Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus ei kuule mitään, mä vaan luulin et sul on pitkä viikonloppu ja siks sitä jo muillekin toivottelet :D

Täällä dpo 10 ja jännittää.. :X3: vaikka kuinka oon varma ettei oo tärpänny kun ei mitään kunnon oireitakaan oo, niin silti se pieni toivo sieltä pilkistää että entä jos sittenkin... näin viime yönä unta et olin kipee mut herätessäni totesin et meil on vaan kuuma sisällä. Siinä unessa mietin et oonkohan raskaana kun tulin kipeeks. Mut en oo kipee, mul on vaan kuuma :D en osaa päättää millon testaan, toisaalta tekis mieli huomenna, mut pitäskö kummiskin vasta maanantaina jos menkat ei oo alkanu sitä ennen:unsure: millos muut piinailijat meinaa testata? :X3:

Muoks. Onnea paljon @Sofia90 :love:
 
Viimeksi muokattu:
Meillä tais mennä ihan persiilleen tää kierto, en tosiaan kertonut miehelle hymynaamasta, sitä ennen oli kyllä kahtena päivänä hommailuja mutta toissailtana se oli ihan poikki ja eilen se kysy et milloin ois ovis ja sanoin et no tänään. Yritti se jotain lämmitellä mut mä olin eilen jotenkin ihan maassa eikä minkäänlaisia haluja mulla ja jotenkin vitutti koko homma. Onhan noillakin dpo-3 Ja dpo-2 päivilläkin vissiin jotku raskautuneet mut jotenkin heitin jo hanskat tiskiin Lämmötkin sekoilee, jos en tota hymynaamaa ois saanu veikkaisin tätä kiertoa ovuloimattomaksi.
Muoks. Ja pahoittelut tämmönen masis päivitys, jospa huominen ois taas parempi päivä...

Itse oon raskautunut aina kierroissa joissa seksiä juurikin noilla dpoilla. 3-2 päivää ennen ovista on parhaat päivät raskautumiselle.
Jossain ulkomaisella sivustoll on sellanen lista millä kiertopäivällä on raskautunut, nii 2päivää ennen ovista on paras. Ja 1 ja 3 päivää ennen oli aika tasavertaisia keskenään.
 
Heippa! Kirjoittelin tänne alkuvuodesta, mutta voisin nyt liittyä mukaan, kun yritys on pyörähtänyt käyntiin kunnolla.... Taustasta sen verran, että olen 33-vuotias, minulla on mieheni kanssa 3-vuotias lapsi ja nyt tuntuu, että toinen saisi tulla. Yk1 yksi on vielä meneillään ja nyt pitäisi olla dpo11, tikuttelin ensimmäistä kertaa ovulaatiota tässä kuussa. Olen kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet ja hätähousuna menin tänä aamuna testaamaan onestepin halpistestillä, mutta se oli aivan blanco. En siis usko, että heti ekasta kierrosta olisi tärpännyt, varsinkin kun mulla on hieman monirakkulaisuutta todettu munasarjoissa.

Mulle voi siis laittaa Melissa86, ya 5/20, 2. lapsi
Tällä hetkellä siis dpo11, yk1. Ei uskoa tärppiin.

Onnea Sofia90 plussasta!
 
Viimeksi muokattu:
@Kasikuus ei kuule mitään, mä vaan luulin et sul on pitkä viikonloppu ja siks sitä jo muillekin toivottelet

Täällä dpo 10 ja jännittää.. vaikka kuinka oon varma ettei oo tärpänny kun ei mitään kunnon oireitakaan oo, niin silti se pieni toivo sieltä pilkistää että entä jos sittenkin... näin viime yönä unta et olin kipee mut herätessäni totesin et meil on vaan kuuma sisällä. Siinä unessa mietin et oonkohan raskaana kun tulin kipeeks. Mut en oo kipee, mul on vaan kuuma en osaa päättää millon testaan, toisaalta tekis mieli huomenna, mut pitäskö kummiskin vasta maanantaina jos menkat ei oo alkanu sitä ennen millos muut piinailijat meinaa testata?

Muoks. Onnea paljon @Sofia90
Todella toivon että olis tärpännyt :love:
Oireettomuuskin voi olla hyvä;):X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Raskaustesti hitusen punertavampi. Alavatsa kipuilee ja flunssainen olo. Vielä varmuudella odottelen ja testaan taas jossakin kohtaa, että alkaako viiva vahvistumaan ja jos näin kävisi, niin sitten uskaltaudun plussanneisiin. Vielä on turhan aikaista. Laskettuaika 4.2.2021, mutta sektiolla kun tosiaan aion synnyttää niin tuo varmasti aikaistuu tammikuulle. Miten tässä tilanteessa siis kuuluu toimia, olenko tammikuisissa vai helmikuisissa, jos sinne tulisi siirryttyä jossakin kohtaa? Uutta minulle..:unsure:
Plussa onnea ihan jokaiselle!:giggle:(y)
 
@Shibali voi että toivon niiiiin paljon, että teillä olis nyt tärpännyt!:love: Ehkä oireettomuus on hyvä:X3:

Mulla kierto lyheni ja tänään tais nyt alkaa uus kierto eli huomiselle voi mulle päivittää kp 2/25-28 ja ottaa pois piinailijoista . Yllättävän hyvät fiilikset, ei sitä romahdusta mikä viimeks tuli, kun menkat alkoi:D Ehkä sit ens kierto on meidän! Jotenkin mielessä oon koko ajan aatellut, että meille tulee kevätvauva, niin nyt seuraavista kolmesta kierrosta lasketut ajat ois maalis-toukokuussa :) Ehkä se ajatus on ollut joku enne:love:

edit. Onnea @Sofia90 ja varovaiset onnittelut ja viivan vahvistumista @Hopeanuoli ❤ Ihanaa, kun tänne tulee plussia! :love:
 
Raskaustesti hitusen punertavampi. Alavatsa kipuilee ja flunssainen olo. Vielä varmuudella odottelen ja testaan taas jossakin kohtaa, että alkaako viiva vahvistumaan ja jos näin kävisi, niin sitten uskaltaudun plussanneisiin. Vielä on turhan aikaista. Laskettuaika 4.2.2021, mutta sektiolla kun tosiaan aion synnyttää niin tuo varmasti aikaistuu tammikuulle. Miten tässä tilanteessa siis kuuluu toimia, olenko tammikuisissa vai helmikuisissa, jos sinne tulisi siirryttyä jossakin kohtaa? Uutta minulle..
Plussa onnea ihan jokaiselle!
Hirmuisesti onnea!:love:

Mulla oli kuopuksen laskettuaika 4.2.2017 ja vaikka tiesin, että syntyy sunnitellulla sektiolla tammikuun puolella, niin olin helmikuun odottajissa. Olis ollut ärsyttävää kun muilla huitelee viikot jo ties missä ja itse on niin paljon jälkessä :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Hopeanuoli
Hirmuisesti onnea!

Mulla oli kuopuksen laskettuaika 4.2.2017 ja vaikka tiesin, että syntyy sunnitellulla sektiolla tammikuun puolella, niin olin helmikuun odottajissa. Olis ollut ärsyttävää kun muilla huitelee viikot jo ties missä ja itse on niin paljon jälkessä
Kiitos!:giggle: Ei olisi tullut edes mieleen tuo, joten helmikuisiin sitten siis, jos sikseen tulee. Mulavempi tosiaan olla muiden kanssa viikoissa suht samoissa.
Hei, mites tuon suunnitellun sektion saaminen kävi? Oliko kauheeta vääntöä vai sujuiko se niinkuin toivoit? :giggle:
Mä todella toivon, että saisin sen päätöksen mahdollisimman pian, jotta pystyn sitten nauttimaan paremmin mielin raskaudesta. Tuntuis ihan kamalalta, jos pitää alkaa vääntää ja kääntää (vielä tässäkin iässä), kun olen aivan varma tästä synnytystavasta.
 
Nyt saa olla kiitollinen tästä palstasta :) KIIIIITOS @Shibali ja muut neuvojat ❤ Nyt mulla on uudet kengät ja niihin oikeanlaiset pohjalliset, jospa vaikka näillä kipuilut lakkais :) Niitä säärystimiä en vielä ostanut. Käskivät kokeilla ensin mennä näillä eteenpäin, koska mulla oli tosi vahva ylipronaatio, joka aiheuttanut kipua. Tekivät siis sen jalkojen mittauksen, kun se oli ilmainen :giggle: Kiitos kiitos kiitos kiitos :love::X3:
 
Kiitos! Ei olisi tullut edes mieleen tuo, joten helmikuisiin sitten siis, jos sikseen tulee. Mulavempi tosiaan olla muiden kanssa viikoissa suht samoissa.
Hei, mites tuon suunnitellun sektion saaminen kävi? Oliko kauheeta vääntöä vai sujuiko se niinkuin toivoit?
Mä todella toivon, että saisin sen päätöksen mahdollisimman pian, jotta pystyn sitten nauttimaan paremmin mielin raskaudesta. Tuntuis ihan kamalalta, jos pitää alkaa vääntää ja kääntää (vielä tässäkin iässä), kun olen aivan varma tästä synnytystavasta.
No minulla oli jo kaksi sektiota alla, joten se oli oikeastaan automaattisesti sektio kolmannella kerralla. Päivän kanssa piti vähän vääntää kun mies pelasi Venäjällä ja piti saada synnytykselle tietty päivä, että hänkin pääsee mukaan:LOL:
 
Pitkästä aikaa taas täällä!

Onnea plussanneille!

Pakko tulla tänne avautumaan omista oloista.
Ovulaation tarkasta päivästä ei oo tietoo. Laskureiden mukaan ollut viime viikolla to-la välillä. Eri laskurit näyttää eri päiviä.
Tuosta torstaista asti tullut pientä veristä vuotoa pyyhkiessä ja ollut kipua alavatsalla. En siis tunnista tarkasti, koska ovis olis ollut kun monena päivänä samanlaista kipuilua ja vuotoa. Tai onko sitä ees tapahtunut..

Nyt edelleen jatkuu vatsalla kipuilu. Useimmiten tossa keskellä, välillä jomman kumman munasarjan kohdalla.
Mutta eilen.. Sohvalla maatessa aivan järkyttävä hetkellinen viiltävä kipu tossa oikean munasarjan kohdalla.. Ihan yhtäkkiä tuli ja sattui aika helkatisti..

Eilen ja tänään ollut tuo verinen vuoto vähäisempää ja vaan ehkä yhdellä tai kahdella kerralla sitä tullut paperiin.
Muuten ei mitään oireita.
Talletuksia oli viime viikolla vaan ke ja su, joten usko tärppiin ei oo kova.

Yks mikä mietityttää on se, että viime kuussa tässä kierron puolivälissä oli nännit todella kipeät, mutta nyt ei oo sitäkään.
Yleisesti on jotenkin vaan sellanen rauhallinen olo.

Ota näistä nyt sit selvää.. Menkat pitäis alkaa ehkä vasta viikon päästä lauantaina. Kierto viimeksi oli 29 päivää.

Tuntuu että aika matelee..

Tässä oli paljon hymiöitä, mutta ei näköjään näy..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Shibali
Sormet ja varpaat ristiin @Hopeanuoli :)
Kiinnostaisi kuulla mitä testejä olette käyttäneet? Tilasin ensimmäistä kertaa OneStep sekä raskaustestejä että ovulaatiotestejä, mutta en mene takuuseen niiden toimivuudesta.... Ovulaationkin kohdalla näytti vain lähes yhtä vahvaa viivaa kunnes lähti haalistumaan taas, olen kyllä suht varma silti, että ovulaatio tapahtui.
Ja nyt kun näitä testejä on kasapäin kotona, niin en tietenkään voi olla testaamatta liian aikaisin. Nyt taidan kyllä malttaa mieleni ja testaan vasta jos menkat myöhästyy... Omien laskujen mukaan su tai ma pitäisi alkaa.
 
@Melissa86 minulla on ollu käytössä rfsun ovulaatiotestit, näistä viivat näytti minulle parhaiten, vaikka tässä kierrossa tuo ovulaatioplussa jäikin saamatta. Käytössä on ollut myös pcn ovulaatiotestit sekä cbdigi, näihin en lämmennyt.
Raskaustestejä olen ostanut mitä on ollut saatavilla, apteekin omia sekä pc. Ajattelin vielä myöhemmin tehdä pari pc raskaustestiä, jotta näen lähteekö viivat vahvistumaan. :)
Tuosta ovulaation testaamisesta: minulla tosiaan usein ollut vain samanvahvuiset tai jopa hitusen kontrolliviivaa haaleammat viivat, mutta kun tuo testiviiva on lähtenyt haalentumaan näkyvästi, olen päätellyt siitä ovulaation tapahtuneen. Sinulla voi siis olla juurikin näin nyt ollut. Toivottavasti tärppi käy!(y):giggle:
 
Jep, herkästi sitä miettii vaan että mitä olis voinut tehdä eri tavalla tai mikä vaikutti keskenmenoon. Vaikkei siihen oikein voi vaikuttaa.

Ärsyttää kun pitää odotella seuraavaa yrityksen aloitusta vielä, miksei asiat voi edetä jouhevasti tuntuu että harva asia menee raskausasioissa niin kuin itse suunnittelee.

Noni. Nyt mä hengitän ja fiilistelen piinailijoiden kanssa, josko teillä tärppäisi <3
Täällä saa olla pettynyt ja surullinen. En voi kuvitellakkaan kuinka raskaalta tuntuu kun se odotettu tärppi tapahtuu ja sit se viedään sulta pois <3 kaikki tsemppi ja myötätunto teille yhteisesti jotka joudutte tänne palaamaan <3 pahoittelut että joudutte näitä kokemaan. Tää asia tosiaan ei mene niinkun itse suunnittelee, se on kyllä liian epäreilua.. :(
 

Yhteistyössä