Toiveissa vauva 2021

Aamun testi tehty, ja kyllä mä näen siinä haamulaisen, hyvin hailakan mutta mun mielestä vähän punertaa. :eek: :love: Tällä kertaa siis testiajalla. Taidan testata vasta ylihuomenna seuraavan kerran, jospa sit ei tarviis enää tihrustaa (jos testit siis tästä vahvenee).. Eilen tosiaan ilmesty enemmän oireitakin, kuvotusta, maha möyri ja välillä jomotti, ja lisäks tuntu tuossa navan alapuolella semmosia tuikkasuja välillä. Lisäks yöllä oli menkkakipuja mutta menkat ei muuten kyllä osoita merkkejä alkamisesta. Ja äsken tuli taas ovisliman tapaista vessassa. Lisäks eilen yhtäkkiä tuli outo maku suuhun ja mietin mikä tää on, kunnes tajusin et hitto, tää on varmasti se kun ihmiset sanoo et raskausoireena metallinmaku suussa. Että toivoa on selkeesti, hitto soikoon, en voi uskoo tätä! :eek::love:

Kiitos kaikille teille tsempeistä:love:
Ja ounou @3milia miten julmaa tommonen roskishaamu :( No mut tästä kierrosta sit teille ihan oikee plussa!:love:
 
Viimeksi muokattu:

En digeillä bongannut ovista kemiallisen jälkeen, joten en tätä kauhean todellisena pidä. Nyt menossa kp23. Näin unta viivasta ja oli ihan pakko testata. onko toi edes todellinen ja oikealla paikalla, one step herkkä.

Just edellisen raskaushässäkän ja oviksen puutteen vuoksi, en ole halunnut olla listoilla ja oon vähän antanut olla kaikkien raskausjuttujen. Flowta päivitellyt mutta jätin sen tikuttamisenkin, kun näytti selvästi ettei tästä tule mitään. Pahoittelut kaikille tällainen yhtäkkinen omanapailu, mutta fiilikset niin meni viimeksi.
Mulla ei oo näistä kokemusta joten en oikein osaa sanoo, mut onko toi viiva vähän vinossa? Muoks. Todennäkösesti katon vaan jotenkin oudosti, ainakin on ihan selkee viiva ja punertaa. :love: (y)
 
Viimeksi muokattu:

En digeillä bongannut ovista kemiallisen jälkeen, joten en tätä kauhean todellisena pidä. Nyt menossa kp23. Näin unta viivasta ja oli ihan pakko testata. onko toi edes todellinen ja oikealla paikalla, one step herkkä.

Just edellisen raskaushässäkän ja oviksen puutteen vuoksi, en ole halunnut olla listoilla ja oon vähän antanut olla kaikkien raskausjuttujen. Flowta päivitellyt mutta jätin sen tikuttamisenkin, kun näytti selvästi ettei tästä tule mitään. Pahoittelut kaikille tällainen yhtäkkinen omanapailu, mutta fiilikset niin meni viimeksi.
Kyllä tuo ainakin minun silmään ihan oikeassa paikassa on ja selvästi punertaa :)
 
@Shibali toivotaan että viiva vahvistuu!:love:
Mulla ikävä kyllä rfsu on usein näyttänyt haamuja, vaikka en ole ollut raskaana :(
Sekä normi että herkkä.
Täällä edelleen pitkä kierto jatkuu, mun laskujen mukaan menossa kp 55. Nyt vaan odotellaan tätiä kylään, lueskelen kyllä palstaa.
Oon niin pahoillani @Loree ja @Santso km johdosta! Kahden km jälkeen tiiän miltä se tuntuu.
Plussatuulia kaikille!❤
 
Aamun testi tehty, ja kyllä mä näen siinä haamulaisen, hyvin hailakan mutta mun mielestä vähän punertaa. Tällä kertaa siis testiajalla. Taidan testata vasta ylihuomenna seuraavan kerran, jospa sit ei tarviis enää tihrustaa (jos testit siis tästä vahvenee).. Eilen tosiaan ilmesty enemmän oireitakin, kuvotusta, maha möyri ja välillä jomotti, ja lisäks tuntu tuossa navan alapuolella semmosia tuikkasuja välillä. Lisäks yöllä oli menkkakipuja mutta menkat ei muuten kyllä osoita merkkejä alkamisesta. Ja äsken tuli taas ovisliman tapaista vessassa. Lisäks eilen yhtäkkiä tuli outo maku suuhun ja mietin mikä tää on, kunnes tajusin et hitto, tää on varmasti se kun ihmiset sanoo et raskausoireena metallinmaku suussa. Että toivoa on selkeesti, hitto soikoon, en voi uskoo tätä!

Kiitos kaikille teille tsempeistä
Ja ounou @3milia miten julmaa tommonen roskishaamu No mut tästä kierrosta sit teille ihan oikee plussa!
Laita nyt meille hulluille kuva myös :ROFLMAO:
 
Aamun testi tehty, ja kyllä mä näen siinä haamulaisen, hyvin hailakan mutta mun mielestä vähän punertaa. Tällä kertaa siis testiajalla. Taidan testata vasta ylihuomenna seuraavan kerran, jospa sit ei tarviis enää tihrustaa (jos testit siis tästä vahvenee).. Eilen tosiaan ilmesty enemmän oireitakin, kuvotusta, maha möyri ja välillä jomotti, ja lisäks tuntu tuossa navan alapuolella semmosia tuikkasuja välillä. Lisäks yöllä oli menkkakipuja mutta menkat ei muuten kyllä osoita merkkejä alkamisesta. Ja äsken tuli taas ovisliman tapaista vessassa. Lisäks eilen yhtäkkiä tuli outo maku suuhun ja mietin mikä tää on, kunnes tajusin et hitto, tää on varmasti se kun ihmiset sanoo et raskausoireena metallinmaku suussa. Että toivoa on selkeesti, hitto soikoon, en voi uskoo tätä!

Kiitos kaikille teille tsempeistä
Ja ounou @3milia miten julmaa tommonen roskishaamu No mut tästä kierrosta sit teille ihan oikee plussa!
Voi että ihanaa! :love: Mä näin unta siitä että tänne oli tullu sun plussa kuva, ai miten niin myötäelän täällä mutta toivotaan että siitä vahvistuu ja pysyis kyydissä loppuun asti:love:
Ps. Maistoitko banaania? :ROFLMAO:
 

En digeillä bongannut ovista kemiallisen jälkeen, joten en tätä kauhean todellisena pidä. Nyt menossa kp23. Näin unta viivasta ja oli ihan pakko testata. onko toi edes todellinen ja oikealla paikalla, one step herkkä.

Just edellisen raskaushässäkän ja oviksen puutteen vuoksi, en ole halunnut olla listoilla ja oon vähän antanut olla kaikkien raskausjuttujen. Flowta päivitellyt mutta jätin sen tikuttamisenkin, kun näytti selvästi ettei tästä tule mitään. Pahoittelut kaikille tällainen yhtäkkinen omanapailu, mutta fiilikset niin meni viimeksi.
Kyllä tuo ihan plussalta näyttäis:love:
Toivotaan vahvistumista❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mans115
vierailija
Ei hitsi, siis oon tehny ton saman!!! Jätin negan testin kylppärin pöydälle muutamaks tunniks ja ku myöhemmin katoin, olin sillee heeeetkinen.. En tiedä onnistuinko nyt lataamaan kuvan tähän vai ei, mut jos onnistu niin tommonen siihen tuli. Menkat siinä kuitenkin alko :/

Siks en haluakaan enää testata kun vasta kun menkat on myöhässä, koska tosta nousi jo semmonen fiilis et olisinko sittenki raskaana, vaikka ei ollu oireita.. Ja enhän mä sitten ollut

Mä oon saanut viime syksynä 2 virheellistä roskishaamua ja tasan tiesin että raskaus ei ole mahdollista. Pregcheck ja apteekin herkällä.
 
Voi että ihanaa! Mä näin unta siitä että tänne oli tullu sun plussa kuva, ai miten niin myötäelän täällä mutta toivotaan että siitä vahvistuu ja pysyis kyydissä loppuun asti
Ps. Maistoitko banaania?
Haha! :D Banaanit loppu niin en oo voinu maistaa :ROFLMAO: Muille siis kans tiedoks et aiemman plussauksen yhteydessä banaani maistu niin pahalle et piti sylkästä pois, ja @Alinna86 :lla ollu sama juttu et banaani maistunut oudolta:LOL:
Ja voi ei miten suloista et näit unta mun testistä. :love:Toki tässä on vielä pelko et noi on vääriä hälytyksiä kun täällä joillekin on RFSU niitä antanut. Mulla tosin aina ollu täysin valkosia. Nytkin kyl semmonen kuvotus (ja samaanaikaan nälkä) päällä et joko mun kroppa huijaa täysillä tai sit täs oikeesti on jotain tapahtumassa...:X3: Niin ja kiitos @Alinna86 :love:Mites muuten siellä piinailut?:X3:

@LaTiLa ja muut, no tässä kuvaa, taas niin hailura et sitä väriä ei oikein tosta kuvasta kyllä erota ja hädin tuskin koko viivaa, mut mun mielestä siinä kummiskin näin livenä väriä on. Mut katotaan miten lähipäivinä käy :eek::X3:

https://aijaa.com/fH9cB2
 
Haha! Banaanit loppu niin en oo voinu maistaa Muille siis kans tiedoks et aiemman plussauksen yhteydessä banaani maistu niin pahalle et piti sylkästä pois, ja @Alinna86 :lla ollu sama juttu et banaani maistunut oudolta
Ja voi ei miten suloista et näit unta mun testistä. Toki tässä on vielä pelko et noi on vääriä hälytyksiä kun täällä joillekin on RFSU niitä antanut. Mulla tosin aina ollu täysin valkosia. Nytkin kyl semmonen kuvotus (ja samaanaikaan nälkä) päällä et joko mun kroppa huijaa täysillä tai sit täs oikeesti on jotain tapahtumassa... Niin ja kiitos @Alinna86 Mites muuten siellä piinailut?

@LaTiLa ja muut, no tässä kuvaa, taas niin hailura et sitä väriä ei oikein tosta kuvasta kyllä erota ja hädin tuskin koko viivaa, mut mun mielestä siinä kummiskin näin livenä väriä on. Mut katotaan miten lähipäivinä käy

https://aijaa.com/fH9cB2
Kyllä mä erotan tässä väriä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Ihana nähdä taas paljon plussia täällä ! Toivottavasti pysyy matkassa syliin asti kaikilla!

Itellä täällä alkaa piinapäivien piinapäivät ! Missä vaiheessa te joilla on ns lyhyt kierto (26pv) oottee testaillu plussia ?

Pelottaa plussata liian aikasin jos tuleekin nega tai väärä plussa ja pettyy taas..
Dpo10 on yleensä ollut semmonen viiva ettei tartte kääntää ja vääntää. :)
 
Ihana nähdä taas paljon plussia täällä ! Toivottavasti pysyy matkassa syliin asti kaikilla!

Itellä täällä alkaa piinapäivien piinapäivät ! Missä vaiheessa te joilla on ns lyhyt kierto (26pv) oottee testaillu plussia ?

Pelottaa plussata liian aikasin jos tuleekin nega tai väärä plussa ja pettyy taas..
Viimeksi kemiallisesta tosin, plussa taisi tulla digiin kp 26 dpo 14 ja vuoto alkoi 28. Nyt kp 23 ja herkkään tuo aiempi, josta kuva. Eilen selkeä nega oli vielä. Tosin dpo ei mitään tietoa.. Edellisessä raskaudessa vasta kp 29 / dpo 14 plussa. Mulla lyhyehkö kierto, ollut nyt 25-27.
 
@Shibali Mä nään väriä! :love: Kumpa olis tosi kyseessä❤
Mun piinailut menee aika iisisti, ehkä se on tää loma mikä sen tekee:D
Piti täältä ihan tarkistaa mikä dpo menossa:LOL:
Eilen tosin kiinnitin huomiota jomotuksiin, oltiin autolla liikenteessä ja jokainen monttu tuntu oikealla vatsassa vähän niinku tärinä kipua ovuloidessa,se oli hämmentävää ja autossa tuli jotenkin paha olokin.
Lämmöt edelleen koholla, väsymystä on ja kokoajan vois puputtaa jotain :X3:
Tänään aamuseksi oli epämiellyttävää, nippaili ja muutenkin tuntu et joku ois ollu esteenä, haha :D
 
Mulla tuli yöllä jotenkin ihan jo luovuttanut olo tän kierron suhteen kun alkoi hikoiluttaa. Ihan masentunut olo ollut aamusta asti ja kaikki tekeminen vaan pukkaa hikeä pintaan. Se on aika varma loppukierron merkki
Täällä kans hikoilu yleensä merkkaa kierron päättymistä, todella harmi kuukaudesta toiseen bongata niitä merkkejä :( tsemppiä, toivotaan parasta ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
@Shibali Mä nään väriä! Kumpa olis tosi kyseessä
Mun piinailut menee aika iisisti, ehkä se on tää loma mikä sen tekee
Piti täältä ihan tarkistaa mikä dpo menossa
Eilen tosin kiinnitin huomiota jomotuksiin, oltiin autolla liikenteessä ja jokainen monttu tuntu oikealla vatsassa vähän niinku tärinä kipua ovuloidessa,se oli hämmentävää ja autossa tuli jotenkin paha olokin.
Lämmöt edelleen koholla, väsymystä on ja kokoajan vois puputtaa jotain
Tänään aamuseksi oli epämiellyttävää, nippaili ja muutenkin tuntu et joku ois ollu esteenä, haha
Tää ”aivan kun joku olis ollu esteenä” kuulostaa tutulta.. meillä oli kanssa viimeks seksi vähän hakemista kun tuntu että mikään asento ei oo hyvä kun tuntu että emätin olis lyhentyny ihan hirveesti :D
Samoin toi tärinäkipu autoillessa ja esim aivastaessa.. alavatsalla muutenkin jotenkin outo olo lähes kokoajan.. :rolleyes:
 
Tää ”aivan kun joku olis ollu esteenä” kuulostaa tutulta.. meillä oli kanssa viimeks seksi vähän hakemista kun tuntu että mikään asento ei oo hyvä kun tuntu että emätin olis lyhentyny ihan hirveesti
Samoin toi tärinäkipu autoillessa ja esim aivastaessa.. alavatsalla muutenkin jotenkin outo olo lähes kokoajan..
Olispa kiva jos nää merkkais jotain kun ei mulla ainakaa aiemmin oo ollu tämmöstä :unsure: Milloin testaat?:X3:
 
Mulla tuli yöllä jotenkin ihan jo luovuttanut olo tän kierron suhteen kun alkoi hikoiluttaa. Ihan masentunut olo ollut aamusta asti ja kaikki tekeminen vaan pukkaa hikeä pintaan. Se on aika varma loppukierron merkki
Vielä pieni toivon kipinä, että liittyis vaan vaikka siihen kiinnittymisdippiin kun on vasta dpo8 ja vielä 6päivää oletettujen menkkojen alkuun. Mutta aika näyttää!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Olispa kiva jos nää merkkais jotain kun ei mulla ainakaa aiemmin oo ollu tämmöstä Milloin testaat?
Sitä mäkin toivon ! Ja ihana et jollain muullakin on samanlaista etten vaan kuvittele kaikkee. :p Itellä oli ajatuksena lauantaina aamulla testata. Isäntä haluais käydä terassilla sillon niin täytyy ottaa selvää pitääkö ite olla holittomalla linjalla :) Sillon olis myös kp25/26 :) koska ite ?
 
Sitä mäkin toivon ! Ja ihana et jollain muullakin on samanlaista etten vaan kuvittele kaikkee. Itellä oli ajatuksena lauantaina aamulla testata. Isäntä haluais käydä terassilla sillon niin täytyy ottaa selvää pitääkö ite olla holittomalla linjalla Sillon olis myös kp25/26 koska ite ?
Mä testaan vasta viikon päästä ke, silloin dpo 15 ja flo ennustaa et sillon alkaisi myös menkat.
Mä muuten eilen join pari siideriä mut enempää ei maistunut, ja tää ei myöskään oo tyypillistä mulle...kaunis kesäpäivä ja loma ni hyvin ois voinu olettaa et ois menny ees se 4, mut ei :D
 
Mä testaan vasta viikon päästä ke, silloin dpo 15 ja flo ennustaa et sillon alkaisi myös menkat.
Mä muuten eilen join pari siideriä mut enempää ei maistunut, ja tää ei myöskään oo tyypillistä mulle...kaunis kesäpäivä ja loma ni hyvin ois voinu olettaa et ois menny ees se 4, mut ei
Mulla on dpo 12 sillon lauantaina jos ilman tikutteluja oon oviksennoikein pongannu ja menkkojen pitäis ma alkaa :) Toivottavasti ei tulis pahaa pertymystä :(
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä