14.4. olis la, kyllä kelpais! vielä pitää odottaa pari viikkoa. Tai no kahden viikon päästä on varmasti jo kunnolla uusi kierto käynnissä, jos ei siis tärppiä ole käynyt.Mä innostuin kans. Meillä ois 12.4. mites muilla jos tärppi kävis?
14.4. olis la, kyllä kelpais! vielä pitää odottaa pari viikkoa. Tai no kahden viikon päästä on varmasti jo kunnolla uusi kierto käynnissä, jos ei siis tärppiä ole käynyt.Mä innostuin kans. Meillä ois 12.4. mites muilla jos tärppi kävis?
Minä pohdin tätä ja tässä kierrossa en tuntenut yhtään mitään, en osaa sanoa ollenkaan oviksen ajankohtaa. Joskus tunnen selkeästi kipua. Eiköhän se ovis ole mulla kuitenkin takanapäin ja nyt vaan piinaillaanJos nyt tärppäisi, la olisi ehkä 16.4.
Tein vielä ovisliuskan, koska lämmöt ei olleet aamulla nousseet. Yhtä vahvaa viivaa näytti, kuin eilen. Testaan siis eka liuskalla ja digillä varmistan, mutta tänään en tuhlannut digiä, koska se hymyili jo eilen eli olisi todennäköisesti hymyillyt tänäänkin. Samaa taisi @minttuni pohtia joku aika sitten, että onkohan se ovis sitten tänään vai huomenna... Aamupäivällä viilteli vasenta munista, voiko lh-huippu jatkua vähän oviksen yli? Viime kuussa oli sama, että liuska oli yhtä tumma kahtena päivänä, joista jälkimmäisen varmistin digillä.
Sinällään ei ole päivän päälle. En tänään enää yritä innostaa miestä, joka eilen lämpeni pelkälle "meidän pitää panna tänäänkin" - iskulauseelle.
Kuvaa vielä testistä:
Minulla varmaan aina myös näyttää plussaa kaksi päivää. Tässä kierrossa sain tosi vahvan plussan kp11 aamulla, alkuillasta oli sitten aivan tosi kovat oviskivut. Seuraavana aamuna testi oli taas aivan selkeä plussa, mutta ehkä ihan aavistuksen haalistunut. Uskon kuitenkin, että ovis oli tuolloin kp11 illalla.Jos nyt tärppäisi, la olisi ehkä 16.4.
Tein vielä ovisliuskan, koska lämmöt ei olleet aamulla nousseet. Yhtä vahvaa viivaa näytti, kuin eilen. Testaan siis eka liuskalla ja digillä varmistan, mutta tänään en tuhlannut digiä, koska se hymyili jo eilen eli olisi todennäköisesti hymyillyt tänäänkin. Samaa taisi @minttuni pohtia joku aika sitten, että onkohan se ovis sitten tänään vai huomenna... Aamupäivällä viilteli vasenta munista, voiko lh-huippu jatkua vähän oviksen yli? Viime kuussa oli sama, että liuska oli yhtä tumma kahtena päivänä, joista jälkimmäisen varmistin digillä.
Sinällään ei ole päivän päälle. En tänään enää yritä innostaa miestä, joka eilen lämpeni pelkälle "meidän pitää panna tänäänkin" - iskulauseelle.
Kuvaa vielä testistä:
Mahtava!!!
Juuri niinkuin sen ultran perusteella laskin.
Ps. Mitä on nuo tikun viivat. Mulla ei kertaakaan aiemmin oo näkynyt edes väriä tikussa kun vain plussan hetkellä. Nyt tuo vahvistui jostain torstaista? Asti selkeästi päivä päivältä ja kyl tuo nyt mun silmään plussalta näyttää. Aiemmin tikussa ovis ei koskaan oo ollut tasavahva. Olispa tää enne
EDIT @Kasikuus / @Loree Kukakohan päivittääkään? Mulle huomiselle dpo0
Ooooh, no ihan selvä plussahan tuo on! Jännää! Onnea!
Vau! Mahtavaa! Ja siis noin aikaisin noin selkeäHei apua! En oo tänne kirjoitellut nyt kun ollut paljon juttuja mutta lukenut olen monta kertaa päivässä.. Mut niin, apua! Sain haalean viivan testiin!!! Menkat pitäisi alkaa vasta perjantaina