Toiveissa vauva 2021

Oon niin pahoillani. Tässä tilanteessa ei oikein lohduta mikään, meitä on täällä kuitenkin tosi monta palannutta. Toivotaan että palaudut pian - sanotaanhan sitä, että kroppa muistaa raskauden, toivotaan että onnistunut raskaus alkaa siis pian, sitten kun olette siihen valmiit. <3
Joo kylhän nää aina vähän kirpaisee mutta kun osasin tähän varautua sen reilu viikko sitten olleen vuodon vuoksi niin ei tää nyt niin paha shokki ollut. Tietty ottaa päähän et kaks peräkkäistä ollut nyt puolen vuoden aikana mutta ei auta. Toki siis lohduttaa että hedelmöittyminen selkeesti onnistuu. Lääkärikin just eilen lohdutti että näin alussa se vika on siinä alkiossa ja sen kehityksessä vaan menee joku metsään. Meillä onneksi on jo yksi lapsi niin ei tartte pelätä et oltais geneettisesti epäsopivia tms. Vähän kyl kauhistuin kun se kerto että on kyllä tehty tutkimus jossa jos eka lapsi on ollut poika niin raskaudet menee kesken kunnes seuraava olisi tyttö. Tosi harvinaista siis tollanen ilmesesti. Ja siis meillä esikoinen poika ☺

Ja tosiaan tänään alko aamusta vuoto eli voi päivittää KP1. Saa nähdä venyykö tää kierto paljoa jos nyt eilen verikokeessa hcg ollu 54 niin luulis et kattoo aika nopee kokonaan☺ torstaina pitää käydä labrassa kattoon että on lähtenyt laskee mutta eiköhän ku vuotokin jo alko.

Joo kylhän nää aina vähän kirpaisee mutta kun osasin tähän varautua sen reilu viikko sitten olleen vuodon vuoksi niin ei tää nyt niin paha shokki ollut. Tietty ottaa päähän et kaks peräkkäistä ollut nyt puolen vuoden aikana mutta ei auta. Toki siis lohduttaa että hedelmöittyminen selkeesti onnistuu. Lääkärikin just eilen lohdutti että näin alussa se vika on siinä alkiossa ja sen kehityksessä vaan menee joku metsään. Meillä onneksi on jo yksi lapsi niin ei tartte pelätä et oltais geneettisesti epäsopivia tms. Vähän kyl kauhistuin kun se kerto että on kyllä tehty tutkimus jossa jos eka lapsi on ollut poika niin raskaudet menee kesken kunnes seuraava olisi tyttö. Tosi harvinaista siis tollanen ilmesesti. Ja siis meillä esikoinen poika

Ja tosiaan tänään alko aamusta vuoto eli voi päivittää KP1. Saa nähdä venyykö tää kierto paljoa jos nyt eilen verikokeessa hcg ollu 54 niin luulis et kattoo aika nopee kokonaan torstaina pitää käydä labrassa kattoon että on lähtenyt laskee mutta eiköhän ku vuotokin jo alko.
Onpas jännä toi, että menis kesken siihen asti, että on tyttö. Mun siskolla on kaksi poikaa putkeen ja ei ainakaan todettuja keskenmenoja välissä, kun toka oli puolittain yllärikin. Isällä on myös pelkkiä veljiä ja suurin osa on syntynyt vuoden välein aika tarkalleen, joten en usko keskenmenoihin välissä. Ja useampi serkkukin löytyy poikaputkessa, näistä en toki tiedä onko ollut keskenmenoja välissä. Joten ei kannata kirvestä kaivoon heittää. :) Toki nyt itse oon puolittain paniikissa, kun meidän esikoinen oli poika. Ei nimittäin haluaisi yhtään menetystä lisää. :(

Joo kylhän nää aina vähän kirpaisee mutta kun osasin tähän varautua sen reilu viikko sitten olleen vuodon vuoksi niin ei tää nyt niin paha shokki ollut. Tietty ottaa päähän et kaks peräkkäistä ollut nyt puolen vuoden aikana mutta ei auta. Toki siis lohduttaa että hedelmöittyminen selkeesti onnistuu. Lääkärikin just eilen lohdutti että näin alussa se vika on siinä alkiossa ja sen kehityksessä vaan menee joku metsään. Meillä onneksi on jo yksi lapsi niin ei tartte pelätä et oltais geneettisesti epäsopivia tms. Vähän kyl kauhistuin kun se kerto että on kyllä tehty tutkimus jossa jos eka lapsi on ollut poika niin raskaudet menee kesken kunnes seuraava olisi tyttö. Tosi harvinaista siis tollanen ilmesesti. Ja siis meillä esikoinen poika

Ja tosiaan tänään alko aamusta vuoto eli voi päivittää KP1. Saa nähdä venyykö tää kierto paljoa jos nyt eilen verikokeessa hcg ollu 54 niin luulis et kattoo aika nopee kokonaan torstaina pitää käydä labrassa kattoon että on lähtenyt laskee mutta eiköhän ku vuotokin jo alko.
Ihan tosi! Melkoinen kertomus. Meillä nimittäin nyt samanlainen tilanne, pieni poika täällä kotona. Toivotaan onnistunutta raskautta meille kummallekin seuraavalle kerralle. Täälläkään ei raskautumisen kanssa näytä olleen ongelmia, mutta kesken on mennyt jo kolme. Onneksi on tuo yksi terve ihana minitermiitti kotona :D

Mulla on useammalla tutulla kaks poikaa (eikä ollenkaan siis tyttöjä), eikä välissä ainakaan mun tietääkseni yhtäkään keskenmenoa :) Että on toivoo siinäkin❤ Olis kyllä hurjaa, jos menis noin! Toivottavasti on harvinaista:eek:

Apua! :eek: En sit malttanut olla jo tänään tekemättä raskaustestiä, tosin päiväpissasta ja olin juonutkin aika paljon joten ei varmaan luotettavin.. Ja nyt vasta jännittääkin.:eek: Tuleeko RFSU:hun helposti viivanpaikkoja???? Testiajalla en oikein nähny mitään kun siinä oli tosi pitkään sitä väriä jotenkin levinneenä. Aattelin jo et oli viallinen ja heitin roskiin. Nyt sit tunti myöhemmin oli pakko kaivaa esiin ja kattoo uudestaan, ja nyt näen siinä ihan hailuran viivanpaikan. Mulla ennen ollu noi ihan täysin valkosia. Mieskin jopa sen erotti eli ei oo vaan mun kuvittelua. Mutta edes haamuks tota en laskiks koska ei oo mun mielestä väriä. Eli, onko RFSU:ssa teillä usein turhia viivanpaikkoja? Apua, nyt vasta jännittääkin.:eek::X3::love: Huomenna aamulla sit seuraavaks testaan....

Apua! En sit malttanut olla jo tänään tekemättä raskaustestiä, tosin päiväpissasta ja olin juonutkin aika paljon joten ei varmaan luotettavin.. Ja nyt vasta jännittääkin. Tuleeko RFSU:hun helposti viivanpaikkoja???? Testiajalla en oikein nähny mitään kun siinä oli tosi pitkään sitä väriä jotenkin levinneenä. Aattelin jo et oli viallinen ja heitin roskiin. Nyt sit tunti myöhemmin oli pakko kaivaa esiin ja kattoo uudestaan, ja nyt näen siinä ihan hailuran viivanpaikan. Mulla ennen ollu noi ihan täysin valkosia. Mieskin jopa sen erotti eli ei oo vaan mun kuvittelua. Mutta edes haamuks tota en laskiks koska ei oo mun mielestä väriä. Eli, onko RFSU:ssa teillä usein turhia viivanpaikkoja? Apua, nyt vasta jännittääkin. Huomenna aamulla sit seuraavaks testaan....
Kuvaa!!! :love: :love: (y)

• Rakkaus
Reactions: Shibali
Mulla alkoi menkat. Mut saa poistaa kaikista listoista. Alan pikkuhiljaa hyväksyä ettemme saa vauvaa. Tää hoitokierto oli erityisen raskas, ja myös rahaa on mennyt aikalailla. Tällä hetkellä oon kovin väsynyt tähän yrittämiseen ja ainaisiin pettymyksiin. Takana on 17 yrityskiertoa eikä pienintäkään merkkiä yhdessäkään kierrossa et voisin vielä tulla raskaaksi. Meidän seuraava ja viimeinen hoitomahdollisuus olisi ollut todella kallis ivf hoito yksityisellä puolella, ja ainakaan tällä hetkellä se vaihtoehto ei tunnu mahdolliselta taloudenkaan vuoksi, myöskään mies ei oo siihen kovin suostuvainen.

Löydän onnea ja kiitollisuutta siitä että meillä on 2 aivan ihanaa poikaa ❤ Nyt tuntuu että on pakko luopua kolmannen lapsen haaveesta ja keskittyä tähän mitä on. Nauttia kesästä ja syksyllä sitten uusista kivoista työkuvioista. Ymmärrän myös ettei elämässä saa kaikkea, vaikka sattuukin. Ehkäisyä emme toki aloita, joten pieni toivo on että elämä vielä yllättää, mut varsinainen yrittäminen ja hoidot jätetään nyt, ja kun ikääkin tulee koko ajan lisää, tuskin nuo kalliit hoidot tulevat enää ajankohtaiseksi. Mutta palaan toki takaisin, jos vaikka mieli vielä muuttuu.

Kiitos kaikille tuesta täällä, ootte olleet aivan ihania! Toivon että haaveet käyvät muilla toteen. Kaikkea hyvää kaikille ja ihanaa kesää :) ❤

@Shibali en ite oo kauheesti tehnyt noita testejä joten vaikee sanoo antavatko herkästi viivanpaikkoja. Tippuu varmaan käyttäjästä aina koska tuntuu et vähä joka merkistä kuulee et jollekkin tullut. Toki siis jos ei väriä oo niin heräisi ajatus et vois olla viivapaikka jos viel käyttäytyi omituisesti teko vaiheessa. Mutta peukut pystyyn et lähtis vahvistuu ♥

@Shibali en ite oo kauheesti tehnyt noita testejä joten vaikee sanoo antavatko herkästi viivanpaikkoja. Tippuu varmaan käyttäjästä aina koska tuntuu et vähä joka merkistä kuulee et jollekkin tullut. Toki siis jos ei väriä oo niin heräisi ajatus et vois olla viivapaikka jos viel käyttäytyi omituisesti teko vaiheessa. Mutta peukut pystyyn et lähtis vahvistuu
Joo ongelma on se et toi on niin hailura et vaikee sanoo onko värii vai ei... mulla nää on ennen ollu täysin valkosii eli ite en ainakaan oo saanu viivanpaikkoja, mut tosiaan kiinnostaa jos joku muu saanu. ja kiitos ❤ Ois niin ihanaa jos vahvistuis mutta katotaan miten käy... ja voimia vielä sulle kovasti ❤

• Rakkaus
Reactions: Mirella92
No niin, tässä kuvaa, mutta ei tosiaan kyllä näy sitä viivanpaikkaa kun hardcore-viivalaseilla katsojille tässä. Sori siitä, on niin superhaalee että en vaan saanu siitä kuvaa. Mutta ei auta kun ootella huomisaamun testiä, tuleeko väriä vai oliko tää joku tilapäinen häiriö. Tänään ollu kyllä kuvotusta joten toivo tässä kyllä herää....

https://aijaa.com/QHCHAs
Siis mä nään paljaalla silmällä viivan mut en oo varma väristä. Harvoin nään kyl mitää. Hailakoita viivoja, mut tän nään. Latasin tän viel sen jälkeen puhelimeen ja säädin väriä ja kontrastia ja sit kyl näkyy se viiva selkeän haalean punertavana. Toivotaan kovasti, että on ja pysyy ♥

@mimmi92 Jännittävää, uutta testiä kehiin ❤ ei ole kokemusta minulla rfsu puikosta.

Mulla ovulaatio tapahtuu tässä kierross vasemmalta ja odotankin mielenkiinnolla, tunnenko irtoamisen. Olen jo tunnin googlaillut, kuinka nopeaa munarakkula kasvaa, millainen limakalvo tulee olla, että alkio voi kiinnittyä jne.

Täällä ollut puhetta aiemmin siitä, tunteeko ihmiset mahdollisisa oviskipuja oikealla vai vasemmalla jne. Minä tunnen joka kierrossa oviksen aikoihin jotain, mutta vain oikealla. Myös loppuvaiheen kivut paikantuvat oikealle. Ja se munatorvien aukiolotutkimus olikin tosi kiinnostava, sillä siinäkin kivut tuntui vain oikealla! Vasen puoli tajunnut mitään tutkimuksesta :D

Apua! En sit malttanut olla jo tänään tekemättä raskaustestiä, tosin päiväpissasta ja olin juonutkin aika paljon joten ei varmaan luotettavin.. Ja nyt vasta jännittääkin. Tuleeko RFSU:hun helposti viivanpaikkoja???? Testiajalla en oikein nähny mitään kun siinä oli tosi pitkään sitä väriä jotenkin levinneenä. Aattelin jo et oli viallinen ja heitin roskiin. Nyt sit tunti myöhemmin oli pakko kaivaa esiin ja kattoo uudestaan, ja nyt näen siinä ihan hailuran viivanpaikan. Mulla ennen ollu noi ihan täysin valkosia. Mieskin jopa sen erotti eli ei oo vaan mun kuvittelua. Mutta edes haamuks tota en laskiks koska ei oo mun mielestä väriä. Eli, onko RFSU:ssa teillä usein turhia viivanpaikkoja? Apua, nyt vasta jännittääkin. Huomenna aamulla sit seuraavaks testaan....
Toivottavasti viiva vahvistuu! Nyt plussia tänne meille ja tarrasukkien kera!

Toivotaan @Shibali et viivat lähtis vahvistuu! :love::love::love:

Mä en tiedä miks mulle jotenki tosi zen-olo. Kp 27 ja en ainakaan ihan hirveesti menkkaoireita oo huomannu, muuta ku tissit kipeytyny.. Makoilen lasitetulla terassilla aurinkotuolissa, ja äsken tuli semmonen 5 sekunnin jännä tunne alaselkään. En tiedä oliko se polttava tunne vai semmonen tunne et joku ois laittanu jääpalikan selkää vasten :D Kokeilin, et onko alaselkä märkä (miten ihmeessä se ois voinu tapahtua, don't know), mut ei tietenkään ollu.. Keksiiköhän näitä oireita :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
@mimmi92 Jännittävää, uutta testiä kehiin ei ole kokemusta minulla rfsu puikosta.

Mulla ovulaatio tapahtuu tässä kierross vasemmalta ja odotankin mielenkiinnolla, tunnenko irtoamisen. Olen jo tunnin googlaillut, kuinka nopeaa munarakkula kasvaa, millainen limakalvo tulee olla, että alkio voi kiinnittyä jne.

Täällä ollut puhetta aiemmin siitä, tunteeko ihmiset mahdollisisa oviskipuja oikealla vai vasemmalla jne. Minä tunnen joka kierrossa oviksen aikoihin jotain, mutta vain oikealla. Myös loppuvaiheen kivut paikantuvat oikealle. Ja se munatorvien aukiolotutkimus olikin tosi kiinnostava, sillä siinäkin kivut tuntui vain oikealla! Vasen puoli tajunnut mitään tutkimuksesta
Hei hei hei miten se tutkimus tehdään? Mulla kaikki tuntemukset taas vasemmalla, voiko olla että oikealla silti voisi tapahtua jotain vaikkei siellä tunnu mitään? :D No joo, mutta endometrioosia täällä, tuo tutkimus voisi olla joskus ihan paikallaan...

• Tykkää
Reactions: Mirella92
Hei hei hei miten se tutkimus tehdään? Mulla kaikki tuntemukset taas vasemmalla, voiko olla että oikealla silti voisi tapahtua jotain vaikkei siellä tunnu mitään? No joo, mutta endometrioosia täällä, tuo tutkimus voisi olla joskus ihan paikallaan...
Mulla myös koko tämän kierron oikeelta puolelta kipuillut, vaikka on vasemman vuoro ja just silloin oviksen aikaan oli myös se vasen munis kipee ihan vähän vaan hetken. Jännä vaan tuo oikea puoli kun ihan alkukierrosta asti kipuillut ja tälläkin hetkellä jomottelee. Mulla siis aina ollut tuo vasen semmonen ettei kunnolla tunnu, mutta siitä olin viime raskaudessakin ovuloinut kun siellä oli ultrassa sitten keltarauhanen toiminnassa. Että voi ne toimia hyvin, vaikka ovat vaatimattomia kipujen suhteen :D Ennen kuopusta mulla oli aina joka toinen kierto 26 ja joka toinen 28 pvä, silloin jo ajattelin, että munikset toimii ihan omaan tahtiin molemmat :D

Viimeksi muokattu: