä oikein muuta.

Olen yrittäny etten katsele nuita laskettuja-aikoja normaalisti, mutta nyt sit kattelin ku muutki täällä niin voi vitsit mikä tuuri kävis tässä kierrossa. LA olis 13.4 joka on siis mun äidin ja mun äidin isän syntymäpäivä Olis kyllä melkonen tuuri että mun Vaari sai syntymäpäivälahjaksi aikoinaan oman lapsen ja mun äiti sais lapsenlapsen. Liian hyvää ollakseen totta taas

mutta pakko yrittää pitäö mieli kurissa näiden juttujen kans ettei tippuis korkeelta sit.
Mäkin yritän olla liitelemättä taas turhiin toiveisiin vaik aina pitäs muistaa et toivoa on ❤
Toi palelu on tuttuu täälläkin, päivisin tosin ja yöt sit hikoilen:D
Olispa ihana toi la :love:
Katoin et mul ois ja toi sama 13.4, kävis kyl kun jo yksi huhtikuinen löytyy ja se olisi kyllä ihanaa aikaa syntyä, nyt vaan ryminällä kevätvauvoja tänne❤
 
Aaah alko stressaamaan. Tänään kp 7 ja tein ihan huvikseni ovistestin kun halusin jonkun testin uittaa (hullu, kyllä). Ja mitä ihmettä, tulikin ihan ihmeen vahva viiva! Ei nyt ihan plussa mutta melkeen. Veikkaan et huomenna toi jo olis plussa. Oon aina luullut ja ollut varma, että ovuloin tosi säännöllisesti siinä kp 13-15, koska kierto on ollut niin säännöllinen. Niin en tajua mikä hiton lyhyt kierto tää nyt sitten taas on jos mulla vaikka ois ovis jo kp 9 :unsure: Ja mistä sekin sitten voi johtua? No, talletellaan nyt sit varmuuden vuoks jatkuvasti, jos ei tiefä millon se ovis oikeesti on:X3::ROFLMAO:
 
Aaah alko stressaamaan. Tänään kp 7 ja tein ihan huvikseni ovistestin kun halusin jonkun testin uittaa (hullu, kyllä). Ja mitä ihmettä, tulikin ihan ihmeen vahva viiva! Ei nyt ihan plussa mutta melkeen. Veikkaan et huomenna toi jo olis plussa. Oon aina luullut ja ollut varma, että ovuloin tosi säännöllisesti siinä kp 13-15, koska kierto on ollut niin säännöllinen. Niin en tajua mikä hiton lyhyt kierto tää nyt sitten taas on jos mulla vaikka ois ovis jo kp 9 Ja mistä sekin sitten voi johtua? No, talletellaan nyt sit varmuuden vuoks jatkuvasti, jos ei tiefä millon se ovis oikeesti on
No mutta hyvä ainakin jos sait aikaisen oviksen napattua kiinni!:love: Kummallisia välillä nämä kropan oikut..

Mäkin aloin tänään miettii tota et pitääkö tässä alkaa talletteleen oikeen urakalla vaan. En ite aio testata ovista vielä ainakaan tässä kierrossa niin täytyy sit pelata varman päälle ja kellistää miestä tuon tuosta:ROFLMAO:
 
Ihanaa kuulla susta @Alinna86 ❤ oon miettinyt mitä sulle kuuluu. ❤ Voi kunpa sinne teille pian pysyvä plussa tulisi ja tauko ois nyt tehnyt hyvää :love: ❤ Oispa niin ihanaa et saisitte huhtikuisen ❤ Täälläkin itku tuli kun luin sun ihanan viestin, voi kiitos onnitteluista ja toivotuksista ❤ Vieläkin ihan pöllämystynyt olo tästä ja vaikea uskoa todeks. :love: Viikon päästä ti varhaisultra, se jännittää kyllä hirveesti että onko kaikki ok. Ei auta kun toivoo että tää pikkuinen tosiaankin tulis meille syliin asti maailman parhaana synttärilahjana ens maaliskuussa ❤
 
Jösses mikä moka, miulla ei oo huomiseks ovulaatiotestejä :eek: Toki eihän sitä lasta sillä testillä tehä, mut oisin halunnu vaa varmistella onko ovis huomenna vai vasta ke. Ei ollu tänään vielä vahva viiva. Kattelin apteekin ovistestejen hintoja, enpä taida raaskii maksaa. Pitää ens kerralla tilata iso satsi raskauskeijulta, ettei tämmönen moka pääse toistuu. :ROFLMAO:Tänään saatiin sentään ees talleteltuu.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ihanaa kuulla susta @Alinna86 oon miettinyt mitä sulle kuuluu. Voi kunpa sinne teille pian pysyvä plussa tulisi ja tauko ois nyt tehnyt hyvää Oispa niin ihanaa et saisitte huhtikuisen Täälläkin itku tuli kun luin sun ihanan viestin, voi kiitos onnitteluista ja toivotuksista Vieläkin ihan pöllämystynyt olo tästä ja vaikea uskoa todeks. Viikon päästä ti varhaisultra, se jännittää kyllä hirveesti että onko kaikki ok. Ei auta kun toivoo että tää pikkuinen tosiaankin tulis meille syliin asti maailman parhaana synttärilahjana ens maaliskuussa
Voi vitsit, miten jännittävää :love: Toivottavasti saatte parhaita mahdollisia uutisia ja tuuthan meillekin sitten kertomaan ❤
@Loree ❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Jösses mikä moka, miulla ei oo huomiseks ovulaatiotestejä Toki eihän sitä lasta sillä testillä tehä, mut oisin halunnu vaa varmistella onko ovis huomenna vai vasta ke. Ei ollu tänään vielä vahva viiva. Kattelin apteekin ovistestejen hintoja, enpä taida raaskii maksaa. Pitää ens kerralla tilata iso satsi raskauskeijulta, ettei tämmönen moka pääse toistuu. Tänään saatiin sentään ees talleteltuu.
Prismassa ainakin on suht halpoja ovistestejä, jos ei ehi tilata ajoissa ;)
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

28.07.2020 - TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hipposka.....................kp 33/29-32
Heemilia.........................kp 33/30
Napsunen....................kp 32/35-37
Rimaleli..........................kp 32/30
Iinesankka....................kp 30/?
Mysteerio.......................kp 29/30
Loree...............................kp 29/?
Zennuli..........................kp 28/25-28
Lovecoco.....................kp 28/30
-Lounatuuli-.................kp 25/28-35
Töppönen_....................kp 24/26
Alinna86.........................kp 22/28
Sinisilmät.........................kp 22/27-28
Tiukuna......................kp 22/29-31
Mäyh..............................kp 22/26-31
Mamtobe............................kp 21/28
Eeva650.........................kp 19/28-42
Nipsuneiti83.................kp 19/29
Tiitiäinen87.....................kp 19/27
Minttuni...........................kp 18/25
LaTila...................................kp 18/27
Goodway.......................kp 18/23
AnnMariii.........................kp 17/?
Kikkakolmas..............kp 16/28
Wbä...................................kp 15/26-28
Melissa86.....................kp 14/30-36
lulube..............................kp 13/29
Brunet82.......................kp 12/26-28
Aniaj..................................kp 9/28
Helmikorvakoru.......kp 8/27-28
Kirjoh89....................kp 8/28
pata-ässä.................kp 6/28
Kasikuus......................kp 5/27-28
Lillanna.............................kp 5/28-42
Nokare..........................kp 5/27
rubikinkuutio.............kp 4/27-29
Jjenn...............................kp 3/29-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


IinesAnkka82.............dpo 14
Mysteerio......................dpo 13
Töppönen_..................dpo 12
pikkumyyläine.............dpo 12
Mamtobe.........................dpo 8
Sinisilmät.........................dpo 8
Mäyh..................................dpo 7
Tiitiäinen87.....................dpo 6
minttuni.............................dpo 4
LaTiLa...............................dpo 4
Eeva650..........................dpo 2
Tiukuna.........................dpo 1
Kikkakolmas................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Superisti onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille <3

Onko täällä ketään kellä ollut kyleena kierukkaa? Tässä nyt pohtinut miten kroppa "palautuu normaaliin" sen jälkeen :D aikaisemmissa kieroissa ollut kaikenlaisia tuntemuksia vatta kivuista pahoinvointiin ja viimekierrossa olin jo ihan varma et ois tärpänny mut ei :/ ja nyt sit tässä kierossa ei oo ollu mitään missään kohtaan, en tiiä onko hyvä vai huono juttu, menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, saa nähä kui käy :eek: ei jotenkin jaksa uskoa et ois tästä kierrosta tärpänny, ehkä just siks ku ollu niin tasasta tämä oleminen...
 
Täällä tylsää odottelua oviksen jälkeen. Vähän taas jäi tunne että pissatulehdus ja antibioottikuuri sotki tämän kierron ja mahdollisuudet, kun ei pystynyt enää varmistella talletuksilla. Tänään dpo 4 mahdollisesti ja eilen jo oli menkkajomotuksia koko päivän, toki ei voi johtua mistään koska ei olisi edes vielä kiinnittynyt jo olisi hedelmöitymisestä johtuvaa :LOL:. Hauska laittaa tännekin ylös, niin saa seurata ensi kierrossa minkälaisia tuntemuksia oviksen jälkeen normaalisti on. Ikinä ei ilman kuumeilua tällaisia edes huomaa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Loree
Voi ihana kuulla sinusta @Alinna86 ! Torstaille täälläkin taas täti tiedossa, joten yhdessä taas kohti uusia pettymyksiä. Toivottavasti ei kuitenkaan!

Mullakin olis vaikka mitä oireita, mutta tuntuu, että sydäntä oikein kuristaa kun ajattelen sitä pettymystä joka voi taas olla edessä. En uskalla luottaa mihinkään!
Minuakin viluttaa, huimaa ja mahassa ovulaatiosta asti ollut se väsynyt olo. Tässä kierrossa on puuttunut se loppukierron munasarjakipuilu, jota oon aina pitänyt positiivisena merkkinä kun siellä vielä keltarauhanen kipuilee. Mutta jospa se olis nyt positiivista kun se puuttuu. En oo ostanut yhtään raskaustestiä enkä uskalla edes ajatella sen tekemistä. Siksipä taidankin tässä kierrossa vaan odottaa sen vuodon alkamista ja romahtaa sitten. Ylihuomennahan vuodon pitäis jo alkaakin, joten ei oo enää kauaa :D

Äsken aamupissalla rutiininomaisesti tarkastin valkovuodon tilanteen ja suureksi yllätykseksi sormille valahti oikein kunnolla vetistä valkovuotoa! Mulla yleensä tässä vaiheessa niin kuivaa, että oikein kaivamalla saa kaivella, että saa edes sormen päähän sen verran, että voi varmistaa koostumuksen.

Oon myös mitannut neuroottisena lämpöjä kun ne yllätykseksi nousikin tässä kierrossa samoihin lukemiin kuin maaliskuussa siinä tuulimunassa. Pelkään joka aamu, että ne on romahtaneet.

Että semmosta tänne. Oon yrittänyt pitää nämä vainoharhat itselläni taikauskoisena, jos se vaikka toisi plussan, mutta nyt ryöpsähti kaikki ulos. Ups :D
 

Yhteistyössä