Toiveissa vauva 2021

Jos nyt tärppäisi, la olisi ehkä 16.4.

Tein vielä ovisliuskan, koska lämmöt ei olleet aamulla nousseet. Yhtä vahvaa viivaa näytti, kuin eilen. Testaan siis eka liuskalla ja digillä varmistan, mutta tänään en tuhlannut digiä, koska se hymyili jo eilen eli olisi todennäköisesti hymyillyt tänäänkin. Samaa taisi @minttuni pohtia joku aika sitten, että onkohan se ovis sitten tänään vai huomenna... :unsure: Aamupäivällä viilteli vasenta munista, voiko lh-huippu jatkua vähän oviksen yli? Viime kuussa oli sama, että liuska oli yhtä tumma kahtena päivänä, joista jälkimmäisen varmistin digillä.
Sinällään ei ole päivän päälle. En tänään enää yritä innostaa miestä, joka eilen lämpeni pelkälle "meidän pitää panna tänäänkin" - iskulauseelle. :X3:

Kuvaa vielä testistä:
 
Jos mulla tärppäisi tästä kierrosta, ois laskettu mitä tahansa 19.4.-7.5. jos menkoista laskee. :ROFLMAO: Ja ovulaatioista ei mitään hajua, joten jos tärppi tulis niin varmasti päästäis julkiselle varhaisultraan. Tosin pidän hyvin todennäköisenä, etten ovuloi ollenkaan kun kierrot on niin pitkiä ja sekaisin.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia ja Nokare
Jos nyt tärppäisi, la olisi ehkä 16.4.

Tein vielä ovisliuskan, koska lämmöt ei olleet aamulla nousseet. Yhtä vahvaa viivaa näytti, kuin eilen. Testaan siis eka liuskalla ja digillä varmistan, mutta tänään en tuhlannut digiä, koska se hymyili jo eilen eli olisi todennäköisesti hymyillyt tänäänkin. Samaa taisi @minttuni pohtia joku aika sitten, että onkohan se ovis sitten tänään vai huomenna... :unsure: Aamupäivällä viilteli vasenta munista, voiko lh-huippu jatkua vähän oviksen yli? Viime kuussa oli sama, että liuska oli yhtä tumma kahtena päivänä, joista jälkimmäisen varmistin digillä.
Sinällään ei ole päivän päälle. En tänään enää yritä innostaa miestä, joka eilen lämpeni pelkälle "meidän pitää panna tänäänkin" - iskulauseelle. :X3:

Kuvaa vielä testistä:
Minä pohdin tätä (y) ja tässä kierrossa en tuntenut yhtään mitään, en osaa sanoa ollenkaan oviksen ajankohtaa. Joskus tunnen selkeästi kipua. Eiköhän se ovis ole mulla kuitenkin takanapäin ja nyt vaan piinaillaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eeva650
Jos nyt tärppäisi, la olisi ehkä 16.4.

Tein vielä ovisliuskan, koska lämmöt ei olleet aamulla nousseet. Yhtä vahvaa viivaa näytti, kuin eilen. Testaan siis eka liuskalla ja digillä varmistan, mutta tänään en tuhlannut digiä, koska se hymyili jo eilen eli olisi todennäköisesti hymyillyt tänäänkin. Samaa taisi @minttuni pohtia joku aika sitten, että onkohan se ovis sitten tänään vai huomenna... Aamupäivällä viilteli vasenta munista, voiko lh-huippu jatkua vähän oviksen yli? Viime kuussa oli sama, että liuska oli yhtä tumma kahtena päivänä, joista jälkimmäisen varmistin digillä.
Sinällään ei ole päivän päälle. En tänään enää yritä innostaa miestä, joka eilen lämpeni pelkälle "meidän pitää panna tänäänkin" - iskulauseelle.

Kuvaa vielä testistä:
Minulla varmaan aina myös näyttää plussaa kaksi päivää. Tässä kierrossa sain tosi vahvan plussan kp11 aamulla, alkuillasta oli sitten aivan tosi kovat oviskivut. Seuraavana aamuna testi oli taas aivan selkeä plussa, mutta ehkä ihan aavistuksen haalistunut. Uskon kuitenkin, että ovis oli tuolloin kp11 illalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Eeva650 ja minttuni
Mua kanssa kiinnostaa toi ovishuippu ja ovulaation yhteys.. plussaa testit ollu vaan sen yhden päivän.. nega jo seuraavana.. et onko se ovis tapahtunu sen päivän sisään kun oli plussa vai onko dpo 0 vasta sillon seuraavana kun oli jo nega.. :unsure:
 
Kiitos kommenteista @Wintersun , @minttuni ja @Töppönen_ :)

Eli tälle päivälle dpo 0 lienee oikein, vaikka Flo heittää sen tän päivän ovisplussan perusteella huomiselle. Tämä selittäisi myös viime kierron muka 11 päivän luteaalin. Ovis olikin päivää aikaisemmin, testi vain näytti plussaa vielä ovispäivänäkin.

Ei olekaan pitkään aikaan ollut oikein mitään ovisoireita. Nyt oli to-pe limoja ja eilen ja tänään munasarjatuntemuksia. Toivottavasti tuli super-ovis, kun kerrankin tallettelutkin osui maagiselle dpo -2:lle. :X3:
 


♥
Juuri niinkuin sen ultran perusteella laskin.
Ps. Mitä on nuo tikun viivat. Mulla ei kertaakaan aiemmin oo näkynyt edes väriä tikussa kun vain plussan hetkellä. Nyt tuo vahvistui jostain torstaista? Asti selkeästi päivä päivältä ja kyl tuo nyt mun silmään plussalta näyttää. Aiemmin tikussa ovis ei koskaan oo ollut tasavahva. Olispa tää enne ♥♥

EDIT @Kasikuus / @Loree Kukakohan päivittääkään? Mulle huomiselle dpo0
 
Viimeksi muokattu:


♥
Juuri niinkuin sen ultran perusteella laskin.
Ps. Mitä on nuo tikun viivat. Mulla ei kertaakaan aiemmin oo näkynyt edes väriä tikussa kun vain plussan hetkellä. Nyt tuo vahvistui jostain torstaista? Asti selkeästi päivä päivältä ja kyl tuo nyt mun silmään plussalta näyttää. Aiemmin tikussa ovis ei koskaan oo ollut tasavahva. Olispa tää enne ♥♥

EDIT @Kasikuus / @Loree Kukakohan päivittääkään? Mulle huomiselle dpo0
Mahtava!!! ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: lovecoco ja Tiukuna

Yhteistyössä