@VauvaHaaveilija89 älä heitä kirvestä kaivoon yrittämisen suhteen ja kiitos tsempeistä! Jos ei "menkat" ala viikon päästä ni onpaha ehtiny viikossa tutustua mitä uskaltaa syödä ja kaikki muukin menee sitten omalla painolla
Miun ensimmäinen raskaus tärppäs n. 6kk jälkeen ja sen takia oonki nyt iha häpsingeillää et toisesta yrityksestä, vaikka oon 14 vuotta vanhempi
Ja kiitos kaikille onnitteluista aika villiä
Ja mietin tosissaa vielki mite voi olla noin selvä viiva dpo 11.. onko muilla plussaneilla ollu kans? Jos täällä ketä vielä lueskelee? Mut toisaalta miulla oli viimeksi dpo 15 vai 16 ku menkat alko.. et jos ois lyhyempi toi aika ni nythä vois olla just menkat niiku alkamassa..
Koskaa ei voi olla tyytyväinen
Hih toivottavasti se ei oo huomenna kadonnut ostin tänää apteekista sellasen 8 pakkauksen et kai niitä pitää pissiä nyt tässä ennen menkkoja ainaski parin päivän välein näkee mihin suuntaan mennään menkkojen mukaa olis 3+4? Vissii tänää ja la 9.12. Mut miun laskemasta hedelmöitys hetkestä la 4.12. Ja viikot sit varmaan jotain enemmän.. enmie tajuu näitä@äiti_82 muikea plussa!! Wau!! meinaatko jatkaa testailua vai luotatko tähän ja oottelet "menkkojen alkupäivää"? millos ois nyt sit laskettu aika ?
En jaksanu vielä aamulla testata ku ravaan aamuyöstä vessassa ni ei sillo jaksa puljata purkkien kanssa ettei vaa valveennu hereille katotaa teenkö iltapäivästä vai vasta huomen aamulla , silloha se järkevin olis kai.. katotaa plussanneisii sit seuraavan testin jälkee jos on vahvistunu
Älä muuta viserrä! Onneks tällä kertaa ennakoin hyvissä ajoin ja menin normaalia (1h) aikaisemmin nukkumaan . En myöskään sallinu itelleni päivällä mitään lepohetkosia vaan painoin menemään aamusta iltaan. Tuli uni alle puolessa tunnissa !
Oireille vahvistumistaÄlä muuta viserrä! Onneks tällä kertaa ennakoin hyvissä ajoin ja menin normaalia (1h) aikaisemmin nukkumaan . En myöskään sallinu itelleni päivällä mitään lepohetkosia vaan painoin menemään aamusta iltaan. Tuli uni alle puolessa tunnissa !
Mulla on kanssa jotain "oireita" . Pahoinvointia (lievää) ja väsymystä sekä alavatsan turvotusta. Mut niin oli viime kierrossaki! Just tässä pienillä dpo:illa ja sit ne katos siinä ~dpo7. Ja ei raskaana. Oiskohan se sit että jos oireet jää päälle yli dpo7 ni voi odottaa plussaa..? mitäs ovulaation jälkeen tapahtuukaan kehossa..? Keltarauhanen surkastuu tms? Siitä varmaan tuntemukset
Mie laitan illalla kolmen suoran jos testii tulee vahvempi viiva nyt aamu testi näytti vaaleempaa ku eile ip, ja nii se näytti la aamuna kans verrattuna pe illan häilyvään haamuun@äiti_82 kuvaa tänne testeistä!! joka ikisestä
@Aurinkoinen88 jos huomenna ei pärähdä plussa testiin ni on kumma! kuvaa kans tänne meille sit!
Onnea!!Tämmönen tuli sitten äskön testiin https://aijaa.com/hF8TUJ
Ihan selkeä viiva alkoi muodostumaan 15 sekunnissa testin uittamisesta. Minun raskausoireet ovat siis närästys, ainainen nälkä, joka aamu 6:20 automaattisesti herääminen vaikka sais nukkua, kipeät tissit ja menkkajomotukset Eilen olin jo varma tästä tuloksesta ja vielä varmempi kun heräsin yöllä kovaan heikotukseen.
Nyt on 4+2 ja la 2.12