Toiveissa vauva 2021

Onnea @3milia ❤ Ja en osaa muuta sanookku et täysillä tsemppiä @Persikka123!

Täällä nyt ne kaameet mahajuilinnat helpottanu tänään eli oliskohan ne voinu johtuu kiinnittymisestä No en lähe spekuloimaan mut ei oo tommosia nuin pahoja kipuja kyllä ollu ennen tässä vaiheessa kiertoa. Onneks nyt tosiaan helpottanu.. hitsit kun aika menee niin hitaasti! Päätin etten tässä kierrossa testaa ku vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä koska nyt niin montaa tyhjää testiä tullu ennakkoon katsottua ja sit aina mieti matalana ootat niitä alkavaksi nii mielummin sit et alkaa heti testin tehtyä jos on alkaakseen, toivottavasti tällä kertaa ei ;)
 
Onnea @3milia Ja en osaa muuta sanookku et täysillä tsemppiä @Persikka123!

Täällä nyt ne kaameet mahajuilinnat helpottanu tänään eli oliskohan ne voinu johtuu kiinnittymisestä No en lähe spekuloimaan mut ei oo tommosia nuin pahoja kipuja kyllä ollu ennen tässä vaiheessa kiertoa. Onneks nyt tosiaan helpottanu.. hitsit kun aika menee niin hitaasti! Päätin etten tässä kierrossa testaa ku vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä koska nyt niin montaa tyhjää testiä tullu ennakkoon katsottua ja sit aina mieti matalana ootat niitä alkavaksi nii mielummin sit et alkaa heti testin tehtyä jos on alkaakseen, toivottavasti tällä kertaa ei
Kiitos!❤ Toivottavasti sunkin mahajuilinnat ennustais hyvää :X3: Millon pitäis menkat alkaa (tai toivottavasti ei ala)? ;)
 
Nyt (sori hyvinkin tiheästi raportoinnista) on vahva usko et huomenna tulee plus ja maanantaina ovulaatio. Melkein onnen kyyneleet valui vessassa kun testi ei ollut viel plussa. Sitä pelkäsin. Tänään digit negaa mut PC vahvistunut aamusta iltaan välillä (En oo koskaan aiemmin saanut PChen väriä kun ovisplussa aikaan eli tää on jo edistystä. Toivottavasti tietää superovista. ♥

Kuvat ylempi aamu ja alempi ilta. Vielä selkeämpi ero livenä
 
Mulla menee dpo 5-6 pahoinvointi jatkuu niin että oli jo pakko anopillekkin myöntä että on paha olo.. ja tänään on alkanu jäätävä palelu ja lämpöö 37.. nyt on alkanu jostain syystä pelottaan etten ookkaan raskaana, en tie miks mä sitä pelkään :cry:
 
Valtavasti onnea plussanneille! :love:

Leikkaus sujui niin hyvin, ko olettaa voi. Jonkun verran oli kerennyt vuotaa vatsaonteloon verta. Toisen johtimenhan ne multa poisti, kun sinne oli pieni erehtynyt tarrautua. Nyt sit mennään yhden varassa :( Yö oli melko tuskallinen sairaalassa, mut kokoajan vointi paranee. Laittoivat nyt suoraa paperit ivf hoitoihin, sanoivat että kutsu tulee syyskuulle, elokuu oli jo kuulemma täyteen buukattu. Mutta ei oikeastaa haittaa, saapahan vähän "hengähtää" tästä koko touhusta ja eihän sitä tiedä miten kierto palautuu. Ja no ainahan sen luomu ihme on mahdollinen, mutta eipähän tuohon itse enää oikein usko :rolleyes:
Tsemppiä toipumiseen ❤ ja onnea tulevaan ❤
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

26.07.2020 - SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 3.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Taikinatonttu.............kp 42/?
Minouche……………….kp 39/22
Hipposka.....................kp 31/29-32
3milia...............................kp 31/25-28
Heemilia.........................kp 31/30
Napsunen....................kp 30/35-37
Rimaleli..........................kp 30/30
Iinesankka....................kp 28/?
Mysteerio.......................kp 27/30
Loree...............................kp 27/?
Zennuli..........................kp 26/25-28
Lovecoco.....................kp 26/30
-Lounatuuli-.................kp 23/28-35
Töppönen_....................kp 22/26
Alinna86.........................kp 20/28
Sinisilmät.........................kp 20/27-28
Tiukuna......................kp 20/29-31
Mäyh..............................kp 20/26-31
Mamtobe............................kp 19/28
Eeva650.........................kp 17/28-42
Nipsuneiti83.................kp 17/29
Tiitiäinen87.....................kp 17/27
Minttuni...........................kp 16/25
LaTila...................................kp 16/27
Goodway.......................kp 16/23
AnnMariii.........................kp 15/?
Kikkakolmas..............kp 14/28
Wbä...................................kp 13/26-28
Melissa86.....................kp 12/30-36
lulube..............................kp 11/29
Brunet82.......................kp 10/26-28
Aniaj..................................kp 7/28
Helmikorvakoru.......kp 6/27-28
Kirjoh89....................kp 6/28
pata-ässä.................kp 4/28
Kasikuus......................kp 3/27-28
Lillanna.............................kp 3/28-42
Nokare..........................kp 3/27
rubikinkuutio.............kp 2/27-29
Jjenn...............................kp 1/29-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


3milia................................dpo 14
IinesAnkka82.............dpo 12
Mysteerio......................dpo 11
Töppönen_..................dpo 10
pikkumyyläine.............dpo 10
Mamtobe.........................dpo 6
Sinisilmät.........................dpo 6
Mäyh..................................dpo 5
Tiitiäinen87.....................dpo 4
minttuni.............................dpo 2
LaTiLa...............................dpo 2
Eeva650..........................dpo 0
Tiukuna.........................dpo - 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussista, ja @Persikka123 isot pahoittelut! <3 onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin leikkauksessa, ja kiva että sait(te) lähetteen hoitoihin sit samalla suoraan!

Täällä taas vauvakuume puskee päälle :D ihme ilmoja oli eilen, vaikka oli vasta kp 14. Ehkä tästä tulis vihdoin normaali kierto? :unsure::ROFLMAO:Vhh lähtenyt hyvin käyntiin, ja viikon aikana lähtenyt kyl nesteet hyvin liikkeelle ku painoa pudonnut jo 1,8 kg.(y):D
 
@Persikka123 tsemppiä hulluna, kovia oot kokenut! Ja tosiaan nyt hyvä hengähtää ja sitten uusin voimin syyskuulle! Ihanaa että pääsette hoitoihin.

Omassa navassa ei mitään uutta. Juilii ja repii.
Tuosta hajuaistista, niin virtsan haistan nenässäni jatkuvasti. Sitä jatkunut jo kaksi viikkoa....
Näin unta että menkat alkoi. Olin tosi onnellinen niistä....
 
Jes, kerranki mä maltoin testaamisen kans! varmaan pitää vielä viikon päästä testata ja varmistua, että tulee 3+.

ihanaa päivää kaikille
Mä testaan kans huomenna samalla testillä millä eilen ja katon onko vahvistunut:love: Sit mietin et testaanko viikkonäytölllisellä jo ens viikolla, et tulis 2-3 vko vai ootanko viikon päästä maanantaihin, jos tulis 3+:X3: En vaan tajua vieläkään❤ Onks sulla @pumpuli1 millaisia oireita ollut nyt plussan tehtyä? :)
 
Mä testaan kans huomenna samalla testillä millä eilen ja katon onko vahvistunut Sit mietin et testaanko viikkonäytölllisellä jo ens viikolla, et tulis 2-3 vko vai ootanko viikon päästä maanantaihin, jos tulis 3+ En vaan tajua vieläkään Onks sulla @pumpuli1 millaisia oireita ollut nyt plussan tehtyä?
Mä yritin vaan selvitä noiden 1-2 viikkoa - päivien ohi :ROFLMAO:
Mulla on hallitsevin oire ollut kyllä kaikenlaiset alavatsatuntemukset... Tosi inhottavia, mutta eipä ne plussatestin jälkeen oo juuri missään tuntunut :)Kaikenlaiset jomotukset, juilimiset, polttelut jne on ollut läsnä joka päivä. Jos joutuu tunteja seisomaan, niin sekin alkaa sattumaan, mutta levähtäminen auttaa :) sitte toinen oire on ollut sellanen ihan hirvee raivonälkä. Oon ollut aina herkkä nälälle, mutta tää on kyllä jotain ihan uutta :unsure:Nyt nälkä tulee yhtäkkiä ja sitten on ihan oikeesti pakko saada jotain syötävää. Yksi päivä olin ajelemassa naapurikaupunkiin shoppailemaan ja tarkoitus oli käydä siellä syömässä, mutta oli pakko pysähtyä 25km ennen sitä kaupunkia kauppaan hakemaan jotain ruokaa. Heti alkaa kauhee heikotus ja huimaaminen, jos ei saa ajoissa ruokaa.

Pahoinvointia tai oksentelua ei varsin ole ollut vielä, mutta kaikenlaista etomista ja heikotusta kyllä. Mites sulla on ollut? :)
 
vierailija
Mä luulen että mulle oli apua siitä kun söin 50 mg aspiriinia päivässä. 2 vko ennen ovulaatiota. Sain vinkin täältä . Joten sitä kannattaa kokeilla

Onnea! Pakko sanoa aspiriini juttuun että ulkomailla aspiriinia käytetään nimenomaan ovulaation jälkeen, tai sit koko kierron ajan, lisää verenkiertoa kohdun alueella ja ohentaa verta joten tukostaipumuksessa se estää verihyytymiä ym. Mitkö aiheuttaa mm. Keskenmenoja.
 
Mä yritin vaan selvitä noiden 1-2 viikkoa - päivien ohi
Mulla on hallitsevin oire ollut kyllä kaikenlaiset alavatsatuntemukset... Tosi inhottavia, mutta eipä ne plussatestin jälkeen oo juuri missään tuntunut Kaikenlaiset jomotukset, juilimiset, polttelut jne on ollut läsnä joka päivä. Jos joutuu tunteja seisomaan, niin sekin alkaa sattumaan, mutta levähtäminen auttaa sitte toinen oire on ollut sellanen ihan hirvee raivonälkä. Oon ollut aina herkkä nälälle, mutta tää on kyllä jotain ihan uutta Nyt nälkä tulee yhtäkkiä ja sitten on ihan oikeesti pakko saada jotain syötävää. Yksi päivä olin ajelemassa naapurikaupunkiin shoppailemaan ja tarkoitus oli käydä siellä syömässä, mutta oli pakko pysähtyä 25km ennen sitä kaupunkia kauppaan hakemaan jotain ruokaa. Heti alkaa kauhee heikotus ja huimaaminen, jos ei saa ajoissa ruokaa.

Pahoinvointia tai oksentelua ei varsin ole ollut vielä, mutta kaikenlaista etomista ja heikotusta kyllä. Mites sulla on ollut?
Eniten kans alavatsatuntemukset mitä ollu sieltä dpo 6-8 alkaen, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Musta tuntuu, et esim. töissä seistessä en niitä tunne, mut heti kun rauhoittuu; menee töissä tauolle, makoilee kotona sängyssä tai ajaa autoa niin huomaa. Sit mulla on alaselkä ollut kipeä, mitä ei oo kyl yleensä, en tiiä johtuuko nyt raskaudesta vai siitä et aloitti työt parin kk lomautuksen jälkeen, mut joka tapauksessa :D Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja tais täälläkin olla puhetta, et se vois aiheuttaa jo alussa selän puolelle kipua? Huimausta esiintyy välillä ja sellasta ihan lievästi etovaa oloa, varsinkin jos on nälkä. Mieli on tällä hetkellä jotenkin tosi rauhallinen ja seesteinen ja iloinen :) Tissit ei edelleenkään jatkuvasti mitenkään kipeet tai turvonneet, mutta huomaa arkuutta ajoittain.
 
Tsempit piinailijoille! Toivotaan lisää kevät- ja kesävauvoja!:love:

@Tiukuna pidän peukkuja superovikselle!!

@Persikka123 tsemppiä ja pikaista paranemista.<3

On: Harmittaa kyllä uuteen kiertoon joutuminen. Mutta uusi kierto, uus mahis. Nyt onneks reissussa ollut kivaa joten alkaneet menkat on enemmän häirinneet vaan jatkuvana pissahätänä tien päällä.
Heti kun menkat alkoi niin katoin lasketun ajan jos sattuis että nyt oliskin meidän kierto:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Brunet82 ja Tiukuna
Tsempit piinailijoille! Toivotaan lisää kevät- ja kesävauvoja!

@Tiukuna pidän peukkuja superovikselle!!

@Persikka123 tsemppiä ja pikaista paranemista.<3

On: Harmittaa kyllä uuteen kiertoon joutuminen. Mutta uusi kierto, uus mahis. Nyt onneks reissussa ollut kivaa joten alkaneet menkat on enemmän häirinneet vaan jatkuvana pissahätänä tien päällä.
Heti kun menkat alkoi niin katoin lasketun ajan jos sattuis että nyt oliskin meidän kierto
Millon sulla ois laskettu aika? ;) Toivottavasti nyt on teidän kierto ❤
 
Menkoista ennusti 29.4! Että vielä kerkee kevääks jos sattuis tuuri.
Laittelehan tänne sitten viivoista kuvia kun vielä testailet, kiva olla hengessä mukana!
Onnea vielä, oon niin iloinen sun puolesta!
Jee, olispa teidän kierto nyt ja huhtikuisiin❤ Toivottavasti mahdollisimman moni muukin täältä!:love: Voi kiitos❤❤ Varmasti tulee vielä kuvia tänne :X3:
 
Eniten kans alavatsatuntemukset mitä ollu sieltä dpo 6-8 alkaen, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Musta tuntuu, et esim. töissä seistessä en niitä tunne, mut heti kun rauhoittuu; menee töissä tauolle, makoilee kotona sängyssä tai ajaa autoa niin huomaa. Sit mulla on alaselkä ollut kipeä, mitä ei oo kyl yleensä, en tiiä johtuuko nyt raskaudesta vai siitä et aloitti työt parin kk lomautuksen jälkeen, mut joka tapauksessa Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja tais täälläkin olla puhetta, et se vois aiheuttaa jo alussa selän puolelle kipua? Huimausta esiintyy välillä ja sellasta ihan lievästi etovaa oloa, varsinkin jos on nälkä. Mieli on tällä hetkellä jotenkin tosi rauhallinen ja seesteinen ja iloinen Tissit ei edelleenkään jatkuvasti mitenkään kipeet tai turvonneet, mutta huomaa arkuutta ajoittain.
Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, niin ehkä sen takia mulla on noin vahvat vatsapuolen tuntemukset :) joo unohdin kokonaan mun rintojen kivut! Ne oli ihan hirveet ennen plussaa!! Sitte toiseen rintaan ilmaantui laajentunut sininen verisuoni, niin siitä oikeastaan arvasin ennen testiä. Koskaan ei oo aikaisemmin ollut kierroissa sellaista.

Päästäispä mahd. moni huhtikuisiin :love:
 
Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, niin ehkä sen takia mulla on noin vahvat vatsapuolen tuntemukset joo unohdin kokonaan mun rintojen kivut! Ne oli ihan hirveet ennen plussaa!! Sitte toiseen rintaan ilmaantui laajentunut sininen verisuoni, niin siitä oikeastaan arvasin ennen testiä. Koskaan ei oo aikaisemmin ollut kierroissa sellaista.

Päästäispä mahd. moni huhtikuisiin
Itehän täälläkin kyselin, että kipeytykö kaikilla kun itellä ei tuntunut yhtään mitään ennen plussaa ja aattelin, et se on joku kaikkien oire, kun raskautuu :D Mut nyt tosiaan huomaa ajoittain jotain niissäkin.

Ja siis itellä oli muuten kyllä se, että kuivaa kautta ei oviksen jälkeen tullut :D Ei nyt mitenkään valunut vv:tä, mutta selkeästi enemmän ja kosteammat paikat. Mullahan muuten lämmötkään ei noussut tässä kierrossa yhtään niin paljoa tai nopeasti kuin aiemmin. Oviksesta joku 10-12 päivää eteenpäin oli lämmöt jotain 36.4-36.6 ja nyt vasta pe oli aamulämpö oli 36.8 ja la 36.9. Mulla normaalilämpö on aika alhainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Tsempit piinailijoille! Toivotaan lisää kevät- ja kesävauvoja!

@Tiukuna pidän peukkuja superovikselle!!

@Persikka123 tsemppiä ja pikaista paranemista.<3

On: Harmittaa kyllä uuteen kiertoon joutuminen. Mutta uusi kierto, uus mahis. Nyt onneks reissussa ollut kivaa joten alkaneet menkat on enemmän häirinneet vaan jatkuvana pissahätänä tien päällä.
Heti kun menkat alkoi niin katoin lasketun ajan jos sattuis että nyt oliskin meidän kierto
Mä innostuin kans. Meillä ois 12.4. :) mites muilla jos tärppi kävis? :)
 

Yhteistyössä