Älä välitä, mä sujuvasti luin sen, mut en huomannu mitään erikoista.Hehee, Kasikuus on näköjään jo perjantaissa, ku toivottelee viikonloppuja
Hyvä minä, elkää välittäkö
Älä välitä, mä sujuvasti luin sen, mut en huomannu mitään erikoista.Hehee, Kasikuus on näköjään jo perjantaissa, ku toivottelee viikonloppuja
Hyvä minä, elkää välittäkö
Meillä tais mennä ihan persiilleen tää kierto, en tosiaan kertonut miehelle hymynaamasta, sitä ennen oli kyllä kahtena päivänä hommailuja mutta toissailtana se oli ihan poikki ja eilen se kysy et milloin ois ovis ja sanoin et no tänään. Yritti se jotain lämmitellä mut mä olin eilen jotenkin ihan maassa eikä minkäänlaisia haluja mulla ja jotenkin vitutti koko homma. Onhan noillakin dpo-3 Ja dpo-2 päivilläkin vissiin jotku raskautuneet mut jotenkin heitin jo hanskat tiskiin Lämmötkin sekoilee, jos en tota hymynaamaa ois saanu veikkaisin tätä kiertoa ovuloimattomaksi.
Muoks. Ja pahoittelut tämmönen masis päivitys, jospa huominen ois taas parempi päivä...
Ihana kuullaItse oon raskautunut aina kierroissa joissa seksiä juurikin noilla dpoilla. 3-2 päivää ennen ovista on parhaat päivät raskautumiselle.
Jossain ulkomaisella sivustoll on sellanen lista millä kiertopäivällä on raskautunut, nii 2päivää ennen ovista on paras. Ja 1 ja 3 päivää ennen oli aika tasavertaisia keskenään.
Todella toivon että olis tärpännyt@Kasikuus ei kuule mitään, mä vaan luulin et sul on pitkä viikonloppu ja siks sitä jo muillekin toivottelet
Täällä dpo 10 ja jännittää.. vaikka kuinka oon varma ettei oo tärpänny kun ei mitään kunnon oireitakaan oo, niin silti se pieni toivo sieltä pilkistää että entä jos sittenkin... näin viime yönä unta et olin kipee mut herätessäni totesin et meil on vaan kuuma sisällä. Siinä unessa mietin et oonkohan raskaana kun tulin kipeeks. Mut en oo kipee, mul on vaan kuuma en osaa päättää millon testaan, toisaalta tekis mieli huomenna, mut pitäskö kummiskin vasta maanantaina jos menkat ei oo alkanu sitä ennen millos muut piinailijat meinaa testata?
Muoks. Onnea paljon @Sofia90
Hirmuisesti onnea!Raskaustesti hitusen punertavampi. Alavatsa kipuilee ja flunssainen olo. Vielä varmuudella odottelen ja testaan taas jossakin kohtaa, että alkaako viiva vahvistumaan ja jos näin kävisi, niin sitten uskaltaudun plussanneisiin. Vielä on turhan aikaista. Laskettuaika 4.2.2021, mutta sektiolla kun tosiaan aion synnyttää niin tuo varmasti aikaistuu tammikuulle. Miten tässä tilanteessa siis kuuluu toimia, olenko tammikuisissa vai helmikuisissa, jos sinne tulisi siirryttyä jossakin kohtaa? Uutta minulle..
Plussa onnea ihan jokaiselle!
Kiitos! Ei olisi tullut edes mieleen tuo, joten helmikuisiin sitten siis, jos sikseen tulee. Mulavempi tosiaan olla muiden kanssa viikoissa suht samoissa.Hirmuisesti onnea!
Mulla oli kuopuksen laskettuaika 4.2.2017 ja vaikka tiesin, että syntyy sunnitellulla sektiolla tammikuun puolella, niin olin helmikuun odottajissa. Olis ollut ärsyttävää kun muilla huitelee viikot jo ties missä ja itse on niin paljon jälkessä
Pari päivää sitten alkoi tikut haamuilemaan, silmin erottuva viiva, mutta ei niinkään väriä.@Hopeanuoli Onnea! <3 Mikä dpo testasit punertavan, muistaakseni olit aika samoissa päivissä mun kans
No minulla oli jo kaksi sektiota alla, joten se oli oikeastaan automaattisesti sektio kolmannella kerralla. Päivän kanssa piti vähän vääntää kun mies pelasi Venäjällä ja piti saada synnytykselle tietty päivä, että hänkin pääsee mukaanKiitos! Ei olisi tullut edes mieleen tuo, joten helmikuisiin sitten siis, jos sikseen tulee. Mulavempi tosiaan olla muiden kanssa viikoissa suht samoissa.
Hei, mites tuon suunnitellun sektion saaminen kävi? Oliko kauheeta vääntöä vai sujuiko se niinkuin toivoit?
Mä todella toivon, että saisin sen päätöksen mahdollisimman pian, jotta pystyn sitten nauttimaan paremmin mielin raskaudesta. Tuntuis ihan kamalalta, jos pitää alkaa vääntää ja kääntää (vielä tässäkin iässä), kun olen aivan varma tästä synnytystavasta.
Täällä saa olla pettynyt ja surullinen. En voi kuvitellakkaan kuinka raskaalta tuntuu kun se odotettu tärppi tapahtuu ja sit se viedään sulta pois <3 kaikki tsemppi ja myötätunto teille yhteisesti jotka joudutte tänne palaamaan <3 pahoittelut että joudutte näitä kokemaan. Tää asia tosiaan ei mene niinkun itse suunnittelee, se on kyllä liian epäreilua..Jep, herkästi sitä miettii vaan että mitä olis voinut tehdä eri tavalla tai mikä vaikutti keskenmenoon. Vaikkei siihen oikein voi vaikuttaa.
Ärsyttää kun pitää odotella seuraavaa yrityksen aloitusta vielä, miksei asiat voi edetä jouhevasti tuntuu että harva asia menee raskausasioissa niin kuin itse suunnittelee.
Noni. Nyt mä hengitän ja fiilistelen piinailijoiden kanssa, josko teillä tärppäisi <3