Toiveissa vauva 2021

@Shibali en ite oo kauheesti tehnyt noita testejä joten vaikee sanoo antavatko herkästi viivanpaikkoja. Tippuu varmaan käyttäjästä aina koska tuntuu et vähä joka merkistä kuulee et jollekkin tullut. Toki siis jos ei väriä oo niin heräisi ajatus et vois olla viivapaikka jos viel käyttäytyi omituisesti teko vaiheessa. Mutta peukut pystyyn et lähtis vahvistuu
Joo ongelma on se et toi on niin hailura et vaikee sanoo onko värii vai ei... mulla nää on ennen ollu täysin valkosii eli ite en ainakaan oo saanu viivanpaikkoja, mut tosiaan kiinnostaa jos joku muu saanu. ja kiitos ❤ Ois niin ihanaa jos vahvistuis mutta katotaan miten käy... ja voimia vielä sulle kovasti ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
No niin, tässä kuvaa, mutta ei tosiaan kyllä näy sitä viivanpaikkaa kun hardcore-viivalaseilla katsojille tässä. Sori siitä, on niin superhaalee että en vaan saanu siitä kuvaa. Mutta ei auta kun ootella huomisaamun testiä, tuleeko väriä vai oliko tää joku tilapäinen häiriö. Tänään ollu kyllä kuvotusta joten toivo tässä kyllä herää....

https://aijaa.com/QHCHAs
Siis mä nään paljaalla silmällä viivan mut en oo varma väristä. Harvoin nään kyl mitää. Hailakoita viivoja, mut tän nään. Latasin tän viel sen jälkeen puhelimeen ja säädin väriä ja kontrastia ja sit kyl näkyy se viiva selkeän haalean punertavana. Toivotaan kovasti, että on ja pysyy ♥
 
@mimmi92 Jännittävää, uutta testiä kehiin ❤ ei ole kokemusta minulla rfsu puikosta.

Mulla ovulaatio tapahtuu tässä kierross vasemmalta ja odotankin mielenkiinnolla, tunnenko irtoamisen. Olen jo tunnin googlaillut, kuinka nopeaa munarakkula kasvaa, millainen limakalvo tulee olla, että alkio voi kiinnittyä jne.

Täällä ollut puhetta aiemmin siitä, tunteeko ihmiset mahdollisisa oviskipuja oikealla vai vasemmalla jne. Minä tunnen joka kierrossa oviksen aikoihin jotain, mutta vain oikealla. Myös loppuvaiheen kivut paikantuvat oikealle. Ja se munatorvien aukiolotutkimus olikin tosi kiinnostava, sillä siinäkin kivut tuntui vain oikealla! Vasen puoli tajunnut mitään tutkimuksesta :D
 
Apua! En sit malttanut olla jo tänään tekemättä raskaustestiä, tosin päiväpissasta ja olin juonutkin aika paljon joten ei varmaan luotettavin.. Ja nyt vasta jännittääkin. Tuleeko RFSU:hun helposti viivanpaikkoja???? Testiajalla en oikein nähny mitään kun siinä oli tosi pitkään sitä väriä jotenkin levinneenä. Aattelin jo et oli viallinen ja heitin roskiin. Nyt sit tunti myöhemmin oli pakko kaivaa esiin ja kattoo uudestaan, ja nyt näen siinä ihan hailuran viivanpaikan. Mulla ennen ollu noi ihan täysin valkosia. Mieskin jopa sen erotti eli ei oo vaan mun kuvittelua. Mutta edes haamuks tota en laskiks koska ei oo mun mielestä väriä. Eli, onko RFSU:ssa teillä usein turhia viivanpaikkoja? Apua, nyt vasta jännittääkin. Huomenna aamulla sit seuraavaks testaan....
Toivottavasti viiva vahvistuu! Nyt plussia tänne meille ja tarrasukkien kera!
 
Toivotaan @Shibali et viivat lähtis vahvistuu! :love::love::love:

Mä en tiedä miks mulle jotenki tosi zen-olo. Kp 27 ja en ainakaan ihan hirveesti menkkaoireita oo huomannu, muuta ku tissit kipeytyny.. Makoilen lasitetulla terassilla aurinkotuolissa, ja äsken tuli semmonen 5 sekunnin jännä tunne alaselkään. En tiedä oliko se polttava tunne vai semmonen tunne et joku ois laittanu jääpalikan selkää vasten :D Kokeilin, et onko alaselkä märkä (miten ihmeessä se ois voinu tapahtua, don't know), mut ei tietenkään ollu.. Keksiiköhän näitä oireita :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
@mimmi92 Jännittävää, uutta testiä kehiin ei ole kokemusta minulla rfsu puikosta.

Mulla ovulaatio tapahtuu tässä kierross vasemmalta ja odotankin mielenkiinnolla, tunnenko irtoamisen. Olen jo tunnin googlaillut, kuinka nopeaa munarakkula kasvaa, millainen limakalvo tulee olla, että alkio voi kiinnittyä jne.

Täällä ollut puhetta aiemmin siitä, tunteeko ihmiset mahdollisisa oviskipuja oikealla vai vasemmalla jne. Minä tunnen joka kierrossa oviksen aikoihin jotain, mutta vain oikealla. Myös loppuvaiheen kivut paikantuvat oikealle. Ja se munatorvien aukiolotutkimus olikin tosi kiinnostava, sillä siinäkin kivut tuntui vain oikealla! Vasen puoli tajunnut mitään tutkimuksesta
Hei hei hei miten se tutkimus tehdään? Mulla kaikki tuntemukset taas vasemmalla, voiko olla että oikealla silti voisi tapahtua jotain vaikkei siellä tunnu mitään? :D No joo, mutta endometrioosia täällä, tuo tutkimus voisi olla joskus ihan paikallaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Hei hei hei miten se tutkimus tehdään? Mulla kaikki tuntemukset taas vasemmalla, voiko olla että oikealla silti voisi tapahtua jotain vaikkei siellä tunnu mitään? No joo, mutta endometrioosia täällä, tuo tutkimus voisi olla joskus ihan paikallaan...
Mulla myös koko tämän kierron oikeelta puolelta kipuillut, vaikka on vasemman vuoro ja just silloin oviksen aikaan oli myös se vasen munis kipee ihan vähän vaan hetken. Jännä vaan tuo oikea puoli kun ihan alkukierrosta asti kipuillut ja tälläkin hetkellä jomottelee. Mulla siis aina ollut tuo vasen semmonen ettei kunnolla tunnu, mutta siitä olin viime raskaudessakin ovuloinut kun siellä oli ultrassa sitten keltarauhanen toiminnassa. Että voi ne toimia hyvin, vaikka ovat vaatimattomia kipujen suhteen :D Ennen kuopusta mulla oli aina joka toinen kierto 26 ja joka toinen 28 pvä, silloin jo ajattelin, että munikset toimii ihan omaan tahtiin molemmat :D
 
Viimeksi muokattu:
Olikos täällä kellään kokemuksia rfsu herkästä puikoista, tuleeko testiajalla viivanpaikka tai antaako vääriä haamuja. Jotain hyvin haaleaa tosiaan siihen tänään parin tunnin pidätyksellä sain, eikä millään malttaisi odottaa että saa haettua pc
Ei oo kokemusta näistä mut selkeesti siellä viiva pilkistää ❤ Toivottavasti vahvistuu ja saat pc:hen viivan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Hei hei hei miten se tutkimus tehdään? Mulla kaikki tuntemukset taas vasemmalla, voiko olla että oikealla silti voisi tapahtua jotain vaikkei siellä tunnu mitään? No joo, mutta endometrioosia täällä, tuo tutkimus voisi olla joskus ihan paikallaan...
Minä olin luullut, että vasemmalla ei tapahdu koskaan mitään, mutta nyt jo elämäni aikani kahdesti ovulaatio ollut tulossa vas puolelta todistetusti :D munatorvien tai munanjohtimien aukiolotutkimuksesta löytyy hyvin tietoa netistäkin, mutta tosiaan minä kävin yksityisellä sen teettämässä. Kotona tuntia ennen särkylääkettä halutessaan, otin parasetamol 1g ja ibubrofein 400mg. Aluksi laitettiin joku vaijeri tms, jolla tukittiin kohdunsuu. Katetrin avulla ruiskutettiin keittosuolaliuosta ja ilmaa kohtuun ja ultralla seurattiin, miten lähtee kulkemaan ilma munatorvissa. Pelkäsin, että kivulias, koska se voi olla. Pahin oli ehkä se vaijeri ja katetri (en muista oliko se edes vaijeri, mutta sellainen mielikuva tuli), tuntui menkkakivuilta. Mutta sen kesti. Tutkimus oli kivuton, koska munatorvet oli auki, ilmeisesti kipua tulisi enemmän, jos kiinnikkeitä olisi. Todella mielenkiintoista ja sain myös tärkeää tietoa tutkimuksesta. Lääkäri ja hoitaja oli tutkimuksessa kumpikin. Kuumavesipullo oli mulla mahan päällä ja siinä sitten pötköttelin, koko ajan kysyivät että sattuuko tms ja sain katsoa ultrasta samalla itse.
 
@Shibali !!! :love: :love: Siis kyllä siinä näkyy haalea viiva:X3: Voi että, toivottavasti nyt lähtis vahvistumaan❤

Mullahan oli mielenkiintoinen eilen, kun sen negan testasin, niin pakko oli sit useamman tunnin päästä sitä kattoa, kun oli roskiksessa siinä päällä ja siinähän oli sit ihan selkeä, mutta haalea punertava viivao_O Aika paljon lueskelin roskishaamuista ja niinhän se taitaa olla, että ei niitä kannattais kattoo, kun sehän voi sen testiajan päätyttyä muuttua vääräks positiiviseks. Mut monilla niistä oli myös sit muuttunut oikeesti positiivisia.. Mut siis epätodennäköistähän se olis et olis valemenkat ja sit vielä roskishaamu mikä oiskin positiivinen:eek::ROFLMAO: Ja tänään koitin uusiks, niin ei tullu mitään. Ees muutaman tunnin sisään, ihan valkoinen. Et eilen sille vaan tapahtu jotain:rolleyes: Jos nyt sit uuteen kiertoon oikeesti:ROFLMAO:

Hei, oon varaamassa gyneä. Varaisitteko ite ennen vai jälkeen oviksen? Mitä niissä vois nähdä ja kumpi ois parempi?:giggle:
 
@Shibali !!! Siis kyllä siinä näkyy haalea viiva Voi että, toivottavasti nyt lähtis vahvistumaan

Mullahan oli mielenkiintoinen eilen, kun sen negan testasin, niin pakko oli sit useamman tunnin päästä sitä kattoa, kun oli roskiksessa siinä päällä ja siinähän oli sit ihan selkeä, mutta haalea punertava viiva Aika paljon lueskelin roskishaamuista ja niinhän se taitaa olla, että ei niitä kannattais kattoo, kun sehän voi sen testiajan päätyttyä muuttua vääräks positiiviseks. Mut monilla niistä oli myös sit muuttunut oikeesti positiivisia.. Mut siis epätodennäköistähän se olis et olis valemenkat ja sit vielä roskishaamu mikä oiskin positiivinen Ja tänään koitin uusiks, niin ei tullu mitään. Ees muutaman tunnin sisään, ihan valkoinen. Et eilen sille vaan tapahtu jotain Jos nyt sit uuteen kiertoon oikeesti

Hei, oon varaamassa gyneä. Varaisitteko ite ennen vai jälkeen oviksen? Mitä niissä vois nähdä ja kumpi ois parempi?
Naurattaa tuo "valemenkat ja roskishaamu" xD <3<3 kiteyttää hyvin meidän höpsähtäneiden odotusta odottavien sielunmaisemaa xD
 
Naurattaa tuo "valemenkat ja roskishaamu" xD <3<3 kiteyttää hyvin meidän höpsähtäneiden odotusta odottavien sielunmaisemaa xD
No siis jep. Ihan hullua:ROFLMAO: Nää kaikki termit on parhaita:D Ja ite joskus aikoinaan lueskelin näitä ketjuja huvin vuoks ja naureskelin et oikeesti mitä niitä kurkkii jostain roskiksesta kun niissä sanotaan että ei saa testiajan jälkeen lukee:ROFLMAO: Kappas vaan. Pitäis oppia ottaa rennommin eikä miettiä ihan kaikkea mahdollista, nauttia nyt vaan kesästä ❤
 
No siis jep. Ihan hullua Nää kaikki termit on parhaita Ja ite joskus aikoinaan lueskelin näitä ketjuja huvin vuoks ja naureskelin et oikeesti mitä niitä kurkkii jostain roskiksesta kun niissä sanotaan että ei saa testiajan jälkeen lukee Kappas vaan. Pitäis oppia ottaa rennommin eikä miettiä ihan kaikkea mahdollista, nauttia nyt vaan kesästä
Joo on se sitten kun omalle kohdalle osuu niin sitten sen vasta ymmärtää. Ihan uutta itsellekkin tämä kaikki. Oon ihmetellyt myös nyt lähiaikoina miten kaverit on vaikuttaneet ulospäin niin rauhallisilta lasta yrittäessä ja odotusaikana. Tai että ehkä kerran maininneet "tulee kun tulee".
Ehkä nekin on löytäneet sitten netistä juttuseuraa ja lohtua ja mitä nyt ikinä. Eipä sitä oikein kenenkään muun kanssa samalla tavalla pysty puhumaan kun niiden kanssa, jotka on samassa veneessä! Nyt sen vasta jotenkin tajuaa miten mullistava juttu tämä on. Siis jo tässä vaiheessa! Voisin siis elää suunnilleen päiväni vaan haaveillen ja tikkuihin ja liuskoihin pissaten xD

EDIT: mutta kyllä, koitetaan ennen kaikkea nauttia kesästä!<3
 
@Shibali !!! Siis kyllä siinä näkyy haalea viiva Voi että, toivottavasti nyt lähtis vahvistumaan

Mullahan oli mielenkiintoinen eilen, kun sen negan testasin, niin pakko oli sit useamman tunnin päästä sitä kattoa, kun oli roskiksessa siinä päällä ja siinähän oli sit ihan selkeä, mutta haalea punertava viiva Aika paljon lueskelin roskishaamuista ja niinhän se taitaa olla, että ei niitä kannattais kattoo, kun sehän voi sen testiajan päätyttyä muuttua vääräks positiiviseks. Mut monilla niistä oli myös sit muuttunut oikeesti positiivisia.. Mut siis epätodennäköistähän se olis et olis valemenkat ja sit vielä roskishaamu mikä oiskin positiivinen Ja tänään koitin uusiks, niin ei tullu mitään. Ees muutaman tunnin sisään, ihan valkoinen. Et eilen sille vaan tapahtu jotain Jos nyt sit uuteen kiertoon oikeesti

Hei, oon varaamassa gyneä. Varaisitteko ite ennen vai jälkeen oviksen? Mitä niissä vois nähdä ja kumpi ois parempi?
Ei hitsi, siis oon tehny ton saman!!! :ROFLMAO::ROFLMAO:Jätin negan testin kylppärin pöydälle muutamaks tunniks ja ku myöhemmin katoin, olin sillee heeeetkinen.. :DEn tiedä onnistuinko nyt lataamaan kuvan tähän vai ei, mut jos onnistu niin tommonen siihen tuli. Menkat siinä kuitenkin alko :/

Siks en haluakaan enää testata kun vasta kun menkat on myöhässä, koska tosta nousi jo semmonen fiilis et olisinko sittenki raskaana, vaikka ei ollu oireita.. Ja enhän mä sitten ollut :(

 
Joo on se sitten kun omalle kohdalle osuu niin sitten sen vasta ymmärtää. Ihan uutta itsellekkin tämä kaikki. Oon ihmetellyt myös nyt lähiaikoina miten kaverit on vaikuttaneet ulospäin niin rauhallisilta lasta yrittäessä ja odotusaikana. Tai että ehkä kerran maininneet "tulee kun tulee".
Ehkä nekin on löytäneet sitten netistä juttuseuraa ja lohtua ja mitä nyt ikinä. Eipä sitä oikein kenenkään muun kanssa samalla tavalla pysty puhumaan kun niiden kanssa, jotka on samassa veneessä! Nyt sen vasta jotenkin tajuaa miten mullistava juttu tämä on. Siis jo tässä vaiheessa! Voisin siis elää suunnilleen päiväni vaan haaveillen ja tikkuihin ja liuskoihin pissaten xD
Siis tää just!(y) Ei vaan oo tajunnut, kun ei oikeesti oo ollut tässä tilanteessa. Mulla muutama ystävä kelle voin tästä kaikesta puhua, toiselle vielä enemmän hehkuttaa ja intoilla:X3: Mut välillä hänelle sanon, että sanoo jos alkaa ärsyttää:D Mutta oon vaan niin iloinen, että täällä saa vertaistukea samassa tilanteessa olevilta ja saa jakaa iloja ja suruja tähän asiaan liittyen miettimättä sen enempää ❤:love:
 
Tossa vielä toi mun Eipä se nyt kuvassa ees oikeen näytä punaiselta, mutta kyllä siinä punertava sävy oli, vaikka oli haalea.


Edit. Ja siis tosiaan useamman tunnin jälkeinen roskishaamu eiliseltä ja tänään ei ollut mitään. Jos ei kaikki lukenut aiempia viestejä
Nojep, aika samanlainen ku toi mun! Ja koska se on niin hailakka, niin vaikee erottaa et onko siin väriä vai ei :D
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja 3milia
@Shibali !!! Siis kyllä siinä näkyy haalea viiva Voi että, toivottavasti nyt lähtis vahvistumaan

Mullahan oli mielenkiintoinen eilen, kun sen negan testasin, niin pakko oli sit useamman tunnin päästä sitä kattoa, kun oli roskiksessa siinä päällä ja siinähän oli sit ihan selkeä, mutta haalea punertava viiva Aika paljon lueskelin roskishaamuista ja niinhän se taitaa olla, että ei niitä kannattais kattoo, kun sehän voi sen testiajan päätyttyä muuttua vääräks positiiviseks. Mut monilla niistä oli myös sit muuttunut oikeesti positiivisia.. Mut siis epätodennäköistähän se olis et olis valemenkat ja sit vielä roskishaamu mikä oiskin positiivinen Ja tänään koitin uusiks, niin ei tullu mitään. Ees muutaman tunnin sisään, ihan valkoinen. Et eilen sille vaan tapahtu jotain Jos nyt sit uuteen kiertoon oikeesti

Hei, oon varaamassa gyneä. Varaisitteko ite ennen vai jälkeen oviksen? Mitä niissä vois nähdä ja kumpi ois parempi?
Minulle ainakin sanottiin silloin ensikäyntiä varatessa, että ennen ovista. Näkyy, onko kierron päiviin sopiva limakalvo ja munarakkulat. Oon käynyt kp9-11 ja mun kierroilla 24-27vrk silloin pitäs jo hyvinkin näkyä jotain. Oon ite aina soittanut ajat, että saa varmasti oikein ja ohjeistusta, pitääkö jotenkin varautua käyntiä varten.
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92 ja 3milia
Apuva miten hämmentäviä nuo roskishaamut!
No jep!!:eek::D

Nojep, aika samanlainen ku toi mun! Ja koska se on niin hailakka, niin vaikee erottaa et onko siin väriä vai ei
Joo katoin, et melko samanlaiset on :) Selkeästi siinä sitä punertavaa näky, mutta tosi haalea.

Minulle ainakin sanottiin silloin ensikäyntiä varatessa, että ennen ovista. Näkyy, onko kierron päiviin sopiva limakalvo ja munarakkulat. Oon käynyt kp9-11 ja mun kierroilla 24-27vrk silloin pitäs jo hyvinkin näkyä jotain. Oon ite aina soittanut ajat, että saa varmasti oikein ja ohjeistusta, pitääkö jotenkin varautua käyntiä varten.
Okei, kiitos vastauksesta :) Ehkä mä varaan sit perjantaille, on kp9. Meillähän vasta yritys ihan alussa ja ihan vaan vuositarkastukseen menossa, mutta olisihan se kiva et näkyisi just et onko siellä ovis tapahtumassa ym. :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

03.06.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 77/?
Rimaleli.......................kp 55/30
Wanti......................kp 43/34-48
Shibali..............................kp 36/24-30
Millimetrii...................kp 35/27-29
Mimmi92..................kp 29/26-30
Eliana...............................kp 29/31-38
Enerisa3.....................kp 28/28-32
Eeva650.........................kp 27/28-42
Mysteerio...................kp 26/30
Haaveilija93....................kp 25/?
Sinisilmät.........................kp 24/28-29
Hannaah................................kp 23/?
LaTila................................kp 23/27-?
Töppönen_.........................kp 20/26
Alinna86.........................kp 20/28
Äitimamino................kp 20/27-28
Kasikuus........................kp 19/27-28
Lillanna.............................kp 18/28-42
Tiukuliina89....................kp 17/30
Mariija_.......................kp 16/32-43
Vindy...................kp 16/29-33
lulube..............................kp 15/29
Futurmama.....................kp 15/29-34
Brunet82....................kp 15/26-28
minttuni...........................kp 14/26
Puolu.......................kp 14/30-32
Hipposka......................kp 12/29-32
Ananas90.....................kp 12/25-26
bellaella22050909.............kp 12/23
Napsunen.....................kp 12/35-45
Titi-Love....................kp 12/28-30
Persikka123.....................kp 12/32-35
helmikorvakoru......kp 9/27-28
Kirjoh89.....................kp 8/28
Minouche...................... kp 7/23
3milia.....................kp 7/25-28
Jjenn...............................kp 7/29-33
Mirella92....................kp 6/28
Keisarinna85..............kp 6/24-27
Piipaa93....................kp 5/27-28
Iinesankka82............kp 4/?
Melissa86.....................kp 4/30-36
Zennuli..........................kp 2/
Lovecoco.....................kp 2/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mysteerio........................dpo 12
mimmi92........................dpo 11
Sinisilmät..........................dpo 9
Töppönen_......................dpo 8
Alinna86.............................dpo 8
Eeva650.............................dpo 4
LaTila...................................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lulube ja Shibali

En digeillä bongannut ovista kemiallisen jälkeen, joten en tätä kauhean todellisena pidä. Nyt menossa kp23. Näin unta viivasta ja oli ihan pakko testata. :unsure::unsure: onko toi edes todellinen ja oikealla paikalla, one step herkkä.

Just edellisen raskaushässäkän ja oviksen puutteen vuoksi, en ole halunnut olla listoilla ja oon vähän antanut olla kaikkien raskausjuttujen. Flowta päivitellyt mutta jätin sen tikuttamisenkin, kun näytti selvästi ettei tästä tule mitään. Pahoittelut kaikille tällainen yhtäkkinen omanapailu, mutta fiilikset niin meni viimeksi.
 

Yhteistyössä