Toiveissa vauva 2021

Täällä tuntuu olo taas vähän siltä, että saattaa oviksentulo pitkittyä. Jännä, että ne oireet alkaa niin ajoissa aina välillä. No, ootellaan taas :) Ei täs ressiä onneksi sen suhteen.
Mulla ollut pitkästä aikaa tosi hyvä olla pari pvä ja nyt ei kyl mikään harmita. Serkun kans ollut ihan mielettömiä treenejä ja mikä keli, se kruunaa kaiken. Antaa niin kaikkensa joka treeni kerta ja pikku hiljaa taas panoksia nostetaan, ni tuntuu, et on ihan kuollut sen jälkeen :D Mut se tuntuu HYVÄLTÄ. Ma oli 45min porrastreeni ja eilen oli 45min treeni kentällä ja sen päälle 5.5km kävely. Illalla aktiivisuus näytti 193%.. Ihan oli tehokas pvä noin muutenkin ja puolella buustilla illalla peitto vähän heilu :ROFLMAO:
 
Jaaha, mitähän nyt... Ovistestiin taas nega, mut lämmöt nousussa. En enää viitsinyt digiä käyttää, eilen ja toissapäivänä sekin nega. Nyt vaan toivon, että se olisi la-su näyttänyt positiivista ja noi mun kiina-tikut on vaan huonoja ja säästäminen kalahti omaan nilkkaan.
 
  • Vau!
Reactions: minttuni
Jaaha, mitähän nyt... Ovistestiin taas nega, mut lämmöt nousussa. En enää viitsinyt digiä käyttää, eilen ja toissapäivänä sekin nega. Nyt vaan toivon, että se olisi la-su näyttänyt positiivista ja noi mun kiina-tikut on vaan huonoja ja säästäminen kalahti omaan nilkkaan.
Olisiko huippu voinut mennä tosi nopeaa ohi? :( Itekään en oo ihan aina kiinni saanut, kun huippu ollut tyylii keskellä yötä. Tai sit ne kiina tikut tosiaan huonoja.
 
Olisiko huippu voinut mennä tosi nopeaa ohi? Itekään en oo ihan aina kiinni saanut, kun huippu ollut tyylii keskellä yötä. Tai sit ne kiina tikut tosiaan huonoja.
Toivon jotain tämmöistä. Vertasin kaikkia tässä kierrossa dipattuja tikkuja ja kaikissa viiva on samanlainen. Tein verrokkitestin vedellä, mut en vielä ole analysoinut sitä. Viime kierrossa ovisplussa tuli kolmantena päivänä lämpöjen laskusta ja seuraavana päivänä lämmöt nousi. Tässä kierrossa eilen oli se kolmas "viileä" päivä ja digi tosiaan negaa.
 
@Loree oon pahoillani❤Ite myös palasin tammikuisista tänne ja noh... mitäpä siitä nyt osaisi sanoa.

Tulinkin kyselemään omanapailua, vähän on ollut vähäinen kiinnostus palstailla. Heti raskaustestien jälkeisen viikon kestäneen vuodon loputtua tuli ovisoireet, mutta aloitin tikuttelun digeillä vasta kp10. Ei enää oireita eikä vieläkään plussaa, nyt kp16-17...Viivat vaan haalenneet. Digin viiva oli aika vahva silloin kp10, sen jälkeen ihan haalistunut vaan entisestään. Samoin OS viivat. Olisiko voinut ovis olla heti vuodon loputtua, sekoittaisiko kemiallinen/varhainen km noin paljon.. Yleensä ollut noin kp13 ovisplussa.

Harmittaa jos koko ovis meni ohi, eli ihan hukkakierto sitten..
 
@Kasikuus Ihanaa että sulla on noin hyvä fiilis ja oot saanut urheiltuu :) täällä kans oon nyt innostunut urheileen. Kävin tänään aikasin aamulla juoksemassa ja oli niin ihanaa :love: Ärsytti vaan kun jalat ja mieli ois jaksanut juosta pidemmänkin pätkän mut hengästytti niin että oli pakko aina välillä kävellä. Juoksin joskus enemmänkin mut nyt ollu pitkä tauko ja sen kyllä huomaa, ihan surkee kunto. Ei pelkät koirien kans lenkkeilyt oikein kuntoo ylläpidä... Mäkin oon miettinyt et pitäs mennä porrastreenaan, tykkään siitä tosi paljon. Jos menis jo aiemmin aamulla niin ehkä siä ei ois ruuhkaakaan.

Tänään muutenkin ollu hyvä fiilis vaikkei minkään sortin luottoo ookaan siihen että ois tärpännyt tässäkään kierrossa. Mut silti luotan ja uskon että mekin se vauva vielä saadaan. <3 Kuukauden päästä suunnittelukäynti, niin eiköhän sit viimeistään saada asiaa eteenpäin lääkärin avustuksella...

Voi ei @3milia :( Pidän silti edelleen peukkuja ettei ne menkat alkaiskaan vaan tuliskin plussa <3

Tervetuloa uusille! :) Ja kaikille kovasti tsemppiä ja voimia kaikkiin tilanteisiin <3
 
Meillä tais mennä ihan persiilleen tää kierto, en tosiaan kertonut miehelle hymynaamasta, sitä ennen oli kyllä kahtena päivänä hommailuja mutta toissailtana se oli ihan poikki ja eilen se kysy et milloin ois ovis ja sanoin et no tänään. Yritti se jotain lämmitellä mut mä olin eilen jotenkin ihan maassa eikä minkäänlaisia haluja mulla ja jotenkin vitutti koko homma. Onhan noillakin dpo-3 Ja dpo-2 päivilläkin vissiin jotku raskautuneet mut jotenkin heitin jo hanskat tiskiin :cry:Lämmötkin sekoilee, jos en tota hymynaamaa ois saanu veikkaisin tätä kiertoa ovuloimattomaksi.
Muoks. Ja pahoittelut tämmönen masis päivitys, jospa huominen ois taas parempi päivä...
 
@Shibali kummasti kyllä tuo urheilu pitää mielen virkeänä, kun huomaa omassa voinnissa ja kropassa muutoksia :) Mä kävin tänään aloittelee hölkkäystä, mut mullakin meinaa vähän sykkeet nousta liikaa ja hengästyy helposti + että mun penikat ei kestä yhtään. Ne meinaa tulehtua heti, kun tulee liikaa tärinää :( Sen takia en uskaltanut kauaa hölkätä, koska sattu jo nyt niin pirusti. Pikku hiljaa kun aloittaa, ni kyl se siitä alkaa sujumaan ja toivottavasti myös penikat pysyy mukana :D

@Alinna86 Me ollaan täällä sitä varten, että tuetaan ilossa, sekä surussa, joten tänne saa purkaa ihan kaiken mikä vaan oloa helpottaa ❤ Ja komppaan muita, -3 ja -2 päivät on oikein hyvät :X3:
Toivotaan, että siellä on nyt vain oviksen hetkellinen romahdus hetki ja huomenna parempi ja toiveikkaampi päivä ❤
 
Mäkin palailen varmaan takas tänne teidän kanssa. Tänään 7+4 raskaus osoittautui 6+3 kokoiseksi ilman sykettä ja lähete kontrolliin mutta eipä lääkäri oikein toivoa elätellyt.
Ärsyttää ja surettaa. Taas meni pari kuukautta ainakin ihan sivu suun.

Anteeksi tästä yltiöpositiivisesta avautumisesta. Vois mun kroppa osata edes tyhjentää keskenmenneen raskauden mutta ei.
 
@Alinna86 just olin samaa tulossa sanomaan kuin @3milia, että nehän on just parhaat päivät raskautumisen kannalta! Älä heitä toivoa! Mehän ollaan jo rv2+1 raskaana
Mä varmaan kuljen teijän kanssa aikalailla samoissa ajoissa :) En toki varmaks ilman tikutteluja voi sanoi mut veikkaan näin oireiden perusteella.. Sunnuntaista asti mekkajomoja ja eilen illalla repäsykipu oikeella puolella ja rinnat ja erityisesti nännit kipeyty todella vauhdilla eilisen ja tän aamun aikana.. tänään alavatsa turvoksissa ja vähän hassua oloo sillä seudulla.. Eli tänään vois olla dpo 1 jos oon oikein ymmärtäny....?
 
Mäkin palailen varmaan takas tänne teidän kanssa. Tänään 7+4 raskaus osoittautui 6+3 kokoiseksi ilman sykettä ja lähete kontrolliin mutta eipä lääkäri oikein toivoa elätellyt.
Ärsyttää ja surettaa. Taas meni pari kuukautta ainakin ihan sivu suun.

Anteeksi tästä yltiöpositiivisesta avautumisesta. Vois mun kroppa osata edes tyhjentää keskenmenneen raskauden mutta ei.
Tiedän tunteen. :confused:
Täällä odotellaan nyt naistenpolilla tyhjennyksen alkua, ahdistaa ja pelottaa mitä tulee tapahtuun ja millaset kivut tulee :cry:
Ei minkäänlaista vuotoa eikä kipuja ole itekseen tullu..
 
Tiedän tunteen.
Täällä odotellaan nyt naistenpolilla tyhjennyksen alkua, ahdistaa ja pelottaa mitä tulee tapahtuun ja millaset kivut tulee
Ei minkäänlaista vuotoa eikä kipuja ole itekseen tullu..
Tyhjennetäänkö sulla lääkkeellisesti, ei kaavintaa? Mulla yksi lääkkeellinen tyhjennys kkm:sta kans taustalla. Ja yks spontaani km.

Mietin et voiskohan sen lääkkeellisen tehdä kotona...
 
Tyhjennetäänkö sulla lääkkeellisesti, ei kaavintaa? Mulla yksi lääkkeellinen tyhjennys kkm:sta kans taustalla. Ja yks spontaani km.

Mietin et voiskohan sen lääkkeellisen tehdä kotona...
Juuri lääkärin juttusilla kävin ja lääkkeellinen tehdään, muuta vaihtoehtoa ei edes ehdotettu.
Täällä saan tänään sen valmistelevan lääkkeen ja perjantaina saan kotona ottaa ne loput, jotka sen tyhjennyksen sitten aiheuttaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Juuri lääkärin juttusilla kävin ja lääkkeellinen tehdään, muuta vaihtoehtoa ei edes ehdotettu.
Täällä saan tänään sen valmistelevan lääkkeen ja perjantaina saan kotona ottaa ne loput, jotka sen tyhjennyksen sitten aiheuttaa
Tsemppiä siihen paljon. <3 Perässä tullaan.

Mulla alkoi jo vuoto sen ensimmäisen lääkkeen jälkeen silloin viimeksi. Kotona otettavat aiheutti supistukset.
 
Jaaha, mitähän nyt... Ovistestiin taas nega, mut lämmöt nousussa. En enää viitsinyt digiä käyttää, eilen ja toissapäivänä sekin nega. Nyt vaan toivon, että se olisi la-su näyttänyt positiivista ja noi mun kiina-tikut on vaan huonoja ja säästäminen kalahti omaan nilkkaan.
Minäkään en aina saa ovista kiinni, josko se lh-huippu olis sinulla mennyt nopeasti. Toivotaan parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eeva650
Juuri lääkärin juttusilla kävin ja lääkkeellinen tehdään, muuta vaihtoehtoa ei edes ehdotettu.
Täällä saan tänään sen valmistelevan lääkkeen ja perjantaina saan kotona ottaa ne loput, jotka sen tyhjennyksen sitten aiheuttaa
Mulla sama takana huhtikuussa. Tuntui henkisesti raskaimmalta nuo päivät ennen kuin tyhjennysvuoto alkoi. Sen jälkeen pystyi pikku hiljaa siirtämään ajatuksia eteenpäin. Mulla ei meinannut millään käynnistyä se tyhjennys kunnolla. Sain cytotecia kaksi päivää 4h välein. Yö toki siinä välissä ilman. Kannattaa pysyä niin paljon liikkeessä kuin vaan voi! Ekana päivänä otin rennosti ja kattelin ohjelmia. Toisena päivänä olin koko ajan liikkeessä kävellen ja portaita nousten ja asia eteni nopsaa. Toivottavasti sinullakin kaikki menee hyvin! Hirveesti tsemppiä vielä!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Loree

Yhteistyössä