Heippa kaikille!
Oon tätä keskustelua nyt lukenut viikon verran aina kun oon kerinnyt, ja vihdoin sain kahlattua itseni tänne loppuun. Huh, melkonen savotta! Taustaillut oon siis jo jonkun aikaa ja myötäelänyt plussissa ja pettymyksissä. Oon siis jossain määrin kartalla teidän tilanteista, mutta toki täällä porukkaa on niin paljon ettei kaikkea voi heti muistaa.
En oo itse koskaan ennen tänne kirjoitellut tai ylipäänsäkään juuri keskustelupalstoilla roikkunut, mutta tuntuu että tää on sellanen elämäntilanne johon kaipaa vertaistukea ja näin alkuun ainakin mieluusti enemmän tai vähemmän anonyymisti. Täällä tilanne siis semmonen, että olen itse 26 v, mies 25 v ja ensimmäisen lapsen yritys olisi käsillä. Yhdessä ollaan oltu nyt 5,5 vuotta.
Ollaan puhuttu, että varsinainen yritys alkaisi vasta kesäkuun lopulla alkavassa kierrossa. Nyt tässä köynnissä olevassa kierrossa mulla menossa kp 8/27-28, ja oon jo alkanut ovista tikuttamaan innostuksissani. Haluan tässä varsinaista yritystä edeltävässä kierrossa jo varmistaa, että omat vahvat ovistuntemukset pitää paikkansa ja koittaa saada sen oviksen kiinni. Ikinä aikasemmin en oo mitään testaillut, niin ihan uutta on itelle kaikki... Hormonaalista ehkäisyä ei oo ollut vuosiin, että kortsulla ja varmoilla päivillä on menty. Itellä melko säännöllinen ja helposti ennustettava kierto ollut tähän saakka, niin tämä onnistunut.
Listalle voisin jo tulla mielelläni messiin, vaikka yritys vasta seuraavasta kierrosta kunnolla starttaakin.
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi ja kp 8/27-28